Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo pilasi joulun

Vierailija
18.12.2021 |

Tällä hetkellä (ei niin) rakas vaimoni ilmoitti äskön ettei aio vastaanottaa sukulaisiani aattona vaan aikoo maata ketarat ylhäällä pyjama päällä sohvalla lösöten pitsaa syöden ja limukkaa juoden. Mitä voin tehdä? Olisi vaatinut tulla valmiiseen pöytään äitini itse tekemien ruokien ääreen ja rupatellen vaihdella kuulumiset sekä lahjat mutta ei. Vaimo pääsee niin helpolla mutta ei aio vastaanottaa sukulaisia eikä lähteä vanhemmilleni joulua viettämään. Lapsia ei ole ja avioliittoa takana 7 vuotta ja 18 päivää. -Mies

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viettäkää kumpikin sellainen joulu, josta nautitte. Sinä menet äidillesi ja vaimo vetää pitsaa kotona kaikessa rauhassa.

Vierailija
2/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viettäkää kumpikin sellainen joulu, josta nautitte. Sinä menet äidillesi ja vaimo vetää pitsaa kotona kaikessa rauhassa.

Ei se vaan käy päinsä. -Mies

Miksi ei? Pelkäätkö että oma äitisi alkaisi epäillä liittonne tilaa?

Vierailija
4/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaimoa ryhdistäytymään

Vierailija
5/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisim ihan samalla tavalla kuin vaimosi. Sä voit mennä mutsillesi.

Vierailija
6/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaimo ei voi viettää joulua niin kuin haluaa? Nyt korona-aikana ihan viisaatakin olla kotona rauhassa. Kuinka edelliset 7 joulua on sujunut?

Vierailija
7/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on molempien tarpeiden huomioimista, kummankin perhe on nyt osa omaa perhettänne, ehdottomasti pitää osallistua yhteiseen joulun viettoon, se on vaan yksi päivä, sen jälkeen on varmasti aikaa mättää pitsaa ja imeä kaljaa...

Vierailija
8/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se joulua oo pilannut kun se on vasta ensiviikolla. Älä oo tossukka vaan pistä vaimo ruotuun. Sen tehtävä on kumminkin vaan palvella sinua..

Vierailija
9/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikeasti järkevin neuvo. Lapseton siskoni on ollut naimisissa yli 20 vuotta. Vasta joskus alle 10 vuotta sitten hän vietti koko joulun ensimmäistä kertaa miehensä kanssa. 

Vierailija
10/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta.... millaisia parisuhteita.

Vierailija
11/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinäkään korona-aikaan mammasi luokse hingut. Vaimosi on fiksu!

Vierailija
12/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimo ei voi viettää joulua niin kuin haluaa? Nyt korona-aikana ihan viisaatakin olla kotona rauhassa. Kuinka edelliset 7 joulua on sujunut?

Koska meillä on perinne että mennään vanhempieni luo tai he tulevat meille. Viime vuonna vaimo päätti mitä tehdään sukulaisten tapaamisen lisäksi. -Mies

Vierailija
13/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai voitte joskus viettää joulun niin kuin vaimo haluaa? Toisena jouluna taas sitten sukuloimaan.

Vierailija
14/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei äitini epäile mitään, mutta hävettää jos vaimo makaa sohvalla mässyttäen pitsaa. Pitsan voisi syödä kahden minun kanssa. Näyttää typerältä jos vaimo on yhtäkkiä homssuinen ja minä ja perheeni ykköset päällä. -Mies

Vierailija
15/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo vaihtoon.

Ei käy koska tarvitsen vaimoa. -Mies

Vierailija
16/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei äitini epäile mitään, mutta hävettää jos vaimo makaa sohvalla mässyttäen pitsaa. Pitsan voisi syödä kahden minun kanssa. Näyttää typerältä jos vaimo on yhtäkkiä homssuinen ja minä ja perheeni ykköset päällä. -Mies

Niin tarkoitin tietysti että sinä voisit lähteä vanhemmillesi joulua viettämään, mistä myös aloituksessa mainitsit.

Vierailija
17/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalin ammattilainen kirjoitti:

Tee vaimolles näin: Jos sinulta löytyy pippeli, niin laitat pippelin vaimos pyllyyn silleen hitaasti ähkien, sitten vaan alat jynssäämään sitä reikää niiku ihan täysiä ja ihan kuiviltaan, ei tarvii mitään liukkareita. Se paska mitä siellä reiässä on niin toimii hyvänä liukkarina. Sittenkuun oot valmis niin ammut ne siemennesteet sinne reikään ja ähkit ihan täysia ja sitten läpsit sitä persettä vähäsen ja nuolaset ne nesteet sieltä anaalista ku ne valuu sieltä reiästä.

Haet heti ratkaisuita etkä jaksa kuunnella ja elää mukana apn tuskassa?

Vierailija
18/62 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä kukaan ole näkemässä, kun vaimo on kotona ja sä olet perheesi luona.

Vierailija
19/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas samat valittajat, uusavuttomat täällä! Mitäs olette yhdessä sellaisen kanssa, joka ei osaa käyttäytyä! Omaa au syy.

Vierailija
20/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä kukaan ole näkemässä, kun vaimo on kotona ja sä olet perheesi luona.

Niin mutta meillä on perinne viettää edes yksi päivä aattona perheen kesken. Jos menen yksin vanhemmilleni niin pian lähdetään meidän luo jos vaimo ei ole mukana. Äitini ei halua meidän olevan erillään. -Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän