Keski-ikäinen nainen: mitä ajattelisit, jos ex-aviomiehesi hankkisi 20 v nuoremman naisystävän?
Kysymys otsikossa. Mitä ajattelisit tuossa tilanteessa? Onko ex-aviomiehen uuden naisystävän iällä mitään väliä? Miksi/miksi ei? Miten luulet, että ex-miehen kanssa olleesta liitosta olevat yhteiset lapsenne suhtautuisivat isän 20 v nuorempaan naisystävään?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen mies ei tajua mitä se kuvio todellisuudessa tarkoittaa. Se tarkoittaa sitä että KAIKKI alkaa alusta uudestaan. Raskaus x 2 (tai x 3, x 4), pikkulapsiaika x 2, naisen lihominen ja imetys x 2, rahan meno lapsiin seuraavat parikymmentä vuotta. Ei tosiaan käy kateeksi. Jos nyt kostonhimoinen on, niin siinä on rangaistusta kyllikseen. Just kun edellisen kierroksen lapset alkaa olla itsenäisiä ja lentää pesästä ja vois nauttia vapaudesta pitkän lapsiperheputken jälkeen.
Lihavilla miehillä on hätkähdyttävän usein hoikka vaimo.
Miesten pitäisi liikkua enemmän ja syödä terveellisemmin.
En kyllä ole huomannut. Sen sijaan pariskunnat on hätkähdyttävän usein suurin piirtein samassa painoluokassa. Kumpi oli ensin, muna vai kana.
Siis itseään 20 vuotta nuoremman vai minua 20 vuotta nuoremman?
Jos itseään niin en ajattelisi mitään. Jos minua 20 vuotta nuoremman niin tekisin lastensuojeluilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
ihmettelisin, miten kukaan kolmekymppinen haluaa olla exäni kanssa :D
eli kelaisin kyllä sitä naista, enkä niinkään exääni!
Et voi tietää, miten ajattelisit siinä tilanteessa. Minun arvioni on, että tuntisit exäsi arvon nousevan silmissäsi, kun noinkin nuoren naisen saa vielä. Naiset pitävät niitä miehiä arvossa, jotka olevat mieheen itseensä nähden tasokkaan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi tietää, miten ajattelisit siinä tilanteessa. Minun arvioni on, että tuntisit exäsi arvon nousevan silmissäsi, kun noinkin nuoren naisen saa vielä. Naiset pitävät niitä miehiä arvossa, jotka olevat mieheen itseensä nähden tasokkaan naisen kanssa.
Voi höpö höpö. Huomaa ettei sinullakaan ole mitään kokemusta ihmissuhteista. Ihan oikeasti voisit lopettaa kommentoinnin ihmissuhteita koskevassa ketjussa kun selkeästi ei ole mitään kokemusta. Turhaa ajanhukkaa sinulle ja lukijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi höpö höpö. Huomaa ettei sinullakaan ole mitään kokemusta ihmissuhteista. Ihan oikeasti voisit lopettaa kommentoinnin ihmissuhteita koskevassa ketjussa kun selkeästi ei ole mitään kokemusta. Turhaa ajanhukkaa sinulle ja lukijoille.
Montakohan argumentointivirhettä sait sisällytettyä yhteen kappaleeseen?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa hällä on 10 vuotta vanhempi vaimo nykyään. Oikein kiva ihminen
Minunkin exällä on, siis sillä minkä kanssa on lapsia, ei sillä minkä kanssa olin naimisissa. On muutaman vuoden miestä vanhempi ja se sopii hänelle paljon paremmin kuin nuoremmat naiset. Edellinen nainen oli minua nuorempi ja se oli vuosien hullunmylly mitä jouduttiin kestämään sen ihmisen takia. Nykyinen on oikein kiva, fiksu ja tasapainoinen ihminen.
Miettisin että kohta silläkin on juustoa ja rypäleitä "siellä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakohan argumentointivirhettä sait sisällytettyä yhteen kappaleeseen?
Et kuitenkaan kieltänyt sitä tosiasiaa ettei parisuhteita ole ollut. Ette tajua miten ilmiselvästi se aina näkyy.
Mikä ihmeen aloitus tämä on?
Ihmettelen kaikkia ikään liittyviä aloituksia. Tai ikää kommentoivia ketjuja. Me kaikki kun olemme samassa veneessä.
Ihminen voi olla ylimielinen niinnkauan kuin puhutaan vaikka pituudesta. Voi selittää, että en ikinä haluaisi olla liian lyhyt tai liian pitkä. Mutta mitä ikään tulee - niin kenelläkään ei ole varaa kommentoida yhtään mitään.
Me kaikki olemme joskus olleet nuoria, kauniita ja kiinteitä.
Meistä kaikista tulee vanhoja. Ennemmin tai myöhemmin.
Vain sellaisella, joka ei tätä muista, on varaa olla ylimielinen.
Ja se, joka ei muista, on pikkasen tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostaisi exän elämä
Keski-ikäinen nainen tukehtuisi kurpparaivoonsa ja yrittäisi nolosti kostaa alkamalla jonkun 18v finninaaman masturbointivälineeksi"näyttääkseen"miehelle että kyllä hänkin"saa"nuorempaa:D:D
No ei yksikään 18-vuotias nuori mies kyllä koskis sormellaankaan johonkin viiskymppiseen mummeliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostaisi exän elämä
Keski-ikäinen nainen tukehtuisi kurpparaivoonsa ja yrittäisi nolosti kostaa alkamalla jonkun 18v finninaaman masturbointivälineeksi"näyttääkseen"miehelle että kyllä hänkin"saa"nuorempaa:D:D
No ei yksikään 18-vuotias nuori mies kyllä koskis sormellaankaan johonkin viiskymppiseen mummeliin.
Ihan yhtä usein kun 18 v nuori nainen koskee viisikymppiseen setään.
Jos näin tapahtuu, on molemmissa tilanteissa paljon rahaa ja/tai statusta.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen mies ei tajua mitä se kuvio todellisuudessa tarkoittaa. Se tarkoittaa sitä että KAIKKI alkaa alusta uudestaan. Raskaus x 2 (tai x 3, x 4), pikkulapsiaika x 2, naisen lihominen ja imetys x 2, rahan meno lapsiin seuraavat parikymmentä vuotta. Ei tosiaan käy kateeksi. Jos nyt kostonhimoinen on, niin siinä on rangaistusta kyllikseen. Just kun edellisen kierroksen lapset alkaa olla itsenäisiä ja lentää pesästä ja vois nauttia vapaudesta pitkän lapsiperheputken jälkeen.
Yllättävän moni keski-ikäinen mies HALUAA elää sen ajan uudelleen ja paremmin ja 2. kierroksella osaa nauttia ja olla isä lapsilleen ihan eri tavalla.
Eipä mitenkään. Ero on ero ja siihen se päättyy kaikenlainen aprikointi.