Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesbo paikalla

Vierailija
03.04.2015 |

Saa kysyä mitä vain..ikä 24v

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on paljon pointteja kyllä, mutta ei meidän silti kannattaisi tuudittautua ihan siihenkään ajatteluun ,että Suomi muka olisi suvaitsevaisuuden kärkimaita Euroopassa-varsinkaan mitä seksuaalivähemmistöjen yleiseen hyväksyntään tulee... Voidaan korkeintaan sanoa ,että täällä hyväksytään vähemmistöt ns ´pitkin hampain ´ eli just´ ja just´n,.

Sen näki hyvin  esim. tuossa tasa-arvoista avioliittoa koskeneessa piiiitkäään,piiitkäään jatkuneessa keskustelussa. ( Voi sitä ´voitonriemua´ kun lakivaliokunnan vanhoillinen siipi sai vielä toisessa käsittelyssä torpattua...) Ja vasta 2017:han homojen ja lesbojen todella  on mahdollista mennä naimisiin rakkaansa kanssa.

Olen melko varma,että kun se päivä tulee lähemmäksi alkaa asiasta julkisuudessa  taas joku ( niihin aivan samoihin  jo siinä aiemmassa keskustelussa  pöytäänlyötyihiin  raamatunkohtiin perustuva) keskustelunyritys.

terv. ´hamemies´

Vierailija
102/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:19"]Tuossa on paljon pointteja kyllä, mutta ei meidän silti kannattaisi tuudittautua ihan siihenkään ajatteluun ,että Suomi muka olisi suvaitsevaisuuden kärkimaita Euroopassa-varsinkaan mitä seksuaalivähemmistöjen yleiseen hyväksyntään tulee... Voidaan korkeintaan sanoa ,että täällä hyväksytään vähemmistöt ns ´pitkin hampain ´ eli just´ ja just´n,.

Sen näki hyvin  esim. tuossa tasa-arvoista avioliittoa koskeneessa piiiitkäään,piiitkäään jatkuneessa keskustelussa. ( Voi sitä ´voitonriemua´ kun lakivaliokunnan vanhoillinen siipi sai vielä toisessa käsittelyssä torpattua...) Ja vasta 2017:han homojen ja lesbojen todella  on mahdollista mennä naimisiin rakkaansa kanssa.

Olen melko varma,että kun se päivä tulee lähemmäksi alkaa asiasta julkisuudessa  taas joku ( niihin aivan samoihin  jo siinä aiemmassa keskustelussa  pöytäänlyötyihiin  raamatunkohtiin perustuva) keskustelunyritys.

terv. ´hamemies´
[/quote]

En todellakaan ajattele Suomen olevan suvaitsevuuden kärkimaita,-päinvastoin!
Minulla on ystävänä muslimeita, kristittyjä, persujen kannattajia, heteroja, homoja, korkeasti koulutettuja ja kouluttamattomia.
Ihme kumma pystyn olemaan kaikkien kanssa ystävä ja suvaitsemaan kaikkia. Ja siksi koska eihän kaikkien tarvitse ajatella kuten minä, vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 10:19"]Tuossa on paljon pointteja kyllä, mutta ei meidän silti kannattaisi tuudittautua ihan siihenkään ajatteluun ,että Suomi muka olisi suvaitsevaisuuden kärkimaita Euroopassa-varsinkaan mitä seksuaalivähemmistöjen yleiseen hyväksyntään tulee... Voidaan korkeintaan sanoa ,että täällä hyväksytään vähemmistöt ns ´pitkin hampain ´ eli just´ ja just´n,. Sen näki hyvin  esim. tuossa tasa-arvoista avioliittoa koskeneessa piiiitkäään,piiitkäään jatkuneessa keskustelussa. ( Voi sitä ´voitonriemua´ kun lakivaliokunnan vanhoillinen siipi sai vielä toisessa käsittelyssä torpattua...) Ja vasta 2017:han homojen ja lesbojen todella  on mahdollista mennä naimisiin rakkaansa kanssa. Olen melko varma,että kun se päivä tulee lähemmäksi alkaa asiasta julkisuudessa  taas joku ( niihin aivan samoihin  jo siinä aiemmassa keskustelussa  pöytäänlyötyihiin  raamatunkohtiin perustuva) keskustelunyritys. terv. ´hamemies´ [/quote] En todellakaan ajattele Suomen olevan suvaitsevuuden kärkimaita,-päinvastoin! Minulla on ystävänä muslimeita, kristittyjä, persujen kannattajia, heteroja, homoja, korkeasti koulutettuja ja kouluttamattomia. Ihme kumma pystyn olemaan kaikkien kanssa ystävä ja suvaitsemaan kaikkia. Ja siksi koska eihän kaikkien tarvitse ajatella kuten minä, vai mitä?

[/quote]

Tietty ´toimittajamainen haastatteluetäisyys´ mahdollistaa tietysti (vartijoiden läsnäollessa) ´ystävällishenkisen ´keskustelun vaikka sarjamurhaajan kanssa, mutta ongelmien syntyminenhän onkin tuossa tapauksessa riittävän tehokkaasti ennalta estetty.

Muussa kansalaisten (ja kansaan kuulumattomien) välisessä kommunikoinnissa tilanne saattaa hyvinkin helposti olla toisenlainen.Eli kun yksilö on ns. omillaan ja kohtaa vapaasti muita yksilöitä samassa tilassa ja paikassa.

Ongelmaksi saattaakin silloin muodostua se ,miten suvaita täydellistä suvaitsemattomuutta.

Eli vaikka kuinka hyväksyisin sen, ettei kaikkien tarvitse ajatella kaikesta niinkuin minä, niin entä jos tuo toinen ei hyväksy minun minkäänlaista ajatteluani tai edes  sitä, että olen olemassa?

Vierailija
104/105 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulen täältä ellei jutut muutu!

Vierailija
105/105 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että kaikista parisuhdemuodoista lesbot ovat tyytymättömimpiä seksielämäänsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi