Millainen ihminen ei laita hihaa eteen kun yskii?
Tunnistitko itsesi? Miksi ei ole hygienia opit menneet perille?
Kommentit (12)
Ilmeisesti balkanilainen. Lapseni kertoi, että 1, 5 kuukauden reissulla Balkanin maihin näki vain kerran yhden laittavan käden suun eteen, kun aivasti ja vain kerran yksi pienen kioskin omistaja hermostui asiakkaaseen, kuka yski ilman suojaa hänen putiikissa.
Miksi laittaisin kun olen yksin kotona? Töissäkin olen yksin, enkä ole edes asiakkaiden kanssa tekemisissä. Ruuat tilaan kotiin enkä siis käy edes kaupassa.
Ei ihme että influessat yms pyörii varsinkin hesassa kun ei ajatella nokkaansa pitemmälle. Minulle jo lapsena opetettiin laittamaan hiha eteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi laittaisin kun olen yksin kotona? Töissäkin olen yksin, enkä ole edes asiakkaiden kanssa tekemisissä. Ruuat tilaan kotiin enkä siis käy edes kaupassa.
Hyvä että et käy kaupassa etkä toivottavasti muuallakaan.
Ei ole yskää. Yskimiseen voi olla muita syitä.
Sellainen jonka yskä ei johdu taudista
Minä olen tuollainen. Yskin suu auki huutaen niin että räkä lentää. Läppärin näytössä on välillä kunnon klimpit.. 😂
Vierailija kirjoitti:
Sellainen jonka yskä ei johdu taudista
ja varmaan heittelee myös roskat ympäriinsä. Kun eihän ne haittaa häntä.
Henkilö, jolla on lyhythihainen tai hihaton paita? En oikeastaan näe mikä pyhä hygienian kulmakivi HIHASTA on kehitetty kun nenäliinakin on keksitty jo kauan sitten.
En tunnista itseäni ja hyvin olen lapseni myös opettanut. Käsivarsi suun eteen ja pään kääntö pois muista ihmisistä. Itse yksin töissä paidan kaula-aukosta sisään,kun nostan sen ylös.
Fiksu