Töitä olen hakenut yli 11 000 hakemusta kaikilta aloilta enkä ole töitä saanut
Töitä olen hakenut yli 11 000 hakemusta kaikilta aloilta enkä ole töitä saanut
Kommentit (77)
Joo, sä olet Konalan jauhelihamies hakenut myös töitä pankista ja talonmiehenä, ja ihmeellisesti ei täysin kouluttamatonta palkattu. Pääsit kahdeksi viikoksi kahvilaan ja kahdeksi hyllyttäjäksi vuokrafirman kautta (20 v. sitten...), kummassakaan ei jatkoa tullut.
Joopajoo, nopealla laskutoimituksella olisit esimerkiksi yhden vuoden ajan tehnyt 30 hakemusta JOKA päivä, mukaanlukien pyhät ja juhlapäivät. Tai vaikkapa vaihtoehtoisesti 5v aikana 6 hakemusta joka ikinen päivä. Uskokoon ken tahtoo.
Kerroppas mistäpäin olet, voisin tietää parikin paikkaa mistä saat töitä.
Palkkatoiveen kohtuullistaminen auttaa - hyvin harva kouluttamaton ja ilman kokemusta oleva pyytää minimissään 3 400€
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo, nopealla laskutoimituksella olisit esimerkiksi yhden vuoden ajan tehnyt 30 hakemusta JOKA päivä, mukaanlukien pyhät ja juhlapäivät. Tai vaikkapa vaihtoehtoisesti 5v aikana 6 hakemusta joka ikinen päivä. Uskokoon ken tahtoo.
Olen ollut yli 19 vuotta työtön
Ap
Vierailija kirjoitti:
Palkkatoiveen kohtuullistaminen auttaa - hyvin harva kouluttamaton ja ilman kokemusta oleva pyytää minimissään 3 400€
2500€/kk palkka riittää, se ei edes ole mikään kohtuuton vaatimus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerroppas mistäpäin olet, voisin tietää parikin paikkaa mistä saat töitä.
Helsingistä
Ap
Olithan sä syyskuun 2023 ja maaliskuun 2024 lopun välillä tehnyt 26 hakemusta amikseenkin. Lisäksi samoista työpaikoista kilpailee kanssasi 100 000 (sata tuhatta, 0,1 miljoonaa) hakijaa.
No hae lähihoitajaksi oppisopimuksella, pääset lisien kanssa melko lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sä olet Konalan jauhelihamies hakenut myös töitä pankista ja talonmiehenä, ja ihmeellisesti ei täysin kouluttamatonta palkattu. Pääsit kahdeksi viikoksi kahvilaan ja kahdeksi hyllyttäjäksi vuokrafirman kautta (20 v. sitten...), kummassakaan ei jatkoa tullut.
Yleensä työpaikka kouluttaa uuden työntekijän
Ap
Vierailija kirjoitti:
No hae lähihoitajaksi oppisopimuksella, pääset lisien kanssa melko lähelle.
Olen hakenut lähihoitaja koulutukseen mutta en ole päässyt kun on kaiken maailman kokeita ja soveltuvuus testejä yms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yli 19 vuotta työtön
Ap
Ja mitä töitä olet hakenut?
Vuokrafirman kautta yritä päästä jonnekin sisälle - ei firmat ihmeemmin kouluta muuta kuin oppisopimuksella - kouluttaminen on kallista ja aikaa vievää.
Töihin meno