Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo pilasi joulun

Vierailija
18.12.2021 |

Tällä hetkellä (ei niin) rakas vaimoni ilmoitti äskön ettei aio vastaanottaa sukulaisiani aattona vaan aikoo maata ketarat ylhäällä pyjama päällä sohvalla lösöten pitsaa syöden ja limukkaa juoden. Mitä voin tehdä? Olisi vaatinut tulla valmiiseen pöytään äitini itse tekemien ruokien ääreen ja rupatellen vaihdella kuulumiset sekä lahjat mutta ei. Vaimo pääsee niin helpolla mutta ei aio vastaanottaa sukulaisia eikä lähteä vanhemmilleni joulua viettämään. Lapsia ei ole ja avioliittoa takana 7 vuotta ja 18 päivää. -Mies

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen AP olet? Mihin tarvitsen vanhempiesi hyväksyntää? Oisko aika miehistyä ja nataa vaimon viettää joulua niin kuin haluaa ja mene itse sinne vanhemmillesi jos on sinulle niin tärkeää.

Vierailija
22/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa...... Hmmmm... paitsi jos vaimo antaa sinulle kakkosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteenä on miehen äidin päsmäröinti poikansa ja miniän parisuhteessa? "Äitini ei halua meidän olevan erillään"? Oikeasti nyt hei!

Ihme että vaimosi on vielä kanssasi, äitinsä tossun. Huonot perinteet joutavat menneisyyteen ja parempia vaihtoehtoja voi kokeilla, vaikka joka vuosi uutta.

Taattua av-mamma -tasoa tämä aloitus!

Vierailija
24/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen AP olet? Mihin tarvitsen vanhempiesi hyväksyntää? Oisko aika miehistyä ja nataa vaimon viettää joulua niin kuin haluaa ja mene itse sinne vanhemmillesi jos on sinulle niin tärkeää.

*antaa

Vierailija
25/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan huvita vanhusten luona sukuloinnit

Vierailija
26/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tällaseen provoon uskoo 😂😃 ei herranjumala teiän kanssa ihmiset. En jaksanu ees lukea loppuun kun niin ilmiselvä provo

Vierailija
27/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi lähteä omasta kodistaan? Teet sen joulun sinne kotiin ja kutsut ketä haluat. Vaimo maatkoon ihan rauhassa sohvalla.

Vierailija
28/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tällaseen provoon uskoo 😂😃 ei herranjumala teiän kanssa ihmiset. En jaksanu ees lukea loppuun kun niin ilmiselvä provo

Hih hih, sanoiko joku uskovansa? Hih hih

Vierailija
29/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules poju, kumpi sulle on tärkeämpi vaimosi vai äitisi? Tai tätä on oikeastaan turha kysyä, koska sehän kävi ilmi jo alun jeremiadistasi. Katkaise nyt viimeinkin se napanuora mammaasi ja vietä aikaasi vaimon kanssa. Sukulaiset juhlivat joulua omalla tavallaan ja te omalla tavallanne, tänä vuonna lungisti ottaen, pitsaa mussuttaen ja limua hörppien.

Minä olen viettänyt jo noin kymmenen joulua samalla tavalla kuin vaimosi haluaisi viettää, mutta siinä on vain vissi pikkuinen ero: minulla ei ole ukkoa kitisemässä vieressä. Oletko nainut vaimon ns. vääristä piireistä, siis rennosta suvusta, jossa ei jouluna pönötetä kovat kaulassa. Se teidän koti on yhtä hyvin vaimon koti kuin sinunkin ja jokainen saa olla kotonaan pitkin ja poikin, jos siltä tuntuu.

Vierailija
30/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin päin se täytyy hyväksyä kun nainen ei halua tehdä mitään. Jos mies olisi noin päättänyt olisi täällä joka nainen alkanut moittimaan ja haukkumaan sitä miestä kun ei tee niin kuin nainen haluaa

Vierailija
31/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules poju, kumpi sulle on tärkeämpi vaimosi vai äitisi? Tai tätä on oikeastaan turha kysyä, koska sehän kävi ilmi jo alun jeremiadistasi. Katkaise nyt viimeinkin se napanuora mammaasi ja vietä aikaasi vaimon kanssa. Sukulaiset juhlivat joulua omalla tavallaan ja te omalla tavallanne, tänä vuonna lungisti ottaen, pitsaa mussuttaen ja limua hörppien.

Minä olen viettänyt jo noin kymmenen joulua samalla tavalla kuin vaimosi haluaisi viettää, mutta siinä on vain vissi pikkuinen ero: minulla ei ole ukkoa kitisemässä vieressä. Oletko nainut vaimon ns. vääristä piireistä, siis rennosta suvusta, jossa ei jouluna pönötetä kovat kaulassa. Se teidän koti on yhtä hyvin vaimon koti kuin sinunkin ja jokainen saa olla kotonaan pitkin ja poikin, jos siltä tuntuu.

Itsekeskeisyys ja omahyväisyys kunniaan. En yhtään ihmettele ja miksi ei ole ketään miestä rinnalla ja joudut viettämään perhejuhlat yksin. Jos vaihtoehtona on kiukuttelee vaimo tai perhe joka on iloinen kun tulee, itsekin valitsisin perheen ennemmin kuin kiukuttelevan kakaran jota voisi vaimoksi kutsua

Vierailija
32/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko vaimosi ja äitisi toimeen keskenään? Miniät tulevat harvoin toimeen anopin kanssa kun huomaavat että ei olekkaan miehen elämän tärkein henkilö vaan äiti on

Vierailija
33/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaimo!!! Mua niin ärsyttää nuo joulusukuloinnit. En aio mennä omille vanhemmilleni, mutta mies taas kysyi että mennäänkö aattona vai joulupäivänä (moneksi tunniksi) hänen vanhemmilleen. Miksi ei saa ikinä olla kotona rauhassa? Jos en ole töissä, niin tottakai meidän pitää käydä yhdessä tervehtimässä. Kauheasti siivottu ja laitettu tupaa. Isot määrät pitää tottakai tehdä ruokia taas, mutta miksi. Pitäisi mennä anoppilaan syömään heidän ruokia niin, ettei enää kotona jaksa. Ei mitään järkeä eikä yhtään kivaa.

Vierailija
34/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viettää joulu yhdessä perheen kanssa ja vaimo mukaan lukien eikä erillään. Vaimosta on kuoriutunut ärsyttävä lapsellinen piirre kun ei kunnioita vanhempiani vaan haluaa löhötä sohvalla. -Mies

Vierailija
35/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko vaimosi ja äitisi toimeen keskenään? Miniät tulevat harvoin toimeen anopin kanssa kun huomaavat että ei olekkaan miehen elämän tärkein henkilö vaan äiti on

Loistavasti ongelmaton on heidän välinen suhteensa. -Mies

Vierailija
36/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caihada kinkkuun

Vierailija
37/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vaimo!!! Mua niin ärsyttää nuo joulusukuloinnit. En aio mennä omille vanhemmilleni, mutta mies taas kysyi että mennäänkö aattona vai joulupäivänä (moneksi tunniksi) hänen vanhemmilleen. Miksi ei saa ikinä olla kotona rauhassa? Jos en ole töissä, niin tottakai meidän pitää käydä yhdessä tervehtimässä. Kauheasti siivottu ja laitettu tupaa. Isot määrät pitää tottakai tehdä ruokia taas, mutta miksi. Pitäisi mennä anoppilaan syömään heidän ruokia niin, ettei enää kotona jaksa. Ei mitään järkeä eikä yhtään kivaa.

Vaimo ei ole koskaan tehnyt meille jouluateriaa vaan äitini ja korkeintaan on pyydetty auttamaan ruokien asettamisesta pöytään sekä siitä syömään. Parisuhde ei välttämättä ole siinä tapauksessa juttusi kun noin inhoat sukulointia. -Mies

Vierailija
38/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih hih, sanoiko joku uskovansa? Hih hih

Hih hih, en usko hetkeäkään sun olevan parisuhteessa hih hih.

Vierailija
39/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan huvita vanhusten luona sukuloinnit

Missä on käytöstavat ja vanhempien kunnioitus? -Mies

Vierailija
40/62 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei ole koskaan tehnyt meille jouluateriaa vaan äitini ja korkeintaan on pyydetty auttamaan ruokien asettamisesta pöytään sekä siitä syömään. Parisuhde ei välttämättä ole siinä tapauksessa juttusi kun noin inhoat sukulointia. -Mies

Aa, okei. Pitää varmaan erota tämän takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan