Voiko ujo, ruma ja työtön nörttimies löytää naisen?
Kai sen järkikin jo sanoo, että mitään sosiaalisia malleja ei kannata edes yrittää, mutta onko mahdollisuuksia löytää minkäänlaista naista kumppaniksi? Varmaan joku samankaltainen ujohko ja ruma nainen voisi kiinnostua jos vain töitä saisi. Tuntuisi helpommalta vain etsiä vakimaksullinen jonka luona vierailisi kerran kuukaudessa, eihän siltä mitään rakkautta ja välittämistä saisi, mutta saisi ainakin edes kerran kuukaudessa tuntea naisen kosketuksen.
M22
Kommentit (143)
Jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää ja kaunista, jotain sellaista minkä vuoksi juuri hänestä joku pitää. Sanot olevasi nörtti, ja nörtit nyt yleensä ovat älykkäitä. Minulle se on seksikkäin ominaisuus miehessä.
Sanot olevasi ruma, miksi?
Kerron nyt sen verran itsestäni, että olen it-alan ammattilainen, elättänyt itseni näissä hommissa jo yli 20 vuotta. Kun katselen nuoria hommansa osaavia miehiä, joskus telisi mieli neuvoa muutamassa asiassa.
Liikuntaa kannattaa harrastaa, se parantaa ryhtiä ja ulkoista olemusta. Käy parturilla, vähän ylikasvanut tukka ei ole hyvännäköinen. Ja ne vaatteet, jos saat jonkun makutuomariksi, ota mukaan. Jokaiselle löytyy vaatteita, jotka sopivat juuri hänelle. Sosiaalusrakin puolta voi vahvistaa esim työkkärin kielten keskustelutunneilla.
Lycka till, noin nuoren miehen ei kannata vielä lannistua.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:35"]
Kyllä minulle esimerkiksi kelpaisi ujo nörttimies, kunhan vain olisi muuten samalla aaltopituudella. Olen vain usein huomannut, että nörttimiehet katselevat niitä Miss Suomi -ehdokkaita, eivätkä tavallisia naisia kuten minä.
Sitten valitetaan, kun ei kelvata. Eli: oletko varma, ettei oma rimasi ole mahdottoman korkealla?
[/quote]
Ei ne missi-ehdokkaat nyt niin kauniita minun silmääni ole, paljon kauniimpia näkee aina kun menee kauppaan. Mutta ei minulle se ulkonäkö niin merkkaa, ihan kiva tietysti mitä enemmän miellyttää silmää, mutta minä haluan sellaisen suhteen joka mielellään kestää pidempään. En oikein usko, että suhde olisi kovin kestävällä pohjalla jos se perustuisi siihen, että toinen on hyvännäköinen, mutta ei mitään muuta.
M22
[/quote]
Joo, nähtävästi olet hajoamispisteessä jo nyt. Kuinka kuvittelet kestäväsi hajoamatta kauniin naisen rinnalla? Kuitenkin löytyy pokkaa vähätellä jotain hyvännäköistä pelkäksi kuoreksi (=toinen on hyvännäköinen, mutta ei mitään muuta) Sinä varsinainen luonnevalio, miellyttävyyden ja positiivisuuden riemuvoitto. Tyhjä ontto ja negatiivinen ihminen. Ai niin pitää nyt muistaa sääliä itkuviulujen säestyksellä, koska ap:lla on masis.
[/quote]
Mitä ihmettä sä selität? Anteeksi jos minun mielestäni ulkonäkö ei merkkaa niin paljoa kuin se, että ihmiset sopii yhteen. Anteeksi myös siitä, että en halua seurustella kauniin naisen kanssa jolla ei ole mitään muuta minua miellyttävää kuin ulkonäkö. Mieluummin seurustelisin vaatimattoman näköisen ja ihanan luonteen omaavan naisen kanssa kuin kauniin naisen, joka tekisi elämästäni tuskaa. Voisin seurustella kauniin ja ihanan naisenkin kanssa jos sitä mietit.
On se perkele kumma kun naiset on valittamassa jos haluaa naisen ulkonäön perusteella. ja vielä sittenkin jos muut asiat menee ulkonäön edelle.
M22
[/quote]
Ihmiset eivät kuule ole joko tai.
[/quote]
Naiset ovat tietyllä tavalla. Joko sulla on rahaa tai mä lähen meneen. Toki ei samassa mielessä, mitä tuossa haet.
[/quote]
Jos olet ap, niin sulla ei ainakaan tällä hetkellä ole mitään evidenssiä tuosta, koska se nainen on vasta hakusissa. Varmasti valtaosa a i k u i s i s t a - sekä miehistä ja että naisista arvostaa kumppanissa sitä, että tämä tulee omillaan toimeen. Sitten voidaan suunnitella yhdessä elämää eteenpäin, tehdä yhdessä talouteen liittyviä päätöksiä, sijoituksia ym. Rahan perässä juoksevat tyypit (niin naiset kuin miehetkin) haistaa kyllä jo kaukaa. Pitää olla sen verran kanttia sanoa sellaiselle EI, vaikka olisi muuten kuinka lutunen tahansa. Ja toiset taas eivät piittaa siitä, että huolehtivat kumppanistaan taloudellisesti. Ollaan kaikki erilaisia.
[/quote]
En ole kirjoittanut tuota. Olet siis sitä mieltä, että työttömien ei kannata edes seurustella, koska eivät tule toimeen omillaan? Olen jollain tasolla kyllä samaa mieltä.
M22
Olen sulle nyt rehellinen. Ei voi. Ujous estää lähestymisen, rumuus vähentää kiinnostusta ja kun olet vielä ujokin niin aika paha on ketään saada edes treffeille, jos taas pääset treffeille niin työttömyys tappaa kiinnostuksen. Maksullinen tai thaikku lienevät ainoat keinot.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:38"]
Olen sulle nyt rehellinen. Ei voi. Ujous estää lähestymisen, rumuus vähentää kiinnostusta ja kun olet vielä ujokin niin aika paha on ketään saada edes treffeille, jos taas pääset treffeille niin työttömyys tappaa kiinnostuksen. Maksullinen tai thaikku lienevät ainoat keinot.
[/quote]
Kyllä se on juuri näin. Naiset tahtoo itsevarman ja hyväpalkkaisen miehen. Ap ei ole mitään noista joten naiset kannattaa unohtaa ihan täysin niin kauan kun on työtön.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 17:10"]Kai sen järkikin jo sanoo, että mitään sosiaalisia malleja ei kannata edes yrittää, mutta onko mahdollisuuksia löytää minkäänlaista naista kumppaniksi? Varmaan joku samankaltainen ujohko ja ruma nainen voisi kiinnostua jos vain töitä saisi. Tuntuisi helpommalta vain etsiä vakimaksullinen jonka luona vierailisi kerran kuukaudessa, eihän siltä mitään rakkautta ja välittämistä saisi, mutta saisi ainakin edes kerran kuukaudessa tuntea naisen kosketuksen.
M22
[/quote] ei
"naisen" saat, mutta et oikeaa naista.
Miten työttämällä olis varaa maksulliseen? Vai asutko vanhempiesi luona?
Mä olen ruma, ujo ja työtön nainen. Mulle ei ole mitään väliä, onko mies työtön vai ei, kunhan elämänhallinta on kunnossa (eli esim. kämppä ei ole likainen läävä, ei ryyppää päivittäin). Mutta jos puhuisi sanallakaan maksullisista/olisi niitä palveluja käyttänyt, niin se olisi kyllä mulle sellainen, mitä en hyväksyisi.
Mun kaveripiirissäni on ujoja nörttimiehiä paljonkin. Jotka rehellisesti sanoen eivät mitään komistuksia ole, sellaisia finninaamaisia, huonoryhtisiä, kalpeita ja/tai laihoja. Parikymppisenä monella oli kuulemma parisuhderintamalla hiljaista, mutta kun ikää tuli päälle 30, niin yksi toisensa jälkeen niistä suurin osa on pariutunut. Ja yleisesti vaikuttaa, että näiden umpinörttien parisuhteet ovat vielä hyvin kestävää laatua ja vaimot fiksuja. Kestävämpiä suhteita heillä näyttää olevan kuin nuorempana suositummilla, joista useampi on nyt nelikymppisenä yhä sinkku tai eronnut.
Eli keskity nyt vain rauhassa opiskelemaan, tekemään töitä ja kehittämään itseäsi. Ja elämään muuten aktiivista elämää. Kyllä se neiti oikea vielä tulee vastaan. Sama ongelma on muuten monilla hiljaisemmilla, ujommilla ja nörtimmillä naisilla, joten hyvin voi oikea nainen tulla vastaan nopeammin kuin luuletkaan. Kunhan vain annat sen tapahtumiselle mahdollisuuden ja pidät itsesi muuten mukavana tyyppinä.
[/quote]
Kiitos, että olet rehellinen. Täällä toitotetaan itseluottamuksesta, mutta ei siitä ollut vittuakaan apua silloin kun minulla sitä vielä oli. Ihmiset näkivät, että minulla on itseluottamusta ja päättivät sitten repiä sen kappaleiksi.
M22
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:11"]
Miten työttämällä olis varaa maksulliseen? Vai asutko vanhempiesi luona?
[/quote]
Asun. Kaiken huipuksi vielä sekin.
M22
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:13"]
Mun kaveripiirissäni on ujoja nörttimiehiä paljonkin. Jotka rehellisesti sanoen eivät mitään komistuksia ole, sellaisia finninaamaisia, huonoryhtisiä, kalpeita ja/tai laihoja. Parikymppisenä monella oli kuulemma parisuhderintamalla hiljaista, mutta kun ikää tuli päälle 30, niin yksi toisensa jälkeen niistä suurin osa on pariutunut. Ja yleisesti vaikuttaa, että näiden umpinörttien parisuhteet ovat vielä hyvin kestävää laatua ja vaimot fiksuja. Kestävämpiä suhteita heillä näyttää olevan kuin nuorempana suositummilla, joista useampi on nyt nelikymppisenä yhä sinkku tai eronnut.
Eli keskity nyt vain rauhassa opiskelemaan, tekemään töitä ja kehittämään itseäsi. Ja elämään muuten aktiivista elämää. Kyllä se neiti oikea vielä tulee vastaan. Sama ongelma on muuten monilla hiljaisemmilla, ujommilla ja nörtimmillä naisilla, joten hyvin voi oikea nainen tulla vastaan nopeammin kuin luuletkaan. Kunhan vain annat sen tapahtumiselle mahdollisuuden ja pidät itsesi muuten mukavana tyyppinä.
[/quote]
Miksi saisin naisia kolmekymppisenä jos en saa parikymppisenäkään? En edes tiedä haluanko enää silloin olla se jonkun naisen sadas mies testissä kun muiden kanssa on jo väännetty kasa lapsia. Voin sanoa ihan rehellisesti, että en todellakaan ala muiden tekemiä lapsia elättämään.
M22
Kuules vartija, laita ne hairiintyneet naiset huutelemasta esim. kostojuttujaan pois sielta kampista elleivat nama halua olla aluksi itkussaan.
Mutta Kysytaanko. Pelkaako hairiintynyt nainen nyt miesten kostaa vaikkapa Kampissa koska et ymmärrä puhetta etka osaa sosiaalista kun huutelet matkanpaasta? Oletko mielisairas?
Naiset on niin tyhmiä ja vaativia, että parempi vaan kun niihin ei aikaansa tuhlaa
Mäkin olen ujo, olen eläkkeellä ja olen nörtti. En ole ruma, mutta ihan hiton epämiehekäs ja todella lyhyt. Painan vähemmän kun suurin osa naisista ja olen alle naisten keskipituuden. Silti olisi vientiä. Se johtuu siitä, että olen hauska ja tykkään ihmisistä. Olen niistä kiinnostunut. Ehkä mä olen vähän niin kuin joku ystävällinen kultainennoutaja, mutta näemme se tepsii. Naisia olisi, mutta mä en ikinä uskalla lähteä mihinkään. Siksi ei siis ikinä ole mitään. Pointtini on kai se, että naisten kanssa pitäisi päästä jotenkin samalle aaltopituudelle, että ne kiinnostuu. Niitä pitää ymmärtää, tuntea jotain empatiaa. Petraa keskustelutaitoa ja sen sellaista. Koita samaistua juttukaveriisi (siihen naiseen), sen elämään ja tekemisiin. Mä luulen, että avain mun "menestykseen" on se, että pystyn viemään keskustelun nopeasti syvälliselle tasolle. Small talk jää ei oikeasti kiinnosta ketään. Panosta tuollaiseen keskustelutaitoon ja koita samaistua naiseen.
-M164cm
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:47"]
[/quote]
Kiitos, että olet rehellinen. Täällä toitotetaan itseluottamuksesta, mutta ei siitä ollut vittuakaan apua silloin kun minulla sitä vielä oli. Ihmiset näkivät, että minulla on itseluottamusta ja päättivät sitten repiä sen kappaleiksi.
M22
[/quote]
Ä-L-Ä heittäydy raukaksi. Kaikkien elämässä on joku kusipää(t) jankuttanut miten huono/ruma/tyhmä/jne. ihminen on. Sinäkö siihen uskot? Etkö tiedä, että mitä sinä ajattelet, sitä sinusta tulee! Ajatuksista tulee tekoja, teoista tapoja, tavoista sinun elämäsi. Kuuntele sisäistä puhettasi ja jos se on tyyliin "olen ihan paska, kauhean ruma finninaama, kaikki vihaa minua, kukaan ei minusta välitä, mikään ei onnistu..." niin kuule ihan niin asiat onkin. Mieti mitä haluat olla (ja sullahan on mahdollisuudet ihan mihin vaan niinkuin kaikilla muillakin) ja ala ajattelemaan ja tekemään siihen suuntaan. Joka päivä, jokaisella ajatuksella. Mieti: onko esim. Hjallis Harkimo joku adonis? Ei oo, mutta sillä on kunnianhimoa, itsevarmuutta, rahaa ja älyä ja kauniita naisia riittää.
No nörttiys nyt ei sinänsä estä miestä saamasta naista. Työskentelen it-alalla ohjelmoijien kanssa ja kyllä heillä kaikilla muutamaa sinkkua lukuunottamatta on vaimo ja lapsiakin. On harrastuksena sitten videopelit tai urheileminen, niin liika on tietysti aina liikaa. Jos naisen aikoo hankkia, niin siihen tulee myös uhrata aikaa. Suurin osa naisista kuitenkin haluaa tehdä kaikkea yhdessä miehen kanssa, joten perinteinen poikamieselämä ei enää käy.
Myöskään rumuus ei estä naisen saamista. Naiset eivät ole niin ulkonäön perään kuin miehet. Jopa todella kauniilla naisilla on monesti erikoisia miesmieltymyksiä eivätkä hekään aina niiden urheilullisten lihaksikkaitten miesten perään ole.
Suurin ongelmasi on valitettavasti ujous. Perinteisesti naiset odottavat miesten lähestymistä. Mutta ujoutesi vuoksi naisten iskeminen on hankalaa. Nettideittailua voit kokeilla, koska luultavasti pystyt olemaan rohkeampi kirjoittamalla. Jotkut dominoivan puoleiset naiset voivat myös olla kiinnostuneita ujoista miehistä, mutta se, että tällainen nainen osuisi kohdallesi ja viettelisi sinut, on kyllä aika epätodennäköistä lopulta. Yritän tulla rohkeammaksi ja päästä jotenkin eroon ujoudesta. Eihän siitä kokonaan eroon pääse, mutta yritä mitä tahansa! Epätoivoisuus miehessä on myös aika suuri turn-off monille naisille. Kyllähän se naisen vartalo voi kiinnostaa kovasti, mutta oikeasti ei se ole koko elämän surun aihe. Jos naista ei löydy, niin keskity nauttimaan jostain muusta asiasta elämässä. Ei ne naiset kuitenkaan mitä suurta onnellisuutta mukanaan tuo. Miksi muuten suurin osa avioliitoista päättyisi eroon? Miksi mies pettäisi ja vaarantaisi parisuhteensa?
Herranen aika. Ujo saa olla, ja nörtti ja rumakin, mutta ei itseään säälitellä. Oot niin nuorikin vielä, että voi olla, et nuo ominaisuudet tuosta ajan myötä lievenee. Tee pikkasen itelles jotain, rupee vaikka vähän kuntoilemaan, niin pääset ulkoilmaan. Mies voi olla nimittäin rumakin jos on timmi vartalo. Ja toisekseen jos sulla on hyvä työpaikka, niin sekin vetoaa naisiin. Naiset on nimittäin turvallisuuden ja rahan perään osittain. Älä missään nimessä sorru maksullisiin, ellei ole aivan täysin pakko. Sillä jos ja kun joskus löydät tyttöystävän, niin sitä voi olla vaikea hänelle kertoa. Tsemppiä.