Mitä sait HS:n Minkälainen hankala tyyppi olet -testistä?
Kommentit (31)
Perfektionisti minullekin tuli tulokseksi.
Tiesin jo ennen testin tekemistä, että perfektionistihan olen.
Musta vähän hassuja nää avauksen alapeukuttajat. Musta testi on oivaltava siinä mielessä, että meillä kaikilla on ominaisuuksia, jotka voivat ainakin potentiaalisesti olla hankalia tai sitten ne voivat jonkun ihmisen kanssa olla hankalia ja jonkun toisen kanssa taas eivät nouse niin ongelmaksi. Eikä ole olemassa sellaisia ominaisuuksia, jotka absoluuttisesti aina ovat hyviä tai vastaavasti huonoja.:)
ap
Joo joo -tyyppi täällä. Tosin en kyllä aivan tunnistanut itseäni kuvauksesta, mutta menköön :)
Oho, luulin olevani marttyyri, mutta olinkin perfektionisti!
Laiska
Ei kuvaa työminääni yhtään. Huono testi. Olen ennemminkin suorittaja, tunnollinen ellen perfektionistinen..
Perfektionisti varmaan yleisin vastaus, ainakin heihin törmää jatkuvalla syötöllä. Tai sitten he vain ovat niitä kaikista ärsyttävimpiä, joihin kiinnittää enemmän huomiota.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:07"]
Musta vähän hassuja nää avauksen alapeukuttajat. Musta testi on oivaltava siinä mielessä, että meillä kaikilla on ominaisuuksia, jotka voivat ainakin potentiaalisesti olla hankalia tai sitten ne voivat jonkun ihmisen kanssa olla hankalia ja jonkun toisen kanssa taas eivät nouse niin ongelmaksi. Eikä ole olemassa sellaisia ominaisuuksia, jotka absoluuttisesti aina ovat hyviä tai vastaavasti huonoja.:)
ap
[/quote]
Alapeukku siitä kun et laittanut linkkiä, joka oleellisesti tämän kaltaisiin avauksiin kuuluu laittaa. No, ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu, vai mitä ap?!!
Perfektionisti ilmoittautuu. Aika yllättävä koska en koe olevani sellainen.
Luulin, että olisin ollut perfektionisti, mutta tää väittää mua joojoo-tyypiksi. Osittain upposi, mutta en ole kyllä koskaan ollut yhdenkään pomon lellikki. Ja en ole aina tyytyväinen.
Aika typerä testi, melkein kaikki kysymykset sellaisia että jossei niihin vastaa olevansa täysin patalaiska lusmu niin tulos menee perfektionistia kohti.
Perfektionisti
Ei tullut yllätyksenä : )