Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli paha mieli kaupassa kun jotkut laski rahojaan

Vierailija
17.12.2021 |

Riittääkö pariin vanukkaaseen tai limupulloon.

Toiset mesos humalassa ja osti lisää humalaa.

Teki mieli ostaa jotain näille kunnollisille. Sekin yks arka nuorimies, teki mieli antaa halaus.

Voimia kaikille. 💖

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

noobs, opetelkaa laskemaan päässä niin kukaan ei huomaa :)

Vierailija
62/68 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noobs, opetelkaa laskemaan päässä niin kukaan ei huomaa :)

Mitä väliä? Ketä edes kiinnostaa oikeasti? Eiköhän sinne kauppaan mene jokainen tekemään omat ostoksensa. Jos jollakulla kuitenkin kiinostaa, niin eipä silläkään ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oikeasti hävettää kulkea kaupassa pelkkä perunapussi tai riisipaketti kädessä, kun muut kokoavat kärryihinsä ihan mitä mieli tekee hinnasta välittämättä. Tälle voi toki naureskella, mutta kokeilkaapa olla köyhyysrajan tällä puolella.

Voi hyvänen aika tuollaista turhaa häpeämistä. Mistä kukaan tietää, vaikka olisit eilen ostanut ison kärryllisen ruokaa, mutta unohdit perunat tai riisit, joita lähdit erikseen hakemaan. 

Toisaalla muut kehtaa ostaa sipsiä ja kaljaa, mutta sinä et perunoita. Ihan turhaan häpeilet. 

En minä muiden silmissä häpeäkään, vaan omissani.

Minä taas en arvota ihmisiä varallisuuden mukaan. Siksi en osaa sitä itsellenikään tehdä, vaikka köyhänä elelenkin.

Vierailija
64/68 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin kuljin kerran puhelimen laskimen kanssa, kun oli 100€ lahjakortti, joka täytyi käyttää kerralla, että tuli varmasti se 100€ täyteen.. Normaalisti kauppareissulla menee n. 30-40€ niin oli vähän vaikeaa löytää 100€ edestä ostettavaa...

Ei mitään lahjakorttia ole pakko käyttää kerralla, varsinkaan ruokakaupassa. Ostokset vaan vähennetään siitä alkuperäisestä summasta ja loput voi käyttää myöhemmin. Olisihan se aivan älytöntä, jos koko summa pitäisi käyttää heti.

Kyllä ainakin tuotehyvityslahjakortit pitää käyttää kerralla, kun ruokakauppa sitten laskuttaa firmaa, joka sen on myöntänyt. Itse saanut joskus 50€ lahjakortin atrialta reklamoinnin jälkeen, niin kerralla piti käyttää ja sai ostaa vain atrian tuotteita

Vierailija
65/68 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin huono matikkapää että on pakko kaivaa kolikot esiin jo hyvissä ajoin ennen kassajonoa ja laskea ne, että varmasti riittävät ja säästyn nololta tilanteelta.

Vierailija
66/68 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mä olen kaljaa ostaessa miettinyt mitäköhän ihmiset aattelee kun lasken pullokuitin ja käteisvarat kaljahyllyn edessä ja sitten kännykällä katon montako kaljaa pystyn ostamaan.

Selkeää puliukko meininkiä. 😂

Vierailija
67/68 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä mä olen kaljaa ostaessa miettinyt mitäköhän ihmiset aattelee kun lasken pullokuitin ja käteisvarat kaljahyllyn edessä ja sitten kännykällä katon montako kaljaa pystyn ostamaan.

Selkeää puliukko meininkiä. 😂

Eipä tuollaiseen tule kiinnitettyä mitään huomiota. Omia ostoksia ja asioitahan sitä ajattelee.

Vierailija
68/68 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa heillä oli viimeiset rahat käytössään. Niillä ei ostettaisi limsapulloja ja vanukkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi