Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ei aio tulla katsomaan lakitustani

Vierailija
28.04.2015 |

Valmistun juuri ammattikoulusta ja saan itselleni ammattilakin. Äitini oli skeptinen koko koulun käyntini suhteen alusta asti ja mutisi aina ''et varmaan saa ikinä kouluasi käytyä'' yms muuta yhtä lannistavaa.. Kuitenkin valmistun nyt ja äitini sanoi ettei aio tulla katsomaan valmistusjuhlaa koululle, hän on menossa teatteriin ja liput on jo maksettu.. Juhlia ei pidetä kotonakaan, koska minulla ei juurikaan ole ketään ketä sinne kutsua.

Tuntuu äärettömän pahalta ettei kukaan muu kuin isoisäni tule katsomaan suurta päivääni josta olen itse äärettömän ylpeä. 

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki ovat töistään pois, jos lapsi valmistuu.

Vierailija
2/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti kun sanoisi noin lapselleen, että menen näytökseen eikä noteeraisi mitenkään. Juhlia on tietysti hankala pitää ilman kutsuvieraita mutta voihan sitä vaikka käydä syömässä .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestän juhlat kotona kun poika pääsee ylioppilaaksi. 

Vierailija
4/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:23"]Isoisäni on minulle todella läheinen, ja lähes asunkin hänen luonaan. ''Juhlimme'' tietysti keskenämme, ja vaikka rakastan isoisääni ja vietän päivän hänen kanssaan mieluusti, jää päivästäni kuitenkin puuttumaan juhlallisuus ja entiedä onko sitten itsekästä toivoakkaan että valmistumispäivä olisi 'minun' päiväni.

Haluan kiittää teitä ystävällisistä sanoistanne, tiedän että äitini on omalaatuinen ja asiat voisi hoitaa paremmin miten hän sen tekee. - ap
[/quote]
Ei todellakaan ole itsekästä! Olisit todella juhlasi ansainnut, sääli, että äitisi käyttäytyy noin.
Paljon onnea sinulle!!

Vierailija
5/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun onnesi, että sylla on se isoisä.

Vierailija
6/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:23"]

Isoisäni on minulle todella läheinen, ja lähes asunkin hänen luonaan. ''Juhlimme'' tietysti keskenämme, ja vaikka rakastan isoisääni ja vietän päivän hänen kanssaan mieluusti, jää päivästäni kuitenkin puuttumaan juhlallisuus ja entiedä onko sitten itsekästä toivoakkaan että valmistumispäivä olisi 'minun' päiväni.

Haluan kiittää teitä ystävällisistä sanoistanne, tiedän että äitini on omalaatuinen ja asiat voisi hoitaa paremmin miten hän sen tekee. - ap

[/quote]

Voisitteko vaikka mennä ulos syömään äitisi ja isoisäsi kanssa lakituspäivän iltana? Juhlistaa voi ihan pienimuotoisestikin :)

Vierailija
7/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ap ilo irti päivästä! Menkää isoisän kanssa syömään johonkin hienoon ravintolaan oikein pitkän kaavan kautta, ja tehkää jotain kivaa, vähän arjesta poikkeavaa, menkää vaikka käymään jossain tapahtumassa / huvipuistossa / toisessa kaupungissa / Tukholmassa tms, jotain mistä kumpikin pitää? Ja älkää unohtako hehkuttaa äidillesi jälkeenpäin, miten mahtava juhlapäivä teillä oli!

Vierailija
8/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on kusipäinen mutsi.

Vierailija
9/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollekin kaverillesi ok, jos menet kavereiden juhliin? Minun lakkiaisissani kaverit kävivät toistenkin juhlissa kääntymässä, mutta kaikilla oli silti omat. Jos joku kavereistani olisi ollut ilman juhlia, niin olisin pyytänyt omiini.

Onnea valmistumisesta!

Vierailija
10/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on ikävä ihminen! Onnea valmistumisen johdosta

Vierailija
11/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:56"]

Mikä ihmeen lakitus? Amiksilla on lakkinsa, mutta ei lakitusta. Omia aikojaan laittavat lippiksen päähän ne, jotka ovat siihen rahallisesti panostaneet.

Vai teitkö kaksoistutkinnon?

[/quote]

Rakas ystävä, ehkä sullakin on huomenna asiat paremmin.

T: tohtori korkealla mustalla hatulla

[/quote]

Mitä pahaa on sanallisesti ilmaista se fakta, että amiksessa ei lakiteta ketään? Lakki on vapaaehtoinen, sitä ei laiteta päähän rehtorin lausuessa "julistan teidät ammatillisen perustutkinnon suorittaneiksi".

Terveisin toinen tohtori, jolla on silinterin lisäksi miekka
[/quote]

:DDDDD
Kokeilkaa vielä kumpi pissii kauemmaksi!

Vierailija
12/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Äitisi on pöljä. Älä lannistu.

Vierailija
13/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 17:06"]Äitisi on todella typerä. Ollakseen aikuinen, hänen tulisi katua sanojaan ja perua pikaisesti menonsa teatteriin. Äitisi menettää once on a lifestyle tilaisuuden, mutta sinulle on varmaan jo vuosia sitten selvinnyt, että on parempiakin tapoja olla äiti kuin sinun äitisi tapa.
[/quote]

Tarkoitit varmaan "once in a life time"...? ;)

Vierailija
14/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut opiskelu aikanani oikein kavereita, opiskelin vieraalla paikkakunnalla ja olin sellanen luokan ulkopuolinen.. tuskin mua kukaan juhliinsa haluaa ja mielestäni se olisi noloa edes koittaa änkeä muitten ''porukoihin'' - ap

Vierailija
15/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Lähe mun kans bailaa!

Vierailija
16/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko juhlia isoisäsi kanssa hänen luonaan?

Vierailija
17/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi on todella typerä. Ollakseen aikuinen, hänen tulisi katua sanojaan ja perua pikaisesti menonsa teatteriin. Äitisi menettää once on a lifestyle tilaisuuden, mutta sinulle on varmaan jo vuosia sitten selvinnyt, että on parempiakin tapoja olla äiti kuin sinun äitisi tapa.

Vierailija
18/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisäni on minulle todella läheinen, ja lähes asunkin hänen luonaan. ''Juhlimme'' tietysti keskenämme, ja vaikka rakastan isoisääni ja vietän päivän hänen kanssaan mieluusti, jää päivästäni kuitenkin puuttumaan juhlallisuus ja entiedä onko sitten itsekästä toivoakkaan että valmistumispäivä olisi 'minun' päiväni.

Vierailija
19/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teatteriesitys on aamupäivällä?

Vierailija
20/55 |
28.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne paranee kun ostat hirsimökin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä