Minäkin äänestän vihreitä, kysyttävää?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:53"]Haaveiletko saavasi neekerinkyrpää perseeseen?
[/quote]
En. En pidä anaaliseksistä.
Uskotko että Suomen maahanmuuttopolitiikka johtaa samaan tilanteeseen kuin Ranskassa ja Ruotsissa? Jos et, miksi se ei johda? Miten karsisit armeijaa?
Mitä mieltä olet tästä?
Somalilauman ruotsinlaivalla joukkoraiskaama äiti päätyi itsemurhaan:
http://www.flashback.org/t2518318p172
Miltä tuntuu kun tuokin on pääasiassa Ruotsin vihreiden ja vasemmiston syytä? Katsotko aamulla peiliin ja mietit, että miten voitkin olla niin lapsellinen ja tyhmä?
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="04.04.2015 klo 01:55"]Suomessa tapahtuisi ilman humanitaarista maahanmuuttoa vuosittain 200 raiskausta vähemmän. Kuinka paljon raiskauksia saa enintään tapahtua ennen kuin humanitaarista maahanmuuttoa pitää mielestäsi vähentää? Mikä on kantasi ydinvoimaan ja vanhempainvapaakiintiöihin?
[/quote]
Olen jonkin verran maahanmuuttokriittinen. Toivoisin, että rikostuomion saanut maahanmuuttaja lähetettäisiin mahdollisimman pian takaisin kotimaahansa.
.
En toivo Suomeen rakennettavan lisää ydinvoimaloita.
.
Vanhenpainvapaakiintiöihin minulla ei ole ikävä kyllä kantaa. Minun pitäisi tutustua aiheeseen, jotta voisin kommentoida sitä tämän paremmin. Minulla ei ole lapsia, joten en ole asiaan kunnolla perehtynyt. Pahoittelen.
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="04.04.2015 klo 01:58"]Uskotko että Suomen maahanmuuttopolitiikka johtaa samaan tilanteeseen kuin Ranskassa ja Ruotsissa? Jos et, miksi se ei johda? Miten karsisit armeijaa?
[/quote]
Uskon, että ei-työperäinen maahanmuutto tuottaa Suomelle mahdollisesti ongelmia jatkossa. Minusta Suomen tulisi vähentää uusien humanitääristen maahanmuuttajien ottamista maahamme ja poistaa rikoksiin syyllistyneet maahanmuuttajat. Muutenkin kannatan kovempia tuomioita. Suomessa vain talousrikolliset saavat tuntuvia rangaistuksia.
.
Armeijan karsimisesta en osaa sanoa. Olen tyytyväinen nykytilanteeseen. En haluaisi Suomen kuuluvan NATO:on. Mielestäni liittoutumattomuus on suurempi valttikortti.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:01"]Mitä mieltä olet tästä?
Somalilauman ruotsinlaivalla joukkoraiskaama äiti päätyi itsemurhaan:
http://www.flashback.org/t2518318p172
Miltä tuntuu kun tuokin on pääasiassa Ruotsin vihreiden ja vasemmiston syytä? Katsotko aamulla peiliin ja mietit, että miten voitkin olla niin lapsellinen ja tyhmä?
[/quote]
En avannut linkkiä, mutta jos tapahtuma on tosi, olen siitä pahoillani. En kuitenkaan pidä noita tapahtumia minun vikanani (en kuulu Vihreisiin, en toimi politiikassa, en asu Ruotsissa), joten en kanna siitä syyllisyyttä. Mille tahansa teolle voi löytää välillisiä syyllisiä, jos niin haluaa. En esim. syytä Kokoomusta Romppaisen suorittamasta murhasta, vaan syytän siitä ainoastaan Romppaista. Ruotsinlaivan raiskaajia halveksun ja pidän heitä pääsyyllisinä tekoihinsa. Moni maahanmuuttaja elää rehellistä, kunnollista elämää. Ongelmalliset tapaukset pitäisi oppia tunnistamaan aikaisemmin ja karkottaa maasta, jos vain mahdollista.
Ketä äänestät? Löysin omasta vaalipiiristäni ihanan vihreän ehdokkaan niin päädyin vihreisiin palloiteluani muutaman puolueen välillä. Tiedän, että puoluetta eikä ehdokasta kuuluu äänestää mutta kun +/- -listat on yhtä pitkät mennään henkilöillä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:30"]Ketä äänestät? Löysin omasta vaalipiiristäni ihanan vihreän ehdokkaan niin päädyin vihreisiin palloiteluani muutaman puolueen välillä. Tiedän, että puoluetta eikä ehdokasta kuuluu äänestää mutta kun +/- -listat on yhtä pitkät mennään henkilöillä.
[/quote]
Minun vaalipiirissäni ei ole tänä vuonna yhtäkään "tunnettua" vihreää ehdokasta eikä myöskään sellaista ehdokasta, johon samaistuisin täysin, mutta olen kyllä valinnut kuka ääneni saa (parin hyvän ehdokkaan väliltä valitsin). Muissa vaalipiireissä olisi ollut minulle sopivampia vihreitä ehdokkaita, mutta näillä oman piirin ehdokkailla on mentävä. :) Tärkeämpää minulle on se, että äänestän juuri tätä puoluetta, en ehdokasta (kuten sanottu, lempiehdokkaani ovat toisissa vaalipiireissä).
oletko hyväksikäytön uhri? Miltä erityisluokalla tuntui ja kiusattiinko sinua?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:55"]oletko hyväksikäytön uhri? Miltä erityisluokalla tuntui ja kiusattiinko sinua?
[/quote]
Minua ei ole koskaan seksuaalisesti hyväksikäytetty, olen siitä kiitollinen. Kävin kouluni ihan normaalilla luokalla. Minua ei ole koulukiusattu. Toki välillä oli jotain pientä huutelua ja joskus kuulin minua puhuteltavan haukkumanimillä, mutta koulun tietyt pojat/tytöt huutelivat kaikille. En ottanut sitä henkilökohtaisesti.
Mikä on motiivinne suomalaisen elämänmuodon hävittämiseksi?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 03:16"]Mikä on motiivinne suomalaisen elämänmuodon hävittämiseksi?
[/quote]
Ei minua tarvitse teititellä. En ole aikeissa hävittää suomalaisia. Vaikkakin olen sitä mieltä, että yleisellä tasolla ihmisiä on maailmassa liikaa. Voimakas väestönkasvu on maapallon tulevaisuuden kannalta merkittävimpiä uhkia. En kuitenkaan kannata ihmisten lahtaamista, vaan maapallon väestönkasvun hillitsemistä muilla keinoin (voimakkaan väestönkasvun keskuksissa parempi koulutus ja seksuaalivalistus). Suomessa taas syntyvyys on pienentynyt, millä on omat yhteiskunnalliset ongelmansa (suuret ikäluokat -> eläkepommi). Suomen tulevaan työvoimapulaan on haettu ratkaisua maahanmuutosta, mutta etnisten ryhmien sopeutumisongelmat ja muut jännitteet tuovat uusia ongelmia.
Mille aloille teillä on tavoitteena luoda lisää työpaikkoja? IT-ala on ilmeisesti poissuljettu, koska se vaatii ympäristöä tuhoavaa kaivostoimintaa ja sähköntuotantoa. Eletäänkö kaikki perustulolla ja kiskotaan rahaa taikaseinästä?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 03:44"]Mille aloille teillä on tavoitteena luoda lisää työpaikkoja? IT-ala on ilmeisesti poissuljettu, koska se vaatii ympäristöä tuhoavaa kaivostoimintaa ja sähköntuotantoa. Eletäänkö kaikki perustulolla ja kiskotaan rahaa taikaseinästä?
[/quote]
En kuulu puolueeseen, joten en voi vastata heidän puolestaan. Minä kannatan työpaikkojen luomista mille tahansa alalle, kunhan se tehdään ympäristöarvot huomioiden. Ympäristölupaa hakiessa yritys sitoutuu käyttämään ympäristön kannalta parasta mahdollista tekniikkaa ja huomioi toimintansa ympäristövaikutukset (YVA-suunnitelma). Suomessa on älykästä ja innovatiivista porukkaa, etenkin tekniikan ja tietotekniikan alalla. Maailmalla arvostetaan yhä enemmään vihreää teknologiaa, joten se voisi olla valttikorttimme, jos sen kehittämiseen panostettaisiin kunnolla. Kannustan yrittäjyyttä. Toivoisin Suomeen enemmän pieniä ja keskisuuria yrityksiä.
.
Minusta nykyinen systeemi on hyvä, en välttämättä näkisi syytä siirtyä perustuloon.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 07:28"]Sinäkin? Kuka toinen?
[/quote]
Täällä oli einen toinen "äänestän vihreitä -ketju".
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:13"]
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="04.04.2015 klo 01:58"]Uskotko että Suomen maahanmuuttopolitiikka johtaa samaan tilanteeseen kuin Ranskassa ja Ruotsissa? Jos et, miksi se ei johda? Miten karsisit armeijaa? [/quote] Uskon, että ei-työperäinen maahanmuutto tuottaa Suomelle mahdollisesti ongelmia jatkossa. Minusta Suomen tulisi vähentää uusien humanitääristen maahanmuuttajien ottamista maahamme ja poistaa rikoksiin syyllistyneet maahanmuuttajat. Muutenkin kannatan kovempia tuomioita. Suomessa vain talousrikolliset saavat tuntuvia rangaistuksia. . Armeijan karsimisesta en osaa sanoa. Olen tyytyväinen nykytilanteeseen. En haluaisi Suomen kuuluvan NATO:on. Mielestäni liittoutumattomuus on suurempi valttikortti.
[/quote]
Vihreät haluaa lisää humanitääristä maahanmuuttoa, eivätkä halua karkoittaa rikollisia mamuja. Miksi äänestät vihreitä?
[/quote]
Vaikka olen jonkin verran maahanmuuttokriittinen, maahanmuuttopolitiikka ei vaikuta äänestyspäätöseeni. Minulle tärkeämpiä arvoja on mm. ympäristönsuojelu, seksuaalinen tasa-arvo, jne.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 07:51"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:13"]
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="04.04.2015 klo 01:58"]Uskotko että Suomen maahanmuuttopolitiikka johtaa samaan tilanteeseen kuin Ranskassa ja Ruotsissa? Jos et, miksi se ei johda? Miten karsisit armeijaa? [/quote] Uskon, että ei-työperäinen maahanmuutto tuottaa Suomelle mahdollisesti ongelmia jatkossa. Minusta Suomen tulisi vähentää uusien humanitääristen maahanmuuttajien ottamista maahamme ja poistaa rikoksiin syyllistyneet maahanmuuttajat. Muutenkin kannatan kovempia tuomioita. Suomessa vain talousrikolliset saavat tuntuvia rangaistuksia. . Armeijan karsimisesta en osaa sanoa. Olen tyytyväinen nykytilanteeseen. En haluaisi Suomen kuuluvan NATO:on. Mielestäni liittoutumattomuus on suurempi valttikortti.
[/quote]
Vihreät haluaa lisää humanitääristä maahanmuuttoa, eivätkä halua karkoittaa rikollisia mamuja. Miksi äänestät vihreitä?
[/quote]
Samaa mietin: miksi ihmeessä Vihreät, kun omat ajatuksesi niin monissa kohdin poikkeavat heidän linjastaan? Ota ainakin kunnolla selvää Vihreiden ohjelmasta ennen vaaleja, ettet tee äänestyspäätöstä mielikuvaperustein.
[/quote]
Äänestän vihreitä siksi, että he ajavat minulle tärkeitä asioita. Se on puolueista ympäristönsuojelumyönteisin.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:36"]Onko älykkyysosamääräsi yli vai alle 80?
[/quote]
Yli.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:13"]
[/quote]
Mut silti äänestät vihreitä? Miltä susta tuntuu ne puheet siitä, että kaikki maahanmuuttokriittiset on sivistymättömiä rasistja? Painotatko tuollaisissa keskusteluissa äänestäväsi vihreitä, vai sanotko reippaast: "no itseasiasa kyllä mäkin ajattelen, että..."
[/quote]
Keskusteluissa ilmaisen kyllä rohkeasti mielipiteeni maahanmuuttopolitiikasta. Tunnen useita vihreiden ja vasemmistoliiton äänestäjiä, joiden mielestä maahanmuuttopolitiikkamme kaipaisi tarkistamista.
Suomessa tapahtuisi ilman humanitaarista maahanmuuttoa vuosittain 200 raiskausta vähemmän. Kuinka paljon raiskauksia saa enintään tapahtua ennen kuin humanitaarista maahanmuuttoa pitää mielestäsi vähentää? Mikä on kantasi ydinvoimaan ja vanhempainvapaakiintiöihin?