Eikö tää tosiaan helpota koskaan? :(
Olen jo tottunut siihen ajatukseen, että tässä maailmassa ei ole olemassa ketään sellaista miestä, joka olisi mulle "se oikea" tai joka nyt ylipäänsä edes rakastuisi muhun. Sinkkuutta jatkunut jo yli 10 vuotta eikä todellakaan loppua näy. En ajattele enää koko asiaa juurikaan, paitsi että ainakin pari kertaa viikossa näen unia, joissa joku mies rakastaa mua. Niissä on hellyyttä ja romantiikkaa, ja voin kokea miltä tuntuu kun on jollekin tärkeä.
Ja aina näiden unien jälkeen herättyäni koko päivä menee siinä surussa, että en saa ikinä kokea tuota tunnetta oikeasti.
Minkä takia ihmisen pitää sitten nähdä unia tuommoisesta, vaikka kuinka koettaa aktiivisesti elämässään keskittyä ihan muihin juttuihin ja unohtaa koko parisuhde- ja rakkausjutut? Tää on niin väärin :(
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 11:06"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:55"]Ihmisillä, etenkin naisilla, on ihan epärealistisia odotuksia parisuhteelta. Jos heti ei salamat sinkoile, niin ei kannata edes alkaa tutustua toiseen.
[/quote]
Jäikö lukematta kommentti 7? Tottakai jäi, kun se ei tue omaa oletustasi:
"Saldona se, että nettitreffeillä kaikki päättyy aina ekoihin treffeihin, tuntuu että _kaikki_ miehet nykyään etsii sitä ensisilmäyksellä-fiilistä, että pitää heti "kolahtaa" ja jos ei, niin tutustuminen jää siihen. Mä itse puolestani voisin ihan hyvin lähteä toisillekin treffeille miehen kanssa, joka on mukava ja muuten ok, vaikka ne jalat ei heti ekoilla treffeillä lähtiskään totaalisesti alta."
[/quote]
En kommentoinut viestiä 7 vaan AP:n viestiä 28, jossa hän kirjoitti menneensä jonnekin netin deittipalstalle lukemaan miesten ilmoituksia löytämättä YHTÄKÄÄN kiinnostavanoloista miestä. AP kirjoitti näin: "Ne samat tutut fraasit siellä taas oli; keski-ikäiset miehet jotka mainostavat omaa nuorekkuuttaan, wannabeextreme-miehet, jotka etsivät toista samanlaista levotonta sielua, miehet joilla selkeästi on ongelmia elämänhallinnan kanssa... Miehet, joiden ihannenainen on 20v timmikroppainen sporttimimmi, vaikka itsellä heillä ikää jo lähemmäs neljäkymmentä tai päälle."
Eli älä viitsi sotkea keskustelua. Voi olla, että jotkut naiset eivät kelpaa kenellekään miehelle, mutta aika iso osa sinkkunaisista on yksin siksi, ettei itse kelpuuta ketään miestä. Ja olen muuten itse nainen, pitkiä aikoja elämästäni sinkkuna elänyt, joten tiedän, mistä puhun.
Nro 89 osui asian ytimeen. Olen itsekin tajunnut sen, että mitä pitemmälle tätä mun sinkkuutta jatkuu, sen pienemmiksi käyvät koko ajan todennäköisyydet sille että tämä joskus loppuu. Nyt kun mun sinkkuutta on sen kymmenen vuotta takana, niin onhan se kauhean pitkä aika. Kyllä mäkin miettisin, jos tapaisin sinkkumiehen joka sanoo olleensa vikat 10v sinkkuna, että mikä vika siinä on kun se ei ole siinä ajassa ketään rinnalleen löytänyt?
Harvassa taitaa ne ihmiset olla, jolle kymmenen tai vielä useamman vuoden sinkkuus ei herätä ihmetystä ja ajatusta siinä, että mikä tuossa ihmisessä on vialla?
Siis mä, eli ap, kirjoitin myös viestin numero 7. En muista laitoinko loppuun puumerkkiäni. Mutta totuus on tuo, että ekoja treffejä pitemmälle ei pääse, kun miehet odottaa sitä salamaa taivaalta iskeväksi heti ensisilmäyksellä. Tai ainakin ne miehet, joiden kanssa olen treffeille saakka päätynyt.
Vaikka tämä yksinäisyys onkin välillä musertavaa ja kaipaan rakkautta ja ihmissuhdetta, niin on mullakin kuitenkin olemassa ne rajat, joiden sisäpuolelle mahdollisen kumppanin pitää asettua. En siis huoli enkä edes halua huolia "ketä tahansa" -jos niin olisi, niin kai mä jonkun peräkammarin pertsan oisin lähiöpubista jo saanutkin. Sitten siihen eiliseen deittipalstavierailuun, kyseessä on sekä se tilanne että mä en huoli noita (elämänhallinnan ongelmat, extremetyypit) eikä ne huoli mua, koska en ole 20-v timmikroppainen sporttipimu, joka harrastaa extremeurheilua.
Ei kai se ikisinkkuus kuitenkaan sitä tarkoita, että olisi huolittava ihan kuka tahansa kummajainen, ja huomata pian löytävänsä itsensä vaikkapa jollakin tavalla väkivaltaisesta parisuhteesta. Mä kaipaan sitä normaalia ja tavallista parisuhdetta ja rakkautta, en ketä tahansa joka asettuisi vain saman katon alle asumaan.
t.ap
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:00"]
On helppo kuvitella, että sä ap jauhat treffeillä vain itsestäsi. Että kuinka sä olet makee ja koulutettu ja itsenäinen ja tykätty kaveripiireissä ja matkustellut ja turkisten käyttö on väärin ja vitsi mitä painajaista toi tv-kakkosen urheilusunnuntai en tykkää ja sano nyt mitä sä ajattelit kun näit minut... Olet tainnut olla alunperinkin aikamoinen egoisti, ja ajan saatossa sinusta on kehkeytynyt Egoisti. Vaikuttaa vahvasti, ettet ajattele asioita kuin omasta näkökulmastasi. Vielä jos sinulla on se sössö s-vika, ruma nauru ja puhut nasaaliin, niin... Sorry.
[/quote]
Valitettavasti kristallipallosi ei ole tänään vireessä :)
Näin se menee, aina jos tutustuu johonkuhun löytyy joku ongelma ja tulee seinä vastaan. Löytyy komea mies ja mukava mies ja kaikki tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, tuleekin totuus eteen ja mies etsiikin Miss maailmaa eikä kukaan muu kelpaa eikä voi edes harkita muunlaista. Löytyy mukava mies joka ei jankuta seksiasioista 24/7 kunnes paljastuukin että mies etsii vain neitsyttä. Löytyy mukava ja peruskomea mies, yhtäkkiä paljastuukin että mies kannattaa täysin eri periaatteita kuin minä (on rasisti tai sanoo vaikka että abortti on hyvä ehkäisyvaihtoehto, ei halua lapsia tai on eläimille allerginen tai jotain näistä) niin siinä menee ne "muuten hyvät"
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:00"]
On helppo kuvitella, että sä ap jauhat treffeillä vain itsestäsi. Että kuinka sä olet makee ja koulutettu ja itsenäinen ja tykätty kaveripiireissä ja matkustellut ja turkisten käyttö on väärin ja vitsi mitä painajaista toi tv-kakkosen urheilusunnuntai en tykkää ja sano nyt mitä sä ajattelit kun näit minut... Olet tainnut olla alunperinkin aikamoinen egoisti, ja ajan saatossa sinusta on kehkeytynyt Egoisti. Vaikuttaa vahvasti, ettet ajattele asioita kuin omasta näkökulmastasi. Vielä jos sinulla on se sössö s-vika, ruma nauru ja puhut nasaaliin, niin... Sorry.
[/quote]
Valitettavasti kristallipallosi ei ole tänään vireessä :)
[/quote]
Joo, kuuluu em. taudinkuvaan tämäkin reaktio.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:42"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:36"]
Parisuhdemarkkinat on kuin työelämä - varatuilla on kysyntää. Kannattaa siis jo nuoresta lähtien aktiivisesti olla parisuhteessa, kyllä se oikeakin sieltä löytyy ja vie jalat alta.
[/quote]
Totta. Ihmiset alkaa usein miettimään mikä on vialla kun muuten loistavalta vaikuttava tyyppi on sinkku :/
[/quote]
Haha!
Yllättävää.
Oletin heti, että oot perheen äiti joka elää ruuhkavuosia.
Kumpi parempi?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 20:53"]
Näin se menee, aina jos tutustuu johonkuhun löytyy joku ongelma ja tulee seinä vastaan. Löytyy komea mies ja mukava mies ja kaikki tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, tuleekin totuus eteen ja mies etsiikin Miss maailmaa eikä kukaan muu kelpaa eikä voi edes harkita muunlaista. Löytyy mukava mies joka ei jankuta seksiasioista 24/7 kunnes paljastuukin että mies etsii vain neitsyttä. Löytyy mukava ja peruskomea mies, yhtäkkiä paljastuukin että mies kannattaa täysin eri periaatteita kuin minä (on rasisti tai sanoo vaikka että abortti on hyvä ehkäisyvaihtoehto, ei halua lapsia tai on eläimille allerginen tai jotain näistä) niin siinä menee ne "muuten hyvät"
[/quote]
No noihan on kaikki tekosyitä päästä sinusta eroon helposti ja nopeasti.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 05:50"]
Helpottaa 24.6.15! Tsemppiä.
[/quote]
??
Miehenä minulla sama tilanne, mutta en saa edes irtoseksiä tai lyhyen tapailun jännitystä. Että äläpä viitsi valittaa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 19:36"]
Parisuhdemarkkinat on kuin työelämä - varatuilla on kysyntää. Kannattaa siis jo nuoresta lähtien aktiivisesti olla parisuhteessa, kyllä se oikeakin sieltä löytyy ja vie jalat alta.
[/quote]
Aika raukkamainen suunnitelma mielestäni.
Sinkkuus sosiaalinen häpeä? Olen aina ollut sinkku, ikää yli 30. Lievä mt-ongelma ja ylipaino löytyy. Mutta myös ura, hyviä ystäviä, harrastuksia ja naisellisia piirteitä. En todellakaan koe mitään sosiaalista häpeää. Jos joku päälleni sellaista haluaa langettaa niin ajatuskin huvittaa, ihan sekopäistä toimintaa. Tulen hyvin toimeen varattujen ystävieni kumppaneiden kanssa, en koskaan ole jäänyt kutsumatta mihinkään. Vanhempani ja sisarukseni hyväksyvät minut. Kukaan ei ole kuulleni kommentoinut mitään ikävää. Elämässäni on sisältöä, pärjään hyvin ja en usko, että nykyään Suomessa avioliitto antaisi naiselle paremman sosiaalisen aseman tai isomman onnen.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 21:16"]Miehenä minulla sama tilanne, mutta en saa edes irtoseksiä tai lyhyen tapailun jännitystä. Että äläpä viitsi valittaa.
[/quote]
Rahalla?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 10:18"]
te yksinäiset joita ei sido suomeen lapset ... miksette ota irtiottoa, lähde vaikka hetkeksi asumaan tai hengailemaan ulkomaille? asiat järjestyy ja saa uudet mittasuhteet. ei tarvitse kiertää sitä kehää koti-työ-kauppa-deittipalstat. itse suunnittelen irtiottoa lapsista huolimatta, he tulisivat mukaan.
[/quote]
Olen asunut Suomen lisäksi neljässä muussa maassa. Jossakin vaiheessa elämääni olen lähestynyt, tutustunut ja/tai pyytänyt ulos yhdysvaltalaista, kanadalaista, italialaista ja saksalaista. Kukaan ei halunnut sen kummemmin tutustua minuun. Eivät olleet suosittuja mallipoikia vaan tavallisia mukavannäköisiä tyyppejä, aivan täysin itseni tasoisia (olen hoikka, pitkähiuksinen, naisellinen, en missään nimessä ruma tai omituinen).
Minua on tosiaan pyytänyt ulos naimisissa oleva, huumeidenkäyttäjä sekä itseäni 12 vuotta nuorempi vaihto-oppilas. Olisi varmaan pitänyt jonkun heistä KELVATA minulle - varsinkin kun jokainen heistä olisi halunnut 100% varmuudella vain yhden yön. Tai no se varattu kenties ihan pitkäaikaisen salarakkaan - ai helkutti miten imartelevaa!
En ole mitään muuta vaatinut parisuhdemarkkinoilta, kuin että tapaisin mukavan perhekeskeisen miehen, joka olisi huumorintajuinen, kiltti, rehellinen. Näitä kaikkia olen itsekin. Näen ympärilläni kuinka todella erikoiset ja jotkut suoraansanoen kamalat ja ilkeätkin ihmiset löytävät koko ajan seurustelukumppaneita ja puolisoita... Mutta itse en onnistu edes tapailemaan ketään, kun miehet eivät tee aloitteita minulle ja omani torjutaan.
No, tänään tosiaan mielialan suhteen paskempi päivä. Huomenna sitten taas parempi. Kyllä me siskot jaksetaan, vaikka ei aina siltä tunnu. Ei se mies mitään autuutta tuo, ja elämä on kuitenkin arvokasta ja yleensä aika kivaakin :).
"Näen ympärilläni kuinka todella erikoiset ja jotkut suoraansanoen kamalat ja ilkeätkin ihmiset löytävät koko ajan seurustelukumppaneita ja puolisoita..."
Tämäpä.
Toinen mikä on ihan käsittämätöntä on se, miten ne mukavat, kiltit, uskolliset ja perhekeskeiset miehet tuntuvat aina rakastuvan naisiin, jotka ovat ilkeitä, alistavia, petollisia ja kamalia. Kun itse voisi tarjota tuollaiselle miehelle samanlaiset arvot, olla kiltti, uskollinen, tasa-arvoinen, suoraansanottuna miljoona kertaa parempi kumppani kuin se ilkeä puoliso siinä, niin ei voi vain ymmärtää.
Mä olen päätynyt siihen lopputulokseen, että tän on pakko olla jotenkin ennaltamäärättyä, tämä ettei löydä sitä rakkautta. Ei tätä muuten kykene käsittämään.
Oletko ap. koskaan saanut selville mikä on se juttu mikä saa miehet sanomaan ei heti ekalla tapaamisella? Oletko kovin vakava, tai ulkoisesti harmaahiirulainen vai missä mättää?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 18:21"]
Oletko ap. koskaan saanut selville mikä on se juttu mikä saa miehet sanomaan ei heti ekalla tapaamisella? Oletko kovin vakava, tai ulkoisesti harmaahiirulainen vai missä mättää?
[/quote]
Luuletko, että näihin on olemassa muka jotain tarkkoja syitä? Mulla on miesten kanssa ollut ongelmana, ettei yhtäkään ole kiinnostanut kuukautta pitempään. Yritä siinä etsiä syitä.
En mä ole saanut muuta "selitystä" kuin että ei ole sitä kipinää. Että olen tosi mukava ja söpö jne mutta jne. Sitä normaalia soopaa. Enkä siis ole alkanut tivaamaan sen enempää, jonkun aikaa treffien jälkeen olen lähestynyt miestä ja kysynyt että mitkä fiilikset jäi, ja vastaus on aina tuo.
"Mun mielestä sen pitää kolahtaa heti, ja tässä ei nyt sellaista tunnetta tullut".
En tiedä. Ehkä mun valokuvat vääristää totuuden tuhatkertaisesti, ehkä mä kävelen jotenkin omituisesti, ehkä mulla on joku kummallinen pakkoliike josta en ole itse tietoinen tms. En tiedä todellista syytä, mutta näin siinä aina käy. Useampien pakkien jälkeen alkaa jo epäilemään, että muistuttaa livenä oikeasti jotain Notre Damen kellonsoittajaa, mutta ei itse sitä vaan kertakaikkisesti tajua. Mun itsetunto ei ole niin rautainen, että se kestäisi tätä toistuvasti, joten luulen että en palaa nettitreffimaailmaan enää koskaan.
t.ap
Tsemppiä teille kaikille! Itsekin olen aina ollut "epäsuosittu", mutta löysin kuitenkin hyvän miehen jo melko nuorena (22). Kys. mies oli 29, eikä ollut koskaan seurustellut. Hänkin oli aivan luopunut toivosta. Hän oli ujouden takana kuitenkin mahtava tyyppi. Nyt meillä jo pari lastakin. Tämän on siis tarkoitus luoda toivoa, joskus menee vain aikaa että löytää kumppanin, mutta niin voi hyvin käydä aremmillekin lopulta.