Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon viiniä yksinäisyyteen

Vierailija
03.07.2025 |

Ei ole kivaa. Miksi ette ota minua mukaan rientoihin?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinin juominen yksin ei vähennä yksinäisyyttäsi.

Vierailija
2/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä niin kuvitellutkaan. Se vaan HELPOTTAA vähän oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Kaikki ei kelpaa tähän maailmaan . Pitää olla kaunis ja komea jännäkorva

Vierailija
4/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette feminismin uhreja :DD

Vierailija
5/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muistutuksesta! Minun piti ottaa tänään jo päivällä olutta pahaan olooni! Mutta sitten keksin muuta tekemistä. Avaan nyt!

Vierailija
6/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt tuota monena iltana viikossa jo 20 vuotta. Kyllä se helpottaa. Ja kun ei juo liikaa, niin ei tule sivuvaikutuksiakaan. 

Vierailija
7/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole feministi. Päinvastoin. 

Vierailija
8/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kun aikuiset ihmiset syrjii ja kiusaa. Sit ihmetellään miks on koulukiusaamista ja alkoholismia niin paljon tässä maassa?

Vierailija
9/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksinäinen tuli tästäkin ketjusta. Sentään muutama osallistui keskusteluun. Kiitos heille.

Vierailija
10/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tulee välillä otettua viinaa yksinäisyyteen , ja kyllä se helpottaa kun ei ota liikaa eikä joka päivä .siinä se aika kuluu YouTubea katsomalla.noin puolitoista vuotta sitten minun luona kävi vieras .sitä ennen meni kolme vuotta.ainoat kontaktit on työssäni .

Vierailija
11/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo viinaa,kieputtaa paremmin,eikä v i t u t a..

Vierailija
12/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin tulee välillä otettua viinaa yksinäisyyteen , ja kyllä se helpottaa kun ei ota liikaa eikä joka päivä .siinä se aika kuluu YouTubea katsomalla.noin puolitoista vuotta sitten minun luona kävi vieras .sitä ennen meni kolme vuotta.ainoat kontaktit on työssäni .

Alkoi taas itselläkin yksinäisyys surettaa, kun tajusin että olen asunut nykyisessä paikassa 15 vuotta, eikä tällä ole käynyt kuin jotain huoltomiehiä, ei yhtään sukulaista, kaveria, tuttua. Ei se niin pahasti enää yleensä edes vaivaa se yksinäisyys, mutta jos sitä oikein alkaa miettimään, niin sitten sellainen ahdistuksen ja surun pisto tulee. Ehkä munkin pitää hakea pullo viiniä, niinhän jo Raamatussakin sanotaan, että antakaa viiniä murheellisille.

Vierailija
13/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhrit harvemmin onkaan.

Vierailija
14/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin juon viiniä. mutta ketään en halua tänne.

Vierailija
15/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon?

Vierailija
16/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi taas itselläkin yksinäisyys surettaa, kun tajusin että olen asunut nykyisessä paikassa 15 vuotta, eikä tällä ole käynyt kuin jotain huoltomiehiä, ei yhtään sukulaista, kaveria, tuttua. Ei se niin pahasti enää yleensä edes vaivaa se yksinäisyys, mutta jos sitä oikein alkaa miettimään, niin sitten sellainen ahdistuksen ja surun pisto tulee. Ehkä munkin pitää hakea pullo viiniä, niinhän jo Raamatussakin sanotaan, että antakaa viiniä murheellisille.

Liki 15 vuotta minäkin ehdin asua omillani kunnes yhtäkkiä iski tajuntaan se kuinka typerää on, että mulla on keittiössä pöytä (jonka voi vielä jatkopalalla pidentää) + 4 tuolia (ja yksi eteisessä ja yksi makkarissa) ja olkkarissa sohva + nojatuoli ja kaikkia astioita ja aterimia vähintään ainakin kaksi samanlaista, mutta joitakin jopa 6 kappaletta eikä niille ole ikinä mitään käyttöä, koska ei mun luona käy muita kun just noita satunnaisia huoltomiehiä työasioillaan.

Samalla tuli myös hirmuinen suru (okei itsesääli) siitä kuinka erilaiseksi olin omille muuttaessani elämäni ajatellut ja kuvitellut. Lisäksi muistin (ja muistan nytkin) sen hetken kun kävin äitini kanssa valitsemassa tuota keittiön pöytää ja lisäksi mummoni antoi tuparilahjaksi (ja ennakkoperinnöksi) itsensä aikoinaan tekemät kattausliinat. Ei ole tarvinnut kattaa koskaan kuin se yksi, oma lautanen ja ne liinatkin saa olla kaapissa. Niillekään ei ole, ei tule perijää :(

Itse en käytä alkoholia enää lainkaan, mutta nyt kyllä taas tuli fiilis että miksen? Aivan samantekevää kaikki.

Vierailija
17/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin juon viiniä. mutta ketään en halua tänne.

Mä en käytä alkoholia, mutta ketään en halua enää itsekään. Vuosia olen hakenut kavereita, ystäviä ja kumppania sekä toivonut sen päivän koittavan että tapaan jonkun ihmisen jonka kanssa voisin viettää aikaa. Nyt sitten sellainen osui kohdalle melko täydellisenä yllärinä ja vaikka en 100varma voikaan olla kiinnostuksesta niin sen verran varmaksi se kuitenkin tuli, että mä pakenin ja otin kunnolla etäisyyttä. En siis osannut odottaa sen paremmin sitä, että joku kiinnostuisi minusta kuin tuotakaan että se aiheuttaisi minussa tuollaisen reaktion. Ilmeisesti tämä yksinolo on todellakin tehnyt tehtävänsä eikä tästä ole enää paluuta vaikka tahtoisin.

Vierailija
18/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on paljon parempi keino turruttaa itsensä kuin tuhansien persualoitusten tekeminen palstalle.

Vierailija
19/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä niin kuvitellutkaan. Se vaan HELPOTTAA vähän oloa.

Eikä helpota. Lähde ihmisten joukkoon, ei sua kukaan kotoa tule kosimaan.

Vierailija
20/39 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinä olet UHRI. Valkoinen, vähä-älyinen lihansyöjäpersu 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme