Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat paljaana lääkärintarkastuksessa!

Vierailija
02.04.2015 |

Olipahan taas eilen kerrassaan erikoinen käynti lääkärillä. Minulla on lieviä selkäkipuja minkä vuoksi lääkäriin menin. Alkujutustelun jälkeen lääkäri halusi tutkia selkääni ja pyysi minua ottamaan yläosan pois. Otin paidat pois mutta jätin tietysti rintsikat, minkä havaittuaan lääkäri pyysi riisumaan nekin. Enhän minä vastustellut vaan otin ne kiltisti pois. Lääkäri teki tutkimuksen sinällään hyvin asiallisesti mutta vilkuili koko ajan rintojani. Se tuntui epämiellyttävältä. Meinasin lopulta sanoa siitä mutta tutkimus ehti päättyä ja sain pukea. Miksiköhän näitä mieslääkäreitä on jotka aina vaativat nähdä rinnat vaikka tutkimus/tarkastus rintoihin muuten mitenkään liittyisikään? 

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:08"]

Oltiin varmasti samassa koulussa!!! Sellainen vaalea, pystynenäinen mies?!

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:30"]

Kuulostaa samalta kun meidän koululääkärimme aikoinaan. :) Rintsikat pois, se oli armotonta! :)

Olisikohan ollut...? Ei hän kyllä vaalea ollut. Enemmänkin tumma. Nenää en enää muista.

No, joka tapauksessa maneerit olivat samat. Rintsikat pois aina.

Ei tuo pelkästään huono asia ole nuorten kohdalla. Itse olisin toivonut, että joku olisi puuttunut ja ottanut puheeksi alikehittyneet rintani. Siis jos olisi tullut tilanne, jossa joku olisi nähnyt, että minulla on sellainen ongelma ja asia olisi paljastunut. Ehkä olisin saanut hormonaalista hoitoa, rintaleikkauksen tai edes henkistä tukea ongelmaan, joka varjosti koko nuoruuttani ja vaikuttaa vieläkin siihen millainen käsitys minulla on itsestäni naisena.

Vierailija
122/151 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan tissejä on kiva katsella. Ei niitä koskaan näe liikaa. Suurinosa naispotilaista on mummoja, joten nuoremman naisen rinnat haluan nähdä aina.

Vierailija
124/151 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 40v av- mamma ajoin ajokortin muutama vuosi sitten. Sitä varten piti käydä hakemassa lääkärintodistus.

Vanhempi setäihminen Forumin Mehiläisessä Helsingissä käski ensimmäiseksi ottaa rintsikat pois, koko tarkastuksen ajaksi. Mitä lie mielessä ollut? Ei tuntunut normaalilta.

Häh, mulla on ihan sama kokemus! Mutta ei Forumin Mehiläisessä. Tuntui jälkeenpäin tosi oudolta ja olin 17v. Siis ensin se pyysi riisumaan ylävartalon paljaaksi, ja tutki selkää. Sitten samantien alkoi näyttämään niitä näkötestitauluja, ja mä seison siinä tissit paljaana ja vastailen ”vasemmalle, oikeelle, alas, ylös..”

Vierailija
125/151 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
126/151 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa provolta. Vuosien saatossa on selän takia tullut asioitua niin kunnallisella, työterveydessä, yksityisellä kuin spesialisteilla. Kertaakaan ei ole ole pyydetty ottamaan rintaliivejä pois. Läheskään aina ei ole tarvinnut riisua edes paitaa.

Ainoa kerta itsellään tissisillään ikinä mammografiassa, ja kun sen jäljiltä vielä erikseen tarkistettiin rinnalla alla ollut patti.

Vierailija
127/151 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk; hymiöitä viljelevä mieslääkäri olisi totaalinen turn off!

Mitä ihmettä? 😕 Työtä me vaan tehdään. 😎 🧪🧪🧪

Niin ja mikä ihmeen turn off?  🤣  vastaanotolla 😆🙄😁

t. Tk-lääkäri Mikko

Vierailija
128/151 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina vastaanotolle hakemaan mieslääkäreitä seurakseni

Vierailija
129/151 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo meni lääkäriin yskää valittamaan:

-Se on virus, sanoi lääkäri

-Ei ole viirus, se on ylempänä , vastasi mummo

Vierailija
130/151 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piuuu

Vierailija
131/151 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöä

Vierailija
132/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök

Vierailija
133/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:24"]

Miksi sitten otit liivit pois?

Koska en älynnyt siinä vaiheessa, että se olisi pitänyt jotenkin kyseenalaistaa. Hän ei siis koskenut rintoihini missään vaiheessa.

Oletko siis pettynyt ettei koskenut? Tai jos olisi koskenut niin sitten olisi ollut o.k.?

Vierailija
134/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kirjoitti:

Ainahan tissejä on kiva katsella. Ei niitä koskaan näe liikaa. Suurinosa naispotilaista on mummoja, joten nuoremman naisen rinnat haluan nähdä aina.

Miehiä ne lääkärimiehetkin ovat.

Vierailija
135/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon miehiä tai ei, töissä on työminä ja silloin ei kärkytä tissejä eroottisessa mielessä

Vierailija
136/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoon miehiä tai ei, töissä on työminä ja silloin ei kärkytä tissejä eroottisessa mielessä

Et sä täällä määrää. Itse olen vain perus konttorirotta ja silti kärkyn tissejä eroottisessa mielessä. Harmi kun ei tullut käytyä kouluja niin paljon että näkisi ne paljaana.

Vierailija
137/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LoL

Vierailija
138/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot rinnat aiheuttaa selkäkipuja. Mikähän älämölö siitä olisi noussut jos lääkäri olisi määrännyt rintojen pienennysleikkaukseeni.

Vierailija
139/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaus toimenpiteistä, joissa ei tarvitse tehdä ilman rintoja peittävää asustetta.

Liian usein nämä mieslääkärit käskevät riisumaan enemmän kuin tarvitsee. Varsinkin nuoria naisia.

Vierailija
140/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöööökk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän