Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mun edes pitää mennä työkkäriin kun en saa työmarkkinatukea eikä mulla ole työnhakuvelvoitetta?

Vierailija
23.09.2025 |

Kunpa en olisi ilmoittautunut työnhakijaksi kun heti sua aletaan velvoittaa vaikka et saa edes mitään vastineeksi siitä. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma tuossa on, jos ei ole työnhakuvelvoitetta? Ja miksi olet työkkärin asiakas, jos et sillä tavalla saa fyrkkaa? Katsopa peiliin.

Vierailija
2/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä joutuu hyppimään kun ne sanoo, jos haluaa edes tulevaisuudessa saada sitä työmarkkinatukea. pääsin just itse pois niiden asiakkuudesta, ja suuri kuorma putosi harteilta. tulot tippuivat entisestään, mutta voin silti henkisesti paljon paremmin kun en ole enää työkkärin asiakas. voin itse päättää elämästäni. niin se kuuluu ollakin. joskus vaan voi olla pakko olla siellä asiakkaanakin ihan taloudellisista syistä, on se niinkin. tsemppiä, ja toivottavasti aika aikaansa kutakin, ja tulevaisuus tuo vielä jotain parempaa tullessaan. kaikki on lopulta väliaikaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ongelma tuossa on, jos ei ole työnhakuvelvoitetta? Ja miksi olet työkkärin asiakas, jos et sillä tavalla saa fyrkkaa? Katsopa peiliin.

Koska en saa kuntoutustukea niin pakko olla. 

Vierailija
4/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mennä työkkäriin kun työkkäreitä ei ole enää olemassakaan.

Vierailija
5/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit koska tahansa päättää työnhakusi ja tämän jälkeen et ole työkkärin asiakas.

Vierailija
6/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan sä lopettaa sun asiakkuuden siellä vaikka heti. Ei kukaan pakota olemaan työkkärin asiakas

Vierailija
7/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on linjannut että ei saa edes toimeentulotukea jos ei mene työkkäriin vaikka mitään tukea ei edes saisi

Vierailija
8/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sun sit tarvi. Ja pääset eroon velvoitteista kun sanot, että et ole enää työnhakija etkä hae työmarkkinatukea. Vaihtoehtoiseeti voit myös vaan jättää huomiotta kaikki viestit, mitä sieltä tulee - jos kerran et mitään tukeakaan enää hae.

Vierailija
9/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en saa kuntoutustukea niin pakko olla. 

Tarkoitat, että et saa kuntoutustukea, mikäli et ole työttömänä työnhakijana, niinkö? Eli vain tukien perässä juokset?

Vierailija
10/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole työnhakuvelvoitetta, kun otsikossa sanot, mitä ne sitten velvoittaa sua tekemään? 

Vierailija
11/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus on linjannut että ei saa edes toimeentulotukea jos ei mene työkkäriin vaikka mitään tukea ei edes saisi

Tämä on ollut jo aiemminkin. 

Vierailija
12/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oma työntekijäni te-palveluissa on onneksi höveli. Katsoo läpi sormien. Viimeksi kun soitti, alkoi yskiä niin että kuulosti tukehtuvalta, pahoitteli että syö samalla mausteista ruokaa😅

Vierailija
13/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!

Vierailija
14/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut jo aiemminkin. 

No ei ole ollut. Äläkä jauha mistään toimeentulotukilain 2. pykälästä, jos et ymmärrä.

Vierailija
15/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli, koska "työkkäreitä" ei enää ole

Vierailija
16/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no asiakkaana voi olla vaikka miljonääri, ei vain ne joille tulee tukia.

Vierailija
17/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voithan sä lopettaa sun asiakkuuden siellä vaikka heti. Ei kukaan pakota olemaan työkkärin asiakas

Mutta sitten minun toimeentulotukea leikataan!

Vierailija
18/18 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän