Miksi nainen kutsuu miehen mukaan baariin illaksi ja tekee sitten oharit?
Hän sanoi että jos kiinnostaa jutella niin hän lähtee tiettyyn baariin perjantaina noin kymmeneltä. Sanoin että okei ja olin paikalla siihen aikaan. Tunnin odotin siellä turhaan. Kotona huomasin somessa että hän biletti yhdessä toisessa paikassa.
Kommentit (7)
Koska oot alle 180 cm mies?
Mitä sä täältä kysyt. Kysy niiltä sun tinder-"naisilta" jotka on oikeasti rikollisäijiä.
Ap on naiivi kun se on mies. Se ei osaa kuvitella joutuvansa rikollisten uhriksi tinderöimällä, vaikka se on se nimenomainen paikka, jossa rosvot taunoja kusettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap on naiivi kun se on mies. Se ei osaa kuvitella joutuvansa rikollisten uhriksi tinderöimällä, vaikka se on se nimenomainen paikka, jossa rosvot taunoja kusettaa.
Tietty voi tulla rosvo kohdalle mutta minun tapauksessa ne aiheutti enemmän vahinkoa kun sai saalista. Sitten vielä kun se pitäisi jakaa kahden tai kolmen ihmisen kesken niin ei siinä järkeä ollut.
Aah, mä että kumminkin menitte yhdessä. Tiedän että moni kutsuu kiinnostuneita miehiä mielellään baariseuraksi, ettei tarvitse yksin olla, kun katselee niitä miehiä jotka itseä kiinnostavat. Sitten kiittävät seurasta ja lähtevät jonkun toisen matkaan, kun tärppää.
Vierailija kirjoitti:
Aah, mä että kumminkin menitte yhdessä. Tiedän että moni kutsuu kiinnostuneita miehiä mielellään baariseuraksi, ettei tarvitse yksin olla, kun katselee niitä miehiä jotka itseä kiinnostavat. Sitten kiittävät seurasta ja lähtevät jonkun toisen matkaan, kun tärppää.
Avaa reitesi etukäteen niin ne pysyy seurassasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa reitesi etukäteen niin ne pysyy seurassasi.
Ai minä miehenä?
Aiemmin kävi niin että paljastin tindernaiselle osoitteeni etukäteen ja kotiini murtauduttiin kun olin treffillä. Häntä ei tuomittu jutussa mutta tuskin oli sattumaa.