Mitä teet, kun et halua olla kotona etkä mennä mihinkään?
Olisi vapaailta, ei lapsiin liittyviä velvollisuuksia tai muutakaan äkkinäistä. Voisi mennä tuulettumaan ihmisten ilmoille, mutta ei huvita. Kotona oleminen tuntuu myös luuseroinnilta. Mitä sinä teet, jos et tiedä, mitä tekisit?
Kommentit (14)
Kuulostaa koti-illalta ap. Miksi lähteä viihteelle jos ei ole fiilistä? Toki jos joku hyvä tilaisuus, mikä ei vaan just nyt kiinnosta, mutta tiedät että olis kivaa, niin ei muuta ku henkisesti valmistautumaan.
Eipä ole ikinä tuntunut siltä että koti-ilta olisi luuserointia. Ongelmasi on pään sisälläsi, ap.
käyn kävelyllä, poikkean kaupassa ja ostan sieltä jotain hyvää syötävää ja juotavaa, menen kotiin ja lämmitän saunan ja vietän illan kotona pitkän kaavan mukaan pitkä sauna, hyvä illallinen ha leffa ja sitten nukkumaan.
"luuseroinnilta"
Luuserointia on se että välittää mitä muut mahdollisesti ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ikinä tuntunut siltä että koti-ilta olisi luuserointia. Ongelmasi on pään sisälläsi, ap.
Vietän aikaa kotona "aina". Yleensä ei ongelmaa, viihdyn kyllä. Osa minusta haluaisi mennä baariin, nähdä ihmisiä, jutella yms. Nyt kun olisi tilaisuus, ei vaan nappaa. Ja toisaalta nappaakin. Mikä mulla on?
Ap
Olen monestikin kotona aamusta iltaan yöpaita päällä. Enkä mene mihinkään.
Sauna/ amme
Vaikea tuntea häviävyyden tunnetta kun palaa juureksilleen veteen
Sauna tai parveke. Voi sitä piipahtaa varastohäkilläkin.
Heh, hyvä muisto tuosta "varastohäkistä", oli kylläkin ulkovarasto. Tädin ja hänen miehensä luona olin kylässä. Pe-iltana "parannettiin maailmaa" ja la-aamuna sitten kank. Tädin mies: Mikäköhän tuossa veneen moottorissa on vikana, kun se ei lähde käyntiin, lähdes sinä lukeneempana :) katsomaan. ... Juu, kossupulloa siellä katseltiin :)
Nukkuivat molemmat pois, taitavat katsella moottoria (ja meikäläisen tohelointia) pilvenreunukselta :/
....
Ainahan sitä "maailmanparannusta" tehtiin, eipä tuo meininki ole sen paremmaksi muuttunut :(
Huvipuistohullu kirjoitti:
Meen kävelylle 😃
Miten jaksatte kävellä, jos maisemat kyllästyttää, sää on huono ja podcastit ei kiinnosta?
Meen kävelylle 😃