Lesbo paikalla
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:17"]Mitä mieltä olet siitä, että sompanssilauman raiskaama nainen teki itsemurhan? http://www.flashback.org/t2518318p172 [/quote] En viitsi avata linkkiä. Puhutko simpansseista vai somalialaistaustaisista henkilöistä?
[/quote]
no mitäs luulet? Ei edes simpanssit ole niin sairaita, että tuohon ryhtyvät.
[/quote]
Näin arvelinkin, mutta en voinut olla kyselemättä kun väänsit somaleista sompun. My mistake.
Mielestäni tässä on ongelma. Ongelma on se, että erittäin vanhasta paimentolaiskulttuurista kotoisin olevat henkilöt raiskaavat naisen.
Ongelman syy: Nämä henkilöt toimivat kuten omassa kulttuurissaan näkevät hyväksytyksi/eivät kovin tuomittavaksi.
Mikä auttaa ongelmaan. Tuomitaan itse teko, mutta vastaanvanlaisten tekojen ehkäisemiseksi tulee ymmärtää syyt ongelman taustalla. Teko ei ole hyväksyttävä täällä, eikä Somaliassa.
Täällä pitää panostaa kotoutumiseen, yhteiskuntaan ns. Perehdyttämiseen ja Somaliassa naisten oikeuksien, koulutuksen yms parantamiseen. Korruptio tulee kitkeä pois ja asenneilmapiiriä muokattava niin että raiskaus on moraalisesti tuomittava rikos josta rangaistaan eikä esim. Lahjota poliisia.
Hankalia juttuja.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:34"]Oletteko molemmat naisellisia naisia vai millainen on tyylinne?
[/quote]
Olen ehdottomasti naisellinen. Pitkähkö tukka, timmi kroppa, nätit alusvaatteet-mielellään Victorias Secretiltä ofc, kivat tiukat farkut ja joku rento T-paita tai neule..
Tyttöystäväni on hieman androgyynimpi
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:37"]Onko sulla porsliini?
[/quote]
Oli just kun oltiin lähempänä päiväntasaajaa kiertelemässä.. Pitäs ajella taas, mutta kun en käytä pikku biksuja niin unohtuu arjessa
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:37"]
Onko sulla porsliini?
[/quote]
Minulla on ns. vanhanaikainen alapään karvoitus.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:37"]
Onko sulla porsliini?
[/quote]
[/quote]
Vastasin pikku biksuistani sen aiemman. HYI! Vaikka olisin hetero en harrastaisi normaalikarvoitusta. Joku raja please..-ap
Oletteko molemmat naisellisia naisia vai millainen on tyylinne? - Anteeksi, kun miehenä haluan sanoa tähän pikaisen kommentin. Kiitos kommentistasi! - Sillä jos mikä minua toisinaan jurppii on se, että liian usein me heterot haluamme nähdä homo ja tai lesboparin ns. heteronormatiivisesti. Olen huomauttanut tästä ennenkin, siksi on vaihteeksi mukava lukea, että joku kysyy, että oletteko tyyliltänne samanlaisia, eikä että kumpi teistä "se" miehekkäämpi ja kumpi naisellisempi. Se, että molemmat halusivat olla täysillä esimerkiksi klasiisesti laittautuneita naisia, ja tai, että molemmat hauavat näyttää yhtä rockilta ja hevaylta nyt vaan ei joidenkin mielestä voi olla mahdollista.
Yritettiinkö sinua lapsena kasvattaa "hetero-oletuksen" mukaan, ts. oletettiinko että ihastuisit poikiin jne? Missä vaiheessa oivalsit tykkääväsi tytöistä? Ei sen niin väliä, kiinnostaa vaan. Vaikutat aika tasapainoiselta näin muutaman vastauksen perusteella, tulee fiilis että perhe on varmaan ollut aika ok asian kanssa?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:46"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:37"]
Onko sulla porsliini?
[/quote]
[/quote]
Vastasin pikku biksuistani sen aiemman. HYI! Vaikka olisin hetero en harrastaisi normaalikarvoitusta. Joku raja please..-ap
[/quote]
Kiinnostaa minua miksi leboilta udellaan aina alapään karvoituksesta? Eiköhän se ole ihmiskohtaista? Mä pidän siistinä kyllä vaikka kenen kanssa olisin, vaikka olisin yksin enkä paneskelisi kenenkään kanssa. Tykkn siististä tyylistä..-ap
Mikä on lempiasentosi harrastaa seksiä? Mitä kaikkia asentoja olet kokeillut?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:50"]Oletteko molemmat naisellisia naisia vai millainen on tyylinne? - Anteeksi, kun miehenä haluan sanoa tähän pikaisen kommentin. Kiitos kommentistasi! - Sillä jos mikä minua toisinaan jurppii on se, että liian usein me heterot haluamme nähdä homo ja tai lesboparin ns. heteronormatiivisesti. Olen huomauttanut tästä ennenkin, siksi on vaihteeksi mukava lukea, että joku kysyy, että oletteko tyyliltänne samanlaisia, eikä että kumpi teistä "se" miehekkäämpi ja kumpi naisellisempi. Se, että molemmat halusivat olla täysillä esimerkiksi klasiisesti laittautuneita naisia, ja tai, että molemmat hauavat näyttää yhtä rockilta ja hevaylta nyt vaan ei joidenkin mielestä voi olla mahdollista.
[/quote]
Musta ei kukaan usko että olen lesbo. Saan aina hämmentää ihmisiä jos asia tulee puheeksi. Koen näyttäväni hyvin tavikselta, perusnätiltä naiselta. En erottuisi kymmenen heteron joukosta ulkoisesti.
-ap
Miksi yhdistät alapääkarvoituksen epäsiisteyteen?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:50"]Yritettiinkö sinua lapsena kasvattaa "hetero-oletuksen" mukaan, ts. oletettiinko että ihastuisit poikiin jne? Missä vaiheessa oivalsit tykkääväsi tytöistä? Ei sen niin väliä, kiinnostaa vaan. Vaikutat aika tasapainoiselta näin muutaman vastauksen perusteella, tulee fiilis että perhe on varmaan ollut aika ok asian kanssa?
[/quote]
Perhe ei ole ollut ok, MUTTA toisaalta mut on aina kasvatettu ajattelemaan omaa järkeä käyttäen ja kyseenalaistamaan kaikki. Hehheh. Eli siinä saa vanhemmat syyttää itseään jos kyseenalaistin ja ajattelin liikaa.
Mulla oli mahtava perhe ja rakastavat vanhemmat. Perus uusperhekuviot ja säätöä, en toivo sellaista omille lapsilleni jos minulle sellaisia tulevaisuudessa siunaantuu.
Tajusin tykkääväni tytöistä kun olin 13. Pojatkin on jees, mutta se fiilis vain puuttui. Sellainen seksuaalinen hekuma. Mulla on monta miespuolista ystävää ja miehet on mahtavia,-ei vaan siinä mielessä mulle :)
Koko mun elämän oletettiin menevän käsikirjoituksen mukaan.: hyvä koulutus, rikas boyfriend, naimisiin, lapsia, etelänmatka kerran vuodessa...
No ei mennyt kuin koulutus nappiin. Kaikelle muulle mun vanhempi-parat onkin saanut pyöritellä päätään. Reppanat<3
Hei tyhmä kysymys. Millaisista rinnoista pidät naisilla? Olen tätä silloin tällöin muiltakin kysynyt, mutta tähän menessä olen saanut vastaukseksi poikkeuksetta "pienistä ja käteensopivista"..
"Musta ei kukaan usko että olen lesbo. Saan aina hämmentää ihmisiä jos asia tulee puheeksi. Koen näyttäväni hyvin tavikselta, perusnätiltä naiselta. En erottuisi kymmenen heteron joukosta ulkoisesti. -ap"
- On ilahduttavaa lukea, kun vaikuttaa sille, että olet Ap jokseenkin sinut oman lesboutesi kanssa. - Siksi en malta olla kysymättä, että eikö sinua koskaan kiusaa se, että verraten usein homojen ja tai lesbojen oletetaan näyttävän tietynlaiselta. - En tiedä mutta, ehkä saattaisit ymmärtää kysymykseni paremmin jos olisit sinkku; sillä en ainakaan minä pysty näkemään kenenkään ulkoisesta olemuksesta onko hän homo tai lesbo. Enemmän ja vähemmän huonoja arvauksia voin tehdä, mutta niiden osuminen oikeaan on luultavasti yhtä vaikeaa, korjaa vielä vaikeampaa kuin arvata aina oikea lottorivi
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:52"]Mikä on lempiasentosi harrastaa seksiä? Mitä kaikkia asentoja olet kokeillut?
[/quote]
Lemppariasento on varmaan kontillani tyttöystäväni päällä, hän panee minua sormin ja minä häntä. Hyväksi todettu klassikko. Kaikki variaatiot menee. Tykkään olla alla, edestä, sivusta, takaa, seksileluilla tai ilman...kunhan tunnelma on oikea.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:02"]Hei tyhmä kysymys. Millaisista rinnoista pidät naisilla? Olen tätä silloin tällöin muiltakin kysynyt, mutta tähän menessä olen saanut vastaukseksi poikkeuksetta "pienistä ja käteensopivista"..
[/quote]
Isoista!! Tykkään että rinta on mun kädessä ja vähän tulee yli.. You know. Kauheeta kuulla jos nainen valittaa että rinnat roikkuu. Mun mielestä rintojen pitää olla vähän raskaan näköiset, nam.
Rakastan mun naisen rintoja. Ne on isot.
Omani ei valitettavasti ole.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 23:56"]Miksi yhdistät alapääkarvoituksen epäsiisteyteen?
[/quote]
Siis en meinaa että se olisi epähygieeninen. Tykkään käyttää pieniä alushousuja niin mielestäni se näyttää epäsiistiltä jos karvoja tulee stringien tai hipstereiden reunojen yli. Mutta tämähän on makuasia. Naiseni ei pidä itsellään esim täyspaljaasta vaikka mä pidänkin
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 00:05"]"Musta ei kukaan usko että olen lesbo. Saan aina hämmentää ihmisiä jos asia tulee puheeksi. Koen näyttäväni hyvin tavikselta, perusnätiltä naiselta. En erottuisi kymmenen heteron joukosta ulkoisesti. -ap"
- On ilahduttavaa lukea, kun vaikuttaa sille, että olet Ap jokseenkin sinut oman lesboutesi kanssa. - Siksi en malta olla kysymättä, että eikö sinua koskaan kiusaa se, että verraten usein homojen ja tai lesbojen oletetaan näyttävän tietynlaiselta. - En tiedä mutta, ehkä saattaisit ymmärtää kysymykseni paremmin jos olisit sinkku; sillä en ainakaan minä pysty näkemään kenenkään ulkoisesta olemuksesta onko hän homo tai lesbo. Enemmän ja vähemmän huonoja arvauksia voin tehdä, mutta niiden osuminen oikeaan on luultavasti yhtä vaikeaa, korjaa vielä vaikeampaa kuin arvata aina oikea lottorivi
[/quote]
Hahhah, olen täysin sinut lebouteni kanssa. Välillä unohdan sen itsekin että en ole ns. kuin muut.
Veikkaan että suurin syy on mun parisuhde, koska koen vain olevani minä ja seurustelen X:n kanssa. Olen seurustellut jo niin pitkään että me ollaan vaan me. Ei mtn lesboja. Välillä ajattelen: Ai niin! Mähän olen lesbo!
Mutta lesbous ei vaikuta mun elämääni oikeastaan mitenkään.
Onko sulla porsliini?