Tyttöystävä ahdistaa!!
Kaksi yhteistä vuotta ja nyt monta kuukautta riitelyä ja itkua. Nainen ei anna mulle sitä tilaa ja omaa aikaa, jota haluaisin. En siis tiedä haluanko enää jatkaa suhdetta ja olen pyytänyt nyt monen kuukauden ajan tilaa ja aikaa, jotta voisin selvittää ajatukseni ja tehdä päätöksen suhteen jatkosta. Mutta nainen roikkuu ja vaatii, valittaa ja kiukuttelee, kun en anna tarpeeksi huomioo tai rakkautta. Olen sanonu että en anna, koska ei enää kiinnosta ja tarviin sitä tilaa, että alkais kiinnostamaan. Mutta hän ei ymmärrä. Hän ei ota kuuleviin korviin ja ei ymmärrä, että ollaan nyt ns. tauolla.
Haluaisin tauolta sitä, et saan mennä just nii paljo ku haluun, sillon ku haluun ja olla kavereiden kanssa. Ylipäätää suhteen vaikeudet alkoi, kun nainen on kotihiiri ja minä tykkään mennä. Ollaa vielä nuoria, 25v, joten minusta tässä iässä saa ja pitää olla vielä paljon kavereiden kanssa. Oon sanonu naiselle, että etsii itselleen sopivamman miehen, kun minun menot on ylitsepääsemättömiä.
Olen myös sanonu naiselle, että voidaa erota heti kokonaan, jos sitä omaa tilaa ei ala tulla. Mutta hän ei halua. Minäkää en periaatteessa halua, haluisin antaa naiselle vielä mahdollisuuden, että jos hänen kontrolloiva käytös hiipuisi ja samalla oma kiinnostus suhdetta kohtaan kasvaisi, niin meillä voisi olla tulevaisuus. Rakastan häntä nii paljon. Nykyään hän vain tosin itkee ja kiukuttelee joten omatkin tunteet viilenee.
Olen varmasti naiselle tällä hetkellä huono: menen kavereiden kanssa paljon, en kysele häneltä lupaa, en ole yhteydessä ryyppyreissuilta, en anna huomiota jne. Mutta en halua! Haluan sitä omaa tilaa, koska muuten ahdistaa. Ja nainen sitten haukkuu mua kusipääksi, vaikka olen sanonut että saa lähteä kävelemään heti, jos ei jaksa odottaa sitä, että mun kiinnostus kasvaa.
Tää on ku oravanpyörä: mua ahdistaa, haluan omaa tilaa ja olen huono naiselle. Nainen siitä loukkaantuu, itkee ja saa raivokohtauksia kun en vastaa puheluihin esim vkl aikana. Minä taas ahdistun siitä, kun nainen ei vaa anna mun olla. Ja nainen taas suuttuu siitä, kun oon kuuöemma nii kylmä.
Mitä tässä kuuluu tehdä? Ero on ihan vaihtoehto, mutta nainen tulee menemään siitä niin rikki :( enkä minäkää haluis erota. Kyllä haluisin että tämä kierre loppuisi ja saisin sen kiinnostuksen takaisin, jonka jälkeen haluisin itse antaa naiselle huomiota ja olla hänen kanssaan. Nyt hän koittaa sitä väkisin, se on kai väärin kuitenki?
Kommentit (147)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:15"]
Jälleen yksi nuoruuttaan epätoivoisesti pidentävä mies.
[/quote]
Jälleen yksi nainen joka epätoivoisesti kahlitsee miestään jotta hän saisi naiivin prinsessafantasiansa toteutettua, ja voidakseen esitellä miestään niin kuin palkintoa merkkinä siitä että hän on nyt saanut sen elämän jonka jokaisen "kunniallisen naisen" pitää tavoitella.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 03:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 01:18"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 01:09"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 01:02"] Ompas ap saanut paljon ikäviä vastauksia!! Pitääkö joku oikeasti naisen käytöstä normaalina?! Vasta kaksi vuotta parisuhdetta takana ja ap on ahdistunut koska nainen ripustautuu ja roikkuu hänessä. On asiallisesti selittänyt useaan otteeseen tunteensa ja tilantarpeensa sekä antanut myös eron vaihtoehdoksi mikäli nainen ei suostu tilaa antamaan. Mitä hän olisi muka voinut tehdä toisin?! Nainenhan on rikkonut lupauksensa, ei halua erota vaan lupaa antaa tilaa, mutta ei annakaan vaan ahdistelee, ajaa toisen nurkkaan ja haukkuu kun toinen joutuu ahdistuneena pakenemaan kavereille. Normaali ihminen ei käyttäydy noin! Jos minua kohtaan käyttäydyttäisiin noin niin karkuun juoksisin itsekin. Ap valitettavasti ero lienee ainut ratkaisu. Nainen ei selkeästi ole valmis antamaan tilaa tai ajattelemaan tilannetta myös sinun näkökulmasta. Terve ihminen ei käyttäydy noin ja olet antanut useita tilaisuuksia korjata tilanne, mutta mitään ei tapahdu. Tuollainen käytös ei yleensä muutu, Se vain pahenee. Naisen on itse ratkottava omat ongelmansa liittyen läheisyyteen ja noin pahaan ripustautumiseen. Olet nuori, älä tuhlaa elämääsi tuohon. Jokainen on vastuussa omasta onnestaan, ei muiden. T: nainen 27v. (naimisissa ja lapsia) ja ei ahdista :) [/quote] Osa ihan järkevistäkin ihmisistä muuttuu tuollaisiksi mustasukkaisiksi ripustautujiksi, jos sille annetaan aihetta eli toista ei arvosteta, suhde ei ole keskusteleva ja turvallinen, toisen lupauksiin ei voi luottaa, uhkaillaan erolla... Tyttöystävähän selvästi rakastaa tuota vätystä. Tuollaiseen läheisriippuvaisuuteen ei ole tarvetta hyvässä, vakaassa parisuhteessa. Haluaisin kysyä aloittajalta: Pyydät tilaa parisuhteeseen, mutta mitä itse annat vastineeksi? Miksi vain tyttöystävän pitäisi tehdä kompromisseja, jotta suhde toimisi? Etkö sinä voi luopua vähän omista vapauksistasi, jotta tyttöystävällä olisi turvallisempi olla ja hän tuntisi, että sinä välität hänestä? Tällöin sitä tilaakin olisi helpompi saada. [/quote] Ei vapaudesta pidä antaa mitään vastineeksi. Se on itsestäänselvyys. [/quote] Ei ole vapautta ilman luottamusta. Ja ap:n käytös ei todellakaan ole luottamuksen arvoista tällä hetkellä.
[/quote]
Vapaus on itsestäänselvyys. On aina olut ja tule aina olemaan. Siihen ei tarvita kenenkään luottamusta. Parisuhde perustuu vapauteen ja siinä on kaksi AIKUISTA ja VAPAATA ihmistä eikä mikään vanki ja sen vartija.
[/quote]
Parisuhteessa luottamus on kaiken pohja. Ei se mene niin, että minä perseilee ja menen miten lystää enkä ota toista huomioon ollenkaan, koska MINULLA on vapaus. Vapauden mukana tulee aina vastuu ja parisuhteessa on vastuussa omasta käytöksestään myös toiselle. Jos ei kykene ottamaan toista huomioon ja ajattelee, että minulla on vain vapauksia eikä vastuita ollenkaan, kannattaa pysyä sinkkuna, tai pariutua jonkun yhtä itsellään ja kypsymättömän henkilön kanssa. Ei loukkaa turhaan kunnollisia ihmisiä. Voisitte perseillä ihan keskenänne.
T. Nainen, 30-vee, naimisissa, molemmat tehdään keikkatyötä ympäri Suomea.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 03:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 01:18"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 01:09"] [quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 01:02"] Ompas ap saanut paljon ikäviä vastauksia!! Pitääkö joku oikeasti naisen käytöstä normaalina?! Vasta kaksi vuotta parisuhdetta takana ja ap on ahdistunut koska nainen ripustautuu ja roikkuu hänessä. On asiallisesti selittänyt useaan otteeseen tunteensa ja tilantarpeensa sekä antanut myös eron vaihtoehdoksi mikäli nainen ei suostu tilaa antamaan. Mitä hän olisi muka voinut tehdä toisin?! Nainenhan on rikkonut lupauksensa, ei halua erota vaan lupaa antaa tilaa, mutta ei annakaan vaan ahdistelee, ajaa toisen nurkkaan ja haukkuu kun toinen joutuu ahdistuneena pakenemaan kavereille. Normaali ihminen ei käyttäydy noin! Jos minua kohtaan käyttäydyttäisiin noin niin karkuun juoksisin itsekin. Ap valitettavasti ero lienee ainut ratkaisu. Nainen ei selkeästi ole valmis antamaan tilaa tai ajattelemaan tilannetta myös sinun näkökulmasta. Terve ihminen ei käyttäydy noin ja olet antanut useita tilaisuuksia korjata tilanne, mutta mitään ei tapahdu. Tuollainen käytös ei yleensä muutu, Se vain pahenee. Naisen on itse ratkottava omat ongelmansa liittyen läheisyyteen ja noin pahaan ripustautumiseen. Olet nuori, älä tuhlaa elämääsi tuohon. Jokainen on vastuussa omasta onnestaan, ei muiden. T: nainen 27v. (naimisissa ja lapsia) ja ei ahdista :) [/quote] Osa ihan järkevistäkin ihmisistä muuttuu tuollaisiksi mustasukkaisiksi ripustautujiksi, jos sille annetaan aihetta eli toista ei arvosteta, suhde ei ole keskusteleva ja turvallinen, toisen lupauksiin ei voi luottaa, uhkaillaan erolla... Tyttöystävähän selvästi rakastaa tuota vätystä. Tuollaiseen läheisriippuvaisuuteen ei ole tarvetta hyvässä, vakaassa parisuhteessa. Haluaisin kysyä aloittajalta: Pyydät tilaa parisuhteeseen, mutta mitä itse annat vastineeksi? Miksi vain tyttöystävän pitäisi tehdä kompromisseja, jotta suhde toimisi? Etkö sinä voi luopua vähän omista vapauksistasi, jotta tyttöystävällä olisi turvallisempi olla ja hän tuntisi, että sinä välität hänestä? Tällöin sitä tilaakin olisi helpompi saada. [/quote] Ei vapaudesta pidä antaa mitään vastineeksi. Se on itsestäänselvyys. [/quote] Ei ole vapautta ilman luottamusta. Ja ap:n käytös ei todellakaan ole luottamuksen arvoista tällä hetkellä.
[/quote]
Vapaus on itsestäänselvyys. On aina olut ja tule aina olemaan. Siihen ei tarvita kenenkään luottamusta. Parisuhde perustuu vapauteen ja siinä on kaksi AIKUISTA ja VAPAATA ihmistä eikä mikään vanki ja sen vartija.
[/quote]
Parisuhteessa luottamus on kaiken pohja. Ei se mene niin, että minä perseilee ja menen miten lystää enkä ota toista huomioon ollenkaan, koska MINULLA on vapaus. Vapauden mukana tulee aina vastuu ja parisuhteessa on vastuussa omasta käytöksestään myös toiselle. Jos ei kykene ottamaan toista huomioon ja ajattelee, että minulla on vain vapauksia eikä vastuita ollenkaan, kannattaa pysyä sinkkuna, tai pariutua jonkun yhtä itsellään ja kypsymättömän henkilön kanssa. Ei loukkaa turhaan kunnollisia ihmisiä. Voisitte perseillä ihan keskenänne.
[/quote]
Btw, että tämä autocorrect ketuttaa, miten tämän saa pois päältä??
Tulin kotiin ennen kuin lähden viettämään lomaa kotipaikkakunnalleni. Nainen oli todella vihainen. Sain tästä viestiketjusta voimaa ja kerroin, että nyt on sellanen juttu että tämä tilanne tekee naiselle vain hallaa. Minä en pakottamalla ole hyvä poikaystävä, sen pitäö tulla sydämestä. Sanoin, että ero olisi parempi ratkaisu ja haluan sitä oikeasti. Nainen meni ihan sekaisin. Itki ja ei saanu henkeä. Heitti yhden lasin päin seinää. Rukoili et voitaisko vielä yrittää et jos mun kiinnostus heräisi. Hitto et ahdistaa. Lähdin pois sieltä, nainen jäi kotiin itkemään. Ei nyt nähdä melkein viikkoon, todella hyvä. En tiedä kuuluuko minun antaa vielä mahdollisuus, kun toinen sitä niin haluaa. Vai kuuluuko nyt vain ottaa se ero ja katsoa miltä se tuntuu. Sen tiedän, että nyt lomalla en aio riidellä ja jahkailla tätä samaa mitä on ollut monta kk. Haluan edes hetken olla hyvillä mielin perheen ja ystävien kanssa. Olisko parempi etten vastaa naisen soittoihin ja viesteihin lainkaan? Nollatoleranssi. Koska tiedän että en jaksa yhtään sitä raivoa ja uhkailua ja itkua, joten jos laitan puhelimen kiinni kesken naisen raivon, niin siitä se vasta pillastuukin. Olisko parempi sanoa että en aio olla yhtää yhteydessä. Kivoja kuulumisia voisin vaihtaa, mutta nainen ei pysty siihen, vaan alkaa aina itkemään ja painostamaan. Olen ihan umpikujassa.
Aloittaja
Älä vastaa sille enää, ole onnellinen että pääsit tuollaisesta tavaroita hajottavasta hullusta dramaqueenista eroon. Tai no et varmasti ole vielä päässyt lopullisesti eroon, eiköhän se yritä vainota sua vielä pitkään mutta älä vastaa yhteenkään puheluun tai viestiin niin kyllä se jossain vaiheessa lopettaa. Jos pommittaa vielä senkin jälkeen kun olet sanonut ettet halua puhua hänen kanssaan niin voit uhata tekeväsi rikosilmoituksen häirinnästä.
Nyt otat sen eron herran jestas. Parempi naisellekin pidemmän päälle. Toisen kiusaamistahan se on antaa turhaa toivoa, kun selvästi sinua ei oikeasti kiinnosta enää ollenkaan. Sullekin parempi, että saat sitten oikeasti sitä tarvimaasi tilaa.
Miksi turhaan toikotat asiaa vielä tuon viikon kun, ette näe? Nyt homma poikki vaan ja kerro se selkeästi naisellekin, äläkä jatka tuota nössöilyä ja sitä kautta molempien rääkkäystä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:17"]
Älä vastaa sille enää, ole onnellinen että pääsit tuollaisesta tavaroita hajottavasta hullusta dramaqueenista eroon. Tai no et varmasti ole vielä päässyt lopullisesti eroon, eiköhän se yritä vainota sua vielä pitkään mutta älä vastaa yhteenkään puheluun tai viestiin niin kyllä se jossain vaiheessa lopettaa. Jos pommittaa vielä senkin jälkeen kun olet sanonut ettet halua puhua hänen kanssaan niin voit uhata tekeväsi rikosilmoituksen häirinnästä.
[/quote]
Ja siis lisään tähän kun luin ap:n viestin vielä tarkemmin, että TEE SELVÄKSI ETTÄ EROATTE, älä roikuta häntä enää ja kerrottuasi erosta toimi kuten yllä
Edellinen kirjoittaja on todella mustavalkoinen ja typerä suorastaan. Ihan kuin joku teini siellä kirjoittelisi aivoituksiaan ja analyysejään ap:n tyttöystävästä, josta emme tiedä muuta kuin sen, mitä ap on OMASTA NÄKÖKULMASTAAN kertonut. Tilanne voi olla ihan mitä tahansa.
Mutta vastauksena ap:lle, tee se eropäätös, sillä oli totuus sinusta tai tyttöystävästä mikä tahansa, sinusta ei ole suhteeseen tällä hetkellä. On todella tökeröä roikottaa toista löysässä hirressä, ihan vain siitä syystä, että sinä haluat pitää tyttöä hätävarana, että JOS sattuisi kiinnostamaan...ei, selkeä ero ja ilmoitat tytölle, ettet vastaa nyt viikon aikana viesteihin etkä puheluihin. Etkä myöskään vastaa! Ja tämän viikon jälkeen teet sen selkeän, lopullisen eron ja lopetat tuon pelkän itsesi ajattelemisen.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 13:23"]Edellinen kirjoittaja on todella mustavalkoinen ja typerä suorastaan. Ihan kuin joku teini siellä kirjoittelisi aivoituksiaan ja analyysejään ap:n tyttöystävästä, josta emme tiedä muuta kuin sen, mitä ap on OMASTA NÄKÖKULMASTAAN kertonut. Tilanne voi olla ihan mitä tahansa.
Mutta vastauksena ap:lle, tee se eropäätös, sillä oli totuus sinusta tai tyttöystävästä mikä tahansa, sinusta ei ole suhteeseen tällä hetkellä. On todella tökeröä roikottaa toista löysässä hirressä, ihan vain siitä syystä, että sinä haluat pitää tyttöä hätävarana, että JOS sattuisi kiinnostamaan...ei, selkeä ero ja ilmoitat tytölle, ettet vastaa nyt viikon aikana viesteihin etkä puheluihin. Etkä myöskään vastaa! Ja tämän viikon jälkeen teet sen selkeän, lopullisen eron ja lopetat tuon pelkän itsesi ajattelemisen.
[/quote]
Edellisellä tarkoitin nro. 107
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:17"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 03:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Btw, että tämä autocorrect ketuttaa, miten tämän saa pois päältä??
[/quote]
Lumiassa ainaki näköjää mee eka asetuksiin, paina näppäimistö, sen jälkeen paina suomi ja siitä avautuu valikko ja ruksaa "ehdota tekstiä" valintaruutu pois.
Jännä lukea tätä keskustelua, kun tuntuu että AP on mun mies. Mun mies on mulle just tollanen!! Kusipää. Ja se sanoo "joko kestät tätä tai erotaan heti. Mö ehkä muutun joskus hyväksi taas, mut en voi luvata. Anna mulle tilaa, en pysty hengittää. Älä pakota mua olee sun kans". Mutta en pysty eroamaan!! Välillä mies on sitten taas niii ihana ja antaa pusuja ja halaa ja sanoo kuinka rakastaa ja sanoo että ehkä tää suhde sittenkin paranee. Ja sitten taas ääni muuttuu kellossa ja mies on ku jääkalikka ja ryyppää ja ei tule kotiin ja ei ole pahoillaan mistään.
Toivon vaa et kaikki muuttuu. Yritän antaa tilaa. Esim viime vkl mies perui yhteisen vkl tunnin varoajalla ja lähti kavereiden kanssa mökille. Ei ollut yhtään pahoillaan tempauksestaan sillä "mä haluan nyt elää mun elämää ja en oo varma kuulutko sä siihen. Hyväksy se tai jätä mut". Mun pitäis jättää mut en pysty :((
[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 14:11"]Jännä lukea tätä keskustelua, kun tuntuu että AP on mun mies. Mun mies on mulle just tollanen!! Kusipää. Ja se sanoo "joko kestät tätä tai erotaan heti. Mö ehkä muutun joskus hyväksi taas, mut en voi luvata. Anna mulle tilaa, en pysty hengittää. Älä pakota mua olee sun kans". Mutta en pysty eroamaan!! Välillä mies on sitten taas niii ihana ja antaa pusuja ja halaa ja sanoo kuinka rakastaa ja sanoo että ehkä tää suhde sittenkin paranee. Ja sitten taas ääni muuttuu kellossa ja mies on ku jääkalikka ja ryyppää ja ei tule kotiin ja ei ole pahoillaan mistään.
Toivon vaa et kaikki muuttuu. Yritän antaa tilaa. Esim viime vkl mies perui yhteisen vkl tunnin varoajalla ja lähti kavereiden kanssa mökille. Ei ollut yhtään pahoillaan tempauksestaan sillä "mä haluan nyt elää mun elämää ja en oo varma kuulutko sä siihen. Hyväksy se tai jätä mut". Mun pitäis jättää mut en pysty :((
[/quote]
No eipä tässä tapauksessa nainenkaan kovin fiksulta vaikuta. Jos on jo pitkään saanut kuulla että mies tarvii omaa aikaa ja nyt sitten ilmoituksen että mies haluaa erota, niin pitäisikö sen naisen vaikka kyetä se uskomaan!? Enemmän tässä mun mielestä on naisessa vikaa.
Ilmoita nyt ap vielä selkeästi naisellesi että oikeasti tarkoitit eroa ja sitten nauti ajastasi kotiseudulla ja älä viestittele
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:27"]Kuulostaa siltä, että et oikein ymmärrä mitä seurustelu ja toiseen ihmiseen sitoutuminen tarkoittaa. Ja tuokin on outoa, että et kokonaisen viikonlopun aikana saa soitettua toiselle ja vaihdettua kuulumisia. Onko sinulla kenties alkoholiongelma? Mitäs muuten ajattelit tehdä sitten kun kaverit alkaa pariutumaan ja sinä jäät yksin? Sinun kaltaisiisi törmää baarissa usein, surkeita ikisinkkuja, jotka eivät ole "antaneet naisen rajoittaa elämäänsä". Sitten on myöhäistä itkeä päättyneen rakkauden perään.
[/quote]
Samaa mieltä! Kyllä on aika kylmää, ettei koko viikonloppuna saa mitään yhteyttä. Ehkä voisit esim perjantai-iltana olla naisesi kanssa ja lauantai-iltana kavereiden? Ja ei 25-vuotias enää niin nuori ole, että kavereiden kanssa pitäisi kokoajan olla, kuulostaa enemmän teini-ikäisen käytökseltä. Monilla on 25-vuotiaana jo perhettä jne. Kuulostaa niin kuin olisit joku 15v.
Ihmiset on erilaisia. Minä opiskelen vielä ja olen aktiivinen opiskelijahommissa ja olen 24v. Vietän paljon aikaa kavereiden kanssa jotka ovat samanikäisiä ja vanhempia. Kai me sit ollaa teinejä ku nautitaan nuoruudesta ja opiskelijaelämästä.
Noniin linjoilla taas. Tyttöystävä lähtee huomenna reissuun ja halusi viettää tämän illan kanssani. Kuitenki koko päivä ollut kinaa ja sanoin jo päivällä naiselle, että olisi illalla kiva olla porukalla, eikä kahdestaan. Kahdestaan olo ahdistaa. Hän suuttui siitä, kun en halua olla viimeistä iltaa ennen reissua hänen kanssaan. Hän myös suuttui kun minulle ei seksi maistu, ei tee mieli tässä tilanteessa kun suhde menee päin puuta. Lähdin nyt sitten äsken kaverin luo, pyysin häntä mukaan mutta hän jäi itkemään kotiin. Haluan vaan sitä tilaa ja aikaa ja sosiaalista elämää. Kai sitten tein väärin, kun lähdin. Mutta olisiko pitänyt jäädä kotiin toisen mieliksi, vaikka itseä ahdisti.
Tyttöystävä hokee kuinka kunnon parisuhteessa ei mies lähde tosta noin vain, eikä lähdekään. Olen täysin samaa mieltä. Mutta tämä vain ei ole enää hyvä suhde, en tiedä haluanko olla enää hänen kanssaan.
Joku sanoi, että kerro tytölle ettei ole hötää, vaikka otan tilaa. Olen kertonut, että rakastan ja että tilan antaminen on ainoa keino saada tää toimii. Mutta olen myös sanonu, etten voi luvata suhteen jatkoa, vaikka tilaa kunnolla saisinkin. Koska voiha olla et huomaan olevani onnellisempi ilman naista. Ei suhteen jatkoa voi luvata. Ja siksi kai nainen onki nii epävarma ja takertuvainen ku pelkää et lähden lopullisesti.
AP, oikeesti. Eroaminen meinaa että erotaan. Ei tapailla enää. Suhde on ohi. Ihan oikeesti ohi-ohi.
Älä nyt herranjumala jätä hommaa puolitiehen taas. Ei se nainen oikeesti rikki mene vaikka ylidramaattinen onkin. Senkun viestittelee, sinä et enää vastaa kuin yhteisten asioiden hoitamisesta. Ole kohtelias kyllä ja sano suoraan että et halua puhua etkä sopia mutta älä lähde mukaan keskusteluun. Juuri tämän naisen kohdalla mikään keskustelu ei auta.
Teet vain hallaa olemalla 'lempeä'.
Erotkaa. Ei tuo teidän toilailu tosta tule muuttumaan. Kannattaa etsiä itselleen tarpeeksi samanlainen kumppani, ettei ala ahdistamaan. Exäni meni omia menojaan jatkuvasti, eikä huomioinut minua. Annoin mennä, mutta lopulta alkoi ahdistamaan se joka viikonloppuinen ryyppäs. Ei tosiaan mennyt enää nuoruuden piikkiin, kun vuodesta toiseen vaan sama jatkui. Onneksi mies jäi pettämisestä kiinni ja jätin sen. Nyt on ihana mies, joka haluaa viettää paljon aikaa minun kanssani ihan omasta tahdostaan. Ollaan hyvin samanhenkisiä ja en voisi olla onnellisempi. Viihdyn myös mainiosti yksin ja joskus on ihanaa olla vaikka koko viikonloppu yksin. En usko, että sellainen suhde voi koskaan toimia, jossa toinen haluaa olla menossa 24/h ja toinen viihtyisi vaan kotona.
Toimiva parisuhde on tiimipeliä. Ollaan yksi joukkue, mutta huomioidaan yksilösuoritukset. Jotku tuolla sanoi että parisuhde ei oo toisen vankina olemista. No jos haluat suhteen toimivan niin kyllä siinä vähän niiku toinen jalka vankilassa on. Toinen jalka on se vapaa tekemään mitä huvittaa, mutta toinen jalka on se vanki. Tiimityöskentelystäkään ei tuu mitää jos yks joukkuetoveri alkaa soveltamaan omia sääntöjä ja säntäilee sinne sun tänne. Vaan toista pitää huomioida, kuunnella ja pitää tehdä kompromisseja. Jos oikeesti kuuntelette toisianne, huomioitte toistenne halut ja teette kompromissit sitä mukaan. Sinä haluat olla vapaa tekemään mitä haluat ja sun nainen haluaa taas olla sun kanssa 24/7. Naisesi täytyy antaa sulle omaa aikaa, mutta kyllä sun on kuunneltava naisesikin haluja, et sä voi vaa kadota tunneiksi tai päiviksi ilmoittamatta. Ei se parisuhde tule ikinä toimimaa jos ette kuuntele toisianne. Mulla ja mun miehellä on oikeus tehä mitä haluaa, mutta on kuunnteltava toistakin ja annettava toiselle aikaa.