Lue keskustelun säännöt.
Isä, säälitkö lapsettomia miehiä?
28.03.2015 |
Toisesta ketjusta tuli mieleen, että säälivätkö isämiehet velamiehiä? Onko isyys elämäsi täyttymys, suurin rakkaus ja säälitkö miehiä, jotka tätä rakkautta eivät voi kokea? Vai kadehditko lapsettomia? Vai kenties suhtaudut neutraalisti?
Kommentit (82)
Onneksi on emäntä joka ei halua lapsia. Eikä enää biologisesti voisikaan, joten päätös on melko varma. Ja alle 35 vee ollaa, matkustellaa pari kertaa vuodes keskenämme toiselle puolelle maapalloa jne. Duunista yt-neuvotteluiden jälkee potkastii perheellisiä ja ite sai jäädä. Hoitakoot sisko suvunjatkamiset...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:58"]
En kutsuisi näitä kitisijöitä miehiksi vaan säälittäviksi reppanoiksi, jotka ovat itse soppansa keittäneet ja ulisevat nyt oman typeryyden takia. Lapset kärsivät, mutta kiinnostaako se? Ei tietenkään koska yhyy minulle ei kerrottu että lasten kanssa on rankkaa yhyy :(
[/quote]
En minä ainakaan ulissut, minä lähdin helvetistäni pois. Nyt elelen tyytyväisenä miehenä ilman perhehelvettiä enkä välitä paskaakaan sinun tai muiden ulisijoiden mielipiteistä. Nyt elän loppuelämäni kuten itse haluan, en kuten muut haluavat.