Minäkin äänestän vihreitä, kysyttävää?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:13"][quote author="Anonyymi nihilisti" time="04.04.2015 klo 01:58"]Uskotko että Suomen maahanmuuttopolitiikka johtaa samaan tilanteeseen kuin Ranskassa ja Ruotsissa? Jos et, miksi se ei johda? Miten karsisit armeijaa?
[/quote]
Uskon, että ei-työperäinen maahanmuutto tuottaa Suomelle mahdollisesti ongelmia jatkossa. Minusta Suomen tulisi vähentää uusien humanitääristen maahanmuuttajien ottamista maahamme ja poistaa rikoksiin syyllistyneet maahanmuuttajat. Muutenkin kannatan kovempia tuomioita. Suomessa vain talousrikolliset saavat tuntuvia rangaistuksia.
.
Armeijan karsimisesta en osaa sanoa. Olen tyytyväinen nykytilanteeseen. En haluaisi Suomen kuuluvan NATO:on. Mielestäni liittoutumattomuus on suurempi valttikortti.
[/quote]
Miksi sitten äänestät vihreitä? Tyhmyydestä sakotetaan.
[/quote]
Koska he edustavat minulle tärkeitä arvoja (enemmän kuin muut puolueet).
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:46"]Mä oon oikeesti pahoillani. Miksi joku äänestää vihreitä? Suomen syöpä!
[/quote]
Ok. Minä uskon pystyväni ymmärtämään miksi joku äänestää Perussuomalaisia, Kokoomusta, SDP:tä, Keskustaa, RKP:ta, Vasemmistoliittoa, SKP:ta, Kristillisdemokraatteja, Vihreitä tai Piraattipuoluetta. En ole kaikista asioista heidän kanssaan samaa mieltä, mutta pystyn ymmärtämään syyt puoluevalinnalle ja kunnioitan heidän poliittista vakaumustaan. Minusta on hienoa, että Suomessa on enemmän kuin kaksi suurta puoluetta, joista valita. :)
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:46"]Mä oon oikeesti pahoillani. Miksi joku äänestää vihreitä? Suomen syöpä!
[/quote]
Mä oon oikeesti pahoillani, että sinunlaisiasi henkisesti keskenkasvuisia on olemassa. Suomi ja suomalaisuus on katoavaa. Me olemme viimekädessä KAIKKI ihmisiä.
[/quote]
Tämä ei ollut ap:n vastaus. Viimeisestä lauseesta olen samaa mieltä.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:14"]Vihreät on tosi hyvä. Itse äänestän vasemmistoa, kun löysin jo hyvän ehdokkaan, mutta ensi kerralla saatan itsekin äänestää vihreitä.
[/quote]
Hyvä valinta. Vasemmistoliitto on on minullekin toiseksi läheisin puolue. :) -ap
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 09:28"]Oletko töissä vai opiskelija?
Äänestävätkö kaikki kaverisikin vihreitä?
Asutko Helsingissä?
[/quote]
Olen töissä. Eivät äänestä läheskään kaikki. Minulla on monia ystäviä, tuttavia ja perheenjäseniä, jotka äänestävät jotain muuta puoluetta kuin Vihreitä. En asu Helsingissä.
Siinä taisikin ola kaikki kysymykset. Kiitokset kysyjille. Hyvää yötä ja mukavaa pääsiäisen jatkoa! :) T. ap
Oletko blondi sosiaalinen maailmanparantaja, jolla on paljon kavereita? :)
No niin, taas kaikottiin, vaalipropagandaa jakamaan kenties?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:52"]:)
[/quote]
Ketä kannattaisi äänestää Helsingissä?
Miksi vihreitä mitä saaneet aikaan
Tuntuu että olet aika lailla samanlainen kuin minä 10 vuotta sitten, nuori, naiivi ja tietämätön. Silloin minäkin äänestin vihreitä. Aika, elämänkokemus ja mm. luonnontieteiden opiskelu on tuonut sen verran realismia maailmankuvaan, että en missään nimessä äänestäisi vihreitä. Edes ympäristöasioita ajatellen eivät ole kovin hyvä puolue, tavoitteet ja tavat niiden saavuttamiseksi eivät ole järkeviä.
Näissä vaaleissa äänestän Perussuomalaisia. Ennen minäkin ajattelin että maahanmuuttoasiat ovat marginaalisia ongelmia. Viime vuoden tapahtumat(Isis, lisääntyvä raaka rikollisuus Suomessakin) ja Ruotsin esimerkki ovat osoittaneet miten vakavia ja peruuttamattomia ongelmia koko yhteiskuntaan voidaan saada hallitsemattomalla maahanmuuttopolitiikalla.
Lisäksi Perussuomalaisilla on todella tasokkaita, korkeakoulutettuja ja lupaavia ehdokkaita. Sanoisin että eniten nousevia kykyjä kuin missään muussa puolueessa.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:13"]
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="04.04.2015 klo 01:58"]Uskotko että Suomen maahanmuuttopolitiikka johtaa samaan tilanteeseen kuin Ranskassa ja Ruotsissa? Jos et, miksi se ei johda? Miten karsisit armeijaa? [/quote] Uskon, että ei-työperäinen maahanmuutto tuottaa Suomelle mahdollisesti ongelmia jatkossa. Minusta Suomen tulisi vähentää uusien humanitääristen maahanmuuttajien ottamista maahamme ja poistaa rikoksiin syyllistyneet maahanmuuttajat. Muutenkin kannatan kovempia tuomioita. Suomessa vain talousrikolliset saavat tuntuvia rangaistuksia. . Armeijan karsimisesta en osaa sanoa. Olen tyytyväinen nykytilanteeseen. En haluaisi Suomen kuuluvan NATO:on. Mielestäni liittoutumattomuus on suurempi valttikortti.
[/quote]
Vihreät haluaa lisää humanitääristä maahanmuuttoa, eivätkä halua karkoittaa rikollisia mamuja. Miksi äänestät vihreitä?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 07:39"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:13"]
[quote author="Anonyymi nihilisti" time="04.04.2015 klo 01:58"]Uskotko että Suomen maahanmuuttopolitiikka johtaa samaan tilanteeseen kuin Ranskassa ja Ruotsissa? Jos et, miksi se ei johda? Miten karsisit armeijaa? [/quote] Uskon, että ei-työperäinen maahanmuutto tuottaa Suomelle mahdollisesti ongelmia jatkossa. Minusta Suomen tulisi vähentää uusien humanitääristen maahanmuuttajien ottamista maahamme ja poistaa rikoksiin syyllistyneet maahanmuuttajat. Muutenkin kannatan kovempia tuomioita. Suomessa vain talousrikolliset saavat tuntuvia rangaistuksia. . Armeijan karsimisesta en osaa sanoa. Olen tyytyväinen nykytilanteeseen. En haluaisi Suomen kuuluvan NATO:on. Mielestäni liittoutumattomuus on suurempi valttikortti.
[/quote]
Vihreät haluaa lisää humanitääristä maahanmuuttoa, eivätkä halua karkoittaa rikollisia mamuja. Miksi äänestät vihreitä?
[/quote]
Samaa mietin: miksi ihmeessä Vihreät, kun omat ajatuksesi niin monissa kohdin poikkeavat heidän linjastaan? Ota ainakin kunnolla selvää Vihreiden ohjelmasta ennen vaaleja, ettet tee äänestyspäätöstä mielikuvaperustein.
Onko älykkyysosamääräsi yli vai alle 80?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:13"]
[/quote]
Mut silti äänestät vihreitä? Miltä susta tuntuu ne puheet siitä, että kaikki maahanmuuttokriittiset on sivistymättömiä rasistja? Painotatko tuollaisissa keskusteluissa äänestäväsi vihreitä, vai sanotko reippaast: "no itseasiasa kyllä mäkin ajattelen, että..."
Miten tuottaisit yhteiskunnalle sähköä vuodenvaihteessa, kun lämpötila on -30° C, sähkön tarve lämmityksen takia korkeimmillaan, ilma seisoo paikallaan, aurinko on horisontin alla 20 tuntia vuorokaudesta, vesi on padoissa alhaalla ja ydinvoimalat on vihreiden päiväunien toteudettua suljettu?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:13"][quote author="Anonyymi nihilisti" time="04.04.2015 klo 01:58"]Uskotko että Suomen maahanmuuttopolitiikka johtaa samaan tilanteeseen kuin Ranskassa ja Ruotsissa? Jos et, miksi se ei johda? Miten karsisit armeijaa?
[/quote]
Uskon, että ei-työperäinen maahanmuutto tuottaa Suomelle mahdollisesti ongelmia jatkossa. Minusta Suomen tulisi vähentää uusien humanitääristen maahanmuuttajien ottamista maahamme ja poistaa rikoksiin syyllistyneet maahanmuuttajat. Muutenkin kannatan kovempia tuomioita. Suomessa vain talousrikolliset saavat tuntuvia rangaistuksia.
.
Armeijan karsimisesta en osaa sanoa. Olen tyytyväinen nykytilanteeseen. En haluaisi Suomen kuuluvan NATO:on. Mielestäni liittoutumattomuus on suurempi valttikortti.
[/quote]
Miksi sitten äänestät vihreitä? Tyhmyydestä sakotetaan.
MinäKÄÄN en äänestä Vihreitä. Ovat kelkkansa kääntäneet niin moneen kertaan, että ei kiitos. Oi niitä Koijärven aikoja.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 08:42"]Miten tuottaisit yhteiskunnalle sähköä vuodenvaihteessa, kun lämpötila on -30° C, sähkön tarve lämmityksen takia korkeimmillaan, ilma seisoo paikallaan, aurinko on horisontin alla 20 tuntia vuorokaudesta, vesi on padoissa alhaalla ja ydinvoimalat on vihreiden päiväunien toteudettua suljettu?
[/quote]
En toivo sitä, että olemassa olevat ydinvoimalat suljetaan, vaan ettei ydinvoimaloita rakennettaisi enää lisää. En usko, että olemme ihan lähitulevaisuudessa tilanteessa, jossa a) vihreät on vallassa, ja/tai b) ydinvoimalat suljetaan - ei ainakaan ennen kuin tilalle on kehitetty tarpeeksi tehokkaita ja toimivia tapoja tuottaa uusiutuvaa/ympäristöystävällistä energiaa.