Mitä sait HS:n Minkälainen hankala tyyppi olet -testistä?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:07"]
Musta vähän hassuja nää avauksen alapeukuttajat. Musta testi on oivaltava siinä mielessä, että meillä kaikilla on ominaisuuksia, jotka voivat ainakin potentiaalisesti olla hankalia tai sitten ne voivat jonkun ihmisen kanssa olla hankalia ja jonkun toisen kanssa taas eivät nouse niin ongelmaksi. Eikä ole olemassa sellaisia ominaisuuksia, jotka absoluuttisesti aina ovat hyviä tai vastaavasti huonoja.:)
ap
[/quote]
Alapeukku siitä kun et laittanut linkkiä, joka oleellisesti tämän kaltaisiin avauksiin kuuluu laittaa. No, ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu, vai mitä ap?!!
[/quote]
Ahaa, no itse löysin tämän testin Hesarin etusivulta, joten en osannut eläytyä tähän ongelmaan. Pahoittelut siitä.
Ja ihan tiedoksesi, että vittuilusi on tarpeetonta. ap
Olet laiska
Laiska ihminen ei tunnista yhteisiä käyttäytymisnormeja tai välitä niistä. Laiska menee siitä, missä aita on matalin ja vitkuttelee töiden aloittamista. Kun joku alkaa kysellä laiskan töiden perään, hän vierittää syyn aikaansaamattomuuteensa muiden niskoille. Laiska on usein laiska tietoisesti, eikä näe syytä ponnistella, kun vähemmälläkin pärjää. Laiska välttelee velvollisuuksia, mutta ei ole laiska tekemään itselleen mieluisia juttuja.
Laiska. Ja pitää todellakin paikkaansa. Olen erittäin laiska ja välinpitämätön "menen siitä missä aita on jo kaatunut" tyyppi. Olen jopa niin laiska että olen jättänyt lapset hankkimatta koska en laiskuuttani jaksaisi semmoisia hoitaa :D
Laiska :D Olisin luullut itseäni liian perfektionistiksi ennemminkin...
Olen Joo-Joo tyyppi. Pitää paikkansa. :-)
Marttyyri, ja tunnistin siitä kyllä itseni. Olen yrittänyt ja yhä yritän päästä siitä käyttäytymisestä eroon. Samoin täydellisyyden tavoittelusta.
Marttyyri. Täsmää.
Ennen olin perfektionisti.
Laiskat ja joojoot on tyytyväisiä tulokseen, muut ei niinkään :D
Olen nähtävästi joo joo ihminen. Eipä ollut yllätys, koska kartan ristiriitoja viimeiseen asti. Olen myös pomoni "suosikki", vaikkei se palkassa tai eduissa näy :). Olen sekä töissä, että yksityiselämässä tekemisissä hankalien ihmisten kanssa, joten persoonani toimii hyvin, mutta sitten, jos koen, että perheeni tai ystäväni käyttävät minua hyväkseen, en osaa kieltäytyä, vaikka loukkaannun. Ja en ole hyvä päätöksen tekijä. Jätän ne aina viime tippaan, ja kysyn toisten mielipiteitä, silloinkin kun ei tarvitsisi. Onneksi työssäni ei tarvitse olla luova, eikä innovatiivinen, vaan se puurtaminen ja asiakkaiden auttaminen riittää. Sellaisessa olen hyvä ja nopea
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 12:08"]
Joo Joo-tyyppi
[/quote]Minä kans ja aikalailla osui kyllä oikeaankin.