Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesbo paikalla

Vierailija
03.04.2015 |

Saa kysyä mitä vain..ikä 24v

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:54"]

Lesbo paikalla

Saa kysyä mitä vain..ikä 24v

[/quote]

No vastaukset ainakin näihin kysymyksiin kiinnostaisivat minua:

Miksi olet ruvennut lesboksi? Etkö mistään miestä saanut?

Minkä ikäisenä kiinnostuit tällaisista kauheuksista?

Onko kukaan tullut tarjoamaan eheytyshoitoja? Eikö kannattaisi mennä sellaiseen?

Hässitsevätkö lesbot myös eläinten kanssa?

Hävettääkö ja aiheuttaako tämä perversio milloinkaan tervettä syyllisyyden tunnetta?

Hakkasiko isäsi Sinua kun olit lapsi vai mistä tämä inhottava oirehdinta johtuu?

[/quote]
Ah mun lempparikysymyksiä <3
Olen nätti. Olen suudellut miesten kanssa ja moni on sanonut että olen kuuma. Pidän miehistä. Ne on ihania kaikin puolin. En vaan koe miehiin seksuaalista vetoa.
Jos eläisin vaikka lestadiolaisena ja ympäristön paine olisi kovempi, saattaisin elää heterona ihan onnellista elämää, koska en tietäisi (huom! Minulle) paremmasta.
Tajusin olevani kiinnostunut tytöistä kun olin 13.
Ei aiheuta minussa syyllisyyttä, en tarvitse eheytyshoitoja eikä niitä ole tarjottukaan.
Elän omaa elämääni ja aika vähän lesbouteni vaikuttaa ympäröivään maailmaan.
En "hässi eläimiä", en hässi muita kuin tyttöystävääni.
Isäni on ollut upea hahmo elämässäni, aina tukenani ja tosi fiksu. Minut on opetettu, ettei väkivallalla ratkaista mitään

Kysymys Sinulle. Vastustatko yhtä paljon esim lapsiavioliittoja kuin homoutta?

Vierailija
62/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan rakastunut tai edes ihastunut mieheen romanttisessa mielessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:17"]Mitä mieltä olet siitä, että sompanssilauman raiskaama nainen teki itsemurhan? http://www.flashback.org/t2518318p172   [/quote] En viitsi avata linkkiä. Puhutko simpansseista vai somalialaistaustaisista henkilöistä?

[/quote]

Kannatatko muslimisovinisti/homofoobikkojen maahantuomista, vaikka itse kuulut seksuaalivähemmistöön?
[/quote]

Kuulostaa hullulta laittaa kaikki muslimit tuon otsikon alle. Minulla on muslimiystäviä. Yksi lesbo jopa joka elää maailman suurimmassa muslimimaassa.
Kaikki ei ole niin mustavalkoista.
Minulla on ilmainen koulutus, terveydenhuolto, asun puhtaassa ja turvallisessa maassa. Olen äärimmäisen kiitollinen tästä kaikesta. Suomi on upea maa.
Tiedostan myös, että kuulun niihin muutamaan prosenttiin maailman väestöstä jolle mikä vain on mahdollista.

Tämä on jo mielestäni syy katsoa maahanmuuttoa laajemmasta perspektiivistä ja yrittää ennen kaikkea ymmärtää muuta maailmaa. Me kaikki olemme sitä mihin kontekstiin meidät on kasvatettu. Minä voisin olla jonkun somalialaismiehen vaimo, myisin torilla appelsiinejä ja ilahtuisin mahdollisuudesta laittaa lapseni ilmaiseen äärijärjestön ylläpitämään kouluun. Siellä hänestä tehtäisiin itsemurhapommittaja.
Ilman koulutusta ja ymmärrystä uskoisin vain mitä minulle sanotaan ja haluaisin lapselleni koulutuksen ja peremman elämän.

Vierailija
64/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:04"]Oletko koskaan rakastunut tai edes ihastunut mieheen romanttisessa mielessä?
[/quote]

Lasketaanko viehätys. Viehätyn esimerkiksi upeasta musiikista, kivoista näyttelijöistä yms. Se ei ole seksuaalista viehätystä. Eli vastaus on ei.

Vierailija
65/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:57"]Mitä mieltä olet miehestä,jota käytännössä miesystävän kulli kiinnostaa enemmän, kuin kenenkään naisen pillu ja josta on aina kivaa pukeutua minihameeseen ja sukkiksiin-varsinkin silloin ,kun miesystävä tulee teelle (..ja muulle)
[/quote]

Nyt en osaa sanoa tähän mitään. Vähän sekava.

Vierailija
66/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näytät?

Vierailija
67/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin jo jotain. Melko hoikahko, 174\66kg , pitkä tumma tukka. Minulle on sanottu että minulla on yhdennäköisyyttä esim Daria Werbowyn ja Manuela Boscon kanssa. Mikä on aivan päätöntä koska nämä kaksi leidiä eivät näytä yhtään toisiltaan!!

Vierailija
68/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:05"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:24"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:17"]Mitä mieltä olet siitä, että sompanssilauman raiskaama nainen teki itsemurhan? http://www.flashback.org/t2518318p172   [/quote] En viitsi avata linkkiä. Puhutko simpansseista vai somalialaistaustaisista henkilöistä? [/quote] Kannatatko muslimisovinisti/homofoobikkojen maahantuomista, vaikka itse kuulut seksuaalivähemmistöön? [/quote] Kuulostaa hullulta laittaa kaikki muslimit tuon otsikon alle. Minulla on muslimiystäviä. Yksi lesbo jopa joka elää maailman suurimmassa muslimimaassa. Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Minulla on ilmainen koulutus, terveydenhuolto, asun puhtaassa ja turvallisessa maassa. Olen äärimmäisen kiitollinen tästä kaikesta. Suomi on upea maa. Tiedostan myös, että kuulun niihin muutamaan prosenttiin maailman väestöstä jolle mikä vain on mahdollista. Tämä on jo mielestäni syy katsoa maahanmuuttoa laajemmasta perspektiivistä ja yrittää ennen kaikkea ymmärtää muuta maailmaa. Me kaikki olemme sitä mihin kontekstiin meidät on kasvatettu. Minä voisin olla jonkun somalialaismiehen vaimo, myisin torilla appelsiinejä ja ilahtuisin mahdollisuudesta laittaa lapseni ilmaiseen äärijärjestön ylläpitämään kouluun. Siellä hänestä tehtäisiin itsemurhapommittaja. Ilman koulutusta ja ymmärrystä uskoisin vain mitä minulle sanotaan ja haluaisin lapselleni koulutuksen ja peremman elämän.

[/quote]

Monet feministi tykkää syyttää perussuomalaisia ja Suomen kirkkoa sovinismista ja homofobiasta, mutta ÄÄRI-sovinistista ja ÄÄRI-homofobista islamia käsitellään kuin kukkaa kämmenellä? Mistä luulet tämän ristiriidan johtuvan?

Vierailija
69/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:57"]Mitä mieltä olet miehestä,jota käytännössä miesystävän kulli kiinnostaa enemmän, kuin kenenkään naisen pillu ja josta on aina kivaa pukeutua minihameeseen ja sukkiksiin-varsinkin silloin ,kun miesystävä tulee teelle (..ja muulle) [/quote] Nyt en osaa sanoa tähän mitään. Vähän sekava.

En yhtään sekavampi kuin sinäkään,satun nimittäin rakastamaan miesystävääni ja hän tykkää myös siitä, että joskus vähän ´pukeudun´ häntä varten -ja tietysti omaksikin ilokseni...

Verhot vedetään olohuoneesta  silloin aina  alas ,eikä maailmassamme ole silloin muita kuin me kaksi yhdessä.

Oh,happy day!

[/quote]

Vierailija
70/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kysymyksiä! Tykkään näistä!
Eli ensinnäkin näen että tässä on kaksi hyvin fundamentalistista ryhmää. Äärinationalisteja molemmat, perussuomalaiset ja fundamentalistiset muslimit. Molemmat ovat pieni marginaali verrattuna esim. suomalaisiin tai vastaavasti kaikkiin maailman muslimeihin.

Itse tunnen pientä surua molempien ryhmien puolesta, ne eivät mielipiteiden jyrkkyydessä eroa kovinkaan paljon toisistaan.

Kun mietin ääri-islamisteja, johdannossa istuu korruptoituneita, massit omaan taskuun laittavia kusipäitä, jotka värväävät omaa asemaansa ja talouttaan pönkittääkseen nuoria, kouluttamattomia, köyhiä ja hyväuskoisia nuoria miehiä lupauksella pyhästä sodasta ja paikasta paratiisissa.
Totuus on se, ettei tässä sodassa ole mitään pyhää ja joukko korruptoituneita vanhoja ukkoja käyttää nuorten miesten joukkoa, testosteronia ja kouluttautumattomuutta hyväkseen. Nämä jannut on ihan tavallisia nuoria miehiä, jotka aivopestään uskomaan olevansa osa "höpöhöpöä".
Surullista. Kaiken taustalla on köyhyys, synkkä historia. Ensinhän talebaneja pidettiin suuressa arvossa kun nämä vapauttivat Afganistanin Neuvostoliiton sorrosta. Kabulissa oli naisten yliopistojakin ja meininki oli melko salliva ja avoin. Kukaan ei tajunnut millaista ideologiaa taleban alkaisi levittämään.
Ideologia on käsittämättömän vahva ja mitä kaikkea ihmiset tekevät sen takia.

En osaa vastata kysymykseesi muuten, kuin että mielestäni persuilla on oikeus mielipiteeseensä. Toivon vain, että ongelmia yritettäisiin ymmärtää syvällisesti ja puuttua niiden syihin, eikä hoitaa vain itse ongelma(tyyliin kaikki maahanmuuttajat vittuun täältä)

On helppo leimata esim. Somalia heimokansojen ristiriitojen ongelmapesäkkeeksi. Maata on repinyt sota jo monta kymmentä vuotta. Kaksi sukupolvea on voinut syntyä maahan, ilman että he ovat eläessään eläneet rauhan aikana.

Kun taas katsotaan Afrikan karttaa, huomataan, että valtiot on kuin viivottimella piirretty. Niinhän ne ovatkin, siirtomaa-ajan jälkeen siirtomaaisännät läksivät ja jäljelle jäi joukko melko keinotekoisia valtioita, jotka oli luotu täysin heimo-ja klaanirajoista riippumatta. Sitten pohditaan miksi tutsit tappavat hutuja Ruandassa tai miksi Somaliassa on sodittu yli 40 vuotta.

Vierailija
71/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:57"]Mitä mieltä olet miehestä,jota käytännössä miesystävän kulli kiinnostaa enemmän, kuin kenenkään naisen pillu ja josta on aina kivaa pukeutua minihameeseen ja sukkiksiin-varsinkin silloin ,kun miesystävä tulee teelle (..ja muulle) [/quote] Nyt en osaa sanoa tähän mitään. Vähän sekava.

En yhtään sekavampi kuin sinäkään,satun nimittäin rakastamaan miesystävääni ja hän tykkää myös siitä, että joskus vähän ´pukeudun´ häntä varten -ja tietysti omaksikin ilokseni...

Verhot vedetään olohuoneesta  silloin aina  alas ,eikä maailmassamme ole silloin muita kuin me kaksi yhdessä.

Oh,happy day!

[/quote]
[/quote]

Okei, no nyt selvisi. Kuulostaa hyvältä jos molemmat siitä tykkäätte. Tehän olette luodut toisillenne. En osaa sanoa tähän muuta kuin verhot kiinni ja nauttikaa yhteisistä hetkistä

Vierailija
72/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat saavutuksesi?

Vierailija
73/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:41"]Parhaat saavutuksesi?
[/quote[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:41"]Parhaat saavutuksesi?
[/quote]

Matkani. Suhteeni. Opintoni.
Ylipäätään se että olen elämässäni juuri siinä pisteessä missä haluan olla.

Vierailija
74/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:54"] Lesbo paikalla   Saa kysyä mitä vain..ikä 24v [/quote]   No vastaukset ainakin näihin kysymyksiin kiinnostaisivat minua:   Miksi olet ruvennut lesboksi? Etkö mistään miestä saanut?   Minkä ikäisenä kiinnostuit tällaisista kauheuksista?   Onko kukaan tullut tarjoamaan eheytyshoitoja? Eikö kannattaisi mennä sellaiseen?   Hässitsevätkö lesbot myös eläinten kanssa?   Hävettääkö ja aiheuttaako tämä perversio milloinkaan tervettä syyllisyyden tunnetta?   Hakkasiko isäsi Sinua kun olit lapsi vai mistä tämä inhottava oirehdinta johtuu?   [/quote] Ah mun lempparikysymyksiä <3 Olen nätti. Olen suudellut miesten kanssa ja moni on sanonut että olen kuuma. Pidän miehistä. Ne on ihania kaikin puolin. En vaan koe miehiin seksuaalista vetoa. Jos eläisin vaikka lestadiolaisena ja ympäristön paine olisi kovempi, saattaisin elää heterona ihan onnellista elämää, koska en tietäisi (huom! Minulle) paremmasta. Tajusin olevani kiinnostunut tytöistä kun olin 13. Ei aiheuta minussa syyllisyyttä, en tarvitse eheytyshoitoja eikä niitä ole tarjottukaan. Elän omaa elämääni ja aika vähän lesbouteni vaikuttaa ympäröivään maailmaan. En "hässi eläimiä", en hässi muita kuin tyttöystävääni. Isäni on ollut upea hahmo elämässäni, aina tukenani ja tosi fiksu. Minut on opetettu, ettei väkivallalla ratkaista mitään Kysymys Sinulle. Vastustatko yhtä paljon esim lapsiavioliittoja kuin homoutta?

[/quote]

Että vastustanko...?

No, sanotaan nyt jotenkin niin, että jos minulla olisi keinot ja jokin valta (esim. olisin diktaattori jota kumileimasinhallitus sekä aseelliset militäärijoukot tottelisivat), niin vastustaisin lapsiavioliittoja, homoliittoja (sis. tietenkin siis myös naisten lesboliitot), joukko"liittoja", ihmis-eläin-liittoja sekä aborttia kaikkia tasapuolisen jyrkästi.

Näiden lisäksi vastustaisin montaa muutakin epätervettä ja vahingollista ilmiötä, kuten esim. holtitonta velanottoa sekä yksilö- että koko yhteiskunnan tasolla, liiallista rokottamista, terveysfasismia, demonisia epäjumalanpalvontamenoja (jooga ja hindulaisuus sekä buddhalaisuus ylipäänsä, islam jne.), keskustaparkkeja kaupungeissa (mm. Turun toriparkkihanke), ylisallivuutta ja liiallista pehmoilua hulinoinnin suhteen koululaitoksessa ynnä montaa muuta.

Vierailija
75/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:54"] Lesbo paikalla   Saa kysyä mitä vain..ikä 24v [/quote]   No vastaukset ainakin näihin kysymyksiin kiinnostaisivat minua:   Miksi olet ruvennut lesboksi? Etkö mistään miestä saanut?   Minkä ikäisenä kiinnostuit tällaisista kauheuksista?   Onko kukaan tullut tarjoamaan eheytyshoitoja? Eikö kannattaisi mennä sellaiseen?   Hässitsevätkö lesbot myös eläinten kanssa?   Hävettääkö ja aiheuttaako tämä perversio milloinkaan tervettä syyllisyyden tunnetta?   Hakkasiko isäsi Sinua kun olit lapsi vai mistä tämä inhottava oirehdinta johtuu?   [/quote] Ah mun lempparikysymyksiä <3 Olen nätti. Olen suudellut miesten kanssa ja moni on sanonut että olen kuuma. Pidän miehistä. Ne on ihania kaikin puolin. En vaan koe miehiin seksuaalista vetoa. Jos eläisin vaikka lestadiolaisena ja ympäristön paine olisi kovempi, saattaisin elää heterona ihan onnellista elämää, koska en tietäisi (huom! Minulle) paremmasta. Tajusin olevani kiinnostunut tytöistä kun olin 13. Ei aiheuta minussa syyllisyyttä, en tarvitse eheytyshoitoja eikä niitä ole tarjottukaan. Elän omaa elämääni ja aika vähän lesbouteni vaikuttaa ympäröivään maailmaan. En "hässi eläimiä", en hässi muita kuin tyttöystävääni. Isäni on ollut upea hahmo elämässäni, aina tukenani ja tosi fiksu. Minut on opetettu, ettei väkivallalla ratkaista mitään Kysymys Sinulle. Vastustatko yhtä paljon esim lapsiavioliittoja kuin homoutta?

[/quote]

Että vastustanko...?

No, sanotaan nyt jotenkin niin, että jos minulla olisi keinot ja jokin valta (esim. olisin diktaattori jota kumileimasinhallitus sekä aseelliset militäärijoukot tottelisivat), niin vastustaisin lapsiavioliittoja, homoliittoja (sis. tietenkin siis myös naisten lesboliitot), joukko"liittoja", ihmis-eläin-liittoja sekä aborttia kaikkia tasapuolisen jyrkästi.

Näiden lisäksi vastustaisin montaa muutakin epätervettä ja vahingollista ilmiötä, kuten esim. holtitonta velanottoa sekä yksilö- että koko yhteiskunnan tasolla, liiallista rokottamista, terveysfasismia, demonisia epäjumalanpalvontamenoja (jooga ja hindulaisuus sekä buddhalaisuus ylipäänsä, islam jne.), keskustaparkkeja kaupungeissa (mm. Turun toriparkkihanke), ylisallivuutta ja liiallista pehmoilua hulinoinnin suhteen koululaitoksessa ynnä montaa muuta.
[/quote]

Ja juuri tämä on syy sille miksi niin monen diktaattorin elämä on päättynyt ennenaikaisesti..
Saisinko esimerkin siitä, miten 1miljardin ihmisen harjoittama hindulaisuus häiritsee Sinua? Entäpä buddhalaisuus?

Vierailija
76/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:36"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:28"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:07"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:57"]Mitä mieltä olet miehestä,jota käytännössä miesystävän kulli kiinnostaa enemmän, kuin kenenkään naisen pillu ja josta on aina kivaa pukeutua minihameeseen ja sukkiksiin-varsinkin silloin ,kun miesystävä tulee teelle (..ja muulle) [/quote] Nyt en osaa sanoa tähän mitään. Vähän sekava.   En yhtään sekavampi kuin sinäkään,satun nimittäin rakastamaan miesystävääni ja hän tykkää myös siitä, että joskus vähän ´pukeudun´ häntä varten -ja tietysti omaksikin ilokseni... Verhot vedetään olohuoneesta  silloin aina  alas ,eikä maailmassamme ole silloin muita kuin me kaksi yhdessä. Oh,happy day! [/quote] [/quote] Okei, no nyt selvisi. Kuulostaa hyvältä jos molemmat siitä tykkäätte. Tehän olette luodut toisillenne. En osaa sanoa tähän muuta kuin verhot kiinni ja nauttikaa yhteisistä hetkistä

[/quote] Kiitos, samaa toivon teille-siis sinulle ja naisystävällesi !

Vaikutat tolerantilta ihmiseltä-monen mielestä kun  varsinkaan minunlaisiani ei saisi olla olemassakaan.

En kyllä ole koskaan ymmärtänyt sitä,miten se heidän elämäänsä muka  häiritsee,mitä verhojemme takana tapahtuu ja että mitä se heille ylipäätään edes kuuluu.

Vierailija
77/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:59"]

[/quote]

Että vastustanko...?

[/quote]

Ja juuri tämä on syy sille miksi niin monen diktaattorin elämä on päättynyt ennenaikaisesti..
Saisinko esimerkin siitä, miten 1miljardin ihmisen harjoittama hindulaisuus häiritsee Sinua? Entäpä buddhalaisuus?

[/quote]

Hei keksin just mitä tämä sinun kuvailemasi ihannemaa utopia muistuttaa. Kuvailemasi kaltainen valtio on jo perustettu. Sotilaalliset joukot tukevat johtoa eli kansan rakastamaa diktaattoria, homous on laitonta, hallitus päättää ketkä pääsevät naimisiin, uskonnot on lakkautettu, työttömyyttä ei ole sillä kaikki tekevät työtä,-jos et tee joudut työleirille.
Tervetuloa tähän utopiaan.
Uusi kotimaasi on Pohjois-Korea<3 suosittelen sinulle iltalukemiseksi Orwellin 1984, Suljettu maa ja Leiri 14.

Vierailija
78/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:59"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:54"] Lesbo paikalla   Saa kysyä mitä vain..ikä 24v [/quote]   No vastaukset ainakin näihin kysymyksiin kiinnostaisivat minua:   Miksi olet ruvennut lesboksi? Etkö mistään miestä saanut?   Minkä ikäisenä kiinnostuit tällaisista kauheuksista?   Onko kukaan tullut tarjoamaan eheytyshoitoja? Eikö kannattaisi mennä sellaiseen?   Hässitsevätkö lesbot myös eläinten kanssa?   Hävettääkö ja aiheuttaako tämä perversio milloinkaan tervettä syyllisyyden tunnetta?   Hakkasiko isäsi Sinua kun olit lapsi vai mistä tämä inhottava oirehdinta johtuu?   [/quote] Ah mun lempparikysymyksiä <3 Olen nätti. Olen suudellut miesten kanssa ja moni on sanonut että olen kuuma. Pidän miehistä. Ne on ihania kaikin puolin. En vaan koe miehiin seksuaalista vetoa. Jos eläisin vaikka lestadiolaisena ja ympäristön paine olisi kovempi, saattaisin elää heterona ihan onnellista elämää, koska en tietäisi (huom! Minulle) paremmasta. Tajusin olevani kiinnostunut tytöistä kun olin 13. Ei aiheuta minussa syyllisyyttä, en tarvitse eheytyshoitoja eikä niitä ole tarjottukaan. Elän omaa elämääni ja aika vähän lesbouteni vaikuttaa ympäröivään maailmaan. En "hässi eläimiä", en hässi muita kuin tyttöystävääni. Isäni on ollut upea hahmo elämässäni, aina tukenani ja tosi fiksu. Minut on opetettu, ettei väkivallalla ratkaista mitään Kysymys Sinulle. Vastustatko yhtä paljon esim lapsiavioliittoja kuin homoutta? [/quote]   Että vastustanko...?   No, sanotaan nyt jotenkin niin, että jos minulla olisi keinot ja jokin valta (esim. olisin diktaattori jota kumileimasinhallitus sekä aseelliset militäärijoukot tottelisivat), niin vastustaisin lapsiavioliittoja, homoliittoja (sis. tietenkin siis myös naisten lesboliitot), joukko"liittoja", ihmis-eläin-liittoja sekä aborttia kaikkia tasapuolisen jyrkästi.   Näiden lisäksi vastustaisin montaa muutakin epätervettä ja vahingollista ilmiötä, kuten esim. holtitonta velanottoa sekä yksilö- että koko yhteiskunnan tasolla, liiallista rokottamista, terveysfasismia, demonisia epäjumalanpalvontamenoja (jooga ja hindulaisuus sekä buddhalaisuus ylipäänsä, islam jne.), keskustaparkkeja kaupungeissa (mm. Turun toriparkkihanke), ylisallivuutta ja liiallista pehmoilua hulinoinnin suhteen koululaitoksessa ynnä montaa muuta. [/quote] Ja juuri tämä on syy sille miksi niin monen diktaattorin elämä on päättynyt ennenaikaisesti.. Saisinko esimerkin siitä, miten 1miljardin ihmisen harjoittama hindulaisuus häiritsee Sinua? Entäpä buddhalaisuus? [/quote] Hei keksin just mitä tämä sinun kuvailemasi ihannemaa utopia muistuttaa. Kuvailemasi kaltainen valtio on jo perustettu. Sotilaalliset joukot tukevat johtoa eli kansan rakastamaa diktaattoria, homous on laitonta, hallitus päättää ketkä pääsevät naimisiin, uskonnot on lakkautettu, työttömyyttä ei ole sillä kaikki tekevät työtä,-jos et tee joudut työleirille. Tervetuloa tähän utopiaan. Uusi kotimaasi on Pohjois-Korea<3 suosittelen sinulle iltalukemiseksi Orwellin 1984, Suljettu maa ja Leiri 14.

[/quote]

Ei varmaan kelpaa koska kristinuskoa pitää voida harjoittaa...

Vierailija
79/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:43"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:59"] [quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:54"] Lesbo paikalla   Saa kysyä mitä vain..ikä 24v [/quote]   No vastaukset ainakin näihin kysymyksiin kiinnostaisivat minua:   Miksi olet ruvennut lesboksi? Etkö mistään miestä saanut?   Minkä ikäisenä kiinnostuit tällaisista kauheuksista?   Onko kukaan tullut tarjoamaan eheytyshoitoja? Eikö kannattaisi mennä sellaiseen?   Hässitsevätkö lesbot myös eläinten kanssa?   Hävettääkö ja aiheuttaako tämä perversio milloinkaan tervettä syyllisyyden tunnetta?   Hakkasiko isäsi Sinua kun olit lapsi vai mistä tämä inhottava oirehdinta johtuu?   [/quote] Ah mun lempparikysymyksiä <3 Olen nätti. Olen suudellut miesten kanssa ja moni on sanonut että olen kuuma. Pidän miehistä. Ne on ihania kaikin puolin. En vaan koe miehiin seksuaalista vetoa. Jos eläisin vaikka lestadiolaisena ja ympäristön paine olisi kovempi, saattaisin elää heterona ihan onnellista elämää, koska en tietäisi (huom! Minulle) paremmasta. Tajusin olevani kiinnostunut tytöistä kun olin 13. Ei aiheuta minussa syyllisyyttä, en tarvitse eheytyshoitoja eikä niitä ole tarjottukaan. Elän omaa elämääni ja aika vähän lesbouteni vaikuttaa ympäröivään maailmaan. En "hässi eläimiä", en hässi muita kuin tyttöystävääni. Isäni on ollut upea hahmo elämässäni, aina tukenani ja tosi fiksu. Minut on opetettu, ettei väkivallalla ratkaista mitään Kysymys Sinulle. Vastustatko yhtä paljon esim lapsiavioliittoja kuin homoutta? [/quote]   Että vastustanko...?   No, sanotaan nyt jotenkin niin, että jos minulla olisi keinot ja jokin valta (esim. olisin diktaattori jota kumileimasinhallitus sekä aseelliset militäärijoukot tottelisivat), niin vastustaisin lapsiavioliittoja, homoliittoja (sis. tietenkin siis myös naisten lesboliitot), joukko"liittoja", ihmis-eläin-liittoja sekä aborttia kaikkia tasapuolisen jyrkästi.   Näiden lisäksi vastustaisin montaa muutakin epätervettä ja vahingollista ilmiötä, kuten esim. holtitonta velanottoa sekä yksilö- että koko yhteiskunnan tasolla, liiallista rokottamista, terveysfasismia, demonisia epäjumalanpalvontamenoja (jooga ja hindulaisuus sekä buddhalaisuus ylipäänsä, islam jne.), keskustaparkkeja kaupungeissa (mm. Turun toriparkkihanke), ylisallivuutta ja liiallista pehmoilua hulinoinnin suhteen koululaitoksessa ynnä montaa muuta. [/quote] Ja juuri tämä on syy sille miksi niin monen diktaattorin elämä on päättynyt ennenaikaisesti.. Saisinko esimerkin siitä, miten 1miljardin ihmisen harjoittama hindulaisuus häiritsee Sinua? Entäpä buddhalaisuus? [/quote] Hei keksin just mitä tämä sinun kuvailemasi ihannemaa utopia muistuttaa. Kuvailemasi kaltainen valtio on jo perustettu. Sotilaalliset joukot tukevat johtoa eli kansan rakastamaa diktaattoria, homous on laitonta, hallitus päättää ketkä pääsevät naimisiin, uskonnot on lakkautettu, työttömyyttä ei ole sillä kaikki tekevät työtä,-jos et tee joudut työleirille. Tervetuloa tähän utopiaan. Uusi kotimaasi on Pohjois-Korea<3 suosittelen sinulle iltalukemiseksi Orwellin 1984, Suljettu maa ja Leiri 14.

[/quote]

Ei varmaan kelpaa koska kristinuskoa pitää voida harjoittaa...
[/quote]

Etköhän sä diktaattorina voi korjata asian ;(

Vierailija
80/105 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi