Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen nainen: mitä ajattelisit, jos ex-aviomiehesi hankkisi 20 v nuoremman naisystävän?

Vierailija
17.12.2021 |

Kysymys otsikossa. Mitä ajattelisit tuossa tilanteessa? Onko ex-aviomiehen uuden naisystävän iällä mitään väliä? Miksi/miksi ei? Miten luulet, että ex-miehen kanssa olleesta liitosta olevat yhteiset lapsenne suhtautuisivat isän 20 v nuorempaan naisystävään?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap luulee ihmisten piittaavan pätkääkään?

Vierailija
62/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, ettei miks ota nuoria ja komeita miehiä vai onko pappa fetissi? Kyllä toi liitto loppuu aika pian, kun mies pappantuu ja rupsahtaa. Kun nainen on 40v vielä parhaassa vedossa ja mies 60+v niin tuskin enää suhde toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn siis siksi, kun todella moni tuntuu sanovan ettei iällä ole mitään väliä. Kyllä minua harmittaisi, jos vaikka parinkymmenen yhteisen vuoden jälkeen eroaisimme ja mies hankkisi 20 v nuoremman naisystävän, joka olisi vain n. 15 vanhempi kuin lapset.

Ap

Ex on ex syystä- ei harmittaisi. Todellisuudessa noin ei tapahdu, kun ei keski- ikäinen keskivertomies ole m8kään nuorten naisten haave.

Vierailija
64/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas puolustellaan vahan ukon erektiohäiriötä :D. No joo, voihan olla että ukko onnistuu pari kertaa saamaan seisomaan uutuudenviehätystään, mutta nuorikko on raskaana puolen vuoden sisään ja se siitä sitten. Samaan aikaan nuorilla kiimaisilla kuolleilla ei ole mitään ongelmaa hoidella sitä samaa emäntää jonka erektiohäiriöinen setämies hylkäsi kun vehje ei enää seiso.

Vierailija
65/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmettelisin, miten kukaan kolmekymppinen haluaa olla exäni kanssa :D

eli kelaisin kyllä sitä naista, enkä niinkään exääni!

Samoin. Pelkäisin että on tyttö jotenkin "sairas". Pyytäisin exän kavereita ottamaan selvää tytön taustasta ettei löydy mitään hälyttävää.

Ymmärsinkö oikein? Olet siis itse sairas ja oletat, että muutkin naiset ovat jos miehesi kanssa haluavat olla?

Vierailija
66/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin ehkä että uusi puoliso on varmaankin aseksuaali, kun sen ikäisenä kelpuuttaa exäni ja hänen olemattoman libidonsa. Uusi puoliso on varmasti myös harvinaisen fiksu ihminen tai sitten exälleni on tullut aivovaurio tms., kun kerran on hänet kelpuuttanut.

Yleensä niiden ex-ukkojen libido korjaantuu pikaisesti heti kun ovat päässet nalkuttavista ja kulahtaneista vaihdevuosikalkkunoista eroon. Moni mies esittää ikääntyvälle vaimolleen halutonta ja kyvytöntä, mutta nuoren rakkaan kanssa peuhaa yötä päivää. Ei vaan saa pitkän suhteen ja yhteisten lasten vuoksi sanottua että vaimon olemus yököttää.

Samalla tavalla ne rupsahtaa miehetkin pömppömahoineen ja spedetukkineen, aika harva suomi mies on charmantti. Itseäni kiinnostaa oman ikäiset miehet, enkä halua ruveta leikkimään äitipuolta

N 31v

Vierailija
67/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen mies ei tajua mitä se kuvio todellisuudessa tarkoittaa. Se tarkoittaa sitä että KAIKKI alkaa alusta uudestaan. Raskaus x 2 (tai x 3, x 4), pikkulapsiaika x 2, naisen lihominen ja imetys x 2, rahan meno lapsiin seuraavat parikymmentä vuotta. Ei tosiaan käy kateeksi. Jos nyt kostonhimoinen on, niin siinä on rangaistusta kyllikseen. Just kun edellisen kierroksen lapset alkaa olla itsenäisiä ja lentää pesästä ja vois nauttia vapaudesta pitkän lapsiperheputken jälkeen.

Vierailija
68/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäni uusi kumppani on häntä 18 vuotta ja minua 15 vuotta nuorempi. Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin olen minä joskus ihmetellyt, mitä hän exässäni näkee. Kolmen lapsen isä, ja minä veemäinen ex kaupan päälle. Must be true love. Lastemme kanssa tuntuu tulevan oikein hyvin toimeen.

Tuo särähti...

Ethän Sinä kuulu enää heidän elämään... olet ulkopuolinen.

No se oli rehellisesti sanoen täysi vitsi. Olen mukava ihminen ja meillä on hyvät välit.

Älä valehtele.

Vierailija
69/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin 16 vuotta itseäni ja eksää nuoremman naisen. Oli juuri valmistunut, kuten minäkin toisesta tutkinnosta, lapsista pitävä ja tykkäsi kahdesta lapsestani (oikeasti tosin enemmän nuoremmasta).

Oli ollut ennen minua huonossa suhteessa nuoren klopin kanssa, joka vain pelasi ja jonka äitinä joutui toimimaan. Aikuinen itsenäinen mies, jolla on elämä kunnossa ja joka osaa pukeutua muuhunkin kuin huppareihin on kuulemma hyvää vastapainoa. Lisäksi omasta elämästä oli puuttunut isä, mikä lisäsi kai vetovoimaa.

Kyllä nuorta naista joutuu kasvattamaan ja kiukuttelut kestämään, mutta se on kasvatettavissa toisin kuin elämäänsä urautuneet, jotka eivät miestä kaipaa kuvioitaan sotkemaan.

Eksä ei ole koskaan suoraan sabnonut, että kirpaisi, mutta aluksi oli kyllä tosi nyrpeän kun kohtasi. Olihan itselläänkin uusi mies ja lapsi.

Vierailija
70/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin 16 vuotta itseäni ja eksää nuoremman naisen. Oli juuri valmistunut, kuten minäkin toisesta tutkinnosta, lapsista pitävä ja tykkäsi kahdesta lapsestani (oikeasti tosin enemmän nuoremmasta).

Oli ollut ennen minua huonossa suhteessa nuoren klopin kanssa, joka vain pelasi ja jonka äitinä joutui toimimaan. Aikuinen itsenäinen mies, jolla on elämä kunnossa ja joka osaa pukeutua muuhunkin kuin huppareihin on kuulemma hyvää vastapainoa. Lisäksi omasta elämästä oli puuttunut isä, mikä lisäsi kai vetovoimaa.

Kyllä nuorta naista joutuu kasvattamaan ja kiukuttelut kestämään, mutta se on kasvatettavissa toisin kuin elämäänsä urautuneet, jotka eivät miestä kaipaa kuvioitaan sotkemaan.

Eksä ei ole koskaan suoraan sabnonut, että kirpaisi, mutta aluksi oli kyllä tosi nyrpeän kun kohtasi. Olihan itselläänkin uusi mies ja lapsi.

Kun oot saanut kasvatustehtävän hoidettua sulla on taas kyyninen iloton nainen. Näin se vaan menee, on nähty.

Vierailija
71/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun oot saanut kasvatustehtävän hoidettua sulla on taas kyyninen iloton nainen. Näin se vaan menee, on nähty.

Lähipiirissä alle kolmekymppinen nainen otti yli nelikymppisen miehen ja viiden vuoden päästä entinen rempseä ja huoleton mimmi oli lannistunut ja kypsä, ja sitten alkoikin miehen harrastamana naisen ylistys Facebookissa, mistä saatoikin arvata että kyllä, ero oli tulossa....

Vierailija
72/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ja hänen elämänsä ei kiinnosta pätkääkään. Ihan sama mitä tekee. En halua olla tekemisissä. Lapset on jonkin verran yhteydessä, mutta en tiedä tarkkaan, kun omillaan asuvat.

Vierailija
73/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs siinä. Ei rakkaus ikää katso.

Sitä paitsi ex-aviomiehelläni ja minulla on lähes 30 vuotta ikäeroa.

Vierailija
74/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Rakas sukulainen lähetti ex mieheni kuvan jossa hänen uusi vaimo. Nuori kaunis nainen. Mitä pitäisi ajatella? Ollaan erottu vuonna joku 47 v.sitten ? Eikö ole normaalia on uusi vaimo? Tosin en tiedä monesko jo? Joka tapauksessa oli nuoren ja kauniin näköinen vaimo.Miltä pitäisi tuntu? Ei miltään.Lähinnä yritti nolla minut,olen jotenkin muka epäonnistunut,kun minulla ei aviomiestä!

Vierailija
75/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herättäisi mitään tunteita. Ihan sama vaikka seurustelisi avaruusolion kanssa.

Vierailija
76/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minun eksä hankki minua 10 vuotta nuoremman, mutta tämä nainen näyttää minua vanhemmalta.

Ihan evvk. Mikä tahansa kuvio.

Vierailija
77/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on ex-mies niin ei kai minulla ole mitään mieltä hänen valinnoistaan.

Et varmaan välittäisi kuunnella ex-miehesi mielipiteitä omista valinnoistasi

Vierailija
78/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoleni meni naimisiin äitini kanssa, joka oli häntä 20 vuotta nuorempi.

Olihan se mukavaa 55-vuotiaalle miehelle, kun oli nuori vaimo.

Olihan se ilahduttavaa äidille, kun oli mies, jota hän oli ihaillut jo lapsena. 

Olihan se KAAMEAA lapsille, kun isoisäikäinen kääkänä muutti kotiin narisemaan.

Vierailija
79/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen mies ei tajua mitä se kuvio todellisuudessa tarkoittaa. Se tarkoittaa sitä että KAIKKI alkaa alusta uudestaan. Raskaus x 2 (tai x 3, x 4), pikkulapsiaika x 2, naisen lihominen ja imetys x 2, rahan meno lapsiin seuraavat parikymmentä vuotta. Ei tosiaan käy kateeksi. Jos nyt kostonhimoinen on, niin siinä on rangaistusta kyllikseen. Just kun edellisen kierroksen lapset alkaa olla itsenäisiä ja lentää pesästä ja vois nauttia vapaudesta pitkän lapsiperheputken jälkeen.

Lihavilla miehillä on hätkähdyttävän usein hoikka vaimo.

Miesten pitäisi liikkua enemmän ja syödä terveellisemmin.

Vierailija
80/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan se ei hatkauttaisi minua mitenkään. Ei edes vaikka mies jättäisi minut 20v nuoremman takia.

Ollaan samanikäisi eli 55v nyt molemmat. Mies oli jo 30-vuotiaana henkisesti keski-ikäinen eikä se siitä ole nuorentunut. Ei ole pitänyt huolta kunnostaan eikä painostaan, ihmettelisin kyllä sitä uutta 20 vuotta nuorempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi