Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat paljaana lääkärintarkastuksessa!

Vierailija
02.04.2015 |

Olipahan taas eilen kerrassaan erikoinen käynti lääkärillä. Minulla on lieviä selkäkipuja minkä vuoksi lääkäriin menin. Alkujutustelun jälkeen lääkäri halusi tutkia selkääni ja pyysi minua ottamaan yläosan pois. Otin paidat pois mutta jätin tietysti rintsikat, minkä havaittuaan lääkäri pyysi riisumaan nekin. Enhän minä vastustellut vaan otin ne kiltisti pois. Lääkäri teki tutkimuksen sinällään hyvin asiallisesti mutta vilkuili koko ajan rintojani. Se tuntui epämiellyttävältä. Meinasin lopulta sanoa siitä mutta tutkimus ehti päättyä ja sain pukea. Miksiköhän näitä mieslääkäreitä on jotka aina vaativat nähdä rinnat vaikka tutkimus/tarkastus rintoihin muuten mitenkään liittyisikään? 

Kommentit (151)

Vierailija
141/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phyui

Vierailija
142/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvää päivää, rintojen koko ja asento vaikuttaa selän kantamiseen, siksi ollaan toimittu noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa

Vierailija
144/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on gynellä sellaset pikkarit joissa on reikä siinä pimpan kohdalla niin ei tarvitse riisua niitä.

N18

Vierailija
145/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei ole ikinä tarvinnut näyttää paljaita rintojani lääkärille. 🤔

Vierailija
146/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se lääkäri nyt ajattelee rintojasi ja masturboi. Mutta onko se nyt niin kamalaa? Pitkät ja vaativat opiskelut ja tärkeä ja vastuullinen työ.

Vierailija
147/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh kukaan ei ole halunnut nähdä mun rintoja, en ole saanut edes ottaa paitaa pois. :( Olen vaan liian vanha selkeästi vaikka nämä rinnat vielä olisi ihan terhakatkin ilman liivejä.

Vierailija
148/151 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaton lekuri

Vierailija
149/151 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta

Vierailija
150/151 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran raskaana ollessani lääkäriin koska epäilin flunssan jälkitautina saaneeni poskiontelotulehduksen. Mieslääkäri pyysi riisumaan housut jotta tehtäisiin sisätutkimus. Kysyin hämmästyneenä että miksi ihmeessä kun olen täällä näiden pitkittyneiden flunssaoireiden vuoksi, miten sisätutkimus liittyy asiaan? Lääkäri meni hämilleen ja sanoi ettei sitten tehdä jos en näe tarpeelliseksi.

Oiskohan sisätutkimus liittynyt tuohon raskauteen? Tarkistanut kohdunkaulan tilanteen ja että raskaudessa on kaikki ok?

Vierailija
151/151 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vAlitus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme