Tyttöystävä ahdistaa!!
Kaksi yhteistä vuotta ja nyt monta kuukautta riitelyä ja itkua. Nainen ei anna mulle sitä tilaa ja omaa aikaa, jota haluaisin. En siis tiedä haluanko enää jatkaa suhdetta ja olen pyytänyt nyt monen kuukauden ajan tilaa ja aikaa, jotta voisin selvittää ajatukseni ja tehdä päätöksen suhteen jatkosta. Mutta nainen roikkuu ja vaatii, valittaa ja kiukuttelee, kun en anna tarpeeksi huomioo tai rakkautta. Olen sanonu että en anna, koska ei enää kiinnosta ja tarviin sitä tilaa, että alkais kiinnostamaan. Mutta hän ei ymmärrä. Hän ei ota kuuleviin korviin ja ei ymmärrä, että ollaan nyt ns. tauolla.
Haluaisin tauolta sitä, et saan mennä just nii paljo ku haluun, sillon ku haluun ja olla kavereiden kanssa. Ylipäätää suhteen vaikeudet alkoi, kun nainen on kotihiiri ja minä tykkään mennä. Ollaa vielä nuoria, 25v, joten minusta tässä iässä saa ja pitää olla vielä paljon kavereiden kanssa. Oon sanonu naiselle, että etsii itselleen sopivamman miehen, kun minun menot on ylitsepääsemättömiä.
Olen myös sanonu naiselle, että voidaa erota heti kokonaan, jos sitä omaa tilaa ei ala tulla. Mutta hän ei halua. Minäkää en periaatteessa halua, haluisin antaa naiselle vielä mahdollisuuden, että jos hänen kontrolloiva käytös hiipuisi ja samalla oma kiinnostus suhdetta kohtaan kasvaisi, niin meillä voisi olla tulevaisuus. Rakastan häntä nii paljon. Nykyään hän vain tosin itkee ja kiukuttelee joten omatkin tunteet viilenee.
Olen varmasti naiselle tällä hetkellä huono: menen kavereiden kanssa paljon, en kysele häneltä lupaa, en ole yhteydessä ryyppyreissuilta, en anna huomiota jne. Mutta en halua! Haluan sitä omaa tilaa, koska muuten ahdistaa. Ja nainen sitten haukkuu mua kusipääksi, vaikka olen sanonut että saa lähteä kävelemään heti, jos ei jaksa odottaa sitä, että mun kiinnostus kasvaa.
Tää on ku oravanpyörä: mua ahdistaa, haluan omaa tilaa ja olen huono naiselle. Nainen siitä loukkaantuu, itkee ja saa raivokohtauksia kun en vastaa puheluihin esim vkl aikana. Minä taas ahdistun siitä, kun nainen ei vaa anna mun olla. Ja nainen taas suuttuu siitä, kun oon kuuöemma nii kylmä.
Mitä tässä kuuluu tehdä? Ero on ihan vaihtoehto, mutta nainen tulee menemään siitä niin rikki :( enkä minäkää haluis erota. Kyllä haluisin että tämä kierre loppuisi ja saisin sen kiinnostuksen takaisin, jonka jälkeen haluisin itse antaa naiselle huomiota ja olla hänen kanssaan. Nyt hän koittaa sitä väkisin, se on kai väärin kuitenki?
Kommentit (147)
Sä haluut erota, muttet haluu olla se jättäjä koska luulet rikkovas naisen. Oon ite ollu melko samassa tilanteessa ja lopulta riitti kun tajusin vihdoin ettei mies mua oikeesti halua vaikka niin väitti. Tein ite päätöksen ja lähdin, viikon päästä mies soitteli ja vakuutteli kuinka on nyt tajunnu, että haluu mut. Oli vaan liian myöhästä. Nyt vihdoin olen oikeasti hyvässä suhteessa enkä ymmärrä kuinka jaksoin roikkua tossa paskassa niinkin pitkään.
Saako raivoaja ja jalan polkija aina tahtonsa läpi kaikissa suhteissa? Minä en ole koskaan ruokkinut lapsellista käytöstä. Sanon, että puhutaan sitten kun olet rauhoittunut. Ja sitten kun minustakin tuntuu hyvältä hetkeltä keskustella, nyt ei tunnu.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:40"]Jotenki vähä huono fiilis tulee kun nii moni sanoo että kohteen naista huonosti ja pitäisi päästää hänet menemään. Olen varmasti 100 kertaa sanonut hänelle, että erotaan vaan heti, sillä ymmärrän, ettei mun käytöstä ja tätä jahkaamista jaksa katsoa. Mutta nainen ei halua erota!! Hän haluaa yrittää. Hän aina lupaa antaa tilaa, mutta ei ikinä anna. Minä arvostan häntä ja rakastan, mut en vaa tiedä haluanko enää seurustella. Liikaa ongelmia, liikaa riitoja. Ei se tee ihmisestä pahaa, jos haluaa erota.
Ongelma vain on, että en tiedä mitä haluan ja haluisin aikaa ja tilaa et voisin sitä miettiä. Miten voisin saada sitä ilman että olen kusipää? Pitääkö mun jättää nainen, vaikka en halua ja hän ei halua, mutta koska en halua nyt olla kunnolla suhteessakaan, niin en tiedä. Kunpa hän vain antaisi mulle tilaa.
Nytki lähdin himasta kaverille viettää iltaa, kun en halunnu olla kahdestaan naisen kanssa, kun nainen vaa itki ja haukkui mua paskaksi. Nyt sitten on tunnin sisään tullu 20 soittoa ja 20 viestiä. Laitoin äsken viestin, että rauhotu ja ei ole hätää ja että voisiko hän mennä nukkumaan ja jättää mut rauhaan, että saisin muuta ajateltavaa kuin tämä ahdistus. Ihan kiva viesti ja olin yhteydessä! Mutta ei. Nainen pommittaa ja uhkaa että vie mun vaatteet roskiin. Pian sammutan puhelimen ja sitten olen taas kusipää.
[/quote]
Etkö tajua että toi on suurin piirtein persoonallisuushäiriöisen ihmisen toimintaa? Ei kukaa normaali lähetä 20viestiä ja 20 puhelua. Todennäköisesti epävakaa persoonallisuushäiriöisen toimintaa joka tarvii apua (ja sen takia ei pysty normaalilla tavalla antaan sulle tilaa ) ja sä tarvit tilaa ja tyttöystäväs terapiaa!
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:13"]
Hmm no minkä takia itse sitten haluat seurustella jos kavereiden kanssa menot ja ryyppäys kiinnostavat enemmän? Seksin takia? Se nyt vaan on fakta, että kyllä parisuhteessa ollessa ja varsinkin jos asuu yhdessä täytyy ottaa huomioon se toinenkin osapuoli. Toki pitää olla myös kavereiden kanssa mutta jos se niiden kanssa ryyppäys on se ykkösjuttu ajanviettotavoissa niin kannattaa tosiaan harkita pariin kertaan sitä seurustelua. Sitten tulee juuri näitä tilanteita varsinkin jos toinen tykkäisi koti-iltojakin viettää.
[/quote]
Se että seurustelee ei tarkoita että kaikki vapaa-aika menee sen toisen kanssa.
Minä en esimerkiksi suostuisi olemaan mitään viikonloppua neljän seinän sisällä. Tulisin hulluksi. En juo alkoholia joten kyse ei ole siitä. Vaan siitä että jotkut naiset vaativat sitä että miehent pitäisi istua sen naisen kanssa arki-illat katsomassa Salattuja Elämiä ja viinonloput nyhjöttämässä kotona yhteistä aikaa viettämässä. Minulla hajoaisi pää hetkessä.
Haluan liikkua ja harrastaa. Joku kotona nyhjääminen on kyllä viimeinen asia mikä minua kiinnostaa.
Ap:n tarinassa on paljon samaa kuin omassani, mutta niin päin, että mies ahdistaa minua juuri tuolla tavoin. Koen täsmälleen samanlaisia tunteita. Tosin ryyppäämään en halua lähteä, mutta haluaisin vain enemmän aikaa ja tilaa itselleni, ihan vain omille mietteilleni, töilleni ja muille projekteilleni. Ahdistun sellaisesta, että koko ajan pitäisi värkätä jotain yhdessä tai nyhjätä kylki kyljessä. Toiset meistä vain tarvitsevat enemmän tilaa ympärilleen, että voisivat hyvin.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:27"]
Kuulostaa siltä, että et oikein ymmärrä mitä seurustelu ja toiseen ihmiseen sitoutuminen tarkoittaa. Ja tuokin on outoa, että et kokonaisen viikonlopun aikana saa soitettua toiselle ja vaihdettua kuulumisia. Onko sinulla kenties alkoholiongelma? Mitäs muuten ajattelit tehdä sitten kun kaverit alkaa pariutumaan ja sinä jäät yksin? Sinun kaltaisiisi törmää baarissa usein, surkeita ikisinkkuja, jotka eivät ole "antaneet naisen rajoittaa elämäänsä". Sitten on myöhäistä itkeä päättyneen rakkauden perään.
[/quote]
Jos toinen viettää yhteistä aikaa kavereiden kanssa niin ei silloin soitella millekkään tyttöystävälle. Ei se ole mikään äiti jolle pitää raportoida. Kai AP naisella on omakin elämä? Eikai se odota siellä aamusta iltaan puhelin kädessä soittoa AP:lta?
Eikai se oma elämä VOI pyöriä sen toisen ympärillä niin että kun toinen ei ole paikalla niin on toimettomana kotona?
En lukenut muita viestejä. Tuli kuitenkin sellainen fiil.is, että käytät mujaasi oman egosi runkkaamiseen, etkä kuuntele häntä. Miehenä tiedän, että noin se helposti menee, kun tietää että sulla on se valta päättää ja käyttää toista ihmistä kun hän on emotionaalisessa koukussa. Siis kun tietää, että mahdollinen painostus on pelkkää bluffia ja sinä oikeasti teet mitä lystäät ja toinen vaan roikkuuu ja sopeutuu vaikka vinkuukin.
Olen ollut tuollainen mutta oikeasti kunnioita kumppaniasi tai etsi tasavertainen ihinen rinnallesi. Ihan paskaa käyttää valtaa vastuuttomasti emotionaaliselta pohjalta. Se on niin houkuttavaa hieroa egoaan jollain ihmisellä, jos hän antaa avaimet käteesi, mutta oikeasti hyvä ihminen tajuaa olla tekemättä sitä.
Kun seurustellaan niin elämä kuuluu toiselle. Näin moni ajattelee. Moni kirjoittaa täällä, että mieheni huolehtii minusta, mieheni on minun tukihenkilöni, miehelläni ei ole mitään lupaa poistua läheltäni ja jättää minua yksin kun herran jestas saattaa tulla paniikkihäiriö. :(
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:54"]
En ymmärrä miksi 2 vuotta yhdessä ollut pari ei pitäisi koko viikonloppuna yhteyttä ja toinen pistäisi puhelimen kiinni ja vastaisi parin päivän päästä. Ei ole kyseessä läheisyystiippuvaisuus vaan sinun sitoutumiskammosi. On ihan tavallista ainakin puhua puhelimessa joka päivä parisuhteessa. Monesti pari vuotta yhdessä ollut pari asuukin yhdessä. Tällöin olettaisi, että ensisijaisesti tullaan kotiin puolison luokse yöksi ja jos nyt satutaan sammumaan kaverille, kerrotaan siitä viimeistään kun herätään eikä 2 päivän päästä.
[/quote]
Ei todellakaan ole normaalia joka päivä soitella. Älä keksi omiasi. Minä en ainakaan työreisullani rupea soittelemaan työpäiväni päätteeksi yhtään mihinkään.
Vielä vähemmän kun olen kavereideni kanssa. Eikä kyllä puolisonikaan vastaavassa tilanteessa.
Sitoutuminen EI tarkoita sitä että olet jossain hemmetin kotiarestissa jossa joudut ilmoittelemaan menoistasi ja soittelemaan joka pivä mitä teet ja kenen kanssa. Kohta rupeat vaatimaan että toisen pitää selittää mihin hän kuluttaa omat rahansa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:05"]
"Rakastan häntä niin paljon" - no etpä kovin rakastavalta kuulosta. Vai mitä se rakastaminen sulle merkitsee? Sitä että et ole kiinnostunut olemaan rakkaasi kanssa? Aika outoa.
Aika huono empatiakyky 25-vuotiaalla, sori nyt vaan. Vaikka eipä toi uutta oo auringon alla. Et vaikuta olevan valmis sitoutumaan oikeaan parisuhteeseen. Et halua että naisellasi olisi hyvä olla, oletko koskaan miettinyt ettei se tyttöystäväsi tahallaan kiukuttele ja itke, vaan siksi että se kokee ettet rakasta.
Päästä tyttö menemään, se löytää vielä jonkun rakastavamman rinnalleen. Ehkä säkin osaat joskus.
T. Samaa kokenut
[/quote]
Se että rakastaa EI tarkoita että sen toisen kanssa pitäisi olla 24/7. Kukaan ei kestä ripustautuvaa ihmistä. AP:n nainen on juuri sellainen: ihminen jolla EI ole mitään elämää vaan hänen koko elämänsä on AP ja hän on äärettömän mustasukkainen ja omistushaluinen. Sen lisäksi se nainen on itkupilli ja esittäjä joka yrittää kontroloida AP:t noilla itkuillaan tekemään mitä hän haluaa
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:05"]"Rakastan häntä niin paljon" - no etpä kovin rakastavalta kuulosta. Vai mitä se rakastaminen sulle merkitsee? Sitä että et ole kiinnostunut olemaan rakkaasi kanssa? Aika outoa. Aika huono empatiakyky 25-vuotiaalla, sori nyt vaan. Vaikka eipä toi uutta oo auringon alla. Et vaikuta olevan valmis sitoutumaan oikeaan parisuhteeseen. Et halua että naisellasi olisi hyvä olla, oletko koskaan miettinyt ettei se tyttöystäväsi tahallaan kiukuttele ja itke, vaan siksi että se kokee ettet rakasta. Päästä tyttö menemään, se löytää vielä jonkun rakastavamman rinnalleen. Ehkä säkin osaat joskus. T. Samaa kokenut [/quote] Älä päästä häntä menemään, opettele kunnioittamaan naistasi.
[/quote]
Nainenhan on täysin itsekäs ja kyttää AP:tä hyväksi. AP:n on parempi ilman sitä
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:39"]
Kannattaa varmaan lopettaa se seurustelu jos noin sitoutumiskammoinen olet. Miksi ajattelet vain itseäsi?
[/quote]
Miksi AP ajattelee vain itseään? Miksi se nainen ajattelee vaan itseään? Miksi se ei hanki elämää?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:40"]
Jotenki vähä huono fiilis tulee kun nii moni sanoo että kohteen naista huonosti ja pitäisi päästää hänet menemään. Olen varmasti 100 kertaa sanonut hänelle, että erotaan vaan heti, sillä ymmärrän, ettei mun käytöstä ja tätä jahkaamista jaksa katsoa. Mutta nainen ei halua erota!! Hän haluaa yrittää. Hän aina lupaa antaa tilaa, mutta ei ikinä anna. Minä arvostan häntä ja rakastan, mut en vaa tiedä haluanko enää seurustella. Liikaa ongelmia, liikaa riitoja. Ei se tee ihmisestä pahaa, jos haluaa erota. Ongelma vain on, että en tiedä mitä haluan ja haluisin aikaa ja tilaa et voisin sitä miettiä. Miten voisin saada sitä ilman että olen kusipää? Pitääkö mun jättää nainen, vaikka en halua ja hän ei halua, mutta koska en halua nyt olla kunnolla suhteessakaan, niin en tiedä. Kunpa hän vain antaisi mulle tilaa. Nytki lähdin himasta kaverille viettää iltaa, kun en halunnu olla kahdestaan naisen kanssa, kun nainen vaa itki ja haukkui mua paskaksi. Nyt sitten on tunnin sisään tullu 20 soittoa ja 20 viestiä. Laitoin äsken viestin, että rauhotu ja ei ole hätää ja että voisiko hän mennä nukkumaan ja jättää mut rauhaan, että saisin muuta ajateltavaa kuin tämä ahdistus. Ihan kiva viesti ja olin yhteydessä! Mutta ei. Nainen pommittaa ja uhkaa että vie mun vaatteet roskiin. Pian sammutan puhelimen ja sitten olen taas kusipää.
[/quote]
Nainen vaikuttaa henkisesti erittäin sairaalta. Sinuna jättäisin hänet.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:49"]
Kuule ap, sun nainen käyttää henkistä väkivaltaa tuossa "avuttomuudessaan". Mä sanoisin, että juokse ja lujaa. Tuo ei helpota ajan mittaan. Kukaan täysijärkinen yritä soittaa txt 40 kertaa tunnissa. Joku raivokohtaus päällä ja yrittää saada sut toimimaan kuten haluaa. Vaatteitakin saa uusia.. Vaikutat ihan järkevältä nuorelta mieheltä. Mitä jos tekisit niin kuin itsestäsi parhaalta tuntuu ja unohdat mitä kaikki muut sinusta tahtovat ja sanovat. Ei tyttöystäväsi sinusta oikealla tavalla välitä tai osaa rakastaa jos lähtee painostamaan ahdistukseen asti eikä kuuntele normaalia, järkevää puhetta.
[/quote]
Juuri näin. Nainen käyttää AP:tä hyväksi. Moni nainen tekee tuota. Tuolla käytöksellä mies palaa takaisin kun ei kestä katsoa naista tuossa kunnossa pala pala ......
Kyllä mun sympatiat on sun puolella, kuulostaa todella raskaalta toi sun tyttöystävän ripustautuva käytös. Luulisi hänen antavan sulle tilaa, jos olet nyt sitä sanonut kaipaavasi. Eikö hän muka ymmärrä työntävänsä sua vain kauemmas tuolla käytöksellään? Olen itse parisuhteessa oleva 27v nainen ja todellakin molemmat saa mennä kavereidensa kanssa ja itse en kysele mitään lupia bileiltoihin! Parisuhteessa molempien kuuluu olla vapaasta tahdostaan ja yhteistä aikaa järjestetään mieluusti, mutta myös ymmärretään että oma elämä on oltava kummallakin. Ihmeellisiä vastauksia täällä, jotain ripustautuvia mammoja... Eli jos mimmi ei tajua antaa tilaa niin onpas urpo, sano vaan heipat sille. Etköhän löydä jonkun yhtä menevän tytön tilalle, ja tyttöystävä jonkun kotihiiren vastaavasti.
En voi uskoa, että aloittaja on 25v... Olen itse 24v ja avoliitossa 25v miehen kanssa ja häneen verrattuna sinä vaikutat kyllä jotenkin jälkeenjääneeltä... Voisit miettiä itseksesi, mitä elämältäsi oikein haluat. Jos nimittäin haluat pitkäaikaisen turvallisen parisuhteen ja perheen, niin pitää oppia ajattelemaan myös muiden tarpeita sen oman navan sijasta. Kyllä mun mies pääsee viettämään iltaa kavereiden kanssa ja matkoillekin, mutta kyllä ihmettelisin, jos ei miehestä kuuluisi mitään koko viikonlopun/matkan aikana ja alkaisi selitellä, miten "tarvitsee enemmän tilaa". Kyllä se kuulostaa mun korviin ainakin siltä, että sulle vapaus tehdä, mitä huvittaa on tärkeämpää kuin parisuhde. Tunnut olevasi jotenkin loukussa, kun et pääsekään ryypiskelemään kavereiden kanssa aina, kun mieli tekee. Parisuhde on kompromisseja ja haluaisin tietää, mitä myönnytyksiä sinä olet tehnyt tyttöystäväsi hyväksi? Ehkä jos sinä voisit joskus taipua siihen hänen toivomaansa koti-iltaan, hän antaisi sinun lähteä viettämään iltaa kavereiden kanssa. Kaiken kaikkiaan musta tuntuu, ettet ole kypsä sellaiseen parisuhteeseen kuin mitä tyttöystäväsi toivoisi.
Ompas ap saanut paljon ikäviä vastauksia!! Pitääkö joku oikeasti naisen käytöstä normaalina?! Vasta kaksi vuotta parisuhdetta takana ja ap on ahdistunut koska nainen ripustautuu ja roikkuu hänessä. On asiallisesti selittänyt useaan otteeseen tunteensa ja tilantarpeensa sekä antanut myös eron vaihtoehdoksi mikäli nainen ei suostu tilaa antamaan. Mitä hän olisi muka voinut tehdä toisin?! Nainenhan on rikkonut lupauksensa, ei halua erota vaan lupaa antaa tilaa, mutta ei annakaan vaan ahdistelee, ajaa toisen nurkkaan ja haukkuu kun toinen joutuu ahdistuneena pakenemaan kavereille. Normaali ihminen ei käyttäydy noin! Jos minua kohtaan käyttäydyttäisiin noin niin karkuun juoksisin itsekin. Ap valitettavasti ero lienee ainut ratkaisu. Nainen ei selkeästi ole valmis antamaan tilaa tai ajattelemaan tilannetta myös sinun näkökulmasta. Terve ihminen ei käyttäydy noin ja olet antanut useita tilaisuuksia korjata tilanne, mutta mitään ei tapahdu. Tuollainen käytös ei yleensä muutu, Se vain pahenee. Naisen on itse ratkottava omat ongelmansa liittyen läheisyyteen ja noin pahaan ripustautumiseen. Olet nuori, älä tuhlaa elämääsi tuohon. Jokainen on vastuussa omasta onnestaan, ei muiden. T: nainen 27v. (naimisissa ja lapsia) ja ei ahdista :)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 01:02"]
Ompas ap saanut paljon ikäviä vastauksia!! Pitääkö joku oikeasti naisen käytöstä normaalina?! Vasta kaksi vuotta parisuhdetta takana ja ap on ahdistunut koska nainen ripustautuu ja roikkuu hänessä. On asiallisesti selittänyt useaan otteeseen tunteensa ja tilantarpeensa sekä antanut myös eron vaihtoehdoksi mikäli nainen ei suostu tilaa antamaan. Mitä hän olisi muka voinut tehdä toisin?! Nainenhan on rikkonut lupauksensa, ei halua erota vaan lupaa antaa tilaa, mutta ei annakaan vaan ahdistelee, ajaa toisen nurkkaan ja haukkuu kun toinen joutuu ahdistuneena pakenemaan kavereille. Normaali ihminen ei käyttäydy noin! Jos minua kohtaan käyttäydyttäisiin noin niin karkuun juoksisin itsekin. Ap valitettavasti ero lienee ainut ratkaisu. Nainen ei selkeästi ole valmis antamaan tilaa tai ajattelemaan tilannetta myös sinun näkökulmasta. Terve ihminen ei käyttäydy noin ja olet antanut useita tilaisuuksia korjata tilanne, mutta mitään ei tapahdu. Tuollainen käytös ei yleensä muutu, Se vain pahenee. Naisen on itse ratkottava omat ongelmansa liittyen läheisyyteen ja noin pahaan ripustautumiseen. Olet nuori, älä tuhlaa elämääsi tuohon. Jokainen on vastuussa omasta onnestaan, ei muiden. T: nainen 27v. (naimisissa ja lapsia) ja ei ahdista :)
[/quote]
Osa ihan järkevistäkin ihmisistä muuttuu tuollaisiksi mustasukkaisiksi ripustautujiksi, jos sille annetaan aihetta eli toista ei arvosteta, suhde ei ole keskusteleva ja turvallinen, toisen lupauksiin ei voi luottaa, uhkaillaan erolla... Tyttöystävähän selvästi rakastaa tuota vätystä. Tuollaiseen läheisriippuvaisuuteen ei ole tarvetta hyvässä, vakaassa parisuhteessa. Haluaisin kysyä aloittajalta: Pyydät tilaa parisuhteeseen, mutta mitä itse annat vastineeksi? Miksi vain tyttöystävän pitäisi tehdä kompromisseja, jotta suhde toimisi? Etkö sinä voi luopua vähän omista vapauksistasi, jotta tyttöystävällä olisi turvallisempi olla ja hän tuntisi, että sinä välität hänestä? Tällöin sitä tilaakin olisi helpompi saada.
Numero 50 on taas kiva esimerkki naisesta, joka "antaa" miehen viettää poikien iltaa tai "päästää" miehen lomalle. Se toinen osapuoli ei ole lapsi, Se on ihan aikuinen ihminen, joka ei tarvi lupaa toiselta siihen mitä tekee. Ja ap:n tilanne on eri! Kyse ei ole siitä, että hän käyttäytyisi aina näin vaan nyt tarvii tilaa, koska nainen ja parisuhde on alkanut ahdistaa! Ihmisellä on oikeus ahdistua ja erota jos siltä tuntuu! Mikään vaimo/avovaimo/tyttöystävä ei tätä päätä molempien puolesta!
Kuule ap, sun nainen käyttää henkistä väkivaltaa tuossa "avuttomuudessaan". Mä sanoisin, että juokse ja lujaa. Tuo ei helpota ajan mittaan. Kukaan täysijärkinen yritä soittaa txt 40 kertaa tunnissa. Joku raivokohtaus päällä ja yrittää saada sut toimimaan kuten haluaa. Vaatteitakin saa uusia..
Vaikutat ihan järkevältä nuorelta mieheltä. Mitä jos tekisit niin kuin itsestäsi parhaalta tuntuu ja unohdat mitä kaikki muut sinusta tahtovat ja sanovat. Ei tyttöystäväsi sinusta oikealla tavalla välitä tai osaa rakastaa jos lähtee painostamaan ahdistukseen asti eikä kuuntele normaalia, järkevää puhetta.