Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa mennä yksin baariin?

Vierailija
15.03.2025 |

Ystäviä ei enää ole, parisuhde päättynyt enkä ole pitkään aikaan edes käynyt baarissa. Kehtaanko mennä yksin baariin, vai näytänkö nololta?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa saattaa löytyä. Ei sitä tiedä. Mene ja kokeile.

Vierailija
2/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa mennä. Moni menee yksin. Tiedä vaikka saisit keskusteluseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on siellä muitakin yksin liikkeellä 

Vierailija
4/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noloa. Baariin mennään viettämään aikaa kavereiden kanssa. Jos menee yksin, menee vain juomaan tai hakemaan asiakasta.

Sen sijaan ei ole noloa mennä yksin teatteriin, museoon, kahvilaan, kirjastoon tai konserttiin.

Vierailija
5/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nuorempana kävin nykysin vois tulla hölmö olo enkä oikeen tiedä mitä siellä tekisin

Vierailija
6/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aina yksin.

Tosin, käyn ainoastaan sellaisissa pubityylisissä kuppiloissa, en missään yökerhoissa. 

M42

Vierailija
7/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn aina yksin.

Tosin, käyn ainoastaan sellaisissa pubityylisissä kuppiloissa, en missään yökerhoissa. 

M42

mitä sä siellä puuhaat

joissain baareissa kai näytetään jotain urheilua, ehkä siellä vois kaljan tai parin verran istua mutta aika tylsäks se varmaan kävis

Vierailija
8/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen koko ikäni ollut ja elänyt sinkkuna niin kovin raskaaksi elämästäni olisin tehnyt, jos en edes baariin olisi usklatutunut menemään yksin. - Mutta toisaalta oppinut ja tiedostanut, että viihdyn niissä aika huonosti. En siksi, ettenkö niistä seuraa saisi jos haluaisin seuraa löytää mutta huomaan vain mieluummin suuntaavansi jonnekin muualle.

Vierailija
9/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet jos haluat mennä. Mitä.väliä sillä on mitä muut ajattelee? Ei muakaan kiinnosta se mitä mieltä muut ovat mun tekemisistä.

Vierailija
10/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena menin, oli ihan kiva ilta. Paljon miehiä tuli juttelemaan. En ollut kiinnostunut mistään vakavammasta, joten valehtelin, että seurustelen.

Vierailija
11/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tuota keskusteluseuraa vain kaipaisin. Olen luonteeltani introvertti, käyn kyllä museoissa ja taidenäyttelyissä yksin, mutta en uskalla missään avata suutani ja tutustua kehenkään. Olen kuitenkin aika nuori ja jännittää vain, onko sielä vain limaisia miehiä sitten seuraksi, jos sitäkään.

Ap

Vierailija
12/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kehtaat. Parin juoman jälkeen se ei tunnu yhtään oudolta. 

Vierailija
13/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tuota keskusteluseuraa vain kaipaisin. Olen luonteeltani introvertti, käyn kyllä museoissa ja taidenäyttelyissä yksin, mutta en uskalla missään avata suutani ja tutustua kehenkään. Olen kuitenkin aika nuori ja jännittää vain, onko sielä vain limaisia miehiä sitten seuraksi, jos sitäkään.

Ap

On siellä myös hyviä tyyppejä. Ei vaan lähde kenenkään mukaan. Pitää huoli juomasta ettei siihen laitetata mitään. Koskaan tiedä. Menet vessaan kun sun lasi on tyhjä.

Vierailija
14/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vain, saatat iloisesti yllättyä! Älä liikaa tälläydy, ettet näytä epätoivoiselta. Fiksu ulkoasu kuin olisit tullut "vain piipahtamaan ennen illan elokuvaa." Et ole ainoa yksin liikenteessä, ja jos joku puolituttusi sattuu paikalle ja kysyy asiasta, valehtele, että jonkun kaverisi piti tulla mutta ei näy. Niin helppoa.

Vierailija
15/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä on paljon parempi jutella

jos meet puhumaan samoja juttuja mitä täällä puhutaan baarissa ihmisille niin hyvällä mäihällä saat turpaas. tai jos oma lyöntikykys on hyvä niin saat pahoinpitelysyytteet

Vierailija
16/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

netissä on paljon parempi jutella

jos meet puhumaan samoja juttuja mitä täällä puhutaan baarissa ihmisille niin hyvällä mäihällä saat turpaas. tai jos oma lyöntikykys on hyvä niin saat pahoinpitelysyytteet

Eihän livenä puhuta samoja mitä täällä netissä.

Vierailija
17/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi mennyt yksin ja silloin kivointa ollut. Kavereiden kans kun lähtee, niin pitää koko ilta huomioida toisia, mihin mennään ja mihin aikaan, aina on joku tyytymätön ja negatiivisuutta ei ole kiva katsella. Paljon vapaampaa yksin. 

Vierailija
18/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan, saattaa tulla yllättävän mukava ilta.

Vierailija
19/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi. Mä voisin lähtee sun kanssa, mäkin olen yksin jos jonnekin haluaisin lähteä. 

Vierailija
20/41 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin minä nuorena yksin yökerhossakin ja niin kävi moni muukin. Nyt se tuntuisi omituiselta, mutten minä käy enää yökerhoissa muutenkaan. Pubeissahan moni käy yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi