Vaimo pilasi joulun
Tällä hetkellä (ei niin) rakas vaimoni ilmoitti äskön ettei aio vastaanottaa sukulaisiani aattona vaan aikoo maata ketarat ylhäällä pyjama päällä sohvalla lösöten pitsaa syöden ja limukkaa juoden. Mitä voin tehdä? Olisi vaatinut tulla valmiiseen pöytään äitini itse tekemien ruokien ääreen ja rupatellen vaihdella kuulumiset sekä lahjat mutta ei. Vaimo pääsee niin helpolla mutta ei aio vastaanottaa sukulaisia eikä lähteä vanhemmilleni joulua viettämään. Lapsia ei ole ja avioliittoa takana 7 vuotta ja 18 päivää. -Mies
Kommentit (62)
Eroa...... Hmmmm... paitsi jos vaimo antaa sinulle kakkosta
Perinteenä on miehen äidin päsmäröinti poikansa ja miniän parisuhteessa? "Äitini ei halua meidän olevan erillään"? Oikeasti nyt hei!
Ihme että vaimosi on vielä kanssasi, äitinsä tossun. Huonot perinteet joutavat menneisyyteen ja parempia vaihtoehtoja voi kokeilla, vaikka joka vuosi uutta.
Taattua av-mamma -tasoa tämä aloitus!
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen AP olet? Mihin tarvitsen vanhempiesi hyväksyntää? Oisko aika miehistyä ja nataa vaimon viettää joulua niin kuin haluaa ja mene itse sinne vanhemmillesi jos on sinulle niin tärkeää.
*antaa
Ei muakaan huvita vanhusten luona sukuloinnit
Kuka tällaseen provoon uskoo 😂😃 ei herranjumala teiän kanssa ihmiset. En jaksanu ees lukea loppuun kun niin ilmiselvä provo
Miksi miehen pitäisi lähteä omasta kodistaan? Teet sen joulun sinne kotiin ja kutsut ketä haluat. Vaimo maatkoon ihan rauhassa sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tällaseen provoon uskoo 😂😃 ei herranjumala teiän kanssa ihmiset. En jaksanu ees lukea loppuun kun niin ilmiselvä provo
Hih hih, sanoiko joku uskovansa? Hih hih
Kuules poju, kumpi sulle on tärkeämpi vaimosi vai äitisi? Tai tätä on oikeastaan turha kysyä, koska sehän kävi ilmi jo alun jeremiadistasi. Katkaise nyt viimeinkin se napanuora mammaasi ja vietä aikaasi vaimon kanssa. Sukulaiset juhlivat joulua omalla tavallaan ja te omalla tavallanne, tänä vuonna lungisti ottaen, pitsaa mussuttaen ja limua hörppien.
Minä olen viettänyt jo noin kymmenen joulua samalla tavalla kuin vaimosi haluaisi viettää, mutta siinä on vain vissi pikkuinen ero: minulla ei ole ukkoa kitisemässä vieressä. Oletko nainut vaimon ns. vääristä piireistä, siis rennosta suvusta, jossa ei jouluna pönötetä kovat kaulassa. Se teidän koti on yhtä hyvin vaimon koti kuin sinunkin ja jokainen saa olla kotonaan pitkin ja poikin, jos siltä tuntuu.
Näin päin se täytyy hyväksyä kun nainen ei halua tehdä mitään. Jos mies olisi noin päättänyt olisi täällä joka nainen alkanut moittimaan ja haukkumaan sitä miestä kun ei tee niin kuin nainen haluaa
Vierailija kirjoitti:
Kuules poju, kumpi sulle on tärkeämpi vaimosi vai äitisi? Tai tätä on oikeastaan turha kysyä, koska sehän kävi ilmi jo alun jeremiadistasi. Katkaise nyt viimeinkin se napanuora mammaasi ja vietä aikaasi vaimon kanssa. Sukulaiset juhlivat joulua omalla tavallaan ja te omalla tavallanne, tänä vuonna lungisti ottaen, pitsaa mussuttaen ja limua hörppien.
Minä olen viettänyt jo noin kymmenen joulua samalla tavalla kuin vaimosi haluaisi viettää, mutta siinä on vain vissi pikkuinen ero: minulla ei ole ukkoa kitisemässä vieressä. Oletko nainut vaimon ns. vääristä piireistä, siis rennosta suvusta, jossa ei jouluna pönötetä kovat kaulassa. Se teidän koti on yhtä hyvin vaimon koti kuin sinunkin ja jokainen saa olla kotonaan pitkin ja poikin, jos siltä tuntuu.
Itsekeskeisyys ja omahyväisyys kunniaan. En yhtään ihmettele ja miksi ei ole ketään miestä rinnalla ja joudut viettämään perhejuhlat yksin. Jos vaihtoehtona on kiukuttelee vaimo tai perhe joka on iloinen kun tulee, itsekin valitsisin perheen ennemmin kuin kiukuttelevan kakaran jota voisi vaimoksi kutsua
Tuleeko vaimosi ja äitisi toimeen keskenään? Miniät tulevat harvoin toimeen anopin kanssa kun huomaavat että ei olekkaan miehen elämän tärkein henkilö vaan äiti on
Hyvä vaimo!!! Mua niin ärsyttää nuo joulusukuloinnit. En aio mennä omille vanhemmilleni, mutta mies taas kysyi että mennäänkö aattona vai joulupäivänä (moneksi tunniksi) hänen vanhemmilleen. Miksi ei saa ikinä olla kotona rauhassa? Jos en ole töissä, niin tottakai meidän pitää käydä yhdessä tervehtimässä. Kauheasti siivottu ja laitettu tupaa. Isot määrät pitää tottakai tehdä ruokia taas, mutta miksi. Pitäisi mennä anoppilaan syömään heidän ruokia niin, ettei enää kotona jaksa. Ei mitään järkeä eikä yhtään kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Viettää joulu yhdessä perheen kanssa ja vaimo mukaan lukien eikä erillään. Vaimosta on kuoriutunut ärsyttävä lapsellinen piirre kun ei kunnioita vanhempiani vaan haluaa löhötä sohvalla. -Mies
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko vaimosi ja äitisi toimeen keskenään? Miniät tulevat harvoin toimeen anopin kanssa kun huomaavat että ei olekkaan miehen elämän tärkein henkilö vaan äiti on
Loistavasti ongelmaton on heidän välinen suhteensa. -Mies
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaimo!!! Mua niin ärsyttää nuo joulusukuloinnit. En aio mennä omille vanhemmilleni, mutta mies taas kysyi että mennäänkö aattona vai joulupäivänä (moneksi tunniksi) hänen vanhemmilleen. Miksi ei saa ikinä olla kotona rauhassa? Jos en ole töissä, niin tottakai meidän pitää käydä yhdessä tervehtimässä. Kauheasti siivottu ja laitettu tupaa. Isot määrät pitää tottakai tehdä ruokia taas, mutta miksi. Pitäisi mennä anoppilaan syömään heidän ruokia niin, ettei enää kotona jaksa. Ei mitään järkeä eikä yhtään kivaa.
Vaimo ei ole koskaan tehnyt meille jouluateriaa vaan äitini ja korkeintaan on pyydetty auttamaan ruokien asettamisesta pöytään sekä siitä syömään. Parisuhde ei välttämättä ole siinä tapauksessa juttusi kun noin inhoat sukulointia. -Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih, sanoiko joku uskovansa? Hih hih
Hih hih, en usko hetkeäkään sun olevan parisuhteessa hih hih.
Vierailija kirjoitti:
Ei muakaan huvita vanhusten luona sukuloinnit
Missä on käytöstavat ja vanhempien kunnioitus? -Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei ole koskaan tehnyt meille jouluateriaa vaan äitini ja korkeintaan on pyydetty auttamaan ruokien asettamisesta pöytään sekä siitä syömään. Parisuhde ei välttämättä ole siinä tapauksessa juttusi kun noin inhoat sukulointia. -Mies
Aa, okei. Pitää varmaan erota tämän takia.
Minkä ikäinen AP olet? Mihin tarvitsen vanhempiesi hyväksyntää? Oisko aika miehistyä ja nataa vaimon viettää joulua niin kuin haluaa ja mene itse sinne vanhemmillesi jos on sinulle niin tärkeää.