Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen nainen: mitä ajattelisit, jos ex-aviomiehesi hankkisi 20 v nuoremman naisystävän?

Vierailija
17.12.2021 |

Kysymys otsikossa. Mitä ajattelisit tuossa tilanteessa? Onko ex-aviomiehen uuden naisystävän iällä mitään väliä? Miksi/miksi ei? Miten luulet, että ex-miehen kanssa olleesta liitosta olevat yhteiset lapsenne suhtautuisivat isän 20 v nuorempaan naisystävään?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ex-mieheni kanssa ihan hyvät välit, lapset teinejä ja vuoroviikkosysteemi. Eihän asia mulle sinällään kuulu, mutta sattuisi tuo. Tulisi olo, että minut on vaihdettu nuorempaan, vaikka olisimmekin eronneet jo ennen tuota uutta suhdetta. Pisteliäs esikoinen varmasti piikittelisi isäänsä tuollaisesta naisystävästä, kuinka isä olisi vain yhden asian perässä...

Vierailija
22/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkäisi. En usko, että lapset (13 v ja 15 v) sulattaisivat asiaa kovin helposti. Eivät ainakaan mihinkään äitipuolen rooliin toista naista ottaisi.

En ole ikinä ymmärtänyt näitä "puolirooleja" ellei kyseessä ole pieni lapsi joka ei ymmärrä konseptia äidin tai isän uusi puoliso. En ole koskaan pyrinyt olemaan äiti mieheni lapsille, heillä on jo äiti. Minä olen isän vaimo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo 10 vuotta teki kipeää mun exälleni, vaikka puri tiukasti huulta.

Seuraavaksi pitääkin olla eroa jo yli 20 v...

Tai sitten käyn vain maksullisilla.

Sama meiniki täällä.

Vakio maksullinen on kyllä kätevä. Saan jopa alennusta kun välillä vietetään viikonloppua yhdessä vaikka 25v ikäero.

Vierailija
24/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se exälle kuulu valitseeko toinen nuoremman uudeksi kumppanikseen. Ette ole enää yhdessä ettekä voi kontrolloida exää. Hän tekee mitä lystää eikä teillä ole enää sananvaltaa eron jälkeen.

Vierailija
25/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälisin sitä uutta nuorempaa kumppania. Exän osalta ei herätä tunteita. Särähtää kyllä korvaan tuo ”hankkiminen”. Ihan kuin uusia kumppaneita ostettaisiin.

Vierailija
26/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meiniki täällä.

Vakio maksullinen on kyllä kätevä. Saan jopa alennusta kun välillä vietetään viikonloppua yhdessä vaikka 25v ikäero.

Jos on oikea maksullinen niin täytyy saada reippaasti alennusta jos useinkin vietätte vkonloppua yhdessä. Se on monella se tuntitaksa noin 250 ekee ja koko viikonloppu helposti sen 6000 euroa. Tietenkin jos olet sikarikas on asia eri.

Vierailija
27/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viisas ex. Hän ei hankkisi ikinä omien lastensa ikäistä puolisoa.

Vierailija
28/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on minua 23 vuotta vanhempi. En tiedä mitä miehen ex tai lapset iästäni sanovat.

Oma exäni pilkkasi, kun kuuli miesystäväni iän. Omat lapseni vähän naureskelevat. Iällä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
29/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama meiniki täällä.

Jos on oikea maksullinen niin täytyy saada reippaasti alennusta jos useinkin vietätte vkonloppua yhdessä. Se on monella se tuntitaksa noin 250 ekee ja koko viikonloppu helposti sen 6000 euroa. Tietenkin jos olet sikarikas on asia eri.

Ei ole todellakaan tuon hintaista sitten kun on tuttujen kuviot.

Markkinaosuutta hakevat nuoret voivat olla jopa edullisia.

Vierailija
30/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi naisystävää olisi tyttäremme ikäluokkaa. Pitäisin molempia höpsähtäneinä, mutta siinähän sekoilisivat. Kuka mitäkin tykkää elämällään tehdä.

Vierailija
31/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä teki näin. Jostain ihmeen syystä onnea ei kauaa kestänyt. Tän nyt arvas jo oravakin. Lähinnä nauratti.

Vierailija
32/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn siis siksi, kun todella moni tuntuu sanovan ettei iällä ole mitään väliä. Kyllä minua harmittaisi, jos vaikka parinkymmenen yhteisen vuoden jälkeen eroaisimme ja mies hankkisi 20 v nuoremman naisystävän, joka olisi vain n. 15 vanhempi kuin lapset.

Ap

Vaikka itse en halunnut enää jatkaa yhteiselämää exäni kanssa, niin haluan hänelle pelkkää hyvää. Hän löysikin kivan naisystävän hieman eromme jälkeen (ystävätär 7 vuotta vanhempi), lapsetkin tykkäävät hänestä ja hän lapsista. Nyt joidenkin vuosien jälkeen exäni ei ole enää onnellinen tässä suhteessa (ei ilmeisesti ole kovin helppo ihminen tämä naisystävä), jos he nyt eroavat niin toivon exän löytävän jossain vaiheessa kivan ja positiivisen ihmisen elämäänsä, iästä viis!

Itselläni on elämäni paras suhde menossa aivan upean ihmisen kanssa. Hän on minua 11 vuotta vanhempi… (exäni oli 6 vuotta itseäni vanhempi…).

Ja lapsemme ovet nyt (nuoria) aikuisia ja osaavat suhtautua elämään aikuismaisesti. Itsekin toivovat ensisijaisesti isänsä olevan onnellinen.

Vierailija
33/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ex aviomiestä. Ainakaan vielä.

Vierailija
34/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni uusi kumppani on häntä 18 vuotta ja minua 15 vuotta nuorempi. Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin olen minä joskus ihmetellyt, mitä hän exässäni näkee. Kolmen lapsen isä, ja minä veemäinen ex kaupan päälle. Must be true love. Lastemme kanssa tuntuu tulevan oikein hyvin toimeen.

Tuo särähti...

Ethän Sinä kuulu enää heidän elämään... olet ulkopuolinen.

Vierailija
35/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hykertelisin...nuorikko haluaa todnäk.lapsia joten ei muuta kuin tervemenoa uudelleen vauva-ja päiväkoti arkeen.

Vierailija
36/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnostaisi exän elämä

Keski-ikäinen nainen tukehtuisi kurpparaivoonsa ja yrittäisi nolosti kostaa alkamalla jonkun 18v finninaaman masturbointivälineeksi"näyttääkseen"miehelle että kyllä hänkin"saa"nuorempaa:D:D

En kyllä tekisi noin koska olisin todella tyytyväinen kun tuo mieslapsi häipyisi elämästäni ja säälisin tuota tyttöä koska tietäsin että eksä voisi vaatia häneltä sairaita seksi akteja johonka en ole suostunut.

Vierailija
37/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälisin, jos nainen haluaisi omia lapsia. Mies ei ollut osallistuva isä, eikä sellaiseksi ole muuttunut lasten kasvaessakaan. Eli yksin saisi hoitaa lapsijutut tuo nainen.

Vierailija
38/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäni uusi kumppani on häntä 18 vuotta ja minua 15 vuotta nuorempi. Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin olen minä joskus ihmetellyt, mitä hän exässäni näkee. Kolmen lapsen isä, ja minä veemäinen ex kaupan päälle. Must be true love. Lastemme kanssa tuntuu tulevan oikein hyvin toimeen.

Tuo särähti...

Ethän Sinä kuulu enää heidän elämään... olet ulkopuolinen.

No se oli rehellisesti sanoen täysi vitsi. Olen mukava ihminen ja meillä on hyvät välit.

Vierailija
39/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa hällä on 10 vuotta vanhempi vaimo nykyään. Oikein kiva ihminen

Vierailija
40/94 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole exää. Jos puolisoni vaihtaisi 20-vuotta nuorempaan, kyseessä olisi poliisiasia. Epäilisin, että olisi saanut aivovaurion ja sen seurauksena seonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän