Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ujo, ruma ja työtön nörttimies löytää naisen?

Vierailija
03.04.2015 |

Kai sen järkikin jo sanoo, että mitään sosiaalisia malleja ei kannata edes yrittää, mutta onko mahdollisuuksia löytää minkäänlaista naista kumppaniksi? Varmaan joku samankaltainen ujohko ja ruma nainen voisi kiinnostua jos vain töitä saisi. Tuntuisi helpommalta vain etsiä vakimaksullinen jonka luona vierailisi kerran kuukaudessa, eihän siltä mitään rakkautta ja välittämistä saisi, mutta saisi ainakin edes kerran kuukaudessa tuntea naisen kosketuksen.

M22

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ongelmasi on, että suhtaudut naisiin kuin joihinkin outoihin eri lajin edustajiin joiden edessä pitää esittää ja suorittaa, et niin kuin toiseen ihmiseen. Voisit tehdä vaikka vapaaehtoistyötä vanhusten tai vammaisten parissa. oppisit ehkä jotain ihmisten kohtaamisesta. 

Vierailija
142/143 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:33"]

Suuri ongelmasi on, että suhtaudut naisiin kuin joihinkin outoihin eri lajin edustajiin joiden edessä pitää esittää ja suorittaa, et niin kuin toiseen ihmiseen. Voisit tehdä vaikka vapaaehtoistyötä vanhusten tai vammaisten parissa. oppisit ehkä jotain ihmisten kohtaamisesta. 

[/quote]

Yksi isoista ongelmistani on varmaan se, että en ole tarpeeksi röyhkeä. Vaikka olen aika ujo niin muutun puheliaammaksi tutustuttuani, mutta sitten kun olen puhelias niin iskee joku ajatus etten voi lähestyä tyttöä, koska se on jotenkin väärin. En tiedä onko se jotain naisten/tyttöjen jalustalle nostamista vai mitä, mutta en yksinkertaisesti voi tehdä aloitetta vaikka haluaisin. Luulen, että minulla olisi kouluaikana ollut mahdollisuus saada tyttöystävä, mutta en vain osannut/uskaltanut toimia. Oikeastaan ihan hyvä niin, koska en tiedä miten kestävää se olisi ollut enää nyt kun olen työtön ja asun edelleen kotona.

Ärsyttää kun olen niin sekava ihminen etten oikein ota itsestäni selvää edes itse.

M22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
04.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:19"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:52"]

[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:35"]

Kyllä minulle esimerkiksi kelpaisi ujo nörttimies, kunhan vain olisi muuten samalla aaltopituudella. Olen vain usein huomannut, että nörttimiehet katselevat niitä Miss Suomi -ehdokkaita, eivätkä tavallisia naisia kuten minä.

Sitten valitetaan, kun ei kelvata. Eli: oletko varma, ettei oma rimasi ole mahdottoman korkealla?

[/quote]

Ei ne missi-ehdokkaat nyt niin kauniita minun silmääni ole, paljon kauniimpia näkee aina kun menee kauppaan. Mutta ei minulle se ulkonäkö niin merkkaa, ihan kiva tietysti mitä enemmän miellyttää silmää, mutta minä haluan sellaisen suhteen joka mielellään kestää pidempään. En oikein usko, että suhde olisi kovin kestävällä pohjalla jos se perustuisi siihen, että toinen on hyvännäköinen, mutta ei mitään muuta.

M22

[/quote]

Joo, nähtävästi olet hajoamispisteessä jo nyt. Kuinka kuvittelet kestäväsi hajoamatta kauniin naisen rinnalla? Kuitenkin löytyy pokkaa vähätellä jotain hyvännäköistä pelkäksi kuoreksi (=toinen on  hyvännäköinen, mutta ei mitään muuta) Sinä varsinainen luonnevalio, miellyttävyyden ja positiivisuuden riemuvoitto. Tyhjä ontto ja negatiivinen ihminen. Ai niin pitää nyt muistaa sääliä itkuviulujen säestyksellä, koska ap:lla on masis. 

[/quote]

Mitä ihmettä sä selität? Anteeksi jos minun mielestäni ulkonäkö ei merkkaa niin paljoa kuin se, että ihmiset sopii yhteen. Anteeksi myös siitä, että en halua seurustella kauniin naisen kanssa jolla ei ole mitään muuta minua miellyttävää kuin ulkonäkö. Mieluummin seurustelisin vaatimattoman näköisen ja ihanan luonteen omaavan naisen kanssa kuin kauniin naisen, joka tekisi elämästäni tuskaa. Voisin seurustella kauniin ja ihanan naisenkin kanssa jos sitä mietit.

On se perkele kumma kun naiset on valittamassa jos haluaa naisen ulkonäön perusteella. ja vielä sittenkin jos muut asiat menee ulkonäön edelle.

M22

[/quote]

Ihmiset eivät kuule ole joko tai.

[/quote]

Naiset ovat tietyllä tavalla. Joko sulla on rahaa tai mä lähen meneen. Toki ei samassa mielessä, mitä tuossa haet.

[/quote]

Rahan perässä juoksevat tyypit (niin naiset kuin miehetkin) haistaa kyllä jo kaukaa.

[/quote]

En ole ap.

Joka tapauksessa rahan perässä juoksevien naisten haistaminen ei nyt niin helppoa ole. Useampiakin lupaava suhteen alku on kaatunut nimenomaan erimielisyyksiin rahasta. Nainen vaatii yleensä hakemaan työtä ja kun siihen ei suostu, nainen pistää poikki.

[/quote]

Raha on tietysti hieman pintapuolinen juttu, mutta ihan oikein sanotaan, että kun raha lähtee, menee rakkauskin samalla ovenavuksella ulos. Kokemusta on nimenomaan miehistä, joille on ollut sitten jonkinlainen vippikassa ja elättäjä. Jonkin aikaa se meneekin, mutta jossain vaiheessa alkaa kyrsimään. Alkaa tulla ikävällä tavalla mieleen, että jaahas tuo on mun kanssa vain rahan takia. Todella epäimartelevaa naiselle.  Suhde tuntuu kuin kivireeltä, kun  on jokin henkisesti alaikäinen pleikanpeluri kannateltavana. Ei huvita leikkiä äitiä aikuiselle miehelle. Tilanne on eri jos toinen käy vaikka töissä ja toinen hoitaa kotia ja lapsia, eli suhteessakin pitää olla selkeä työnjako. Ei niin että toinen tekee kaiken ja toinen vain on.