Miten miehenne lämpesi vauvan yritykselle? :)
Varmaan aika normaali tilanne, toinen kuumeilee enemmän ja toinen vähemmän. Mistä huomasitte että mies pehmennyt ajatukselle tai millä tavoin? Ja nyt en siis tarkoita painostusta ja jatkuvasti vauvoista puhumista. :)
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:01"]Mies oli halunnut jo vuosia. Lopulta sitten suostuin. Nyt toivoo ainakin kolmea lasta, olen pulassa.
[/quote]
Mulla oli sama tilanne ja lopulta lämpenin.
Vauvakuumeisen vaimon silmät. Ne vaan tuijotti. Onneksi saatiin sovittua lukumäärä.
*huokaus*
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:30"]
Ei lämmennyt. Ei käytetty ehkäisyä, mutta pyrittiin välttämäään ovulaation aikaan seksiä. Eli oli tiedossa, että vauva joskus saattaa tulla. Oli selvää, että haluttiin lapsia joka tapauksessa joskus, mutta mies ei olisi ihan heti häiden jälkeen halunnut. Meni puoli vuotta "väistellessä", kunnes olin raskaana.
Raskausuutinen oli miehelle upea asia. Ei siis ollut vastaan, muttei missään nimessä halunnut erikseen yrittämällä yrittää vauvaa.
Nyt on kolme lasta ja enempää ei tule.
[/quote]
Miehsi on selkärangaton vässykkä, joka ei kykene ottamaan vastuuta elämänsä isoimmasta päätöksestä.
[/quote]
Kiitos. Kiva, että kaikille muille ensimmäisen lapsen saaminen on ollut ihan helppo päätös ja tuollainen joko-tai-fiilis. Joko täysillä joo ja yritys päällä tai ei todellakaan vielä. Meillä ei näin ollut.
[/quote]
No valot päälle. Raskautta harkitseva on päättämässä kokonaisesta ihmiselämästä. Jos tuollaisen valinnan takana ei voi seisoa, ei lasta kannata hankkia. Maailmahan ei enempää lapsia kaipaa.
Tajusi vihdoin vaihtaa vaimoa kun minulla ei ole mitään aikomusta hankkia lapsia. On kuulemma nyt saanut kaksoset. Good for him (olen kyllä melkoisen vahingoniloinen jos totta puhutaan :)).
Miehen aloite meilläkin. Raskaana ollessani mies ennätti ehdottaa jo toistakin, joten sen yritykseen nyt siis.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:24"]Ajatteli, että vauva on aivan liian nuori yrittäjäksi.
[/quote]
Huutinaurua
Mies oli halunnut jo vuosia. Lopulta sitten suostuin. Nyt toivoo ainakin kolmea lasta, olen pulassa.
Mies toivoi enemmän eli pehmitti minua vuoden verran.
Meilläkin mies teki aloitteen ehkäisyn jättämiselle. Olimme kyllä aina puhuneet lapsista ja että muutaman vuoden sisään voisimme alkaa yrittämään vauvaa, mutta emme olleet päättäneet tarkkaa ajankohtaa. Eräänä koti-iltana elokuvaa katsellessa hän sitten kysyi, että mitäs mieltä olisin asiasta :) nyt odotamme innoissamme esikoisemme syntymää <3
T. Rv 34
Mä vaan kysyin mitä mieltä olisi toisesta lapsesta. Ensin kieltäytyi, sanoin sitten vaan, että itse haluan, mutta jos mies ei vielä tahdo, olen valmis odottamaan enkä tahdo painostaa. No, odotin 2 viikkoa ja mies ilmoitti halukkuutensa :D 5vk sen jälkeen tein positiivisen testin. Helppoa, mun kohdalla :D
Ajatteli, että vauva on aivan liian nuori yrittäjäksi.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:24"]
Ajatteli, että vauva on aivan liian nuori yrittäjäksi.
[/quote]
"Ja minähän en takaajaksi ryhdy, ennen kuin soseet menee kiltisti suuhun!"
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:01"]
Mies oli halunnut jo vuosia. Lopulta sitten suostuin. Nyt toivoo ainakin kolmea lasta, olen pulassa.
[/quote]Meillä oli ihan sama juttu. Itselle olisi riittänyt yksi lapsi ja olisin kyllä voinut jopa kuvitella eläväni lapsettomanakin. Lopputulos on ,että meillä on nyt kolme lasta ja olen todella tyytyväinen että lapset tuli hankittua. :) Sama meillä oli naimisiinmenon suhteenkin, olisin itse voinut ihan hyvin elellä avioliitossa lopun ikääni.
Mies mietti asiaa viikonlopun yli ja kertoi maanantaina varanneensa itselleen ajan vasektomiaan.
Minkä alan yrityksen vauva laittoi pysyyn?
Meidän vauvalla on parturi-kampaamo, mies tietty vähän suuttui kun Nico ei kysynyt isiltä lupaa, mutta minkäs teet.
Ei lämmennyt. Ei käytetty ehkäisyä, mutta pyrittiin välttämäään ovulaation aikaan seksiä. Eli oli tiedossa, että vauva joskus saattaa tulla. Oli selvää, että haluttiin lapsia joka tapauksessa joskus, mutta mies ei olisi ihan heti häiden jälkeen halunnut. Meni puoli vuotta "väistellessä", kunnes olin raskaana.
Raskausuutinen oli miehelle upea asia. Ei siis ollut vastaan, muttei missään nimessä halunnut erikseen yrittämällä yrittää vauvaa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:30"]
[/quote]
Miehsi on selkärangaton vässykkä, joka ei kykene ottamaan vastuuta elämänsä isoimmasta päätöksestä.
Ei vielä mitenkään :( Olen odottanut nyt pari vuotta.
Miehellä oli vauvakuume, minulla ei. Puhuimme tästä moneen kertaan. Mies sanoi aina, että ei se lapsi niin tärkeä ole, että pakolla pitäisi hankkia, ja sitten hän näytti niiiiiin murheelliselta monta päivää, että pakkohan minun oli sitten suostua. Yhden lapsen teimme, ja hän on mieheni silmäterä.