Rinnat paljaana lääkärintarkastuksessa!
Olipahan taas eilen kerrassaan erikoinen käynti lääkärillä. Minulla on lieviä selkäkipuja minkä vuoksi lääkäriin menin. Alkujutustelun jälkeen lääkäri halusi tutkia selkääni ja pyysi minua ottamaan yläosan pois. Otin paidat pois mutta jätin tietysti rintsikat, minkä havaittuaan lääkäri pyysi riisumaan nekin. Enhän minä vastustellut vaan otin ne kiltisti pois. Lääkäri teki tutkimuksen sinällään hyvin asiallisesti mutta vilkuili koko ajan rintojani. Se tuntui epämiellyttävältä. Meinasin lopulta sanoa siitä mutta tutkimus ehti päättyä ja sain pukea. Miksiköhän näitä mieslääkäreitä on jotka aina vaativat nähdä rinnat vaikka tutkimus/tarkastus rintoihin muuten mitenkään liittyisikään?
Kommentit (151)
Ei kuule huvita näyttää mun lepattavia häppäreitä jollekin leikattujn pillujen maasta tulevalle!
EI.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:30"]
Kuulostaa samalta kun meidän koululääkärimme aikoinaan. :) Rintsikat pois, se oli armotonta! :)
[/quote]Onkohan meillä ollut sama koululääkäri? Tämä kuulostaa nimittäin turhan tutulta.
[/quote]
Mulla oli myös samanlainen koululääkäri, Tiitinen muistaakseni nimeltään.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:29"]
Mulla on tosi komea omalääkäri. Mielellään hän saisi tutkia rintani. Ei oo vaan vielä ilmennyt mitään syytä miksi pitäis. Vinkkejä?
[/quote]Suosittelen, että pyydät vaan rohkeasti hänet ne tutkimaan. Voithan sanoa, että "eikö mun rinnat olisi hyvä kaiken varalta tutkia..."
[/quote]
En varmaan kehtaa. Täytyy odottaa että tulee jotain aristusta tai ihottumaa tms.
Enkä tiedä pystyisinkö pysymään tyynenä, jos se oikeasti tunnustelisi mun rintoja. Nöpöttää pelkkä ajatuskin! *huh* Täytyy jättää ajatuksen tasolle, ellei tule oikeaa ongelmaa.
t. 86
[/quote]Älä missään tapauksessa jätä tätä vain ajatuksen tasolle. Sanoisin, että se on enemmän kuin toteuttamiskelpoinen idea. :) Rohkeasti vaan. Onko sulta koskaan aiemmin rintoja tutkittu?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:59"]
Kuulostaa samalta kun meidän koululääkärimme aikoinaan. :) Rintsikat pois, se oli armotonta! :)
[/quote]Onkohan meillä ollut sama koululääkäri? Tämä kuulostaa nimittäin turhan tutulta.
[/quote]
Mulla oli myös samanlainen koululääkäri, Tiitinen muistaakseni nimeltään.
[/quote]Oliko se lukiossa? Missä kaupungissa kävit koulua?
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:14"]
Mulla on tosi komea omalääkäri. Mielellään hän saisi tutkia rintani. Ei oo vaan vielä ilmennyt mitään syytä miksi pitäis. Vinkkejä?
[/quote]Suosittelen, että pyydät vaan rohkeasti hänet ne tutkimaan. Voithan sanoa, että "eikö mun rinnat olisi hyvä kaiken varalta tutkia..."
[/quote]
En varmaan kehtaa. Täytyy odottaa että tulee jotain aristusta tai ihottumaa tms.
Enkä tiedä pystyisinkö pysymään tyynenä, jos se oikeasti tunnustelisi mun rintoja. Nöpöttää pelkkä ajatuskin! *huh* Täytyy jättää ajatuksen tasolle, ellei tule oikeaa ongelmaa.
t. 86
[/quote]Älä missään tapauksessa jätä tätä vain ajatuksen tasolle. Sanoisin, että se on enemmän kuin toteuttamiskelpoinen idea. :) Rohkeasti vaan. Onko sulta koskaan aiemmin rintoja tutkittu?
[/quote]
On, gynellä. Ei kyllä rohkeus eikä pokka riitä tohon ehdotukseen. Kiitos kuitenkin kannustuksesta :)
On se vaan niin ihana. Kiva kuvitella asioita... mutta fantasiaksi ne jää.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:26"]
[/quote]
t. 86
[/quote]
On, gynellä. Ei kyllä rohkeus eikä pokka riitä tohon ehdotukseen. Kiitos kuitenkin kannustuksesta :)
[/quote]Mieti vielä uudestaan. Mä väitän, että se on loppupeleissä oikein hyvä idea. Hieman vaan rohkeutta.
Harmi, etten mä ole lääkärisi. :D
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:30"]
[/quote]
t. 86
[/quote]
[/quote]Mieti vielä uudestaan. Mä väitän, että se on loppupeleissä oikein hyvä idea. Hieman vaan rohkeutta.
[/quote]
No, aina voi miettiä... :)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 11:30"]
[/quote]
t. 86
[/quote]
[/quote]
No, aina voi miettiä... :)
[/quote]Toki toki, kerro jos kaipaat lisää vinkkejä. :)
Siis häh, pitääkö muka jossain koululääkärillä rintsikat riisua??? Enpä ole moista kuullut. Meillä ei aikanaan tosiaankin tarvinnut. Taitaa olla siitä käytännöt muuttunut.
Minulla on huono itsetunto, enkä halua riisuutua vieraan miehen edessä, edes lääkärin. Oma mies on ainut, joka saa katsella minua alasti tai puolialasti. Hänelle kelpaan sellaisenaan, eikä tule tunnetta, että on arvioitavana. Omalääkäri on onneksi nainen.
Vaikka lääkäri olisi kuinka asiallinen, niin vieras mies on vieras mies.
Hanki sitten sellainen lakana peitoksi, jonka voi laittaa sopivaan kohtaan kehoasi. Musliminaiset käyttää sellaisia. Siis reiällinen lakana.
Luulin tosiaan, että vain muslimit, mutta meilläkin näitä hörhöjä näyttää riittävän.
Oltiin varmasti samassa koulussa!!! Sellainen vaalea, pystynenäinen mies?!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 15:08"]
Oltiin varmasti samassa koulussa!!! Sellainen vaalea, pystynenäinen mies?!
[/quote]
[/quote]Olisikohan ollut...? Ei hän kyllä vaalea ollut. Enemmänkin tumma. Nenää en enää muista.
No, joka tapauksessa maneerit olivat samat. Rintsikat pois aina.
Luulisi, että naiset olisivat enemmän huolissaan pöksyjen riisumisesta lääkärin vastaanotolla mutta kitistään jo rintsikoidenkin poisottamisesta. Hoh-hoijaa.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:15"]
Minä pyydän aina naislääkärin. Olen luonnostaan ujo enkä halua riisuutua vieraitten (miesten) nähden. Ja olen kahden lapsen äiti, mutta minkä sitä perusluonteelleen voi.
Joillekin tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia. Niin lääkäreitä kuin potilaitakin.
[/quote]
Eiköhän nää jonninjoutavat "pelot" häviä, jos satut vaikka rintasyöpään sairastumaan... Kannattaa vähän laajentaa sitä näkökulmaa.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:33"]
Minä pyydän aina naislääkärin. Olen luonnostaan ujo enkä halua riisuutua vieraitten (miesten) nähden. Ja olen kahden lapsen äiti, mutta minkä sitä perusluonteelleen voi.
Joillekin tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että ihmisiä on erilaisia. Niin lääkäreitä kuin potilaitakin.
[/quote]
Eiköhän nää jonninjoutavat "pelot" häviä, jos satut vaikka rintasyöpään sairastumaan... Kannattaa vähän laajentaa sitä näkökulmaa.
[/quote]Kannattaa myös käydä säännöllisesti lääkärintarkastuksissa. Silloin mahdollisen rintasyövän oireisiin voidaan heti puuttua.
Minä 40v av- mamma ajoin ajokortin muutama vuosi sitten. Sitä varten piti käydä hakemassa lääkärintodistus.
Vanhempi setäihminen Forumin Mehiläisessä Helsingissä käski ensimmäiseksi ottaa rintsikat pois, koko tarkastuksen ajaksi. Mitä lie mielessä ollut? Ei tuntunut normaalilta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 16:38"]
Minä 40v av- mamma ajoin ajokortin muutama vuosi sitten. Sitä varten piti käydä hakemassa lääkärintodistus.
Vanhempi setäihminen Forumin Mehiläisessä Helsingissä käski ensimmäiseksi ottaa rintsikat pois, koko tarkastuksen ajaksi. Mitä lie mielessä ollut? Ei tuntunut normaalilta.
[/quote]Ja taas mieslääkäri jota kohtaan epäilykset heräävät. Miksi nämä eivät koskaan ole naislääkäreitä? :D
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 18:27"]
Mikä helvetti niissä tisseissä on, että niitä pitää varjella kuin jotain valtionsalaisuuksia? Muutenkaan en ymmärrä naisten estoista suhtautumista omaan vartaloonsa. Suurin kauhistus monelle on se, että joku tissi vilahtaa vähän sivusta. Samalla miehet hengailee sujuvasti kulkuset paljaana saunoissa jne. Miksi näin?
[/quote]Mä epäilen, että se johtuu sukupuolten välillä olevasta peruserosta ja -luonteesta, että naiset ovat luonnostaan ujompia esiintymään vähissä vaatteissa kuin miehet. Ehkä se liittyy jopa enemmän alastomuuteen. Miehet voivat olla helposti alastomia mutta naisille siihen liittyy aina epäilyksiä jos se pitää tehdä esim. lääkärissä.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 10:50"]
Keraan somalialinen mieshoitaja oli ottamassa Espoon terveyskeskuksessa kokeita. Olin menossa papa-kokeeseen.
Somalialainen mies sanoi: "Ja sitten sulle tulee SEX-kokeet."
Juu: ne sai jäädä välistä! Sanoin, että mulla on kuukautiset. Ei voi.
[/quote]
Ootko varma ettei ollu porvoolainen tk?