Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

45veenä en enää tiedä "julkkiksia"

Vierailija
04.01.2024 |

Itselleni julkkiksia ovat tyyliin jonne aaron, riitta väisänen, ville valo ja vaikka nyt anna puu.

Seiskassa kerrotaan siitä kuinka suomalainen räppäri ja joku nainen(naiset) ovat nyt julkisesti riidoissa. Räppäri jutun mukaan lähetellyt rumia viestejä naiselle joka julkistanut ne koska -julkisuuden henkilön- juttuja olisi hyvä saada muidenkin tietoon.

En ole ikinä kuullutkaan tästä julkkisräppäristä.

Tjaah, ehkäpä olen vaan niin vanha.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Ihan olen pudonnut kelkasta ja oon saman ikäinen. Ja nykyistä musiikkia ei tunnista yhtään. Ilmeisesti kuuntelen ihan vääriä radiokanavia. 

Vierailija
2/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, täytän viikon päästä 45 :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v ja tunnistin nimistä Riitta Väisäsen :D 

Vierailija
4/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä miksi nuorempanakaan pitäisi tietää yhtään julkkista. Ajatelkaapa, se on ekoteko kun lopetetaan julkkisjuorujen salaaminen enetistä, ei osteta lehtiä jne. Maailma pelastuu.

Vierailija
5/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuuden henkilöt ovat suurimmalta osin niin joutavaa osastoa, ettei maksa vaivaa tietääkään niistä mitään.

Vierailija
6/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään tietäisi näitä Seiska-julkkiksia, jos en kävisi vauvapalstalla :D Livenä huomaa aina siitä kuka kykkii netissä, että kuka tietää jonkun tuollaisen jos tulee johonkin samaan paikkaan. 

Vierailija
7/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olet eheytynyt.

8/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen enkä ole enää n. 20 vuoteen ollut perillä edes megatason kansainvälisistä tähdistä.

Beyonce Knowles on minulle edelleen se Destiny's Childin laulaja, vaikka hän on sen jälkeen kuulemma tehnyt massiivisen soolouran monine hitteineen. Laulaja Justin on minulle Justin Timberlake eikä joku Bieber. En siis ole kenenkään näistä artisteista fani, mutta valitsin nuo esimerkeiksi kansainvälisen tunnettuuden takia.

Teini-ikäisenä ja vielä parikymppisenä olin aika hyvin perillä musiikkimaailman uutuuksista ja näyttelijöistä yms.

Vierailija
9/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ikäisten julkkikset vanhenee meidän kanssa. Nuorempien kanssa kasvaa uusia julkkiksia.

Nimim. 46veenä ainoa tuntemani suomalainen räppäri on cheek

Vierailija
10/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, olen 46v. Kuka noita Seiska-julkkiksia tai sometähtiä tunnistaa, kun ei niitä seuraa, eikä yhtään jaksa kiinnostaa. Nippa nappa oikeitakaan nykykuuluisuuksia. Kirjailijoita kyllä tunnistan nuorempiakin, kun olen kirjamessuilla käynyt kuuntelemassa.

Vierailija
11/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ole kunnolla perillä nykyesiintyjistä :D

Oikeastaan elokuvamaailmaa tiedän paremmin kuin realitytähtiä, laulajia ja somettajia.

Oon 30v

Vierailija
12/12 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Olen saman ikäinen enkä ole enää n. 20 vuoteen ollut perillä edes megatason kansainvälisistä tähdistä.

Beyonce Knowles on minulle edelleen se Destiny's Childin laulaja, vaikka hän on sen jälkeen kuulemma tehnyt massiivisen soolouran monine hitteineen. Laulaja Justin on minulle Justin Timberlake eikä joku Bieber. En siis ole kenenkään näistä artisteista fani, mutta valitsin nuo esimerkeiksi kansainvälisen tunnettuuden takia.

Teini-ikäisenä ja vielä parikymppisenä olin aika hyvin perillä musiikkimaailman uutuuksista ja näyttelijöistä yms.

Sama juttu, kyllä minullekin 90-luvun ja vielä 2000-luvun laulajat ja näyttelijät ovat tuttuja, mutta eivät oikeastaan monetkaan sitä uudemmat. Huvitti ihan, kun joku kerta tein jonkun nettitestin tms. ja en yhdistänyt kasvoja ja nimeä edes sellaisista viime vuosikymmenen megatähdistä, jotka sentään nimeltä tiesin. On sitä vähän tippunut nykyajan kärryiltä.