Lesbo paikalla
Kommentit (105)
Nuoleeko teistä kumpikaan toisen varpaita...?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:17"]Mitä mieltä olet siitä, että sompanssilauman raiskaama nainen teki itsemurhan? http://www.flashback.org/t2518318p172 [/quote] En viitsi avata linkkiä. Puhutko simpansseista vai somalialaistaustaisista henkilöistä?
[/quote]
Taidatkin olla järjen jättiläinen, miltä tuntuu olla yksinkertainen?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:29"]Nuoleeko teistä kumpikaan toisen varpaita...?
[/quote]
Aloin nauramaan. Ei nuole eikä varmaan nuollakaan. En usko että kumpikaan meistä saa siitä kiksejä
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:17"]Mitä mieltä olet siitä, että sompanssilauman raiskaama nainen teki itsemurhan? http://www.flashback.org/t2518318p172 [/quote] En viitsi avata linkkiä. Puhutko simpansseista vai somalialaistaustaisista henkilöistä?
[/quote]
Taidatkin olla järjen jättiläinen, miltä tuntuu olla yksinkertainen?
[/quote]
En väitä olevani älykäs, mutta varmasti ihan perusjärjellä siunattu. Olen alkanut suhtautumaan nihkeästi maahanmuuttokriittisiin henkilöihin, jotka eivät osaa argumentoida asiallisesti. Tykkään jutella asiasta kuin asiasta, mutta vain silloin kun vastapuoli pystyy perustelemaan hieman kattavammin näkemyksiään kuin "sompanssilaumalla"
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:27"]Kehen How I Met Your Motherin hahmoista samaistut eniten?
[/quote]
Monet ystäväni katsovat sarjaa, heteroystävät lähinnä:) minulta on mennyt ihan ohi. Kannattaako alkaa katsomaan?
Tuntuuko saksetus oikeasti hyvältä? Voiko siinä saada nopeastikin orgasmin? Eikö se oo tosi raskasta?
Kuinka usein sheivaat kainalosi?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:39"]Kuinka pitkä olet?
[/quote]
Olen 174cm ja painoa löytyy noin 66kg sesongista riippuen.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:39"]Tuntuuko saksetus oikeasti hyvältä? Voiko siinä saada nopeastikin orgasmin? Eikö se oo tosi raskasta?
[/quote]
Kauheeta myöntää mutten hirveästi ole harrastanut. Tekee mieli kyllä! Tässä asiassa pitää ehdottomasti kunnostautua. Olen vähän kokeillut ja tuntuu taivaalliselta. Liukkarit vaan kuntoon.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:40"]Kuinka usein sheivaat kainalosi?
[/quote]
Heti kun on sänki. Pari-kolme kertaa viikossa. En vedä hepuleita jos jäisi väliin, mutta en tykkää karvaisista kainaloista. Äkkiähän ne siinä hutaisee siisteiksi.
Mielipiteesi esiaviollisesta seksistä?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:37"] Onko sulla porsliini? [/quote] Minulla on ns. vanhanaikainen alapään karvoitus. [/quote] Vastasin pikku biksuistani sen aiemman. HYI! Vaikka olisin hetero en harrastaisi normaalikarvoitusta. Joku raja please..-ap [/quote] Kiinnostaa minua miksi leboilta udellaan aina alapään karvoituksesta? Eiköhän se ole ihmiskohtaista? Mä pidän siistinä kyllä vaikka kenen kanssa olisin, vaikka olisin yksin enkä paneskelisi kenenkään kanssa. Tykkn siististä tyylistä..-ap
[/quote]Eihän lesbo voikaan paneskella kenenkään kanssa tai ei halua. Siinä ei panna mitään minnekään eikä ole millä panna. On todella vaikeaa saada edes sukuelimet koskettamaan toisiaan.
-Mies 29v-
Tykkäätkö kun tyttöystävä istuu naaman päällä? Harrastatteko 69ä?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:44"]Mielipiteesi esiaviollisesta seksistä?
[/quote]
No valitettavasti homoillahan ei ole mahdollista harrastaa aviollista seksiä Suomessa ennen vuotta 2017.
Mielestäni kahden aikuisen ihmisen välillä saa tapahtua mitä vain, niin kauan kun molemmat on jees asian kanssa. Itse en harrasta esim. Yhdenyön juttuja mutten toisaalta tuomitse niitä jotka harrastavat. Jokaisen oma asia. Samoin esiaviollinen seksi. Tuntuisi kyllä hullulta mennä naimisiin henkilön kanssa jota en ole koskaa pannut
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:24"]
[/quote]
Kannatatko muslimisovinisti/homofoobikkojen maahantuomista, vaikka itse kuulut seksuaalivähemmistöön?
[quote author="Mies 29v" time="04.04.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:37"] Onko sulla porsliini? [/quote] Minulla on ns. vanhanaikainen alapään karvoitus. [/quote] Vastasin pikku biksuistani sen aiemman. HYI! Vaikka olisin hetero en harrastaisi normaalikarvoitusta. Joku raja please..-ap [/quote] Kiinnostaa minua miksi leboilta udellaan aina alapään karvoituksesta? Eiköhän se ole ihmiskohtaista? Mä pidän siistinä kyllä vaikka kenen kanssa olisin, vaikka olisin yksin enkä paneskelisi kenenkään kanssa. Tykkn siististä tyylistä..-ap
[/quote]Eihän lesbo voikaan paneskella kenenkään kanssa tai ei halua. Siinä ei panna mitään minnekään eikä ole millä panna. On todella vaikeaa saada edes sukuelimet koskettamaan toisiaan.
-Mies 29v-
[/quote]
Kyllä mä panen ihan siinä missä kuka vain heteronainen. Eikö kukaan nainen ole istunut ikinä sun munan päälle, tarrannut sua ranteista kiinni ja pannut menemään?
Ei ole mikään yksinoikeus kutsua sitä panemiseksi jos sattuu omistamaan peniksen.
Samasta syystä en ole ikinä ymmärtänyt sitä mikä hirveä pelko miehillä on munansa koosta. Mä saan naisen tulemaan parilla sormella. Ei se koko vaan miten sitä käyttää. Tuskin halonkaan kokosella vehkeellä syntyy tulosta jos sitä rynkyttelee vaan monotonisesti edestakasin. Aivot on tärkein seksielon. Kannattaa panostaa tilanteen kiihottavuuteen ja kokonaisvaltaiseen hyväilyyn ja nautintoon
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:45"]Tykkäätkö kun tyttöystävä istuu naaman päällä? Harrastatteko 69ä?
[/quote]
Juu ja juu..toisinaan. Enemmin siinä on kiva pötkötellä vaan rennosti selällään kun toinen antaa suuseksiä. Tykkään kyllä itse istua naamalle
Mitä mieltä olet miehestä,jota käytännössä miesystävän kulli kiinnostaa enemmän, kuin kenenkään naisen pillu ja josta on aina kivaa pukeutua minihameeseen ja sukkiksiin-varsinkin silloin ,kun miesystävä tulee teelle (..ja muulle)
Kehen How I Met Your Motherin hahmoista samaistut eniten?