Olivia Dunne on jokaisen miehen unelma nainen
Kommentit (61)
Mulla oli kaksikymppisenÀ ihan yhtÀ nÀtti tyttis, vÀhÀn huonompi iho naamassa mutta paljon paremmat tissit.
Ihan nÀtti mutta itse tykkÀÀn enempi bruneista ja vÀhÀn enemmÀn muotoja saisi olla, liian atleettinen.
Vierailija kirjoitti:
Seuraatko hÀntÀ instassa?
Seuraan hĂ€ntĂ€ ihan minne hĂ€n vain haluaa mennĂ€. đ„°đđ„°
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kaksikymppisenÀ ihan yhtÀ nÀtti tyttis, vÀhÀn huonompi iho naamassa mutta paljon paremmat tissit.
Mulla oli nuorempana nainen, joka nÀytti kasvoilta ihan kauniiden ja rohkeiden Teri Ann LinniltÀ.
NÀyttÀÀ tÀydelliseltÀ naapurintytöltÀ.
T. kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todisteet vÀitteellesi.
En lĂ€hettele sulle kuvia jĂ€ykistyneestĂ€ elimestĂ€ni. đĄ
Tarkoitin sitÀ kun laitoit ettÀ on jokaisen miehen unelma, siitÀ todisteet.
KyllÀ tuota panisi vielÀ seuraavana aamunakin.
Aikamoinen pattipolvi.
Omaan makuun Felicity Jones.
M44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todisteet vÀitteellesi.
En lĂ€hettele sulle kuvia jĂ€ykistyneestĂ€ elimestĂ€ni. đĄ
Tarkoitin sitÀ kun laitoit ettÀ on jokaisen miehen unelma, siitÀ todisteet.
Jos annan naapurin miehille kuvia Oliviasta ja pyydÀn heitÀ riisumaan alushousut jotta voin kuvata niin saan molemmat silmÀt mustiksi nopeasti.
đĄđĄđĄ
Liian urheilijamainen kroppa, muodot puuttuvat.
Olin tuollainen isommilla tisseillÀ 30 vuotta ja 30 kiloa sitten. KyllÀ tosiaan helposti löytyi miesseuraa tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Muodot eli allit, röllykkÀ, jenkat ja roikkuperÀsin
Suomessa media tuuttaa klikkiotsikoilla tuota typyÀ esille joka pÀivÀ. Samanlaisia voimistelijanaisia on 13/12 jos katsot telinevoimistelua.
Ei ole, vaan some kupla.
PerusnÀtti nuori nainen. Miksei se riitÀ? Raskasta varmaan hÀnellekin yrittÀÀ olla jotain enemmÀn kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan some kupla.
PerusnÀtti nuori nainen. Miksei se riitÀ? Raskasta varmaan hÀnellekin yrittÀÀ olla jotain enemmÀn kuin onkaan.
Ăö hĂ€nen ihailu perustuu hĂ€nen ulkonĂ€köönsĂ€. Ei se varmaan hirveĂ€n vaikea ole sĂ€ilyttÀÀ omaa naamataulua pĂ€ivĂ€stĂ€ toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodot eli allit, röllykkÀ, jenkat ja roikkuperÀsin
Reisien sellu unohphyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan some kupla.
Ăö hĂ€nen ihailu perustuu hĂ€nen ulkonĂ€köönsĂ€. Ei se varmaan hirveĂ€n vaikea ole sĂ€ilyttÀÀ omaa naamataulua pĂ€ivĂ€stĂ€ toiseen.
Onhan. TÀytyy esittÀÀ neitsyttÀ, jotta pysyy jatkossakin miesten unelmanaisena jotta tulee rahaa. Jos miesten palvonta loppuu, loppuu rahantulo, kÀrjistetysti.
Todisteet vÀitteellesi.