Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pahoja vieroitusoireet oikeasti ovat?

Vierailija
02.09.2026 |

Mietin vaan kun niin usein saa lukea, että raitistumisyritykset on kaatuneet vieroitusoireisiin ja sitten taas toisaalta sitä kuinka kamalaa se huumeriippuvaisen elämä on. Onko ne oikeasti niin pahoja, etteikö kärsisi mieluummin ne tilapäiset vieroitusoireet kuin jatkais sitä jatkuvaa kamaluutta mitä riippuvaisena eläminen on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/7 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan aineesta ja siitä kauanko on käyttänyt. Ei huumeet ole mikään yksi aine, vaan kattotermi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vieroittunut vuosien subutex, bentso, nikotiini, alkoholi ja kofeiinikoukusta, ja sanoisin että näistä vaikein lopettaa oli nikotiini ja kofeiini.

Vierailija
4/7 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat.

Vierailija
5/7 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkoholin vieroitusoireet on oikeasti aivan hirvittävät. Se on yksi harvousta aineista jonka vieroitusoireisiin voi kuolla. Itsellä ollu pari kertaa niin pahat viekkaita ja delurium päällä että ei mitään asiaa katkolle vaan hoitsu sano päivystyksessä että nyt mennään ensiapuun kriittiselle osastolle Meilahteen.

Vierailija
6/7 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vieroittunut vuosien subutex, bentso, nikotiini, alkoholi ja kofeiinikoukusta, ja sanoisin että näistä vaikein lopettaa oli nikotiini ja kofeiini.

Vahva jaa-ääni tälle. Alkoholi ei ole ollut koskaan ongelma, mutta subutexista ja bentsoista vieroittautuminen oli yhtä helvettiä, mutta pystyin kuitenkin siihen. Nikotiinista en ole onnistunut vieläkään pääsemään eroon ja kofeiinista en ole edes yrittänyt.

Vierailija
7/7 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan aineesta ja siitä kauanko on käyttänyt. Ei huumeet ole mikään yksi aine, vaan kattotermi.

Kannabiksesta ei edes tule fyysisiä vieroitusoireita. Se kun ei aiheuta fyysistä riippuvuutta kuten alkoholi ja kovat huumeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän