Ja niin löytyi miesystäväni seksitreffi-ilmoitus netistä...
Minulla oli syntynyt epäilyksiä jo jokin aika sitten, että kaikki ei ole kohdillaan. Muutaman tunnin tutkimisen jälkeen todisteet ovat nyt auki eri välilehdillä: miehen seksinhakuilmoituksia eri nettisivuilta, kuvien kera. Ei tunnistettavia kasvokuvia, mutta kyllä minä mieheni tunnistan... Ja kuvien taustoista hänen asuntonsa. Emme luojan kiitos asu yhdessä, ja näyttää siltä että ne suunnitelmat jäivät tähän. Mies on viime viikkoina puhunut minulle erityisen kauniisti, kertonut rakkaudestaan ja arvostuksestaan ja toiveistaan yhteisen tulevaisuuden suhteen. Silti minusta vain tuntui, että jokin on pielessä. Viimeisimmän ilmoituksensa hän on jättänyt viime viikolla.
Miten osasin tutkia asiaa netistä? Kerran aiemmin olen törmännyt hänen deitti-ilmoitukseensa (silloin ei ollut seksin vonkaus kyseessä), ja silloin hän selitti ilmoituksen olevan ajalta ennen seurusteluamme. Siinä ilmoituksessa ei näkynyt päivämääriä. Uskoin, mutta epäilys kai sitten jäi.
Olemme olleet yhdessä vuoden, joten mitään kymmenien vuosien avioliittoa tässä ei olla pistämässä maan tasalle. Siitä huolimatta tiedän, että tästä tulee olemaan vaikea päästä yli. Nyt kun tätä kirjoitan, en tunne oikeastaan mitään, sillä erilaiset tuntemukset vilahtavat sydämeen ja sieltä pois nanosekunnissa. En ole itkenyt, vielä. Voin silti jo sanoa, että valehtelu ja selän takana toimiminen on se pahin asia. Ei näinkin lyhyestä suhteesta toipuminen olisi varmaan minulta kauaa kestänyt, jos hän olisi jättänyt minut. Mutta tämä? Miksi, miksi, miksi loukata minua näin.
Seuraavaksi on pohdittava, millaisen viestin laitan hänelle aamulla aiheesta. Jostain syystä pelkään, että hän onnistuu selittämään asian parhain päin, mutta miten voisi, kun ilmoituksen jättämispäivämäärä on oikeasti viime viikolla? Eihän se voi olla väärä? Olisi kamalaa syyttää toista, ja kuulla että on itse väärässä. Vaikka en aio syyttää ja riehua, haluan vain sanoa että tämä oli tässä, ja olisin arvostanut rehellisyyttä.
Olen 27-vuotias, mies 32, jos se nyt mitenkään mihinkään liittyy. Aamulla olisi herättävä aikaisin töihin, mutta ei ole ihan sellainen olo että saisin unta... Pakko mennä yrittämään kuitenkin.
Näin sitten minuakin petettiin, en olisi uskonut... Mielestäni olen hyvä tyttöystävä, kiltti ja rehellinen. Ei se sitten riittänyt.
Kommentit (188)
Haöuutlo, että käyn käräyttää? Laita spostisi, voin laittaa miehelle viestiä jos on pkseudulla
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:21"]
Harmi, kun tuollaiset pääsee seurustelemaan. Itse en edes pääse kenenkään kanssa seurusteluun asti ja jos pääsisin ei tulisi mieleeni pilata sitä noin. Eiköhän tuollakin lemppaamallasi miehellä ole kuukauden sisällä uusi nainen kierrossa, jos ei jo ole. M27
[/quote]
Nyt varmasti kuvittelette, että olen joku ääliö joka on valinnut limaisen pelimiehen... Mutta hän ei ole sellainen, ei käytökseltään (tai no, ilmeisesti käytökseltään sittenkin), eikä ulkonäöltään.
ap
Olen löytänyt iskurista ja seksitreffeiltä kuvia mitkä on otettu sosiaalisista palveluista. Haen aina käänteisellä kuvahaulla. Kaikki eivät tosiaan tietäneet heidän kuvien luvatonta käyttöä. Myydään tuolla pikkareita muiden kuvilla. Tee ansa jos haluat olla täysin varma.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:21"]
Harmi, kun tuollaiset pääsee seurustelemaan. Itse en edes pääse kenenkään kanssa seurusteluun asti ja jos pääsisin ei tulisi mieleeni pilata sitä noin. Eiköhän tuollakin lemppaamallasi miehellä ole kuukauden sisällä uusi nainen kierrossa, jos ei jo ole. M27
[/quote]
Nyt varmasti kuvittelette, että olen joku ääliö joka on valinnut limaisen pelimiehen... Mutta hän ei ole sellainen, ei käytökseltään (tai no, ilmeisesti käytökseltään sittenkin), eikä ulkonäöltään.
ap
[/quote]
Monesti ne kunnollisen oloiset (ja näköiset) pääsee yllättämään
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:24"]
Haöuutlo, että käyn käräyttää? Laita spostisi, voin laittaa miehelle viestiä jos on pkseudulla
[/quote]
Ei olla tuolta alueelta, kiitos kuitenkin tarjouksestasi. Tällä hetkellä tuntuukin siltä, että pieni kieroilu voisi kohentaakin oloani ennen kuin paljastan mitä tiedän :) Mutta oikeasti en sellaista voisi/uskaltaisi kuitenkaan toteuttaa. Todisteita minulla on tarpeeksi. Parempi hoitaa homma nopeasti ja vähäeleisesti.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:24"]
Olen löytänyt iskurista ja seksitreffeiltä kuvia mitkä on otettu sosiaalisista palveluista. Haen aina käänteisellä kuvahaulla. Kaikki eivät tosiaan tietäneet heidän kuvien luvatonta käyttöä. Myydään tuolla pikkareita muiden kuvilla. Tee ansa jos haluat olla täysin varma.
[/quote]
Nämä ovat tosiaan alastonkuvia miehestäni, mistä joku olisi sellaisia kuvia napannut... Ja teksteistä mielestäni kyllä tunnistan hänen tyylinsä. Tiedän myös nimimerkkiä katsomalla, mistä hän on sen luonut. Melko varmasti ilmoitusten takana on siis hän.
ap
Laita aarre kiertoon, kun sulla on hyvät todisteet ,kyllä sille ottaja on.
M27
Jos jotain positiivista niin ei tuolta saa mies seuraa naista, jos ei ole uskomaton adonis, jolla on 20cm penis.
Hei pakko sanoa tosta iskurista! Siis mullakin näkyy nuo paikkakunnan samat ilmotukset, ja tiedän että ne on jätetty esim viime joulukuussa. MUTTA ne päivittyy jotenkin että on muka laitettu esim eilen, tai tietyin väliajoin se sama ilmoitus onkin laitettu täysin eri päivänä.
onko se toi läskimaha, jolla on mauttomat kylpyhuoneen kaakelit?
Eihän tää vaa aprillipila oo...?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:24"]Olen löytänyt iskurista ja seksitreffeiltä kuvia mitkä on otettu sosiaalisista palveluista. Haen aina käänteisellä kuvahaulla. Kaikki eivät tosiaan tietäneet heidän kuvien luvatonta käyttöä. Myydään tuolla pikkareita muiden kuvilla. Tee ansa jos haluat olla täysin varma.
[/quote]
Mikä on käänteinen kuvahaku? Ja millainen ansa tulee virittää? T. Epäilevä
Iskurin ilmoitukset päivittyvät vain silloin kun itse uusii ilmoituksen. Siellä moni mies uusii ilmoituksensa tyyliin joka päivä, jotta pääsee taas muutamaksi tunniksi etusivulle. Ja sitä uusimista ei kukaan muu voi tehdä toisen puolesta. Terkuin palvelua menestyksellä käyttänyt nainen.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:20"]Hei.. miehet on AINA miehiä. Luonnon sanelema juttu, että siementä on saatava kylvää ilman esteitä. Kyllä hän sinusta varmasti välittää eikä halua sinulle pahaa, mutta ei varmaan niille muillekaan naisille. Miehet on miehiä ja niillä on mielessä seksi ihan koko ajan. Tunteet kulkevat sitten eri reittejä, ja juuri sinä olet sattunut sille reitille. Mies ei ole yksiavioinen otus, vaikka nainen on. Suosittelisin keskustelemaan hänen kanssa asiasta. Lätkäise kaikki löytämäsi todisteet "pöytään" kerralla niin, että hänelle ei jää sopivaa rakosta keksiä tekosyytä. Anna ymmärtää, että tiedät jo asian oikean laidan. Käsket valita joko rehellisyyden ja sinut, tai epärehellisyyden ja vapaan sinkkuelämän. T. Monta kertaa samat miesten temput nähnyt N26v.
[/quote]
Olet väärässä jos luulet kaikkien miesten olevan tuollaisia. Mieti ihan ajatuksen kanssa että mitä muuta yhteistä niillä sinua kusettaneilla miehillä on ollut.
Harvemminhan se kai on sen petetyn vika että tulee petetyksi.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 06:43"]
http://www.iskuri.net/index.php?prof=862613&inr=9&s=0&hsp=1&imin=32&imax=32
miehesi?
[/quote]
Hah, normaalivartaloinen... Pulska poikahan tuo on. Kaljamaha.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:23"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:20"]Hei.. miehet on AINA miehiä. Luonnon sanelema juttu, että siementä on saatava kylvää ilman esteitä. Kyllä hän sinusta varmasti välittää eikä halua sinulle pahaa, mutta ei varmaan niille muillekaan naisille. Miehet on miehiä ja niillä on mielessä seksi ihan koko ajan. Tunteet kulkevat sitten eri reittejä, ja juuri sinä olet sattunut sille reitille. Mies ei ole yksiavioinen otus, vaikka nainen on. Suosittelisin keskustelemaan hänen kanssa asiasta. Lätkäise kaikki löytämäsi todisteet "pöytään" kerralla niin, että hänelle ei jää sopivaa rakosta keksiä tekosyytä. Anna ymmärtää, että tiedät jo asian oikean laidan. Käsket valita joko rehellisyyden ja sinut, tai epärehellisyyden ja vapaan sinkkuelämän. T. Monta kertaa samat miesten temput nähnyt N26v.
[/quote]
ei millään pahalla n26v, mutta kannattaisi ehkä vaihtaa miestyyppiä.
[/quote]
Samaa olin tulossa sanomaan.