Voiko ujo, ruma ja työtön nörttimies löytää naisen?
Kai sen järkikin jo sanoo, että mitään sosiaalisia malleja ei kannata edes yrittää, mutta onko mahdollisuuksia löytää minkäänlaista naista kumppaniksi? Varmaan joku samankaltainen ujohko ja ruma nainen voisi kiinnostua jos vain töitä saisi. Tuntuisi helpommalta vain etsiä vakimaksullinen jonka luona vierailisi kerran kuukaudessa, eihän siltä mitään rakkautta ja välittämistä saisi, mutta saisi ainakin edes kerran kuukaudessa tuntea naisen kosketuksen.
M22
Kommentit (143)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:18"]
Thaimaa, Venäjä ja maksullinen. Siinä niitä mahdollisuuksia sinulle. Joten ollos huoleton noita nimittäin riittää satoja miljoonia.
[/quote]
Työttömyyskorvauksilla vaan maailmalle ja maksullisiin. Realiteetit kateissa muillakin kuin ap:lla? No voihan sitä kuluttaa rahansa ja toivoa, ettei karenssi pamahda päälle.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:01"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:27"]
Kun etsii ihmissuhdetta, on hyvä miettiä, mitä itse voi tarjota toiselle. Ap - nörtti, ruma, ujo, kiroileva, negatiivinen, ei kiinnosta opiskelut eikä seurakunta... Hmm... onko sinussa jotain hyvää tai kiinnostavaa? Iso stondis kenties?
[/quote]
No ei ole mitään kiinnostavaa. En sano tätä itsesäälissäni, mutta minä en ole kiinnostava ihminen. Tätä ketjua lueskellessa olen tullut siihen tulokseen, että itsemurha voisi olla oikeasti ihan hyvä ratkaisu kaltaiselleni ihmiselle jota ei kiinnosta menestyä. Ilmeisesti nykymaailmassa pitää olla menestynyt jos aikoo löytää elämäänsä naisen. Minä haluan naisen, mutta en ole kiinnostunut menestymään. Ei tässä enää tiedä mitä tehdä...
M22
[/quote]
Menes nyt juttelemaan jollekin ammattiauttajalle noista itsetuhoaikeista. Olet masentunut. Ja tuolla nuoruuden lapsellisella ehdottomuudella se on huono yhdistelmä. Keskity hoitamaan itsesi kuntoon ja mieti niitä naisia vasta sen jälkeen. Kukaan ulkopuolinen (tyttöystävä ymv.) ei voi parantaa sun mielenterveyttäsi tai palauttaa elämänhaluasi. Sulla on selkeästi sellaista häikkää nyt, että tarvitaan ammattiapua.
[/quote]
Ihan varmasti nainen parantaisi elämääni. Masentuneisuuteni johtuu siitä, että olen kelpaamaton. Jos kelpaisin jollekin niin tottakai itsetuntoni ja elämänhaluni nousisi. Nyt kun en kelpaa töihin enkä naisille niin tuntuu, että olen ihan täysi nolla. Ei se ammattiauttaja minulle töitä tai naista varmaan osaa taikoa.
M22
[/quote]
Hyvin harvaa naista kiinnostaa mies, joka ei kelpaa edes itselleen. Niin se vaan on. Sun pitää tehdä asoita, joista pidät ja nautit. Asioita, joissa onnistut ja joista tulet hyvälle tuulelle. Negatiivisuus on luontaantyöntävää, mutta positiivisuus vetää puoleensa. Opettele ensin pitämään itsestäsi ja kelpaamaan itsellesi, sen jälkeen voit odottaa muidenkin alkavan pitää sinusta.
[/quote]
Tiedän, että jos ei hyväksy itseään niin muutkaan eivät hyväksy. Teen asioita joista tykkään ja joissa olen mielestäni hyvä, mutta eivät ne tee minusta sen kelvollisempia. En pääse töihin tai saa naista vaikka rakentaisin nyt miten hienon lentokoneen, piirtäisin hienon kuvan tai saisin ison kalan. Noista asioista tulee vain hetkellisesti hyvä mieli. Ilmeisesti hyväoloni on jaettu osastoihin esim. harrastukset, työ, rakkaus, joista plussan puolella on ainoastaan harrastukset. No parempi nekin kun ei mitään!
M22
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:20"]
Et voi, koska naista kiinnostaa miehessä kaikista eniten raha ja työttömällä ei ole sitä tarpeeksi.
[/quote]
Veikkaisin, että tämä pätee ennen muuta thaikkuihin ja venakkoihin. Niillä markkinoilla vain raha puhuu, ei ap:n "sisäinen"( luuseri) kauneus. Eikä varsinkaan se, että "minä maksan omat matkani - nainen maksakoon omansa"- tyyppinen ajattelu.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:54"]
Ujous on ok, olen itsekkin ujo, rumuus myös, kauneus on katsojan silmässä ja rakas persoona alkaa näyttämään myös ulkoisesti kauniimmalta. Työttömyys menee myös, se onko löytänyt töitä ei määritä ihmisarvoa ja vanhempien luona asuminenkin on ok koska olet vielä noin nuori.
Se mikä taas ei tunnu ok:lta, on asenteesi. Kuulostat siltä että olet luovuttanut jo kokonaan, sinulla ei ole mitään uskoa tulevaisuuteen ja itseesi, olet erittäin negatiivinen. Nyt leuka pystyyn, olen varma että sinussa on paljon hyviä puolia, vaikka juuri nyt et niitä itse näkisikään! Opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, siten saat itsetuntoa ja se lisää roimasti mahdollisuuksia löytää rakkaus. Älä käy maksullisissa, se on naisille melkoinen turn off jos sellainen asia paljastuu. Äläkä puhu itsemurhasta, sinulla on vielä paljon hyviä asioita edessäsi, jotka jäävät kokematta jos luovutat nyt.
Itse lähestyn kolmeakymmentä ja vasta nyt olen alkanut hyväksymään itseni, vihattuani itseäni ja kärsittyäni masennuksesta viimeiset 15 vuotta. Vaikka minulla ei edelleenkään ole töitä tai kokemuksia, niin elämä tuntuu jo paljon paremmalta ja menee koko ajan parempaan suuntaan. Pitää vaan löytää itsestään se voima elää, usko tulevaisuuteen ja omiin kykyihin, eikä elää miettien mitä muut sinusta ajattelevat.
[/quote]
Tämä oli varmaan ensimmäinen lohduttava kommentti. En vain valitettavasti näe elämässäni kovin hyviä asioita tällä hetkellä. Kyllä minussa on hyviä puoliakin, mutta suurin osa niistä on parisuhteen kannalta ihan turhia. Olen naisten mielestä ihan hauska, mutta sekin on vähän ongelmallista tuon ujouteni takia, koska menee jonkun aikaa ennen kuin uskallan olla oma itseni. Koko elämä vaan tuntuu niin raskaalta, kurkussa on pala ja rinnassa tuntuu sellainen ahdistus ettei mitään järkeä. Huoh!
M22
[/quote]
Masentuneena helposti tuntuu ettei elämässä ole mitään hyviä asioita, mutta kun oppii löytämään ilon kaikesta pienestäkin niin se vähän helpottaa oloa, eikä tunnu enää niin toivottomalta. Ainakin sinulla on katto pääsi päällä, ruokaa ja internet yhteys, jolla pääset selaamaan sivuja joista pidät. Ne ovat pieniä asioita joita pidetään itsestään selvinä, mutta niistäkin kannattaa olla iloinen. Elämässä suuret ilot ovat kaikilla melko harvassa, kun taas arkiset pienet asiat tuovat elämään iloa joka päivä. Niitä isojakin ilon aiheita tulee kuitenkin vielä eteen, kun vaan jaksaa jatkaa elämää ja tarttua tilaisuuksiin.
Ja vaikka hyvät puolesi olisivatkin parisuhteen kannalta turhia, niin ne ovat silti hyviä puolia sinussa, on hienoa että löydät sellaisia itsestäsi! Hyvä huumori on myös todella tärkeä ominaisuus naisen löytämisessä, kannattaa kokeilla vielä jotain deittisivuja jos koet helpommaksi lähestyä naisia niillä ja saat tekstinmuodossa paremmin tuotua esiin todellisen persoonasi, jonka ujous piilottaa. Se on täysin sattuman kauppaa milloin juuri se oikea ihminen tulee eteen, kannattaa siis pitää aina silmät avoimina.
Olisi hyvä jos voisit käydä puhumassa jossain. Se usein helpottaa oloa, eikä siinä ole mitään noloa hakea ammattiapua ja puhua tunteistaan. Sen avulla voisit saada elämäsi lähtemään siihen suuntaan mihin haluat sen menevän, kun olo helpottuu ja elämässä alkaa näkemään taas kaikkea hyvääkin. Uskon todella että tulet vielä kokemaan paljon hyvää ja toivon sinulle kaikkea parasta!
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:31"]
Et voi, koska naista kiinnostaa miehessä kaikista eniten raha ja työttömällä ei ole sitä tarpeeksi.
[/quote]
Veikkaisin, että tämä pätee ennen muuta thaikkuihin ja venakkoihin. Niillä markkinoilla vain raha puhuu, ei ap:n "sisäinen"( luuseri) kauneus. Eikä varsinkaan se, että "minä maksan omat matkani - nainen maksakoon omansa"- tyyppinen ajattelu.
[/quote]
Kyllä se raha vaan vaikuttaa täälläkin eniten. Mulla on ollut useampi lyhyt parisuhde, kaikki ovat kaatuneet, etten ole naisesta käskystä huolimatta suostunut hakemaan töitä. Siihen asti oli kyllä hauskaa.
Kyllä minulle esimerkiksi kelpaisi ujo nörttimies, kunhan vain olisi muuten samalla aaltopituudella. Olen vain usein huomannut, että nörttimiehet katselevat niitä Miss Suomi -ehdokkaita, eivätkä tavallisia naisia kuten minä.
Sitten valitetaan, kun ei kelvata. Eli: oletko varma, ettei oma rimasi ole mahdottoman korkealla?
Itse olen työtön alkkis ja naisia riittää siis wt naisia.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:11"] Miten työttämällä olis varaa maksulliseen? Vai asutko vanhempiesi luona? [/quote] Asun. Kaiken huipuksi vielä sekin. M22 [/quote] Aaaah! Löin vasemman jalkani seinään kun haarani läpsähtivät levälleen ooo...... OHO sori väärä ketju. Hyit helvetti joku peräkammarin lassukka.
[/quote]
Kaltaistasi haarojen levittäjää en ottaisi vaikka saisinkin.
M22
[/quote]
Mutta thaikku ja maksullinen kelpaa? Hoidata nyt se knuppisi kuosiin.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:26"]
Mitä jos kiinnostuisit vaikkapa eläintensuojelusta ja ympäristöasioista? Näissä piireissä on paljon mukavia sinkkuja hippinaisia. Ja noissa piireissä ulkonäöllä ei oikeasti ole merkitystä vaan rumatkin ihmiset otetaan avosylin vastaan. Eivät myöskään ole niin rahan tai vallan perään kuin ehkä sitten monissa muissa piireissä elävät naiset. Enemmänkin merkitsee aito kiinnostus aihealueeseen ja halua parantaa maailmaa. Lukemalla netistä lisää aihepiiristä, niin saatat vaikka kiinnostuakin. Miehiä noissa piireissä on selvästi naisia vähemmän, joten jopa ujona mieheni sinulla olisi hyvät mahdollisuudet tavata paljon sinkkunaisia ja löytää itsellesi sopiva kumppani.
[/quote]
En oo kyllä AP, mutta sen verran tuosta, että jos nainen ei ole rahan perään, niin sitten nainen on ulkonäön perään. Kyllä niille hippinaisille löytyy komea hippimies, ei ne AP:n kaltaista jäbää edes harkitse.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:32"]
Ujous on ok, olen itsekkin ujo, rumuus myös, kauneus on katsojan silmässä ja rakas persoona alkaa näyttämään myös ulkoisesti kauniimmalta. Työttömyys menee myös, se onko löytänyt töitä ei määritä ihmisarvoa ja vanhempien luona asuminenkin on ok koska olet vielä noin nuori.
Se mikä taas ei tunnu ok:lta, on asenteesi. Kuulostat siltä että olet luovuttanut jo kokonaan, sinulla ei ole mitään uskoa tulevaisuuteen ja itseesi, olet erittäin negatiivinen. Nyt leuka pystyyn, olen varma että sinussa on paljon hyviä puolia, vaikka juuri nyt et niitä itse näkisikään! Opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, siten saat itsetuntoa ja se lisää roimasti mahdollisuuksia löytää rakkaus. Älä käy maksullisissa, se on naisille melkoinen turn off jos sellainen asia paljastuu. Äläkä puhu itsemurhasta, sinulla on vielä paljon hyviä asioita edessäsi, jotka jäävät kokematta jos luovutat nyt.
Itse lähestyn kolmeakymmentä ja vasta nyt olen alkanut hyväksymään itseni, vihattuani itseäni ja kärsittyäni masennuksesta viimeiset 15 vuotta. Vaikka minulla ei edelleenkään ole töitä tai kokemuksia, niin elämä tuntuu jo paljon paremmalta ja menee koko ajan parempaan suuntaan. Pitää vaan löytää itsestään se voima elää, usko tulevaisuuteen ja omiin kykyihin, eikä elää miettien mitä muut sinusta ajattelevat.
[/quote]
Tämä oli varmaan ensimmäinen lohduttava kommentti. En vain valitettavasti näe elämässäni kovin hyviä asioita tällä hetkellä. Kyllä minussa on hyviä puoliakin, mutta suurin osa niistä on parisuhteen kannalta ihan turhia. Olen naisten mielestä ihan hauska, mutta sekin on vähän ongelmallista tuon ujouteni takia, koska menee jonkun aikaa ennen kuin uskallan olla oma itseni. Koko elämä vaan tuntuu niin raskaalta, kurkussa on pala ja rinnassa tuntuu sellainen ahdistus ettei mitään järkeä. Huoh!
M22
[/quote]
Masentuneena helposti tuntuu ettei elämässä ole mitään hyviä asioita, mutta kun oppii löytämään ilon kaikesta pienestäkin niin se vähän helpottaa oloa, eikä tunnu enää niin toivottomalta. Ainakin sinulla on katto pääsi päällä, ruokaa ja internet yhteys, jolla pääset selaamaan sivuja joista pidät. Ne ovat pieniä asioita joita pidetään itsestään selvinä, mutta niistäkin kannattaa olla iloinen. Elämässä suuret ilot ovat kaikilla melko harvassa, kun taas arkiset pienet asiat tuovat elämään iloa joka päivä. Niitä isojakin ilon aiheita tulee kuitenkin vielä eteen, kun vaan jaksaa jatkaa elämää ja tarttua tilaisuuksiin.
Ja vaikka hyvät puolesi olisivatkin parisuhteen kannalta turhia, niin ne ovat silti hyviä puolia sinussa, on hienoa että löydät sellaisia itsestäsi! Hyvä huumori on myös todella tärkeä ominaisuus naisen löytämisessä, kannattaa kokeilla vielä jotain deittisivuja jos koet helpommaksi lähestyä naisia niillä ja saat tekstinmuodossa paremmin tuotua esiin todellisen persoonasi, jonka ujous piilottaa. Se on täysin sattuman kauppaa milloin juuri se oikea ihminen tulee eteen, kannattaa siis pitää aina silmät avoimina.
Olisi hyvä jos voisit käydä puhumassa jossain. Se usein helpottaa oloa, eikä siinä ole mitään noloa hakea ammattiapua ja puhua tunteistaan. Sen avulla voisit saada elämäsi lähtemään siihen suuntaan mihin haluat sen menevän, kun olo helpottuu ja elämässä alkaa näkemään taas kaikkea hyvääkin. Uskon todella että tulet vielä kokemaan paljon hyvää ja toivon sinulle kaikkea parasta!
[/quote]
Deittisivuilla kyllä pyörin, mutta en osaa kirjoittaa siellä. Toinen ongelma on se, että on hyvä jos löytyy edes 5 naista, jotka ovat läheltä ja edes lähellä ikääni.
Ammattiapua en omasta mielestäni kaipaa ja sekin tuntuu niin epämiellyttävältä puhua kasvotusten omista ongelmistaan ihan vieraalle tyypille, jonka kanssa ei edes haluaisi olla tekemisissä. Tiedän, että olisin vain vihainen niiden tuokioiden jälkeen. Minua auttaa eniten se, että voin kirjoitella ongelmistani anonyymisti netissä. Itseasiassa oloni on hieman parempi nyt kun on muutaman sivun saanut purettua omaa kelpaamattomuuttaan ja muuta paskaa.
M22
[/quote]
Puolet totta. Töitätekevällä ei jää aikaa seurusteluun. Paremmin saa pillua kun viettää illat baarissa. Huorilta saa aina.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:49"] [quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:11"] Miten työttämällä olis varaa maksulliseen? Vai asutko vanhempiesi luona? [/quote] Asun. Kaiken huipuksi vielä sekin. M22 [/quote] Aaaah! Löin vasemman jalkani seinään kun haarani läpsähtivät levälleen ooo...... OHO sori väärä ketju. Hyit helvetti joku peräkammarin lassukka. [/quote] Kaltaistasi haarojen levittäjää en ottaisi vaikka saisinkin. M22 [/quote] Mutta thaikku ja maksullinen kelpaa? Hoidata nyt se knuppisi kuosiin.
[/quote]
Arvostan enemmän huoria kuin lutkia.
M22
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:46"]
[/quote]
M22
[/quote]
[/quote]
Deittisivuilla kyllä pyörin, mutta en osaa kirjoittaa siellä. Toinen ongelma on se, että on hyvä jos löytyy edes 5 naista, jotka ovat läheltä ja edes lähellä ikääni.
Ammattiapua en omasta mielestäni kaipaa ja sekin tuntuu niin epämiellyttävältä puhua kasvotusten omista ongelmistaan ihan vieraalle tyypille, jonka kanssa ei edes haluaisi olla tekemisissä. Tiedän, että olisin vain vihainen niiden tuokioiden jälkeen. Minua auttaa eniten se, että voin kirjoitella ongelmistani anonyymisti netissä. Itseasiassa oloni on hieman parempi nyt kun on muutaman sivun saanut purettua omaa kelpaamattomuuttaan ja muuta paskaa.
M22
[/quote]
Henkinen roskatunkio.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:35"]
Kyllä minulle esimerkiksi kelpaisi ujo nörttimies, kunhan vain olisi muuten samalla aaltopituudella. Olen vain usein huomannut, että nörttimiehet katselevat niitä Miss Suomi -ehdokkaita, eivätkä tavallisia naisia kuten minä.
Sitten valitetaan, kun ei kelvata. Eli: oletko varma, ettei oma rimasi ole mahdottoman korkealla?
[/quote]
Ei ne missi-ehdokkaat nyt niin kauniita minun silmääni ole, paljon kauniimpia näkee aina kun menee kauppaan. Mutta ei minulle se ulkonäkö niin merkkaa, ihan kiva tietysti mitä enemmän miellyttää silmää, mutta minä haluan sellaisen suhteen joka mielellään kestää pidempään. En oikein usko, että suhde olisi kovin kestävällä pohjalla jos se perustuisi siihen, että toinen on hyvännäköinen, mutta ei mitään muuta.
M22
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:46"]
[/quote]
M22
[/quote]
[/quote]
M22
[/quote]
Mitäpä jos deittisivustojen sijasta/lisäksi alkaisit tutustua ihmisiin harrastussivuilla? Ujon on tosiaan helpompi "jutella" netissä kirjoittamalla ja jos yhteistä jonkun kanssa löytyy, sitä on sen jälkeen helpompi syventää. Ja miksi tyttöystävän pitäisi olla kotinurkilta? Hyvä ystäväni löysi netin kautta puolison maapallon toiselta puolelta.
Voi kyllä. Poikaystäväni kuullostaa juuri laiseltasi. On työtön, ujo ja nörtti... Nykyään karsean näköinenkin kun ei laita itseään, mutta omituisuudessaan rakastan häntä. Meillä synkkaa todella hyvin, on samoja kiinnostuksen kohteita jne. Ujous on mielestäni söpöä, nörttiyskin. Ulkonäöstä en enää välitä, kun rakastan sisimpää. Tutustuessamme tosin näytti erilaisrlta.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:52"]
[/quote]
Ei ne missi-ehdokkaat nyt niin kauniita minun silmääni ole, paljon kauniimpia näkee aina kun menee kauppaan. Mutta ei minulle se ulkonäkö niin merkkaa, ihan kiva tietysti mitä enemmän miellyttää silmää, mutta minä haluan sellaisen suhteen joka mielellään kestää pidempään. En oikein usko, että suhde olisi kovin kestävällä pohjalla jos se perustuisi siihen, että toinen on hyvännäköinen, mutta ei mitään muuta.
M22
[/quote]Tuota, huomaatko miten usein aloitat postauksesi "Ei", "En", "Ei"... Luulen, että tässä ihan ensimmäisekssi tosiaan kannattaisi työstää vähän asioita oman pääkopan sisällä. Positiivinen asenne ja itseluottamus tekevät melkein kenestä vain viehättävän. Sen sijaan ainainen valitus ja negatiivisuus ei innosta muitakaan. Toivottavasti asiasi paranevat.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:52"]
[/quote]
M22
[/quote]Tuota, huomaatko miten usein aloitat postauksesi "Ei", "En", "Ei"... Luulen, että tässä ihan ensimmäisekssi tosiaan kannattaisi työstää vähän asioita oman pääkopan sisällä. Positiivinen asenne ja itseluottamus tekevät melkein kenestä vain viehättävän. Sen sijaan ainainen valitus ja negatiivisuus ei innosta muitakaan. Toivottavasti asiasi paranevat.
[/quote]
EN kyllä huomaa... Katselin muutamia viestejäni enkä huomannut, että olisi aloittanut kovinkaan montaa sanalla "ei" tai "en". Minusta nyt vain on helpompi sanoa suoraan "ei" tai "en" kuin kierrellä ja kaarrella, että asia tulee selväksi. Jos en pidä tomaateista niin mielestäni on helpompi sanoa "En pidä tomaateista" kuin "Minä pidän enemmän suolakurkuista". Enkä minä valita muualla kuin netissä anonyyminä. Sen toki myönnän, että asenteessani on parannettavaa, mutta en vain oikein voi sille mitään, että tällä hetkellä taas tuntuu niin pahalta. On minulla välillä jaksoja jolloin olen itseeni ja jopa ulkonäköönikin kohtuullisen tyytyväinen.
M22
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:42"]
Ei se työttömyys välttämättä niin pahasta ole, mutta jos sinulla ei ilmeisesti ole edes ammattia, niin se on ongelma. Ammattikoulussa voit opiskella ammatin nopeasti. Kunhan valitset jonkun sinua aidosti kiinnostavan ammatin, niin tuskin se opiskelu niin kauheaa on. Toki siinä joutuu käymään niitä kielikursseja yms. kanssa, mutta ei se kirpaise kuin kerran. Se on vain muutama vuosi elämästäsi. Suosittelisin oikeasti hankkimaan jotain kiinnostusta kouluttautumista kohtaan. Kouluttamaton + työtön on aika paha yhdistelmä monelle naiselle.
Toinen asia, mistä haluaisin puhua. Mieti minkälaisen naisen tahdon. Älä lähde siitä näkökulmasta, että kenelle sinä kelpaat. Vaan hanki nainen, josta olet itse kiinnostunut! On törkeää leikkiä naisen kanssa, joka suostuu olemaan kanssasi, mutta josta itse ei ole oikeasti kiinnostunut.
[/quote]
Missä vaiheessa olen sanonut ettei minulla ole ammattia? Minkähän johtopäätöksen seuraavaksi teette?
M22
[/quote]
No joku tuolla ehdotti kouluttautumista ja sanoit, ettei kiinnosta etkä kestä mitään laskemista yms. Tästä vedin sen johtopäätöksen, että en luultavasti tuolla asenteella ole käynyt koulua kuin sen pakollisen peruskoulun verran. Oli miten oli. Mieti sitten onko se hankkimasi ammatti tuonut sinulle töitä. Ilmeisesti ei, joten ehkä kannattaisi uudelleenkouluttautua? Nykymaailmassa harva pystyy itsensä elättämään yhdellä koulutuksella. Monet hankkivat jo nuorella iällä sen pari ammattia. Ensimmäinen koulutus on saatettu valita huonoilla perusteilla nuorella iällä ja sitten sitä opiskellaan toinen ammatti, mihin varmasti on hyvä työllisyysaste.
huoh. et voi jos itse pidät itseäsi rumana ja ujona. terve itsetunto vetoaa naisiin, ei itsesäälissä rypeminen. muista, että jokaisella on omat vahvuutensa. ne pitää löytää ja ottaa käyttöön. kyllä sinä naisen vielä löydät ;)