Keski-ikäinen nainen: mitä ajattelisit, jos ex-aviomiehesi hankkisi 20 v nuoremman naisystävän?
Kysymys otsikossa. Mitä ajattelisit tuossa tilanteessa? Onko ex-aviomiehen uuden naisystävän iällä mitään väliä? Miksi/miksi ei? Miten luulet, että ex-miehen kanssa olleesta liitosta olevat yhteiset lapsenne suhtautuisivat isän 20 v nuorempaan naisystävään?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo 10 vuotta teki kipeää mun exälleni, vaikka puri tiukasti huulta.
Seuraavaksi pitääkin olla eroa jo yli 20 v...
Tai sitten käyn vain maksullisilla.
Sama meiniki täällä.
Vakio maksullinen on kyllä kätevä. Saan jopa alennusta kun välillä vietetään viikonloppua yhdessä vaikka 25v ikäero.
Jos on oikea maksullinen niin täytyy saada reippaasti alennusta jos useinkin vietätte vkonloppua yhdessä. Se on monella se tuntitaksa noin 250 ekee ja koko viikonloppu helposti sen 6000 euroa. Tietenkin jos olet sikarikas on asia eri.
Meillä se toimii niin että hän haluaa välillä viettää suht normi elämää / vapaa viikonloppua. Ihan ymmärrettävää mielestäni. Silloin maksan 800€ pe ilta - su aamu. Mulle tuo sopii ja hänelle myös. En minäkään aina vaan töitä te vaikka voisin jos haluaisin. Olen periaatteessa itse kin ”maksullinen” - freelancer sap konsultti.
Vierailija kirjoitti:
Hykertelisin...nuorikko haluaa todnäk.lapsia joten ei muuta kuin tervemenoa uudelleen vauva-ja päiväkoti arkeen.
Tämä. Hankkisin itselleni pari vuotta nuoremman rakastajan ja lähettäisin etelän lämmöstä kortin kun miehellä olisi pulla uunissa viimeistään puolen vuoden päästä :D. Siitä sitten vaan nauttimaan nuorikon peräpukamista ja raskausarvista ja muksun pullahdettua ulos yövalvomisista ja vaipanvaihdoista ja 20 vuoden uusintakierroksesta lapsiperhe-elämää. Buahaha :D.
Jos ex olisi elossa niin mikä ettei.
Siinähän olisi henkisesti saman ikäistä seuraa hänelle. En tiedä millä ihmeellä on kuitenkin saanut itselleen ihan aikuisen naisen. Eikä oikein kiinnostakkaan.
Ajattelisin ehkä että uusi puoliso on varmaankin aseksuaali, kun sen ikäisenä kelpuuttaa exäni ja hänen olemattoman libidonsa. Uusi puoliso on varmasti myös harvinaisen fiksu ihminen tai sitten exälleni on tullut aivovaurio tms., kun kerran on hänet kelpuuttanut.
Säälisin tyttöparkaa ja toivoisin että hänellä on kavereita ja perhettä jotka näkevät mikä hyypiö on kyseessä jos hän ei itse pääse eroon miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi on teinipoika tai jopa jo aikuinen, niin se kai ymmärtää ihan hyvin mistä syystä isi lähtee seurustelee 20v nuoremmen kanssa.
Jos isi ei tuhlaa eahoja häneen ja pitää huolen että avioehtosopimus tarvittaeessa olemassa, niin mitäs siinä…
Jos nuo ehdot täyttyvät, ei nuorta naistakaan yllättäen isimies kiinnosta.
Höpöhöpö. Kyllä nuoret naiset 18-30v voivat olla erittäin kiinnostunut kun pääsee vanhemman miehen käsittelyyn. Itse olen saanut usein hyvää palautetta nuorilta panoista ja kohtelusta yleisesti. Ei ole harvinaista että jopa ihastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsi on teinipoika tai jopa jo aikuinen, niin se kai ymmärtää ihan hyvin mistä syystä isi lähtee seurustelee 20v nuoremmen kanssa.
Jos isi ei tuhlaa eahoja häneen ja pitää huolen että avioehtosopimus tarvittaeessa olemassa, niin mitäs siinä…
Jos nuo ehdot täyttyvät, ei nuorta naistakaan yllättäen isimies kiinnosta.
Höpöhöpö. Kyllä nuoret naiset 18-30v voivat olla erittäin kiinnostunut kun pääsee vanhemman miehen käsittelyyn. Itse olen saanut usein hyvää palautetta nuorilta panoista ja kohtelusta yleisesti. Ei ole harvinaista että jopa ihastuvat.
Höpö höpö, tuo nyt ei koske kaikkia pappoja, jotka yleensä ovat kaavoihin kangistuneita eikä mielikuvitus riitä kaikkiin juttuihin. Nuorempi mies on fyysisesti puoleensa vetävämpi, kun papalla jo paikat roikkuu.
N 29v
Miettisin miksi nainen haluaisi olla exäni kanssa. Ikäero olisi iso, kaupan päälle tulisi vuoroviikottain miehen luona olevat lapset. Mietin, miksei nainen olisi ikäisensä miehen kanssa? En olisi kolmekymppisenä kuvitellutkaan, että olisin kelpuuttanut jonkun vuoroviikkoisän. Uskon, että saisi parempaakin.
Kyllä se on niin päin että nykyajan nuoret opettaa setämiestä eikä toisinpäin.
Hankki jo. Mies löysi 30-vuotiaan uuden rakkaan kun oli 55-vuotias ja ilmoitti mulle että tämä liitto oli tässä ja hän haluaa nyt elää kunnolla. V...tutti tottakai mutta ei ollu mahiksia ratkoa asiaa enää kun mies oli jo päättänyt asian. Monta vuotta olin ihan lamassa. Lapset onneks jo aikuisia sillon ja nuorinkin täysi-ikäinen ja kotoa pois. Eivät joutuneet siihen sekamelskaan. Lapset eivät ole oikein mitään mieltä asiasta, ovat kuitenkin hyvissä väleissä isänsä ja tämän uuden puolison kanssa. Se vähän ärsyttää kun yksi lapsista kehuu miten nuorelta iskä näyttää ja miten onnellinen se on ja miten ihana ja kaunis uusi vaimo on, mut oon pitäny mölyt mahassani. Joskus voi sama tilanne tulla lapsellakin vastaan.
Ajattelisin, että mitä h*lvettiä hän on ajatellut, kun on jättänyt upean avopuolisonsa. Ja kyllä, en tykkäisi ajatuksesta, että lasten elämään tuodaan joku nuori hupakko, joka on melkein saman ikäinen kuin vanhin tyttäremme. Nykyinen avopuoliso on luotettava "äitipuoli". Johonkin hädin tuskin täysi-ikäiseen en pystyisi luottamaan lainkaan.
Jaa-a, en ole exää nähnyt enkä ollut missään tekemisissä virallisen avioeron tultua voimaan. Että ei ihan oikeasti kuulu mulle, eikä aiheuttaisi tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin ehkä että uusi puoliso on varmaankin aseksuaali, kun sen ikäisenä kelpuuttaa exäni ja hänen olemattoman libidonsa. Uusi puoliso on varmasti myös harvinaisen fiksu ihminen tai sitten exälleni on tullut aivovaurio tms., kun kerran on hänet kelpuuttanut.
Yleensä niiden ex-ukkojen libido korjaantuu pikaisesti heti kun ovat päässet nalkuttavista ja kulahtaneista vaihdevuosikalkkunoista eroon. Moni mies esittää ikääntyvälle vaimolleen halutonta ja kyvytöntä, mutta nuoren rakkaan kanssa peuhaa yötä päivää. Ei vaan saa pitkän suhteen ja yhteisten lasten vuoksi sanottua että vaimon olemus yököttää.
Vierailija kirjoitti:
Libido kokee usein ihmeparantumisen nuorempaan vaihtaessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostaisi exän elämä
Keski-ikäinen nainen tukehtuisi kurpparaivoonsa ja yrittäisi nolosti kostaa alkamalla jonkun 18v finninaaman masturbointivälineeksi"näyttääkseen"miehelle että kyllä hänkin"saa"nuorempaa:D:D
Kuinka usein tällaisen kuvion olet todistanut?
Vierailija kirjoitti:
Olisin järkyttynyt, vaikken sitä ääneen kehtaisi myöntää. Ihmettelisin, miksei mies löytänyt ikäistään kumppania ja miksi joku noin paljon nuorempi haluaa olla miehen kanssa, jolla eläkeikä häämöttää reilun kymmenen vuoden päästä. Mutta en itse ymmärräkään isojen ikäerojen suhteita.
"Ihmettelisin, miksei mies löytänyt ikäistään kumppania" Tämä! Voihan olla, että joku samanikäinen kuin se entinen vaimo voi olla sopiva, mutta ei kait siitä mitään haittaa ole, jos uusi on nuorempi (ja sopiva). Harva kait mitään muutakaan vaihtaa vastaavaan malliin kuin vanha on.
Eiköhän se kertoisi minun jysähtäneisyydestäni jaksaessani kelata exän uusia puolisovalintoja ja ikäeroja. Olisi pakko lähteä elämään omaa elämääni ja löytää itsestänikin uusia ulottovuuksia.
Ihan sama, en tiedä edes missä hän asuu. Eikä tiedä lapsetkaan. Sama vaikka olisi kuollut.
Ihmettelisin naista ja miettisin kuka moisen jätöksen haluaa riippakivekseen. Sitten miettisin, josko ex olisi voittanut Eurojackpotin päävoiton.