Vaimo pilasi joulun
Tällä hetkellä (ei niin) rakas vaimoni ilmoitti äskön ettei aio vastaanottaa sukulaisiani aattona vaan aikoo maata ketarat ylhäällä pyjama päällä sohvalla lösöten pitsaa syöden ja limukkaa juoden. Mitä voin tehdä? Olisi vaatinut tulla valmiiseen pöytään äitini itse tekemien ruokien ääreen ja rupatellen vaihdella kuulumiset sekä lahjat mutta ei. Vaimo pääsee niin helpolla mutta ei aio vastaanottaa sukulaisia eikä lähteä vanhemmilleni joulua viettämään. Lapsia ei ole ja avioliittoa takana 7 vuotta ja 18 päivää. -Mies
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokihan se ärsyttää ja hävettää, jos emäntä makaa sohvalla, kun vieraita tulee, mutta laita hänelle joulukranssi kaulaan ja tonttulakki päähän, niin menee koristeesta.
😅 Mitäs äänelle tehdään?
Mutta näitä perheitä oikeasti on olemassa. Tässä on heitetty roolit ympäri ja korostettu sitä miten mies sanoo, koska ei halua appivanhempiaan nähdä.
Näihin tilanteisiin sit ei voi sanoa miuta kuin, että kysy siltä puolisoltasi, että miten hän haluaisi joulun sujuvan. Jos on kyllästynyt sukujouluihin, usein ei kuitenkaan täysin halua olla kylmä ja etäinen.
Surullista mutta totta. Minun nykyinen vaimoni, silloinen tyttöystäväni häsläsi aina joulua ja appivanhemmat olivat aina aaton meillä. Kunnes sanoin yksi joulu ettei onnistu. Jos hän olisi alkanut vääntää, olisin varmaan heittämyt, että tulkoon sit, mutta mä makaan sohvalla. Hän on kuitenkin fiksu nainen ja kysyi, että mites sit tehtäisiin, kun aina tehty noin. Sen jälkeen on aina vietetty aatto kaksin ja myöhemmin lasten kanssa, joulupäivänä appivanhemmat ovat käyneet syömässä. Nyt kaksi joulua ovat olleet huonossa kunnossa, niin me on käyty joulupäivänä heillä. Ei nämä ole kuin keskustelukysymyksiä.
Mites tänä jouluna, kun omikron?
Päästä se vaimosi menemään. Kuulostat kauhealta vanhanaikaiselta ukolta vaikka ikää vasta 34v.