Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon ylipainoinen nainen

Vierailija
18.12.2021 |

Ja voitte arvata miten mun käy ku tapaan netin kautta miehiä. Eivät edes päivää sano ku näkee mut oikeassa elämässä.
Haluaisin olla terve ja laiha jotta edes varikset kiinnostuisivat.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole valehdellut omia kuvia koska mitä järkeä. Ihme vaan että ovat suostuneet näkemään mut.

Yksikään mies jonka tapasin, ei edes puhunut mulle mitään. :) kyllä tää ylipaino karkottaa ihan kaikki.

Vierailija
2/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varis on sympaattinen lintu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt miksi olet ylipainoinen?

Vierailija
4/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee elämäntaparemontti.

Vaikka tuntuisi kuinka mahdottomalta, niin pystyt kyllä siihen. Jos niin päätät.

Vierailija
5/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Ei luulisi olevan niin vaikeaa. N21

Vierailija
6/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinenkin voi laittaa kuvia joista ei painoasia välttämättä näy ulos. Varsinkin monet pyylevät naiset rajaa kuvat niin, että näkyy vain naama ilman kaksoisleukaa.

Vierailija
7/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa olla sopivasti lihava. Jos maha näkyy kulman takaa ennen tissejä niin laihduta.

Vierailija
8/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ylipainoinen. Luulen että näytän muiden mielestä normaalipainoiselta.

Vierailija
9/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin hoikan kaverin kanssa baarissa mua läskiä naista aina lähestytään ensin. Joko johtuu siitä, et mut nähdään helppona p*lluna tai sit löytyy kyllä miehiäkin, joita kiinnostaa pyöreämmät naiset.

Vierailija
10/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä se lähtee, jos aloitat heti. Lataa ruokavaliosovellus ja ala seuraamaan syömisiäsi. Juot paljon vettä. Älä ota suurta tavoitetta kerralla. Tähtää vaikka ensin viiteen kiloon. Ala liikkua hieman niin ryhti ja olemus reipastuu. Jo pieni muutos saa olon tuntumaan paremmalta ja itsevarmemmalta. 

Kyllä se siitä, päivä kerrallaan. Ei sinulla ole mihinkään kiire. 

Vierailija
11/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset vääriä miehiä, koska kyllä meitäkin löytyy, jotka pitävät kaiken muotoisista, mutta harvemmin te meitä tapailette.

Vierailija
12/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet antanut läskin kertyä?

Vierailija
13/13 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ylipainoinen. Luulen että näytän muiden mielestä normaalipainoiselta.

Silmä kyllä harjaantuu ajan myötä, mutta itsellä ainakin aluksi oli kyllä vaikea erottaa miten ylipainoisia naiset ovat. Siis kyllä se ylipaino kuvissa näkyy, mutta se kuinka paljon sitä oikeasti on, ei aina näy kuvissa, ellei ole "kokemusta". Itseä ei siis häiritse ylipainous, ellei sitä ole rutkasti liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi