Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hohto tulee tänään telkkarista, uskaltaako katsoa yksin?

Vierailija
28.03.2015 |

Tänään tulisi Yle Teemalta klo 21 Hohto -elokuva ja sen jälkeen leffaan liittyvä dokumenttielokuva. En ole nähnyt Hohtoa ja kiinnostaisi katsoa, mutta mies on yövuorossa ja minä olen nössö. Kertokaas mammat uskaltaako sen katsoa yksin ja onko siinä jotain säikytyskohtia? Aikooko joku muu katsoa?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi jäädä yksin katsomatta! En aio katsoa sitä koska joskus näin sen ja Nicholsonin hulluus on jo liian realistista.

Vierailija
22/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet nössö niin älä katso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohto on pahempi kuin joku väkivaltamässäilykauhu. Kerrassaan karmiva elokuva. Kirjankin olen lukenut ja sekin pelotti.

Vierailija
24/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohto ei ole mikään säikyttelyleffa, mutta onhan siinä aika järkkyä kuvastoa ja sisältöä.

Vierailija
25/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luen näitä kommentteja, niin mun jollain sairaalla tavalla tekee vaan enemmän mieli katsoa se. -nössö-ap, joka luulee olevansa tyhmänrohkeakin

Vierailija
26/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:11"]

Onko siinä jotain erityisen järkyttävää? Tai siis mikä siinä on niin pelottavaa? Ap

[/quote]

Hyvät näyttelijät tekee siitä uskottavan. Se on pelottavampi kuin uudemmat paskakauhut.

Vierailija
27/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkkauksesta, katsonpa itsekin. Olen tuon aikaisemmin nähnyt jo muutaman kerran, mutta jos olet kovin herkkä niin en suosittele katsomaan yksin. En ainakaan itse selviäisi ilman villiä mielikuvituksen laukkaamista jos yksin ja ensimmäistä kertaa tuon katsoisin. Muutama säikäytyskohtaus on ja toki muutoinkin aika piinaava tunnelma koko leffan ajan.

Btw. Suosittelen kirjaa elokuvan edelle, on mielestäni paljon parempi.

Vierailija
28/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:13"]

Kun luen näitä kommentteja, niin mun jollain sairaalla tavalla tekee vaan enemmän mieli katsoa se. -nössö-ap, joka luulee olevansa tyhmänrohkeakin

[/quote]

tallenna ja katso miehen kanssa

Vierailija
29/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä musta ole suoraan yksittäistä kohtausta (muutamia erityisen pelottavia) jonka voisit skipata vaan koko se tunnelma iik

Vierailija
30/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:14"]

Kiitos vinkkauksesta, katsonpa itsekin. Olen tuon aikaisemmin nähnyt jo muutaman kerran, mutta jos olet kovin herkkä niin en suosittele katsomaan yksin. En ainakaan itse selviäisi ilman villiä mielikuvituksen laukkaamista jos yksin ja ensimmäistä kertaa tuon katsoisin. Muutama säikäytyskohtaus on ja toki muutoinkin aika piinaava tunnelma koko leffan ajan.

Btw. Suosittelen kirjaa elokuvan edelle, on mielestäni paljon parempi.

[/quote]

Minusta kirja on liian pitkä. Kubrick teki hyvästä kirjasta loistavan elokuvan.

Vierailija
31/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:14"][quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 20:13"]

[/quote]

tallenna ja katso miehen kanssa
[/quote]
Niin tekisin jos olisi tallentava boksi. Jos jättää vuokraamisen varaan niin saa taas odottaa kymmenen vuotta katsomista. Ja se dokumentti tulee leffan jälkeen, se kiinnostaisi. Ap.

Vierailija
32/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on leffa joka jokaisen tulisi katsoa (seurassa)

Vierailija
33/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi! En olis tätäkään tiennyt ilman av:ta :) Täytyypi katsoa, niin saan vihdoin aukkoni sivistyksestä korjattua. Yksi klassikoista jota en ole nähnyt kokonaan :) Ja yksin katson, jos mies ei tule viereen.

Onneks on poppareita.

Vierailija
34/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin uskallan. Asun yksin joten jos meinaan kauhuleffoja katsoa, ne on uskallettava katsoa sit yksin.

Vierailija
35/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että sain vinkattua muillekin kiinnostuneille tästä! :)

Vierailija
36/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko areenassa?

Vierailija
37/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon yksin! Jee!

Vierailija
38/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukohtaus on hieno, kun ilmasta on kuvattu kun ne ajaa upeassa vuoristomaisemassa kohti hotellia.

Vierailija
39/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo edes kauhean pelottava. Eli uskaltaa minusta! Monta muuta en uskaltaisi mutta hohdon kyllä.

Vierailija
40/95 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 21:05"]

Kertokaa miksi se on siinä vanhassa valokuvassa!! Mä en ymmärrä koko leffaa :/

[/quote]

Öö, no miksi kylpyammeesta löytyy nainen, joka elää, mutta muuttuukin yhtäkkiä mädäntyneeksi ruumiiksi? Ja miksi kaksostyttöjen haamut kulkevat käytävillä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä