Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vaikuttaako peniksen koko todella merkittävästi yhdynnän laatuun. Miltä mahd. kokoerot tuntuvat?

Mies

Sivut

Kommentit (135)

Vierailija
On väliä ja joka muuta väittää, valehtelee!
Ja varmaan itsekin osaat kuvitella miltä kokoerot voisivat tuntua.. ;)

No mikä on sellainen.. Minimi?

Epävarma

Me naiset olemme aika kilttejä ja kohteliaita, joten suurin osa sanoo ettei koolla ole merkitystä. Mutta onhan sillä. Kyse on kuitenkin yhteensopivuudesta. Joillekin se pieni nakki on sopiva ja jotkut eivät edes niin välitä seksistä. 

Itse pidän kookkaista kaluista ja kun sellaista kerran pääsee imemään ja naimasn niin muu ei enää kelpaakaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
Vierailija

Epävarma

Jos käteen vetäessä sormet ylettyy juuri ja juuri toisiinsa on paksuus sopiva. Ja pituus.. N. 2 kämmenen leveyttä? 15 cm?

Voinko kompensoida pienimunaisuuteni muutenkin kuin isolla autolla? Vai täytyykö ennen baarista lähtöä ilmoittaa naiselle kapeahkosta käyrämunasta ettei tule pettymyksiä?

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Epävarma

Jos käteen vetäessä sormet ylettyy juuri ja juuri toisiinsa on paksuus sopiva. Ja pituus.. N. 2 kämmenen leveyttä? 15 cm?

Käteen vetäessä saan kyllä reilusti sormista kiinni. Peukalo melkein keskisormea puoliväliin asti.

Normaalikätinen

Mulla on kai niin iso reuhka, että iso pitää olla, ei voi mitään. Ja olen jumpannut lihaksia, olen, olen.

Onneksi ei tarvitse enää hääyönä tajuta esim. sellaista, että joutuu touhuamaan koko loppuelämänsä viisisenttisen himmelinpätkän kanssa.

Vierailija

Voinko kompensoida pienimunaisuuteni muutenkin kuin isolla autolla? Vai täytyykö ennen baarista lähtöä ilmoittaa naiselle kapeahkosta käyrämunasta ettei tule pettymyksiä?

No kyl se suoraan sanottuna on huijausta, jos et vihjaa pienestä munasta. Kuka tahansa joka sanoo, ettei munan koolla ole väliä valehtelee. Iso on AINA parempi. Jos on ollu pikkupippeleiden kaa niin eitiedä mitä menettää, joten ei sitä osaa surra. Mutta jos kerrakin pääsee maistamaan oikean kokoista niin huh...On iso pettymys, jos ihanalta mieheltä paljastuu pieni.

Vierailija

Vierailija

No kyl se suoraan sanottuna on huijausta, jos et vihjaa pienestä munasta. Kuka tahansa joka sanoo, ettei munan koolla ole väliä valehtelee. Iso on AINA parempi. Jos on ollu pikkupippeleiden kaa niin eitiedä mitä menettää, joten ei sitä osaa surra. Mutta jos kerrakin pääsee maistamaan oikean kokoista niin huh...On iso pettymys, jos ihanalta mieheltä paljastuu pieni.

Tämä. Isolla saa muita puutteita anteeksi.

Vierailija

On totta että pieni/kapea muna on pettymys. Autolla et voi kompensoida munasi kokoa, mutta voit saada naisen, jolle auto, ja status, on tärkeämpi asia elämässä kuin hyvä seksi. 

Mä oon saanut hyvää seksiä pienempimunaisiltakin. Siis ihan puhtaassa yhdynnässäkin, oikeissa kulmissa. Mutta ei noikaan mitään minimunia ollut, ehkä 12 cm ja vähän keskivertoa ohuempia. Tiesivät vaan mitä tekevät.

Olen saanut myös isoa ja se tuntuu eri tavalla tosi hyvältä. Toivoisin kyllä kumppanilta isoa, mutta normaali kokokin on tosi hyvä, jos seksi on hyvää. Ja normaalina pidän just jotain vähintään 12 cm ja semmonen vähintään banaanin paksunen.

Vierailija

No mitä voin asiale tehdä? Ei helvetti elämä on pilalla

No ethän sinä sille mitään voi. Opettele hyväksymään asia ja kehitä muita rakastajan taitoja eli suuseksi, dildon käyttö jne.

Vierailija

Miehen kikkeli oli pikkurilliä pienempi, en tiennyt että oliko sisällä vai ei. No klamydian saatuani tiesin että sisällä oli oltu.

Varmaan v.tutti. Tuplaketutus, pieni muna ja tauti päälle. Voiko elämä paskemmin kohdella?

On sillä väliä. Ja siis molempien koolla, ei tää oo vain miehen mitoista kiinni. Ei liian iso, ei liian pieni, sopiva. Ja sopivasti käyrä tai sopivasti suora, sopivan paksunen.

Oon pahoillani, että miehet joutuu aina vertailemaan ja pohtimaan tota. Teillä kun se komeus killuu ulkona, naiset on sisäisesti oikeen tai väärän kokosia ja mallisia. Naisten koon tuntee vasta kun on myöhästä tai siis juuh.

Vierailija
Vierailija

Hei taitaa naisilla täällä olla aika jättitoosat. 

Mullon ainaski iha hirviän iso pesuvati.

Mullakin mahtuu löylykiulu kauhan kanssa sisälle :D

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat