Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

180 cm pitkä nainen

Vierailija
02.04.2015 |

Olen siis 180 cm pitkä nainen. En ole ollenkaan sinut kroppani kanssa. En tunne itseäni viehättäväksi vaan lähinnä miehekkääksi jättiläiseksi. Olen naisellisen mallinen ja kauniiksikin on kehuttu, mutta silti itsetuntoni on nollassa. Miehiä minulla on ollut ja pitkiäkin suhteita. Silti joka suhteessa olen kokenut itseni täysin riittämättömäksi. Ajattelen ettei kukaan mies oikeasti halua tälläistä amatsoonia. Olen joskus jopa ajatellut tappaa itseni, ja kokeilla että jos seuraavassa elämässä olisin sievempi. Millä saan itsetuntoni kuntoon? Tiedän että ihmisillä on suurempiakin ongelmia mutta tämä on asia joka kalvaa mieltäni joka päivä.

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa ääneen tunnustaa tätä, koska se vaikuttaisi pinnalliselta, mutta täällä AV:lla voin tehdä tämän anonyymisti: Salaa ihailen pitkiä naisia. Mitä pidempi, sen parempi. Liian pitkää ei ole olemassakaan.

t. mies 190 cm

Vierailija
122/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITKÄT NAISET ON VAAN heleevetin KAUNIITA verrattuna sellaisiin lyhyisiin jalkoihin jäävien tappikansalaisiin. Mieheni yleensä nauraa alle 180cm naisille baarissa ja vittuilee heille kaikin tavoin etteivät varmasti enää yritä söpöillä. Muutenkin kaikki alle 180cm pitäisi ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täässä sitä ollaan kun ihmiset pakotetaan laatikkoihin. esim miehen pitää olla pitempi kuin naisen, harvoin toisinpäin, tai kaikkien ihmisten pitää olla heteroita, u name it. Meikkaamalla naisten itsetunto kohoaa, sekä muodikkailla vaatteilla. 

Vierailija
124/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 190cm näyttävä ja kaunis nainen ja kannan pituutenu ylpeydellä, miehet huomaavat asenteestani heti sen! Siksi kehuvat paljon ja minulla on vientiä myös minua lyhyempien miesten kanssa! Yleensä juurikin syljen lyhyiden naisten niskaan kaupassa ja totean että katto taitaa vuotaa!

Vierailija
125/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä pituudella ole mitään merkitystä. Kasvot on paljon tärkeämmät ja kropan rakenne, ne luo sen kauneuden. Pelkän pituuden tai lyhyyden perusteella ei voi päätellä mitään siitä oonko nainen kaunis vai ruma, se voi olla kumpaa vaan.

Vierailija
126/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:10"]

Olen 190cm näyttävä ja kaunis nainen ja kannan pituutenu ylpeydellä, miehet huomaavat asenteestani heti sen! Siksi kehuvat paljon ja minulla on vientiä myös minua lyhyempien miesten kanssa! Yleensä juurikin syljen lyhyiden naisten niskaan kaupassa ja totean että katto taitaa vuotaa!

[/quote]

Mitä vittua just luin.... Syljet lyhyiden naisten niskaan? Miksi helvetissä? Kateudesta?

Vierailija
127/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:10"]

[/quote]

Mitä vittua just luin.... Syljet lyhyiden naisten niskaan? Miksi helvetissä? Kateudesta?
[/quote]

Uskoisin tuon lainaamasi kirjoittaneen provonneen.

Vierailija
128/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:09"]Maailma on pullollaan 180+ senttisiä naisia, joita pidetään maailman kauneimpina. Miksi et ota heistä esimerkkiä? Heitä kutsutaan mailleiksi.
[/quote]

Pitkät ja anorektisen laivat kauniita?

Vierailija
129/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:22"]

Ei sillä pituudella ole mitään merkitystä. Kasvot on paljon tärkeämmät ja kropan rakenne, ne luo sen kauneuden. Pelkän pituuden tai lyhyyden perusteella ei voi päätellä mitään siitä oonko nainen kaunis vai ruma, se voi olla kumpaa vaan.

[/quote]

Peesi!

Vierailija
130/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 17:09"]Maailma on pullollaan 180+ senttisiä naisia, joita pidetään maailman kauneimpina. Miksi et ota heistä esimerkkiä? Heitä kutsutaan mailleiksi.
[/quote]

Pitkät ja anorektisen laivat kauniita?
[/quote]

Laihat* malli on eri kuin missi ja jos missikisoihin pääsisivät lyhyemmätkin niin aijai:D noissa hommissa on vaan ne pituusrajat. Kuten joku kirjoittikin niin kasvot ja kropan rakenne on ne mitkä ratkaisee

Vierailija
131/142 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pidemmäksi naiseksi, 178 cm, aika pieni jalka ilmeisesti kun se on 38. Kuitenkin. Pieni ongelma sulla. Itsetunnon puutetta. Joku sopiva mies saattaisi sut saada näkemään itsesi upeana ;)

Vierailija
132/142 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset on seksikkäitä. Varsinkin jos ei oo mikään ihan tikku. Sellaset pikku naiset näyttää ihan idiootilta enkä kehtaisi sellaisen kanssa liikkua.

Vierailija
133/142 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuulun keskimittaisiin 167cm rungolla, mutta en kyllä koskaan ole kauhistellut kenenkään pituutta. En ylipäätään huomaa esimerkiksi 180cm naista yhtään sen erikoisemmin, kuin 165cm naista. Kiinnitän huomioni naiseen vain, jos satun näkemään erittäin kauniin yksilön.

N24

Vierailija
134/142 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:46"]Oon kanssa n.177cm pitkä(/63kg) 25v nainen ja ymmärrän kyllä sua ap. Vuosiin en kiinnittäny ollenkaan huomiota omaan pituuteen, kunnes lähiaikoina pari viimeks tapailemaani miestä huomautti mulle pituudestani ihmettelevään sävyyn. :/ Ihan kun en jo valmiiks tietäis olevani pitkä! :D  

Toi on kyllä niin tuttua. Ärsyttää ihmiset jotka toteaa että "oletpas sinä pitkä". Kyllä varmaan jokainen pitkä nainen tietää olevansa pitkä. Tuntuu naisesta vähän samalta kuin 160 cm pitkälle miehellä tokaisisi että "oletpas sinä lyhyt". Ap

Tuo on eri asia. Pitkä nainen on kauneusihanne, lyhyt mies ei ole. Samasta syystä on ok sanoa, "oletpa hoikka" mutta ei ole ok sanoa, "oletpa pyöreä".

Keskipituinen on kauneusihanne tavallisten tallaajien joukossa. Mikäli on lukuisia galluppeja uskominen. Pituus on naisilla kauneusihanne mallimaailmassa, jos muutoin täyttää tietyt kriteerit (alipaino, valokuvauksellisuus, tietynlaiset kehon mittasuhteet jne)

Toki jokaisella on omia henkkoht mieltymyksiä.

Vierailija
135/142 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään sylje. Siitä kuuluisi sellainen pthyi-ääni :-)

Vierailija
136/142 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen jolla ikää 19v ja pituutta 192cm ja painoa n. 70 kg. Käytän usein korkeita korkokenkiä. Jotain noin 10cm. En ujostele näyttää pituuttani

Vierailija
137/142 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 178 cm, ja nuorempana harmitti olla näin pitkä. Nykyään en sitä edes ajattele. Enemmän siitä on ollut etua kuin haittaa ja mieskin oikein kannustaa käyttämään korkokenkiä.

Vierailija
138/142 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v 178 pitkä nainen. Mulla on ollu useita "pituus kriisejä" joten voin samaistua. Tuntuu aina siltä että ei kuulu joukkoon  ja on jotenki liian pitkät jalat verrattuna muihin ja aina joutuu kyyristelemään. Pikku hiljaa olen tajunnut että mitä sitten? Itseäni en voi muutta ja kaikki me olemme erilaisia. Kenties joku lyhyt miettii että miksei voisi olla hiukka pidempi.. Ikinä ei ole täysin tyytyväinen. Erilaisuus kunniaan. Mitä sitten vaikka muut tuijottavat ja jotkut ihmettelvät että onpa pitkä nainen, voi hyvänen aika. Älä välitä! :) Mulla on myös muutaman sentin lyhyempi mies. Ei pituus rajota miehen löytämistä... ;) Pituudesta on myös etua: Ei liho niin herkästi, saa syödä enemmän, alemyynneistä löytyy aina kokoja esim kengissä... :D 

Vierailija
139/142 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 180 cm 72 kg, hoikka. Joskus oli treffipalstalla ilmoitus, jossa en kertonut pituuttani, painoksi että "normaalipainoinen" ja miehen pituudeksi toivoin vähintään 185 cm.

Tapasin monia miehiä ja kaikki näyttivät olevan ihan innoissaan ja olisivat halunneet tavata toiste ja enemmänkin. Muutama 185-senttinen mies oli kyllä jotenkin vain minua lyhyempi, mutta ei se mitään. Muutama sanoi jo etukäteen, että pituus on pelkkää plussaa, pitää erityisesti pitkistä naisista. Kauniiksi kehuivat ja kauniimmaksi kuin mitä olivat kuvien perusteella odottaneet.

Jossain vaiheessa lisäsin pituuden ja painon ilmoitukseen, vastauksia tuli vähintään yhtä usein kuin ennen niitä.

Vierailija
140/142 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli parikymppisenä tyttöystävä joka oli juuri tuollaisilla mitoilla 180/72. Hän oli minusta aivan jumalatar aluksi kunnes viimein kyllästyin hänen bimboon luonteeseensa. Hitto että oli tyhmä ihminen loppupeleissä. Ulkonäössä eikä pituudessa ollut todellakaan vikaa, mutta oisko ollut käyttöjärjestelmässä. Itse olen 180/72 myös ja kaikki muut ovat olleet huomattavasti itseäni lyhyempiä. Joskus fantasioin tuollaisesta pitkästä amatsoonista, oli se sellaista kyytiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme