Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidilläni ei ole muita läheiisiä ystäväni kuin minä (oma lapsi)

Vierailija
28.07.2026 |

Onko tuollainen normaalia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin epänormaalia. Sosiaalityö ja terveydenhuolto mukaan nut täysillä! Käykö edes töissä?

Vierailija
2/12 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen äitisi on?

Vanhoilla tuo ei ole epätavallista, kun ystäviä on jo poistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet moraaliton hyysätty jakelukeskus. Eli jaloa seuraa. 

Vierailija
4/12 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuohon tilanteeseen joku syy? Onko äitisi jo sen ikäinen, että ystävät ovat jo kuolleet vai onko hän vetäytyväinen tai eristäytyvä luonne? 
Voihan syitä olla monia.

Vierailija
5/12 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhki…

Vierailija
6/12 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ns. ystävät jääneet matkan varrella kiireisen perhearjen jalkoihin. Tuttavia on kyllä ja töissä seuraa. Puoliso ja lapset riittävät minulle. Vanhempana on sitten taas aikaa seurustelulle. Nyt keskityn perheeseen.

Vierailija
7/12 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mitenkään epänormaalia. Nykyään yksinäisyys tavallista. Luki juuri Hesarissa, että Espoossakin 12 prossaa ihmisistä kokee yksinäisyyttä. Introvertit tosin myös nauttivat yksinäisyydestä. 

Vierailija
8/12 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän varrella tullut sen verran selkään puukotuksia ns. ystäviltä, että ei tee mieli jakaa syvimpiä ajatuksia muiden kuin puolison kanssa. Tyhjänpäiväinen juttelu tuttavien ja sukulaisten kanssa riittää muiksi ihmissuhteiksi.

Vierailija
9/12 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne on päinvastainen: äitini on ainoa ystäväni, mutta hänellä itsellään on vilkas sosiaalinen elämä. Olen hänen puolestaan iloinen. Hän ansaitsee eläkevuosiinsa iloa ja kepeyttä viimeisten, todella raskaiden työvuosien jälkeen.

Vierailija
10/12 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta jos äiti ja lapsi elävät vain toinen toisilleen ja toistensa kautta. Näitä tapauksia tulee varmaan olemaan paljon kun on niin paljon yksinhuoltajia joiden ympyröistä lapsen isäkin puuttuu.

Vierailija
11/12 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vartenhan niitä lapsia tehdään, että olisi sitten vanhana ja sairaana ihmisiä ympärillä.

Vierailija
12/12 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme