Tyttöystävä ahdistaa!!
Kaksi yhteistä vuotta ja nyt monta kuukautta riitelyä ja itkua. Nainen ei anna mulle sitä tilaa ja omaa aikaa, jota haluaisin. En siis tiedä haluanko enää jatkaa suhdetta ja olen pyytänyt nyt monen kuukauden ajan tilaa ja aikaa, jotta voisin selvittää ajatukseni ja tehdä päätöksen suhteen jatkosta. Mutta nainen roikkuu ja vaatii, valittaa ja kiukuttelee, kun en anna tarpeeksi huomioo tai rakkautta. Olen sanonu että en anna, koska ei enää kiinnosta ja tarviin sitä tilaa, että alkais kiinnostamaan. Mutta hän ei ymmärrä. Hän ei ota kuuleviin korviin ja ei ymmärrä, että ollaan nyt ns. tauolla.
Haluaisin tauolta sitä, et saan mennä just nii paljo ku haluun, sillon ku haluun ja olla kavereiden kanssa. Ylipäätää suhteen vaikeudet alkoi, kun nainen on kotihiiri ja minä tykkään mennä. Ollaa vielä nuoria, 25v, joten minusta tässä iässä saa ja pitää olla vielä paljon kavereiden kanssa. Oon sanonu naiselle, että etsii itselleen sopivamman miehen, kun minun menot on ylitsepääsemättömiä.
Olen myös sanonu naiselle, että voidaa erota heti kokonaan, jos sitä omaa tilaa ei ala tulla. Mutta hän ei halua. Minäkää en periaatteessa halua, haluisin antaa naiselle vielä mahdollisuuden, että jos hänen kontrolloiva käytös hiipuisi ja samalla oma kiinnostus suhdetta kohtaan kasvaisi, niin meillä voisi olla tulevaisuus. Rakastan häntä nii paljon. Nykyään hän vain tosin itkee ja kiukuttelee joten omatkin tunteet viilenee.
Olen varmasti naiselle tällä hetkellä huono: menen kavereiden kanssa paljon, en kysele häneltä lupaa, en ole yhteydessä ryyppyreissuilta, en anna huomiota jne. Mutta en halua! Haluan sitä omaa tilaa, koska muuten ahdistaa. Ja nainen sitten haukkuu mua kusipääksi, vaikka olen sanonut että saa lähteä kävelemään heti, jos ei jaksa odottaa sitä, että mun kiinnostus kasvaa.
Tää on ku oravanpyörä: mua ahdistaa, haluan omaa tilaa ja olen huono naiselle. Nainen siitä loukkaantuu, itkee ja saa raivokohtauksia kun en vastaa puheluihin esim vkl aikana. Minä taas ahdistun siitä, kun nainen ei vaa anna mun olla. Ja nainen taas suuttuu siitä, kun oon kuuöemma nii kylmä.
Mitä tässä kuuluu tehdä? Ero on ihan vaihtoehto, mutta nainen tulee menemään siitä niin rikki :( enkä minäkää haluis erota. Kyllä haluisin että tämä kierre loppuisi ja saisin sen kiinnostuksen takaisin, jonka jälkeen haluisin itse antaa naiselle huomiota ja olla hänen kanssaan. Nyt hän koittaa sitä väkisin, se on kai väärin kuitenki?
Kommentit (147)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 06:23"]
Amerikassa järjestetään kuulemma miehille leirejä, joissa opiskellaan naisista kiinnostumista. Tuloksista on saatu vaihtelevia tietoja.
[/quote]
*reps*
Suosittelisin ap miettimään, haluatko oikeasti olla suhteessa vai oletko vain tottumuksesta? Vapaus houkuttaa mutta et eroa koska kun ollaan rellestetty tarpeeksi olisi välillä kiva saada hellyyttä vastapainoksi?
Olin itse sinunlaisesi edellisessä suhteessani. Mies ahdisti ja kaipasin omaa aikaa jatkuvasti. Tuntui paremmalta olla yksin kun toisen kanssa. Onneksi lopulta tajusin erota. Nyt olen suhteessa missä kummallakin on omaa aikaa ystävien kanssa yhdessä ja erikseen. Myös yhdessä olo on ihanaa. Yhdessä sovitaan, että vaikka nämä ja nuo päivät tehdään omia juttuja ja lyödään vaikka perjantai lukkoon että silloin ollaan kahdestaan. Ei se kaksin olo tarkoita että pitäisi olla vaan kotona. Jos koottaisiin houkutella häntä mukaasi? Siinä molemmat saisivat mitä tahtoo. Käytte jossain ulkona ja loppu illan olette kotona. :)
Ei parisuhteessa pitäisi tuntea olevansa kahlittu. Mutta jos kaikki muu on hauskempaa kun puolison kanssa olo jotain on pielessä. Annatko muuten hänelle hellyyttä yms? Vaikka kerroit että hän viihtyy kotona, oletko varma ettei ole yksinäinen. Jos hänellä ei ole kavereita todennäköisesti ripustautuu sinuun enemmän. Toki hänen onnellisuus ei saisi olla vain sinusta kiinni. Mutta mietipä sitä, jos itse istuisit illat yksin kotona. Sinua piristää ajatus, että kohta teette yhdessä jotain mukavaa. Sitten toinen ilmoittaa että joo heippa, meen tonne ja tänne.
Joskus suhteessa tulee aikoja jolloin toinen kyllästyttää ja kaipaa omaa tilaa. Se on ok, mutta ei se että ns jätä hänet ja tulet taas kun sinua huvittaa. Jos et ymmärrä tätä, niin mieti vaikka miltä tuntuisi jos ne kaverisi katoaisivat elämästäsi milloin huvittaa ja seurasi kelpaisi taas joskus.
Teksti tulee pötköön kun kirjoitan puhelimella. Terkuin n21v
Erotkaa nyt oikeasti. Ajatus seurustelusta ilmeisesti viehättää sinua jollain tavalla/ajatus sinkkuudesta ja totaalisesta yksinolosta pelottaa, mutta selvästikään et piittaa tyttöystävästäsi ihmisenä tippaakaan.
Itse sorruin roikkumaan tuollaisessa suhteessa (asetelma siis vastaava ja minä se naisosapuoli). Mies souti ja huopasi ja lopulta jätti ja kun en sitten pitänyt enää yhteyttä niin vonkasi takaisin kunnes taas vuoden kuluttua jätti uudelleen koska sitten taas halusikin olla yksin jne. Turhaan hukkasin yli 4 vuotta elämästäni. Nyt olen siis sinkku ja mies jostain syystä haluaisi edelleen roikottaa, haluaa nähdä ja että "ollaan kavereita". Eihän se mitään muuta ole kuin että haluaa pitää mua varalla koska pelkää todellista sinkkuutta, sitä ettei kuukauteen olekaan mitään menoa tai tekemistä kenenkään kanssa ja vaikka on tylsää niin ei voi soittaa kenellekään.
Näyttää siltä, että minä loppujen lopuksi otin eromme kevyemmin. Ehkä juuri siksi kun ymmärsin etten vaan haluamaani ihmistä saa, en vaikka mikä olisi. Suhteesta oli helppo luopua. Miehen motiivi suhteeseen taas oli yksinäisyyden pelko ja joukkoon kuuluminen ja nyt hän onkin hätää kärsimässä kun on kaveripiirin lähes ainoa sinkku ja esim. tällaiset pyhät kuin pääsiäinen tarkoittavat vain 4 päivän yksinäisyyttä kun muut viettävät aikaa kumppaneidensa ja perheidensä kanssa.
Luulisi 25v miehen tajuavan, että suhteessa tulee aina ylä- ja alamäkiä, eikä sen alamäen tullen heti voi heittää hanskat tiskiin ja lähteä livokkaan ja vaatia taukoa suhteesta. Ja annat koko ajan ymmärtää, että tähän alamäkeen on jouduttu VAIN tyttöystävän toimien seurauksena. Olette ajautuneet noidenkehään, josta ulospääsemiseksi on vain kaksi tietä: Joko olet tyttöystävällesi se turvallinen vastuuntuntoinen mies, jota hän tarvitsee tai sitten eroat hänestä. On törkeää jättää sinusta selvästi kovasti välittävä tyttöystävä roikkumaan jonkin tauon takia... Vaikutat kyllä kirjoitustesi perusteella todella keskenkasvuiselta. Sinuna menisin ainakin pari kertaa juttelemaan näistä asioista jonkun terapeutin kanssa. Voisit löytää tulevaisuuden kannalta itsestäsi paljon hyödyllistä tietoa.
Miten on mennyt? onko asiat kunnossa vai tuliko ero?
Tilannepäivitystä Ap, jos enää paikalla?
Amerikassa järjestetään kuulemma miehille leirejä, joissa opiskellaan naisista kiinnostumista. Tuloksista on saatu vaihtelevia tietoja.