Hohto tulee tänään telkkarista, uskaltaako katsoa yksin?
Tänään tulisi Yle Teemalta klo 21 Hohto -elokuva ja sen jälkeen leffaan liittyvä dokumenttielokuva. En ole nähnyt Hohtoa ja kiinnostaisi katsoa, mutta mies on yövuorossa ja minä olen nössö. Kertokaas mammat uskaltaako sen katsoa yksin ja onko siinä jotain säikytyskohtia? Aikooko joku muu katsoa?
Kommentit (95)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:05"]
Kertokaa miksi se on siinä vanhassa valokuvassa!! Mä en ymmärrä koko leffaa :/
[/quote]
Öö, no miksi kylpyammeesta löytyy nainen, joka elää, mutta muuttuukin yhtäkkiä mädäntyneeksi ruumiiksi? Ja miksi kaksostyttöjen haamut kulkevat käytävillä...
Niin?! Mikä pointti?
[/quote]
[/quote]
Mä ymmärrän kuolleet joit näkyy.. mut eikö tää tyyppi elä ja kuole vast lopus mut se valokuva on vanha.. vissii häh emmä tiä siks kai mä en tajuu.
Minä en katsoisi jos olisin yksin kotona. Mulla on liian vilkas mielikuvitus :)
Voi katsoa yksin, olen katsonut ainakin 5 kertaa. Viimeksi katsoin reilut 12 v sitten, kun olin naistenklinikalla osastolla, kun odotin lastani.
Apn välitiedote. Karmii aivan saatanasti, varsinkin nuo musiikit. En voi jättää leffaa kesken. Voi perse.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:05"]
[/quote]
Koska hotelli eli pahuuden tyyssija on osannut odottaa Jackiä tulevaksi.
Se hovimestari on ihan paras. Kun se puhuu niin korrektia sir-kieltä, vaikka sitten lopulta kehottaa Jackia "rankaisemaan" vaimoa ja poikaa.
Komea karvakolmio ammeesta nousseella mallinaisella!
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:40"]Se hovimestari on ihan paras. Kun se puhuu niin korrektia sir-kieltä, vaikka sitten lopulta kehottaa Jackia "rankaisemaan" vaimoa ja poikaa.
[/quote]
Huomioikaa myös että nuo kummitukset ei räpylä silmiään lainkaan, siitä myös karmiva olo
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:25"]
Komea karvakolmio ammeesta nousseella mallinaisella!
[/quote]
Ei haitannut Jackia yhtään...
Joko AP:lla on kuset housuissa? kihihihihihihih
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:40"]Se hovimestari on ihan paras. Kun se puhuu niin korrektia sir-kieltä, vaikka sitten lopulta kehottaa Jackia "rankaisemaan" vaimoa ja poikaa. [/quote] Huomioikaa myös että nuo kummitukset ei räpylä silmiään lainkaan, siitä myös karmiva olo
[/quote]
Se on loistava, kun Jack selittää hovimestarille, että tämä pilkkoi kirveellä vaimonsa ja lapsensa, ja hovimestari vastaa täysin korrektilla kielellä, että kummallista, en muista ollenkaan tuollaista tms.
Se on ihan hyvä siihen nähden että on aika vanha. Katsoin teininä ysärillä sen kaverin kanssa ja en kyllä pelännyt tippaakaan silloin enkä nytkään. Mutta onhan se ihan yleissivistystä katsoa kyseinen leffa.
Wtf, sehän on ihan tylsä? En näköjään ymmärrä tämän tyylistä kauhua :D
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:05"]
[/quote]
Koska hotelli eli pahuuden tyyssija on osannut odottaa Jackiä tulevaksi.
[/quote]
Kirjassa vielä spookimpi. Pensaat liikkuu yms. Talo elää.
Onko tuo Overlook-hotelli oikeasti olemassa?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:39"]Joko AP:lla on kuset housuissa? kihihihihihihih
[/quote]
Ap selvisi hengissä, tosin pulssi on ollut puoli leffaa aivan kauheissa lukemissa. Pakko katsoa tuo dokkari joka alkaa nyt :D
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 22:52"]
Onko tuo Overlook-hotelli oikeasti olemassa?
[/quote]
Ulkokuvaukset tehtiin täällä:
http://www.timberlinelodge.com/lodging/
Mutta tämä hotelli toimi Kingin tarinan inspiraationa:
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:05"]
[/quote]
Öö, no miksi kylpyammeesta löytyy nainen, joka elää, mutta muuttuukin yhtäkkiä mädäntyneeksi ruumiiksi? Ja miksi kaksostyttöjen haamut kulkevat käytävillä...
Niin?! Mikä pointti?
[/quote]