Lesbo paikalla
Kommentit (105)
Ootko ollu koskaan miehen kanssa?
Mitä mieltä olet siitä, että sompanssilauman raiskaama nainen teki itsemurhan?
http://www.flashback.org/t2518318p172
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:07"]Painu vittuun täältä vitun sekasikiö!!
[/quote]
En ole sinkku, olen seurustellut saman henkilön kanssa 5 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:07"]Painu vittuun täältä vitun sekasikiö!!
[/quote]
En usko että ajattelisit minusta noin jos istuisit vastapäätä vaikka metrossa. Olen aivan tavallisen näköinen, nätti nuori nainen. En pahimpinakaan päivinä kuvailisi itseäni sekasikiöksi :) Hauskaa iltaa sinulle!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:16"]Ootko ollu koskaan miehen kanssa?
[/quote]
En ole. Olen lesbo...mahdollisuuksia olisi ollut mutta edellä mainitusta syystä homma tuntuu hieman luonnottomalta minulle.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:17"]Mitä mieltä olet siitä, että sompanssilauman raiskaama nainen teki itsemurhan?
http://www.flashback.org/t2518318p172
[/quote]
En viitsi avata linkkiä. Puhutko simpansseista vai somalialaistaustaisista henkilöistä?
Oisko sulla kiinnostusta opettaa tällaista bi-curious naista?
Onko teillä lapsia? Jos ei, haluatteko lapsia?
Lesbot on hotteja.:) paitsi rekkalesbot ei.
Osaisitko kertoa minulle mikä on (ns.) rekkalesbo?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:25"]Oisko sulla kiinnostusta opettaa tällaista bi-curious naista?
[/quote]
Sorry olen yksiavioinen..mutta suosittelen täsmäiskua DTM:ään. Sieltä saat varmasti seuraa :)
Jenni Vartiaista sanotaan Lesbo-ikoniksi. Panisitko sinä Jenniä jos olisit sinkku?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:17"]Mitä mieltä olet siitä, että sompanssilauman raiskaama nainen teki itsemurhan? http://www.flashback.org/t2518318p172 [/quote] En viitsi avata linkkiä. Puhutko simpansseista vai somalialaistaustaisista henkilöistä?
[/quote]
no mitäs luulet? Ei edes simpanssit ole niin sairaita, että tuohon ryhtyvät.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:26"]Onko teillä lapsia? Jos ei, haluatteko lapsia?
[/quote]
Haluan lapsia!! Haluan ensin opiskella toisen korkeakoulu/yliopistotutkinnon ja asua hetken ulkomailla. Nimet on kuitenkin jo valmiina ja kovasti lapsista haaveilen <3
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:26"]Lesbot on hotteja.:) paitsi rekkalesbot ei.
[/quote]
Olen samaa mieltä! Mä ainakin olen hotti vaikka itse kehunkin. Musta ei kyllä näy päällepäin seksuaalinen suuntautuminen mitenkään
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:28"]Osaisitko kertoa minulle mikä on (ns.) rekkalesbo?
[/quote]
Ruutupaita, miesten vaatteet, tupakoi, asiaton, pitää itseään parisuhteessa "äijänä"...vastenmielinen, mutta se on vain mun mielipide
Oletteko molemmat naisellisia naisia vai millainen on tyylinne?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:30"]Jenni Vartiaista sanotaan Lesbo-ikoniksi. Panisitko sinä Jenniä jos olisit sinkku?
[/quote]
En panisi. Jenni on nätti ei siinä mitään. Ei vaan nappaa mulle ollenkaan, ehkä siksi kun en hänen musiikistaan tykkää.
Ootko sinkku?