Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi et kuntoile?

Vierailija
01.04.2015 |

Kiire, väsymys vai ei vain kiinnosta?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:34"]

Taitaa olla tässä ketjussa melko paljon ylipainoisia naisia :). Ei kiinnosta, ei huvita, taidan avata sipsipussin jne...

[/quote]

Miltei puolet suomalaisista naisista on ylipainoisia :/ Miesten ylipainohan on jo ylittänyt keski-ikäisten kohdalla 50 % rajan. Järkyttävää minusta.

Vierailija
62/72 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti kuntoile, joskus tanssin tai jumppailen kotona fiiliksen mukaan tai käyn kävelylenkillä. Mutta en käy juoksemassa, ohjatuilla tunneilla, salilla tms.

Nuorena liikuin paljon enemmän (pyöräilyä, joukkuelajeja yms.), joten sieltä on jäänyt mukava vartalonmalli.

Olen mielestäni paremman näköinen pikkuisen pyöreämpänä (ja ei, en ole lihava vaan ihan tavallisen kokoinen, painoindeksi 23 ja mittasuhteet ok), on tissit ja perse ja poskissa pyöreyttä. En missään tapauksessa haluaisi laihtua, mutta kiinteytymismielessä kuntoilen silloin kun huvittaa. Eli tanssin tms.

Mutta siis: en kuntoile siksi, että en näe siihen suurta tarvetta, en oikein ehdikään/jaksakaan, mielummin katson hyvän elokuvan tai puuhailen perheen kanssa kotona kuin lähtisin salille. Toki kävelylenkillä on kiva tuulettaa päätään, mutta pystyn tekemään saman esim. kuuntelemalla hyvää musiikkia. Lisäksi olen noin muuten liikkuvainen ihminen töissä ja kotona, vasta illalla istun sohvalle tai tietokoneelle.

Mieheni mielestä olen kivan näköinen ja kokoinen juuri tälläisenä, vuosikaudet hän on jo minua katsellut enkä ole tänä aikana juuri lihonut. Ainoastaan pientä painovoiman vaikutusta näkyy joissakin ruumiinosissa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten syynä laiskuus. Kun innostun, liikun paljonkin, mutta sitten kun jämähdän sohvalle, on vaikea päästä liikkeelle. Olen tosi laiska :( En syytä ketään muuta kuin itseäni, enkä useimmiten syytä edes itseäni.

Vierailija
64/72 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
65/72 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa enemmän pään jumppaaminen

Vierailija
66/72 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoilenhan mä.

Vierailija
67/72 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymyksen takia jää usein kuntoilu.

Vierailija
68/72 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyky-yhteiskunnassa ei arvosteta kroppaa muutenkuin seksikkyys mielessä.

Vierailija
69/72 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen ja luen paljon, se on kiinnostavampaa kuin kuntoilu. Käytän koiraa kävelylenkeillä, mutta en kuntoile. En viihdy kuntosaleilla, enkä tykkää juoksemisesta tai hiihtämisestä.

Vierailija
70/72 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
71/72 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maalla on vaihtoehtoina lenkkeily ja kuntosali ja uinti. Lenkkeilemään en pysty leikatulla polvella. Uimahallista tulee pissatulehdus ja seurauksena antibioottikuuri. Kuntosalille on hankittu ilmalämpöpumppu, joka puhaltaa jäätävää ilmaa suoraan telineille. Siinä kun on hiki pinnassa ja jääkylmä viima puhaltaa iholle, ei muuta tarvita, kun tämä tyttö viruu flunssassa ja korvatulehduksessa. Kummallakin käynnilläni ilp:n tulemisen jälkeen kävi näin, eikä ollut mikään viikon nuha vaan kahden kuukauden kaamea pää-täynnä-räkää-kurkku-raastimella-vedetty-flunssa. Olen siis päättänyt jättää kuntoilut. Arkiliikunta saa riittää.

Vierailija
72/72 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire ja väsymys yhdessä, kuuukauden päästä tekosyyt häviää kun opiskelu loppuu:) mitä kaikkea sillä uudella ajalla tekeekään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän