Voiko ujo, ruma ja työtön nörttimies löytää naisen?
Kai sen järkikin jo sanoo, että mitään sosiaalisia malleja ei kannata edes yrittää, mutta onko mahdollisuuksia löytää minkäänlaista naista kumppaniksi? Varmaan joku samankaltainen ujohko ja ruma nainen voisi kiinnostua jos vain töitä saisi. Tuntuisi helpommalta vain etsiä vakimaksullinen jonka luona vierailisi kerran kuukaudessa, eihän siltä mitään rakkautta ja välittämistä saisi, mutta saisi ainakin edes kerran kuukaudessa tuntea naisen kosketuksen.
M22
Kommentit (143)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:33"]Kyl luulen että sullekin on joku jossakin. Nyt pitäis vain miettiä mistä alkaisit etsimään. Minkä tyyppiset naiset kiehtoo. Mulla on huonoja kokemuksia työttömistä joten se on huonompi homma mutta ajatellen että olet vielä noin nuori niin tuskin olet mikään alkkis. Ujous ei haittaa yhtään. Mielestäni se on söpöä. Tietää että korvien välissä jotakin. Rumuutta on vaikea arvioida. Minua ei kuitenkaan ulkonäöllä hurmata. Kyllä sulla on mahdollista löytää siis nainen :) [/quote] Jaa luin jälkikäteen vastauksiasi ap. Sun ongelma ei ole mikään noista kolmesta mitä aloituksessa mainitsit. Mikään ei ole ihmisessä epäviehättävämpää kuin negatiivinen elämänasenne.
[/quote]
Mikä ihme siinä on, että porukka kommentoi lukematta yhtään viestiä ketjusta? Tämä ei ole ainoa ketju jossa tätä tapahtuu. Luulisi, että jos aihe kiinnostaa niin vaivautuisi edes muutaman kommentin lukemaan ennen kuin tulee kommentoimaan. Tuhlasit juuri omaakin aikaasi turhaan kirjoittamiseen.
M22
Riippuu siitä millainen olet, esim. jos olet kumminkin äkkipikainen ja ärsyynnyt/suutut siitä jos nainen ei jaksa/ehdi/halua pitää yhteyttä ja kuunnella sinua 24/7 niin tuskin on toivoa. Meinaan tuollainen käytös on superärsyttävää! mutta jos osaat antaa naisille tilaa etkä ärsyynny pikkuasioista niin toivoa on
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:11"]
Miten työttämällä olis varaa maksulliseen? Vai asutko vanhempiesi luona?
[/quote]
Asun. Kaiken huipuksi vielä sekin.
M22
[/quote]
Aaaah! Löin vasemman jalkani seinään kun haarani läpsähtivät levälleen ooo...... OHO sori väärä ketju. Hyit helvetti joku peräkammarin lassukka.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:42"]
Ei se työttömyys välttämättä niin pahasta ole, mutta jos sinulla ei ilmeisesti ole edes ammattia, niin se on ongelma. Ammattikoulussa voit opiskella ammatin nopeasti. Kunhan valitset jonkun sinua aidosti kiinnostavan ammatin, niin tuskin se opiskelu niin kauheaa on. Toki siinä joutuu käymään niitä kielikursseja yms. kanssa, mutta ei se kirpaise kuin kerran. Se on vain muutama vuosi elämästäsi. Suosittelisin oikeasti hankkimaan jotain kiinnostusta kouluttautumista kohtaan. Kouluttamaton + työtön on aika paha yhdistelmä monelle naiselle.
Toinen asia, mistä haluaisin puhua. Mieti minkälaisen naisen tahdon. Älä lähde siitä näkökulmasta, että kenelle sinä kelpaat. Vaan hanki nainen, josta olet itse kiinnostunut! On törkeää leikkiä naisen kanssa, joka suostuu olemaan kanssasi, mutta josta itse ei ole oikeasti kiinnostunut.
[/quote]
Missä vaiheessa olen sanonut ettei minulla ole ammattia? Minkähän johtopäätöksen seuraavaksi teette?
M22
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:11"] Miten työttämällä olis varaa maksulliseen? Vai asutko vanhempiesi luona? [/quote] Asun. Kaiken huipuksi vielä sekin. M22 [/quote] Aaaah! Löin vasemman jalkani seinään kun haarani läpsähtivät levälleen ooo...... OHO sori väärä ketju. Hyit helvetti joku peräkammarin lassukka.
[/quote]
Kaltaistasi haarojen levittäjää en ottaisi vaikka saisinkin.
M22
Saat kun opettelet paskanpuhumisen. Puhut mitä suuhusi tuo. Naiset rakastaa kun mies on äänessä. Jos olet liian mukava et houkuta ketään. Työttymyys ei ole mikään este kun on rahaa käydä ulkona. Ostat uudet vaatteet.
Mitä nainen tekee tuollaisella miehellä. Ei nykynainen tarvi elättäjää
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:48"]
Riippuu siitä millainen olet, esim. jos olet kumminkin äkkipikainen ja ärsyynnyt/suutut siitä jos nainen ei jaksa/ehdi/halua pitää yhteyttä ja kuunnella sinua 24/7 niin tuskin on toivoa. Meinaan tuollainen käytös on superärsyttävää! mutta jos osaat antaa naisille tilaa etkä ärsyynny pikkuasioista niin toivoa on
[/quote]
En ole tuollainen, koska tarvitse sitä tilaa itsekin. Luulen, että nainen saattaisi ärsyyntyä liiasta tilasta.
M22
Ujous on ok, olen itsekkin ujo, rumuus myös, kauneus on katsojan silmässä ja rakas persoona alkaa näyttämään myös ulkoisesti kauniimmalta. Työttömyys menee myös, se onko löytänyt töitä ei määritä ihmisarvoa ja vanhempien luona asuminenkin on ok koska olet vielä noin nuori.
Se mikä taas ei tunnu ok:lta, on asenteesi. Kuulostat siltä että olet luovuttanut jo kokonaan, sinulla ei ole mitään uskoa tulevaisuuteen ja itseesi, olet erittäin negatiivinen. Nyt leuka pystyyn, olen varma että sinussa on paljon hyviä puolia, vaikka juuri nyt et niitä itse näkisikään! Opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, siten saat itsetuntoa ja se lisää roimasti mahdollisuuksia löytää rakkaus. Älä käy maksullisissa, se on naisille melkoinen turn off jos sellainen asia paljastuu. Äläkä puhu itsemurhasta, sinulla on vielä paljon hyviä asioita edessäsi, jotka jäävät kokematta jos luovutat nyt.
Itse lähestyn kolmeakymmentä ja vasta nyt olen alkanut hyväksymään itseni, vihattuani itseäni ja kärsittyäni masennuksesta viimeiset 15 vuotta. Vaikka minulla ei edelleenkään ole töitä tai kokemuksia, niin elämä tuntuu jo paljon paremmalta ja menee koko ajan parempaan suuntaan. Pitää vaan löytää itsestään se voima elää, usko tulevaisuuteen ja omiin kykyihin, eikä elää miettien mitä muut sinusta ajattelevat.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:27"]
Kun etsii ihmissuhdetta, on hyvä miettiä, mitä itse voi tarjota toiselle. Ap - nörtti, ruma, ujo, kiroileva, negatiivinen, ei kiinnosta opiskelut eikä seurakunta... Hmm... onko sinussa jotain hyvää tai kiinnostavaa? Iso stondis kenties?
[/quote]
No ei ole mitään kiinnostavaa. En sano tätä itsesäälissäni, mutta minä en ole kiinnostava ihminen. Tätä ketjua lueskellessa olen tullut siihen tulokseen, että itsemurha voisi olla oikeasti ihan hyvä ratkaisu kaltaiselleni ihmiselle jota ei kiinnosta menestyä. Ilmeisesti nykymaailmassa pitää olla menestynyt jos aikoo löytää elämäänsä naisen. Minä haluan naisen, mutta en ole kiinnostunut menestymään. Ei tässä enää tiedä mitä tehdä...
M22
[/quote]
Menes nyt juttelemaan jollekin ammattiauttajalle noista itsetuhoaikeista. Olet masentunut. Ja tuolla nuoruuden lapsellisella ehdottomuudella se on huono yhdistelmä. Keskity hoitamaan itsesi kuntoon ja mieti niitä naisia vasta sen jälkeen. Kukaan ulkopuolinen (tyttöystävä ymv.) ei voi parantaa sun mielenterveyttäsi tai palauttaa elämänhaluasi. Sulla on selkeästi sellaista häikkää nyt, että tarvitaan ammattiapua.
[/quote]
Ihan varmasti nainen parantaisi elämääni. Masentuneisuuteni johtuu siitä, että olen kelpaamaton. Jos kelpaisin jollekin niin tottakai itsetuntoni ja elämänhaluni nousisi. Nyt kun en kelpaa töihin enkä naisille niin tuntuu, että olen ihan täysi nolla. Ei se ammattiauttaja minulle töitä tai naista varmaan osaa taikoa.
M22
Niin se vaan on että itseään täytyy potkia perseelle ja ottaa riski jos jotain haluaa; opiskelupaiken, valmistua, saada töitä, rahnaa, naisen, jne. Kotoa ei kukaan tule hakemaan. Niin se on kovan työn takana meillä kaikilla. Suurimmaksi osaksi tulee epäonnistumisia ja paskaa niskaan, mutta jossain vaiheessa saattaa lykästää. Ja vaikka ei onni olisi myötä niin ainakin voi olla siitä ylpeä ja itselleen rehellinen että on yrittänyt.
Mietipä asiaa toisesta suunnasta. Eli ei miten saisit tyttöystävän vaan mitä tekisit, jos sinulla olisi tyttöystävä? Oletetaan, että tapaat kivan ujon tytön, joka suostuu treffikutsuusi. Huomenna on treffit. Mitä huomenna tapahtuu? Jos treffit menevät hyvin ja tyttö haluaa tavata sinua toisen ja kolmannenkin kerran, mitä teette yhdessä? Näihin kysymyksiin vastaamalla voit miettiä, millaista tyttöystävää oikeastaan kaipaat ja sen jälkeen voi miettiä, mistä tällaisia tyttöjä voisi löytää.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:54"]
Ujous on ok, olen itsekkin ujo, rumuus myös, kauneus on katsojan silmässä ja rakas persoona alkaa näyttämään myös ulkoisesti kauniimmalta. Työttömyys menee myös, se onko löytänyt töitä ei määritä ihmisarvoa ja vanhempien luona asuminenkin on ok koska olet vielä noin nuori.
Se mikä taas ei tunnu ok:lta, on asenteesi. Kuulostat siltä että olet luovuttanut jo kokonaan, sinulla ei ole mitään uskoa tulevaisuuteen ja itseesi, olet erittäin negatiivinen. Nyt leuka pystyyn, olen varma että sinussa on paljon hyviä puolia, vaikka juuri nyt et niitä itse näkisikään! Opettele hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet, siten saat itsetuntoa ja se lisää roimasti mahdollisuuksia löytää rakkaus. Älä käy maksullisissa, se on naisille melkoinen turn off jos sellainen asia paljastuu. Äläkä puhu itsemurhasta, sinulla on vielä paljon hyviä asioita edessäsi, jotka jäävät kokematta jos luovutat nyt.
Itse lähestyn kolmeakymmentä ja vasta nyt olen alkanut hyväksymään itseni, vihattuani itseäni ja kärsittyäni masennuksesta viimeiset 15 vuotta. Vaikka minulla ei edelleenkään ole töitä tai kokemuksia, niin elämä tuntuu jo paljon paremmalta ja menee koko ajan parempaan suuntaan. Pitää vaan löytää itsestään se voima elää, usko tulevaisuuteen ja omiin kykyihin, eikä elää miettien mitä muut sinusta ajattelevat.
[/quote]
Tämä oli varmaan ensimmäinen lohduttava kommentti. En vain valitettavasti näe elämässäni kovin hyviä asioita tällä hetkellä. Kyllä minussa on hyviä puoliakin, mutta suurin osa niistä on parisuhteen kannalta ihan turhia. Olen naisten mielestä ihan hauska, mutta sekin on vähän ongelmallista tuon ujouteni takia, koska menee jonkun aikaa ennen kuin uskallan olla oma itseni. Koko elämä vaan tuntuu niin raskaalta, kurkussa on pala ja rinnassa tuntuu sellainen ahdistus ettei mitään järkeä. Huoh!
M22
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:56"]
Kun etsii ihmissuhdetta, on hyvä miettiä, mitä itse voi tarjota toiselle. Ap - nörtti, ruma, ujo, kiroileva, negatiivinen, ei kiinnosta opiskelut eikä seurakunta... Hmm... onko sinussa jotain hyvää tai kiinnostavaa? Iso stondis kenties?
[/quote]
No ei ole mitään kiinnostavaa. En sano tätä itsesäälissäni, mutta minä en ole kiinnostava ihminen. Tätä ketjua lueskellessa olen tullut siihen tulokseen, että itsemurha voisi olla oikeasti ihan hyvä ratkaisu kaltaiselleni ihmiselle jota ei kiinnosta menestyä. Ilmeisesti nykymaailmassa pitää olla menestynyt jos aikoo löytää elämäänsä naisen. Minä haluan naisen, mutta en ole kiinnostunut menestymään. Ei tässä enää tiedä mitä tehdä...
M22
[/quote]
Menes nyt juttelemaan jollekin ammattiauttajalle noista itsetuhoaikeista. Olet masentunut. Ja tuolla nuoruuden lapsellisella ehdottomuudella se on huono yhdistelmä. Keskity hoitamaan itsesi kuntoon ja mieti niitä naisia vasta sen jälkeen. Kukaan ulkopuolinen (tyttöystävä ymv.) ei voi parantaa sun mielenterveyttäsi tai palauttaa elämänhaluasi. Sulla on selkeästi sellaista häikkää nyt, että tarvitaan ammattiapua.
[/quote]
Ihan varmasti nainen parantaisi elämääni. Masentuneisuuteni johtuu siitä, että olen kelpaamaton. Jos kelpaisin jollekin niin tottakai itsetuntoni ja elämänhaluni nousisi. Nyt kun en kelpaa töihin enkä naisille niin tuntuu, että olen ihan täysi nolla. Ei se ammattiauttaja minulle töitä tai naista varmaan osaa taikoa.
M22
[/quote]
Hyvin harvaa naista kiinnostaa mies, joka ei kelpaa edes itselleen. Niin se vaan on. Sun pitää tehdä asoita, joista pidät ja nautit. Asioita, joissa onnistut ja joista tulet hyvälle tuulelle. Negatiivisuus on luontaantyöntävää, mutta positiivisuus vetää puoleensa. Opettele ensin pitämään itsestäsi ja kelpaamaan itsellesi, sen jälkeen voit odottaa muidenkin alkavan pitää sinusta.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:13"]
Mun kaveripiirissäni on ujoja nörttimiehiä paljonkin. Jotka rehellisesti sanoen eivät mitään komistuksia ole, sellaisia finninaamaisia, huonoryhtisiä, kalpeita ja/tai laihoja. Parikymppisenä monella oli kuulemma parisuhderintamalla hiljaista, mutta kun ikää tuli päälle 30, niin yksi toisensa jälkeen niistä suurin osa on pariutunut. Ja yleisesti vaikuttaa, että näiden umpinörttien parisuhteet ovat vielä hyvin kestävää laatua ja vaimot fiksuja. Kestävämpiä suhteita heillä näyttää olevan kuin nuorempana suositummilla, joista useampi on nyt nelikymppisenä yhä sinkku tai eronnut.
Eli keskity nyt vain rauhassa opiskelemaan, tekemään töitä ja kehittämään itseäsi. Ja elämään muuten aktiivista elämää. Kyllä se neiti oikea vielä tulee vastaan. Sama ongelma on muuten monilla hiljaisemmilla, ujommilla ja nörtimmillä naisilla, joten hyvin voi oikea nainen tulla vastaan nopeammin kuin luuletkaan. Kunhan vain annat sen tapahtumiselle mahdollisuuden ja pidät itsesi muuten mukavana tyyppinä.
[/quote]
Miksi saisin naisia kolmekymppisenä jos en saa parikymppisenäkään? En edes tiedä haluanko enää silloin olla se jonkun naisen sadas mies testissä kun muiden kanssa on jo väännetty kasa lapsia. Voin sanoa ihan rehellisesti, että en todellakaan ala muiden tekemiä lapsia elättämään.
M22
[/quote]Mun mieheni oli sun ikäinen, vanhempiensa luona asuva työtön/kurssia käyvä neitsyt, kun tapasin hänet. Onneksi hänelle kelpasi vähän vanhempi yh. Mikä mies! Paras ikinä!
Syyn naisettomuuteensa hän on nähnyt mm.siinä, että veti kapakassa urakalla hanurit olalle ja ihmetteli, kun ei kukaan kiinnostu. Nykyään hänen tekisi mielensä neuvoa tuoppilastia kantavia parikymppisiä, että lopeta oitis.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:56"]
[/quote]
M22
[/quote]
[/quote]
M22
[/quote]
Voi voi tässäkin ketjussa muutama tapaus #42 ja #49 näkevät sinussa jotain potentiaalia. Mutta tuo ruikuttava elämänasenne ei kanna kovin pitkälle. Jaksaisitko sinä kuunnella samanlaista marinaa päivästä toiseen? Mutta naiset ovat lahjakkaita tekemään vaikka minkälaisia itsepetokseen perustuvia "korjausliikeitä" vaikka mies olisi minkälainen tahansa. Kvaliteeteillasi ei loppupeleissä ole paljoakaan merkitystä, jos joku nainen päättää ottaa sinut toiveidensa heijastuspinnaksi. Mutta uskotko sinä todellakin prinsessasatuihin "yhyy en koskaan löydä elämäni naista?" Harva liitto kestää happy ever after. Sinulla on vielä paljon henkistä kasvamista edessä - usko vanhaa pierua.
Thaimaa, Venäjä ja maksullinen. Siinä niitä mahdollisuuksia sinulle. Joten ollos huoleton noita nimittäin riittää satoja miljoonia.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:18"]
Thaimaa, Venäjä ja maksullinen. Siinä niitä mahdollisuuksia sinulle. Joten ollos huoleton noita nimittäin riittää satoja miljoonia.
[/quote]
Thaimaata olen harkinnut vakavasti. Ulkoisesti he eivät minua juuri viehätä, mutta siletä varmaan jopa minä saisin naisen. Pitäisi vaan saada jostain töitä, että olisi varaa lähteä.
M22
Et voi, koska naista kiinnostaa miehessä kaikista eniten raha ja työttömällä ei ole sitä tarpeeksi.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:51"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:24"]
No nörttiys nyt ei sinänsä estä miestä saamasta naista. Työskentelen it-alalla ohjelmoijien kanssa ja kyllä heillä kaikilla muutamaa sinkkua lukuunottamatta on vaimo ja lapsiakin. On harrastuksena sitten videopelit tai urheileminen, niin liika on tietysti aina liikaa. Jos naisen aikoo hankkia, niin siihen tulee myös uhrata aikaa. Suurin osa naisista kuitenkin haluaa tehdä kaikkea yhdessä miehen kanssa, joten perinteinen poikamieselämä ei enää käy.
Myöskään rumuus ei estä naisen saamista. Naiset eivät ole niin ulkonäön perään kuin miehet. Jopa todella kauniilla naisilla on monesti erikoisia miesmieltymyksiä eivätkä hekään aina niiden urheilullisten lihaksikkaitten miesten perään ole.
Suurin ongelmasi on valitettavasti ujous. Perinteisesti naiset odottavat miesten lähestymistä. Mutta ujoutesi vuoksi naisten iskeminen on hankalaa. Nettideittailua voit kokeilla, koska luultavasti pystyt olemaan rohkeampi kirjoittamalla. Jotkut dominoivan puoleiset naiset voivat myös olla kiinnostuneita ujoista miehistä, mutta se, että tällainen nainen osuisi kohdallesi ja viettelisi sinut, on kyllä aika epätodennäköistä lopulta. Yritän tulla rohkeammaksi ja päästä jotenkin eroon ujoudesta. Eihän siitä kokonaan eroon pääse, mutta yritä mitä tahansa! Epätoivoisuus miehessä on myös aika suuri turn-off monille naisille. Kyllähän se naisen vartalo voi kiinnostaa kovasti, mutta oikeasti ei se ole koko elämän surun aihe. Jos naista ei löydy, niin keskity nauttimaan jostain muusta asiasta elämässä. Ei ne naiset kuitenkaan mitä suurta onnellisuutta mukanaan tuo. Miksi muuten suurin osa avioliitoista päättyisi eroon? Miksi mies pettäisi ja vaarantaisi parisuhteensa?
[/quote]
Nörttiys ei ole se suurin ongelma vaan työttömyys. Tuntuu siltä, että naiset pitää ihan roskana kun en ole töissä tai opiskele. Toisena tulee ujous ja juuri se, että en juurikaan uskalla lähestyä naisia kuin netissä. Entiedä mitä minulle oikein tapahtui kun pienenä uskalsin ihan hyvin kysyä aina mukaan johonkin leikkeihin, mutta nykyään en uskalla puhua tuntemattomille mitään. Ulkonäkökin kyllä valitettavasti vaikuttaa vielä tässä iässä, ja aika paljonkin.
Nörttiydessä on vain se ongelma, että ne naiset jotka ovat helposti tavoitettavissa eivät ole nörttejä. Ilmeisesti nörttinaiset eivät ole niin miesten perään vaan saavat hyvän olonsa jostain muualta tai sitten he jo seurustelevat. Näin siis ne muutamat nörttinaiset jotka tiedän. Nörttinaiset vaikuttavat olevan yleensä niitä jotka vain pelaavat ja minä en pelaa juuri ollenkaan vaan olen toisenlainen nörtti, joka vain viettää paljon aikaa tietokoneella, on kiinnostunut sarjakuvista ja pienoismalleista. Ehkä nössö olisi parempi sana kuvaamaan minua kuin nörtti.
M22
[/quote]
Ikäisesi ujot, rumat nörttinaiset ovat realisteja ja keskittyvät opiskeluun, hankkimaan itselleen ammatin ja uran, josta saadulla palkalla voivat kustantaa itselleen haluamansa elintason. He kun eivät voi - ymmärrät varmaan miksi - laskea sen varaan, että joku mies heidän elintasonsa rahottaisi. Vasta kolmenkympin kieppeillä näillä naisilla on aikaa ja mahdollisuus miettiä parisuhdettakin, jos sellainen onni heidän kohdalleen joskus osuu. Mitäpä jos lähtisit suorittamaan jatko-opintoja? Yliopistoilta tai korkeakouluilta voisi hyvinkin löytyä Se Oikea.
[/quote]
Sori vaan, mutta opiskelu ei ole minun juttuni. En pärjää koulussa yhtään ja en voi edes kuvitella sitä, että joutuisin vielä joskus laskemaan jotain helvetin sekavia laskuja. En vain yksinkertaisesti pärjää koulussa ja siksi en halua sinne enää. Ihan sama vaikka siellä olisi minulle miten ihania naisia.
M22
[/quote]
Sitten en osaa auttaa. Ujoilla, rumillä nörttitytöilläkin on yleensä haaveita kuten kaunis koti, ulkomaanmatka silloin tällöin jne ja niitäpä ei juuri yhteiskunnan tuilla hankita. Tai no, entäs joku helluntaiseurakunta tms?
[/quote]
Opiskelemallako ne kodit ja ulkomaanmatkat kustannetaan? Töihin minä haluan enkä opiskelemaan. Seurankuntakaan ei hirveästi kiinnosta, koska siellä pyörii vain jotain 15-vuotiasta porukkaa joista on varmaan ihan tervettä pysyä erossa.
M22
[/quote]
Kyllä. Ujot, rumat nörttinaiset harvoin saavat mitään sellaista työpaikkaa, jossa palkka olisi edes kutakuinkin elämiseen riittävä. Kun ei ole sosiaalisia taitoja eikä ulkonäköä, niin ainoa työnantajalle annettava asia on äly ja osaaminen. Valitettavasti.
[/quote]
No opiskelkoot sitten niin paljon kuin haluavat ja kykenevät, mutta eihän ne siihen opiskeluun minua tarvitse. Minä en ainakaan heille kustanna mitään matkoja.
M22
[/quote]
Mutta nämäkin nörttitytöt mieluummin matkustaisivat puolisonsa kanssa kuin yksin tai ystäviensä kanssa. Mutta jos matkustelu on sulle ehdoton turn off, niin mites nuo omavaraistaloudesta haaveilevat tytöt?
[/quote]
No kyllä minä nyt omat matkani maksan jos kerran se nainen maksaa omansa. Vaikka palkkani ei koulutukseni vuoksi tule olemaan neidin mieltä ylentävä niin minä en ole mikään tuhlailija. Minulle kelpaa melkein nainen kuin nainen jos se hyväksyy minut sellaisena kuin olen.
M22