Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutettiin Ullanlinnasta Etu-Töölöön ja harmittaa todella.

Vierailija
29.03.2015 |

Paljon enemmän spurguja, kerjäläisiä, huonosti käyttäytyviä lapsia/nuoria, epäsiistimpää. Selvästi köyhempi ja heterogeenisempi ympäristö tämä. Palvelut ehkä paremmat. Parin vuoden päästä takas Ullanlinnaan.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitteko minulle lähiön asukille, missä ullanlinnalaiset käyvät ruokakaupassa? Se näyttää ulospäin jotenkin sellaiselle alueelle, missä on hankala asua ilman autoa, kun palveluita ei lähistöllä oikein ole. 

Vierailija
82/88 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 03:15"]

Kertoisitteko minulle lähiön asukille, missä ullanlinnalaiset käyvät ruokakaupassa? Se näyttää ulospäin jotenkin sellaiselle alueelle, missä on hankala asua ilman autoa, kun palveluita ei lähistöllä oikein ole. 

[/quote]

Google auttoikin. Teillähän on siellä Anton&Anton ja Alepa, kyllähän niillä pärjää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:20"]

Mekin asutaan ullanlinnassa :) miksi muutitte, tuliko putkiremontti?

[/quote]

Löydettiin isompi tosi kiva asunto ja ajateltiin kokeilla Etu-Töölöä, kun siitä ollaan kuultu paljon hyvää. Lasten koulumatkatkin lyhenivät. Minä ja mies ei viihdytä. Lapset tyytyväisiä, kun niillä on nyt isommat huoneet ja oma kylppäri. Vanha asunto laitettiin vuokralle. 
[/quote]

Ihan ulkopuolisena kiinnostaa että miksi tuo alapeukkujen määrä?

Vierailija
84/88 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin Ullanlinnasta Hämeenlinnaan miehen työn vuoksi. Arvaa harmittaako?

Vierailija
85/88 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä niin muuttaisin ullanlinnaan, jos voittaisin lotossa, ja oli tyytyväinen loppuikäni. muuten tällä suurperheellä ei ole kyllä varaa sinne muuttaa, ellei nyt vaihtaisi sitten ammattia

Vierailija
86/88 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa yleisesti asua Suomessa. Täällä moni asia pielessä. Huonot palkat, korkeat verot, sairaanhoito jne.Kait tähänkin kuitenkin tottuu.

Vierailija
87/88 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Espoon lintukodossa ei ole spurgun spurgua...

Vierailija
88/88 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:31"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:17"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:35"] Joo ei kannata sivistyneen ihmisen muuttaa Bulevardin pohjoispuolelle. Eikä edes liikkua Stockmannia ja Senaatintoria pohjoisempana.  Ap:n suvulla ei ilmeisesti ole riittävän pitkää kokemusta Helsingistä, kun ei tuotakaan tiennyt. [/quote]   Olet nyt kyllä ymmärtänyt väärin, se on Tehtaankadun pohjoispuolelle jonne ei kannata muuttaa. [/quote] No joo, mutta sanonta menee Bulevardin mukaan, koska kuulostaa niiden töölö(ö)läisten ym. Espoolaisten korvaan hienommalta ja tietävät suurinpiirtein missä sellainen sijaitsee.

[/quote]

Se on hämäystä jotta töölööläiset ja espoolaiset eivät tajua tunkea Tehtaankadun eteläpuolelle.
[/quote]
SoBu kuulostaa etenkin nykyisin myyvemmältä kuin SoTe ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan